سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان


نرم افزار قدرتمند انتخاب رشته سرکان در زمینه انتخاب رشته از شرکت مهرافزار سرکان که بر اساس روش دو حذفی کانون فرهنگی آموزش درست شده است.



برای دانلود برنامه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید...



توجه: اگر قصد حمایت از برنامه نویس این برنامه را دارید لطفا CD را خریداری کنید.


لینک دانلود - حجم 9.51 مگابایت
لینک کمکی
منبع: PcSeven.Com
 پسورد: www.parsi-soft.com
توجه: ابتدا فایل Setup را نصب نمایید و بعد از آن فایل آپدیت برنامه را در پوشه آپدیت نصب نمایید ،پس از اتمام نصب فایل آپدیت برنامه را اجرا کنید تا به قسمت ورود یوزرنیم و پسورد برسید. در این قسمت هر یوزری که می خواهید فقط با gh شروع شود(به طور مثال gh1232) با یک پسورد که فرقی ندارد چی باشه وارد نمایید.
در صفحه بعد روی دکمه "فعال سازی غیر خودکار" کلیک نمایید و در مرحله بعد روی دکمه "دریافت لینک فعال ساز" کلیک کنید تا به شما لینک فعال سازی را بدهد ،لینک فعال سازی را در یک جا ذخیره نمایید و اجرا پس از ذخیره اجرا نمایید.
روی لینکی که در نوار آدرس هست کلیک کنید و آن را به طور کامل  انتخاب کنید و در فایل Keygen کپی نمایید و روی دکمه "Generate" کلیک کنید تا کلید فعال سازی در پوشه کرک ساخته شود.
به برنامه برگردید و روی دکمه "بارگذاری فایل فعال ساز" کلیک نمائید و فایلی که به وسیله Keygen ساخته اید را انتخاب کنید تا برنامه کرک شود.
اگر تا به اینجای کار درست انجام داده باشید برنامه بدون هیچگونه خطایی بارگذاری می شود و اگر خطایی دریافت کردید دوباره این مراحل را از اول بخوانید
در این قسمت استان و شهر را انتخاب نمایید و در صفحه بعد نام آموزشگاه را هر چه که می خواهید بنویسید و کلمه رمز عبور 1386 است
اکنون می توانید وارد برنامه شوید
موفق باشید


[ پنج شنبه 86/5/18 ] [ 9:18 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 558878