سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

این برنامه‌ی فوق العاده را چند وقت پیش در MakeUseOf دیدم و بلافاصله دانلود کردم ، دقیقآ چیزی بود که دنبالش بودم. فکر کردم به خوانندگان زنگوله هم معرفی‌اش کنم البته جناب منیری زودتر در این پست معرفی کردند. من دوست ندارم راجع به موضوعات تکراری بنویسم خصوصآ اگر معرفی یک نرم افزار باشد اما Workrave آن قدر فوق العاده است که واقعآ حیفم آمد!
کار این برنامه محافظت شما در برابر مشکلات ناشی از استفاده‌ی زیاد از کامپیوتر است ، گردن درد ، کتف درد ، سوزش چشم و مشکلات دیگر که احتمالآ تجربه‌شان کرده‌اید.

این برنامه شامل چهار بخش اصلی است:

Micro Break: استراحت های کوتاه با فاصله های زمانی کوتاه یعنی مثلآ هر ?? دقیقه ?? ثانیه.

Rest Break: استراحت های معمولی ، مثلآ هر ?? دقیقه ? دقیقه.

Daily Limit: این گزینه میزان استفاده‌ی روزانه‌ی شما از کامپیوتر را محدود می‌کند مثلآ روزی ? ساعت که البته هوشمند هم هست یعنی این چهار ساعت می‌تواند مداوم باشد یا مثلآ در سه نوبت مختلف. بهتر است این گزینه را متناسب با کاری که با کامپیوتر دارید تنظیم کنید چون اگر کمتر باشد هنوز کار شما تمام نشده به شما اخطار می‌دهد و شما هم مجبور می‌شوید بی اعتنایی کنید.

Exercises: این قسمت هم بسیار جالب است ، مرحله به مرحله ورزش های کوتاه و مناسب به شما می‌دهد تا انجام دهید. در این بخش ورزش هایی انتخاب شده‌اند که برای کاربران کامپیوتر بیشترین فایده را دارند.


تصاویر بیشتر

توجه داشته باشید که اگر روز های اول جو بگیرتتان و فاصله استراحت ها را کوتاه کوتاه انتخاب کنید بعد از چند روز نسبت به آن بی توجه می‌شوید. پس واقع گرا باشید!

معطل نکنید ، همین حالا دانلود کنید!

دانلود نسخه‌ی ویندوز از SourceForge - هفت مگابایت

دانلود نسخه‌ی ویندوز از سرور زنگوله - هفت مگابایت

دانلود نسخه‌ی لینوکس از SourceForge

این برنامه از لینوکس ، ویندوز و FreeBSD هم پشتیبانی می‌کند. مشابه رایگان که قابلیت های Workrave را داشته باشد وجود ندارد. فقط Workpace می‌تواند از نظر قابلیت با آن برابری کند که ??$ ناقابل هزینه می‌برد!

Workrave به همت Rob Caelers و Raymond Penners و همکاری Kees-Jan نوشته شده ، ازشون ممنونیم که این برنامه فوق العاده را به رایگان در اختیار ما گذاشته‌اند.


[ جمعه 87/6/1 ] [ 4:7 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 558868