سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان
حتما تا به حال نام نرم افزار 3D Max را شنیده اید. این نرم افزار برای طراحی تصاویر سه بعدی و انمیشن های تصویری می باشد. به عنوان مثال به کمک این نرم افزار شما می توانید یک خانه را به صورت کاملا سه بعدی طراحی ، نقشه کشی ، رنگ آمیزی و ... نمایید. یا حتی یک اتومبیل طراحی کنید. همچنین با کمک این نرم افزار می توان اقدام به ساخت تصاویر و فیلم های انمیشن سه بعدی نمود که از معروفترین نمونه های آن که بیشتر شما با آن آشنایی دارید کلیپ های آموزشی مربوط به راهنمایی و رانندگی می باشد که در تلویزیون مشاهده می کنید.

نرم افزار 3D Max با توجه به امکانات گسترده ای که دارد و همچنین از فایل ها و پلاگین های زیادی برخوردار می باشد دارا حجم بالا می باشد. علاوه بر این موضوع این نرم افزار برای کاربرانی طراحی شده است که به صورت فوق حرفه ای با این نرم افزار آشنایی داشته و از آن استفاده می کنند و کاربران عادی و افرادی که در این زمینه تخصص ندارند توانایی استفاده از برنامه را ندارد.

نرم افزاری که به شما در این مطلب معرفی می کنیم برای افراد مبتدی که تازه اقدام به یادگیری ساخت تصاویر سه بعدی نموده اند و یا قصد یادگیری آن را دارند توصیه می شود.

 

CyberMotion 3D-Designer نرم افزاری است که به کمک آن و در سطح تقریبا مبتدی به شما توانایی ساخت تصاویر سه بعدی را می دهد. شما در این نرم افزار همانند نرم افزار 3D max این توانایی را در اختیار دارید تا اقدام به طراحی و نقشه کشی به صورت سه بعدی نمایید. از مزیت های این نرم افزار می توان به حجم کم برنامه با توجه به امکانات بالای آن اشاره نمود. به کمک این نرم افزار شما قابلیت طراحی هر جسم و شی را خواهید داشت.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- استفاده آسان از برنامه با کمک محیط کاملا گرافیکی

- قابلیت کمک در برنامه که شما را در هنگام طراحی و انجام خط کشی ها راهنمایی خواهد کرد.

- دارای مدل های 3 بعدی پیش فرض به منظور هرچه راحتتر شدن طراحی

- توانایی ساخت منظره های سه بعدی با کمک ابزار پیشفرض مخصوص این کار

- دارای ابزاری برای تغییر حالت فضا در تصاویر. به عنوان مثال در یک تصویر با که دارای نمایی از آسمان می باشد می توانید حات هوا را در تصویر خود تغییر دهید.

- توانایی طراحی از مصالح مختلف و بکارگیری آنها در هنگام نقشه کشی

- قابلیت طراحی شعاع نور و روشنسازی محیط

- توانایی ساخت تصاویر متحرک

 و ... .

 


[ چهارشنبه 85/12/16 ] [ 4:30 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 559219