سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان
اطلاعات هارد دیسک می توانند تا حد بسیار بالایی حیاتی و مهم باشند تا آنجا که شاید شما حتی تصور آن که تعدادی از فایلهای مهم خود را به دلایل مختلف همچون Delete کردن سهوی ، همچون آلودگی به ویروس، ضربه دیدن هارد، فرمت شدن پارتیشین و .... برایتان غیر ممکن و غیر قابل باور باشد. بارها پیش آمده که شما فایلی حیاتی و مهم را سهوا پاک کرده اید و تنها راه حل خود را افسوس به اشتباهی که انجام گرفته می بینید حال که دیگر این چنین نخواهد بود !
برای راحتی و حفظ امنیت اطلاعات کاربران، گروه نرم افزاری P30World مجموعه ی بیش از 50 نرم افزاری بازیابی اطلاعات به صورت کاملا Bootable و قابل اجرا در محیطی زیبا حتی بدون نیاز به بالا آمدن ویندوز فراهم آورده که تمامی نیاز کاربران به بازیابی اطلاعات از دست رفته خود را در کوتاه ترین زمان رفع می نماید!
ویژگی های اصلی این پکیج بازیابی اطلاعات یا Recovery Tools 2008 :
-دارا بودن بیش از 40 نرم افزار مفید بازیابی اطلاعات یا Recovery برای مضامین گوناگون بازیابی فایلها (تمامی فرمت های اجرایی، فشرده و ...)،بازیابی پارتیشن های پاک شده، گرافیکی( فرمتهای تصویری رایج jpg,gif,png و ...) ، اسناد (فرمتهای Office، PDF و ...) رسانه ای ( انواع فرمتهای صوتی و ویدیویی) و .... سازگار با هردو فرمت درایو FAT و NTFS !
- ابزارهایی برای خواندن و کپی اطلاعات سی دی های خش دار و ناخوانا !
- نرم افزارهای بازیابی فایلهای فشرده، گرافیکی و متنی آسیب دیده یا به اصطلاح Corrupted ! فایلهای RAR ، ZIP، CAB، فایلهای PSD آسیب دیده فتوشاپ و حتی فرمت PDF !
- ابزارهای ساخت سی دی ها و حافظه های Bootable !
- ابزارهایی برای بازیابی پسورد نام کاربری ادمین ویندوز و دسترسی به آن !
- ابزارهای کمکی قدرتمند برای سالم نگه داشتن و نظارت مستقیم بر روی هارد دیسک و تست سلامتی و امنیت اطلاعاتی آن .
- به صورت کاملا Bootable شده بر پایه سی دی اورجینال کمپانی مطرح بازیابی O&O با نام O&O Rescue Box که با بوت کردن سیستم نرم افزار Recovery قدرتمند خود را بدون نیاز به سیستم عامل ویندوز نصب و بالا می آورد و به بازیابی پاک های پاک شده شما در محیطی مطمئن می پردازد !
- نرم افزار های Live App یا همان Portable برای بازیابی اطلاعات بدون نیاز به نصب که مناسب برای لبتاپ ها و آن دسته سیستم هاییست که مایل به نصب نرم افزار نیستند و تنها با یک کلیک ساده نرم افزار را اجرا و به دنبال فایلهای پاک شده خود می گردند .
- به صورت اتوران سبک و دسترسی به تمامی اطلاعات سی دی تنها با چند کلیک ساده در محیط گرافیکی .
-- سازگاری کامل با تمامی سری های سیستم عامل ویندوز به ویژه ویندوز ویستا و سیستم های 64 بیتی !
یک سی دی به قیمت 3500 تومان

نحوه خرید پستی : با کلیک بر روی " خرید پستی " سفارش دهید و بعد از دریافت مجموعه توسط پست ، وجه آن را به مامور پست بپردازید ( راهنمای خرید پستی )
- در صورت خرابی لینک " خرید پستی " سفارش خود را بصورت " سفارش مستقیم " ثبت کنید
- یا میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن
01313238749 تماس حاصل کرده و سفارش خود را  اعلام بفرمایید


[ پنج شنبه 86/5/11 ] [ 8:3 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 559145