سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان
فعلاً هکرهای انگلیس با بودجه چند میلیارد پوندی، پشت خط آغاز این جنگ به سر می برند.


عصر ایران ـ کارشناسان امنیتی جهان معتقدند با آغاز سال 2007 میلادی، هکرها جنگ جهانی شبکه ای به راه خواهند انداخت.

به گزارش عصر ایران (asriran.com)، خبرگزاری رویترز اعلام کرد: جبهه جدید جنگ های جهانی شبکه ای در سال نو میلادی شکل خواهد گرفت و فعلاً هکرهای انگلیس با بودجه چند میلیارد پوندی، پشت خط آغاز این جنگ به سر می برند.

این خبرگزاری افزود: هکرها قصد دارند با ارسال پیام های کوتاه آلوده، به تلفن های موبایل و وب سایت های اداری و شخصی، یک جنگ روانی بزرگ به راه بیاندازند.

رویترز خاطرنشان کرد: هک کردن ایمیل ها نیز از جمله هدف های هکرهاست زیرا این افراد بیمار با دستیابی به نامه های خصوصی الکترونیک افراد، روح آزرده خود را التیام می بخشند و در برخی موارد نیز با سوءاستفاده از آنها، به بروز درگیری های تجاری و خانوادگی ایجاد می کنند.

دیو راند، یکی از متخصصان امور امنیتی کامپیوترهای شخصی و دولتی به رویترز گفت: بخشی از انگیزه این افراد، به حماقتشان بر می گردد اما علت اصلی حرکت آنها به دریافت با جهانی کلان مربوط است.

مدیر شرکت کامپیوتری ـ اینترنتی مک کافی که سازنده قوی ترین آنتی ویروس های جهان است نیز به این خبرگزاری گفت: فقط امنیت کامپیوترها و موبایل ها بسیار سخت شده است زیرا تا چند ماه دیگر، موج جدیدی از ویروس بازی و هک کردن سایت ها آغاز خواهد شد.

وی افزود: شرکت های غیرمجاز با استخدام دانشجویان به صورت شبانه روزی و پرداخت مبالغ کلان به آنها، تنها با کارت حافظه نیم سانتیمتری تمام دارایی های یک فرد را طی یک ساعت از یک بانک به سرقت خواهند برد، پس طبیعی است که دزدها هم هک کردن را به جای حمل اسلحه و تخلیه بانک به کار ببرند زیرا در صورت حضور فیزیکی در بانک یا مغازه ها، احتمال دستگیری و مرگ وجود دارد اما با حضور در خانه یا محل کار، این امر بدون خطر صورت می گیرد.


[ سه شنبه 85/10/5 ] [ 2:31 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 558875