سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

همگی ما نرم افزار یاهو مسنجر را می شناسیم ! نرم افزاری معروف از کمپانی بزرگ اینترنتی YAHOO که امروزه دارای شهرت فراوانی می باشد و هرکس که اینترنت را می شناسد ، آن را نیز می شناسد. نرم افزار Yahoo! Messenger یکی از مشهورترین برنامه های گفتگوی اینترنتی می باشد که به کمک آن کاربران اینترنتی قادر خواهند بود تا از هر کجای دنیا با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند. این نرم افزار از امکانات مختلفی برای سرگرمی و همچنین از ابزارهای گوناگونی برای راحتی کاربران استفاده می کند. به کمک این ابزارها کاربران قادر خواهند بود تا با یکدیگر از روش های مختلفی گفتگو نمایند. می توانند با یکدیگر از طریق میکروفون صحبت کرده و یا به کمک دوربین های کوچک اینترنتی ( WebCam ) یکدیگر را مشاهده نمایند. همچنین کاربران می توانند به کمک ابزار اتقال فایل اقدام به در و بدل اطلاعات با یکدیگر نمایند.

این نرم افزار پرطرفدار در کشور ما نیز به یکی از مشهورترین ابزارهای گفتگو و دوست یابی تبدیل شده است و حتی در بسیاری موارد از این ابزار برای مشورت در امور مختلف  با دوستانی که در دیگر شهرها زندگی می کنند استفاده می شود.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار محبوب می توان به قسمت سرگرمی های آن اشاره نمود. در این برنامه شما همیشه افرادی را از نقاط مختلف جهان می یابید که آماده بازی با شما می باشند و بدین وسیله می توانید از سرگرمی های مختلف و بازی های Online اینترنتی نیز استفاده نمایید.

 

نسخه 9.0.0.2018 نهایی این نرم افزار به تازگی برای کاربران ارائه شده است که علاوه بر ویژگی های قبلی ، ویژگی های جدیدی نیز به آن اضافه شده است.  برای دانلود این نرم افزار می توانید به وب سایت رسمی شرکت یاهو برای این نرم افزار یعنی http://messenger.yahoo.com مراجعه کنید تا به صورت ONline اقدام به نصب برنامه نمایید و یا با کلیک بر روی ادامه مطلب لینک فایل نصب برنامه را مشاهده و از طریق آن برنامه را دانلود نمایید.

 

  دانلود کنید نسخه 9.0.0.2018  + لینک دانلود دوم

 

pardazeshgar, PARDAZESHGAR , پردازشگر  پردازش گر

کامپیوتر پردازشگر

pardazeshgar computer noteboook laptop

pardazesh

pardazeshgar.ir

pardazeshgar.com

www.pardazeshgar.ir

www.pardazeshgar.com pardazeshgaran پردازشگران


[ شنبه 87/8/11 ] [ 8:0 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 559165