سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

با توجه به مطلب قبلی در مورد تبلیغات نادرست مایکروسافت (اون مطالب برای کسانی بود که 400 دلار میخان به ویستا بدن نه برای ما که با 4000 تومان می خریمش ) این هم مزایا و تازه های ویستا..... حتما نظر بدین

نسخه نهایی Windows Vista هم اکنون در اختیار شماست. ویندوزی بسیار زیبا و بسیار سریعتر نسبت به ویندوز Xp حتی در رایانه های قدیمی!!!

این ویندوز را حتما بر روی سیستم خود نصب کنین تا لذت استفاده از آنرا احساس کنید.

این ویندوز بر روی یک DVD عرضه شده است.

 

مایکروسافت سرمایه‌گذاری زیادی برای افزایش امکانات و ویژگی‌های جدید ویستا انجام داده است تا کسب و کارها بتوانند به سادگی با این سیستم عامل کار کنند. همچنین با پرداخت هزینه‌ی کم‌تر، امنیت شبکه‌های کامپیوتری خود را حفظ کنند. 

Goldberg می‌گوید: سیستم عامل جدید کاربران شرکت‌ها را قادر می‌سازد که بدون نیاز به اتصال به شبکه خصوصی مجازی (VAN)، به صورت مستقیم وارد شبکه داخلی شرکت شوند.

از دیگر مزایای این سیستم عامل افزایش استفاده از اینترنت اکسپلورر 7 با امنیت بالاتر است. همچنین قابلیت نصب آسان نرم‌افزارهای رفع حفره‌‌ها برای جلوگیری از حمله هکرها است.

در نگارش ویژه کسب و کارهای ویستا، کاربران می‌توانند کارهایی مانند نصب پرینتر را خودشان بدون نیاز به مدیریت شبکه، انجام دهند.

می توان گفت یکی از نکته های قابل توجه در مورد این ویندوز ظاهر بسیار زیبا و گرافیکی این ویندوز است که هر کسی با دیدن آن نظرش در مورد این محصول تغییر می کند. شما نیز می توانید با خرید این ویندوز از امکانات متنوع آن برخوردار شوید.


از جمله امکاناتی که در این ویندوز واقعا تغییر کرده میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
روش کار آسان
 مرورگر بسیار کار آمد با امکانات بسیار زیاد و کاربردی
جستجوی آسان بدنبال تنظیمات مورد نظر در هر پنجره توسط بخش جستجوی تعبیه شده در مرورگر صفحات (مشاهده تصویر)
پیش نمایش زنده از پنجره های کمینه شده در TaskBar ویندوز (مشاهده تصویر)
نمایش سه بعدی پنجره های باز شده در ویندوز  (مشاهده تصویر)
امنیت بیشتر در مقابل حملات خطرناک فایل های مخرب و حملات ویروسی توسط نرم افزار قدرتمند Windows Defender که دارای بروزرسانی اتوماتیک و قابلیت های بسیار زیاد دیگری است و در نوع خود از جمله بهترین نرم افزار های ضد ویروس به حساب می آید. (مشاهده تصویر)
جستجوی بسیار سریع حتی از منوی استارت که مانع از اتلاف وقت شما برای جستجو بدنبال نرم افزاری خاص خواهد شد. (مشاهده تصویر)
مرورگر قوی اینترنت اکسپلورر 7 در این ویندوز بصورت کامل با قابلیت های بسیار زیاد عرضه شده است. این مرورگر همه نیاز های شما را برطرف خواهد کرد و قابلیت مشاهده بصورت تب براوزینگ نیز به ان افزوده شده است (مشاهده تصویر)
مینی برنامه ها !! گدجت های موجود در این ویندوز بصورت یک ساید بار قابل استفاده است. این مینی ابزار ها مانند picture slide shows, Windows Media Player controls و ... کار شما را در استفاده از بخش های مختلف ویندوز راحت کرده اند و هر لحظه نیز ابزارهای بسیار زیاد دیگری برای این بخش تهیه می شود. (مشاهده تصویر)
بهینه تر از همه : این ویندوز از لحاظ سرعت اجرای نرم افزار ها ، بارگذاری اولیه ویندوز و بازگشت ویندوز از حالت هایی همچون Standby بسیار تغییر کرده است و سرعت آن فوق العاده افزایش پیدا کرده است. قابلیت جدیدی با عنوان Sleep در این ویندوز قرار گرفته است که با استفاده از آن تنها در عرض کمتر از دو یا سه ثانیه ویندوز از حالت نیمه خاموش به حالت اولیه خود باز می گردد.
پشتیبان گیری در همه جا : در این ویندوز می توانید بصورت پیشرفته از ویندوز خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. فایل های تهیه شده در این ویندوز قابلیت ذخیره سازی در هر جایی که شما در نظر داشته باشید را دارند و هر موقع که بخواهید می توانید اقدام به بازگردانی آنها کنید.(مشاهده تصویر)
سرعت بیشتر در اتصالات اینترنتی را تجربه کنید : یکی از قابلیت های بسیار عالی در ویندوز ایکس پی سرعت بسیار بالاتر اتصالات اینترنتی در آن نسبت به ویندوز های 98 و ME بود. در این نسخه نیز این سرعت افزایش پیدا کرده و نسبت به ویندوز ایکس پی نیز سرعت بهتریس را خواهید داشت. (جزییات کاملتر)
کمک رسانی قوی تر نسبت به ویندوز های نسخه های قبلی.

امکانات بسیار زیاد دیگری نیز در این ویندوز گنجانده شده است که محیط بسیار زیبا و ابزارهای کوچک و کاربردی و در عین حال بسیار ضروری آن تولید این ویندوز را در لیست بزرگترین پروژه های مایکروسافت قرار داده است.



[ سه شنبه 85/12/15 ] [ 9:21 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 558889