سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

 

 نرم افزار حسابداری هلو

نرم افزار هلو با برنامه دلفی که قویترین برنامه بانک اطلاعاتی در جهان می باشد نوشته شده است و تحت ویندوزهای 95و98وMe وXp فارسی قابل اجرا می باشد، این برنامه با چند سال سابقه کار و هزاران مصرف کننده و با قفل سخت افزاری طراحی شده و اولین برنامه پک تحت ویندوز در ایران میباشد.صدور فاکتورهای خرید و فروش و مرجوعی و پیش فاکتور و ضایعات و امانی و سفارش خرید و تهیه و بازگرداندن کپی پشتیبان،تعیین مانده حساب اشخاص ، کالاها ، اسناد بانکی و موجودی بانکها و صندوق و صدور سند افتتاحیه،تنظیم اسناد حسابداری از قبیل حساب بانک به بانک و صندوق به بانک و حواله طرف حساب و دریافت و پرداخت اشخاص و هزینه و درآمدو سرمایه گذاری و برداشت و کارمزد بانک، انبار گردانی،تهیه گزارشات شامل اطلاعات آماری از قبیل فاکتورهایی که بالاترین خرید و یا فروش یا برگشتی ها را داشته اندیا طرف حسابهایی که به ترتیب بدهکارترین یا بستانکارترین بوده اند، از عملکردهای این نرم افزار است.

یکی از پرکاربردترین استفاده های کامپیوتر در بخشهایی مالی و امور حسابداری به دلیل اهمیت این موضوع سرعت و دقت بالای کار می باشد. در کشور عزیزمون ایران شرکتهای زیادی در زمینه تهیه و تولید نرم افزارهای مالی کار می کنند که چندین تولید انگشت‌شمار خوب و چند صد نرم افزار حسابداری بسیار بد و ناکار آمد نتیجه کار این برنامه نویسان جدید ایران زمین بوده است.
یکی از بهتر نرم افزارهای حسابداری تحت DOS شرکت نوین می باشد، که این نرم افزار فوق العاده عالی برای برنامه حسابداری می باشد و در دوره خودش جزء بهترین نرم افزارها می باشد.

Pc-home.mihanblog.com

در ویندوز بهترین نرم افزار حسابداری از نظر قیمت نرم افزار و کیفیت و از همه مهمتر پشتیبانی هلو تولید شرکت طرفه نگار می باشد. منوهای بسیار زیبا، سرعت و کارایی بسیار بالا از مزیتهای این نرم افزار می باشد که لحظاتی خوش در هنگام کار با این نرم افزار به انسان دست می دهد، یکی از بالاترین مزیتهایی که این برنامه دارد داشتن ورژنهای مختلف تحت یک بانک اطلاعاتی Sql Server 2000 می باشد که قابلیت ارتقاء را در هر لحظه بین ورژنهای مختلف را می دهد

 

 

Pc-home.mihanblog.com

.


[ جمعه 86/10/21 ] [ 6:27 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 558876