سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان
پس از ماهها انتظار، روز عرضه فیفا 2008 زیباترین بازی فوتبال کمپانی EA Sports و پرفروش ترین و پر سابقه ترین بازی فوتبال دنیا که از سال 1993 توسط کمپانی بزرگ و ثروتمند Electronic Arts امریکا تا به امسال به طور مداوم ساخته می شود، فرارسید !
بازی کامپیوتری فوتبال FIFA یکی از معدود بازی های رایانه ای سرشناسیست که سال به سال تمامی طرفداران این بازی انتظار عرضه نسخه جدیدتر و زیباتری را از آن را ماهها پیش از عرضه می کشند !س
P30World پیش از عرضه رسمی این بازی در بازارهای جهانی در تاریخ 27 سپتامبر، اقدام به عرضه نسخه نهایی این بازی بسیار پرطرفدار برای تمامی ایرانیان نموده است !
فیفا 2008 به عنوان زیباترین نسخه از سری بازی های فیفا قرار است به طور همزمان در تاریخ 27 سپتامبر 2007 در کشورهای اروپایی و در 9 اکتبر 2007 رسما در امریکا برای هر سه Platform برتر بازی دنیا یعنی سیستم عامل Windows، کنسول مطرح Play Station 3 و کنسول Xbox 360 عرضه شود که تهیه کنندگان آن قول ایجاد بازی عالی و متفاوتی را برای Next Generation یا نسل اینده بازی های رایانه ای را داده بودند !
ویژگی های منحصر به فرد بازی فیفا 2008 :
- سیستم جید و منحصر نسل آینده بازی های رایانه ای در هدایت توپ و ضربه نهایی با در نظر گرفتن فاکتور ها و جزئیات متعدد همچون فشار هوا، فشار ضربه، تاثیر مدافع بر مهاجم، جهت توپ، جهت بازیکن، موقعیت مکانی توپ، قدرت پای بازیکن و .... که بر هرچه طبیعی تر شدن بازی تاثیر مستقیم می گذارد !
- کنترل کامل بازیکن بر روی اعمال حرکتی، دریبل و حتی پاس و نوع و جهت آن !
- هوش مصنوعی کاملا جدید و بسیار پیشرفته تر در قیاس با نسخه های پیشین که بازیکن چه در حمله و چه در دفاع و چه در انجام تاکتیک های تیمی! با قابلیت انجام 1000 پردازش و واکنش در هر ثانیه و به صورت کاملا آنی که بسیار هوشمندانه و انسان گونه ظاهر می گردد !
- بازی بسیار زیبای آنلاین در کلوب های مطرح دنیا با بازیکنان و تیم های درجه یک !
- کنترل کامل دربازه بان در نبرد های روبروی نفر به نفر بامهاجم برای دفاع از دربازه !
- سیستم حرفه ای لیگ و فصل که بازیکن طی انجام بازیهای متعدد مهارت بازی در بخش های مختلف استفامتی وفنی و تکنیکی و تاکتیکی افزایش می یابد !
- سیستم پیشرفته و جدید Video Upload که امکان ذخیره و آپلود مستقیم گلهای زیبا و دوست داشتنی را بر روی اینترنت و سایت فیفا می دهد !
- افزایش قابلیت های مربی گری به طرق مختلف و خلق استراتژی های مختلف شخصی مربی و اعمال آنها در بازی .
- دریافت آنی جدیدترین اطلاعات و اخبار دنیای فوتبال به صورت لحظه به لحظه در محیط بازی !
- کامل ترین بازی فوتبال تاریخ از لحاظ دریافت لیسانس و امتیاز اسامی، چهره و مشخصات بازیکنان و تیم ها با دارا بودن بیش از 620 لیسانس تیم های برتر دنیا، 30 لیگ مطرح و رسمی فوتبال دنیا و بیش از 15000 بازیکن فوتبال از تمامی ملیت ها و بیش از 30 استادیوم بزرگ و مطرح حقیقی دنیا!

تصاویری از محیط بازی فیفا 2008 :






و اما شما هم می توانید جز نسختین دارندگان بازی مطرح فیفا 2008 باشید !
برای خرید نسخه DVD و یا 4 سی دی این بازی پرطرفدار فوتبال در هرکجای ایران که هستید، شما کاربر گرامی تنها با چند کلیک از طریق لینک " خرید پستی " سایت می توانید این محصول را در درب منزل یا اداره خود دریافت کرده و سپس وجه مربوطه را به مامور پست تحویل دهید !

چهار سی دی - 3500 تومان

یک دی وی دی - 2500 تومان

نحوه خرید پستی : با کلیک بر روی " خرید پستی " سفارش دهید و بعد از دریافت مجموعه توسط پست ، وجه آن را به مامور پست بپردازید ( راهنمای خرید پستی )
- در صورت خرابی لینک " خرید پستی " سفارش خود را بصورت " سفارش مستقیم " ثبت کنید
- یا میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن 01313238749 تماس حاصل کرده و سفارش خود را اعلام بفرمایید
نحوه خرید نقدی : در صورت تمایل میتوانید وجه سفارش را نقدا به شماره حساب فروشگاه واریز کرده و از 5% تخفیف ویژه نیز برخوردار گردید !! توضیحات بیشتر

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی FIFA 2008 :
Processor: 1.3 Ghz (Windows Vista: 1.5 Ghz)
RAM: 256 MB (Windows Vista: 512 MB)
Video card: 64 MB RAM
Sound card: DirectX 9.0c compatible
DVD-ROM: 8x
Hard drive: 3.92GB
DirectX: 9.0c
[ جمعه 86/7/6 ] [ 6:13 عصر ] [ میهمان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 559227