سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

قصد داریم تا هم اکنون یک ترفند بسیار جالب و کاربردی را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این ترفند و دریافت فایلهای کوچکی که برای شما آماده کرده ایم میتوانید تنها با راست کلیک بر روی آیکن My Computer خود به تمامی قسمتهای اصلی ویندوز همانند Serach ، Disk Cleanup ، Control Panel ، Registry ، Servieces ، System Restore ، Logoff ، Shutdown ، Resart و بسیار از موارد کاربردی دیگر دسترسی داشته باشید. این عملیات همگی از طریق فایلهای رجیستری قرار داده شده صورت میگیرد. این ترفند و دریافت و اجرای فایل ها را جدأ به شما پیشنهاد میکنیم چرا که به سادگی و با یک راست کلیک میتوانید تمام ویندوز خود را پیش رو داشته باشید!

ابتدا دقت کنید:
هر یک از فایلهای رجیستری مربوطه را با استفاده از لینک دانلود داده شده دریافت کنید ، سپس هر یک را از حالت فشرده خارج و اجرا نمایید و به سوالی که از شما پرسیده میشود پاسخ Yes دهید. بلافاصله تغییرات اعمال میشود و میتوانید با راست کلیک کردن بر روی My Computer تغییر را مشاهده کنید.

افزودن Search ، Registry ، System Restore ، Services ، LogOff ، Reboot ، Shutdown ، Device Manager ، Control Panel ، Add/Remove Programs به راست کلیک My Computer
دانلود: MajorControl

افزودن Drive Cleanup به راست کلیک My Computer
دانلود: DriveCleanup

افزودن Event Viewer به راست کلیک My Computer
دانلود: EventViewer


[ دوشنبه 86/7/16 ] [ 11:31 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 559276