سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان
پس از عرضه مجموعه سیستم عامل های ویستا که شامل نسخه RTM و نهایی ویندوز از سوی وب سایت پی سی ورلد بود، اینک نسخه Retail و اورجینال این سیستم عامل که در تاریخ 30 ژانویه 2007 از سوی کمپانی مایکروسافت برای تمامی کاربران در سرتاسر دنیا عرضه شد، در قالب نسخه جدید  مجموعه سیستم عامل های ویستا آماده فروش می باشد !
RTM یا Release To Manufacturers نسخه نهایی و Build 6000 از ویندوز ویستاست که طبق برنامه ریزی و اطلاع رسانی های مختلف مایکروسفات در تاریخ 30 نوامبر 2006 برای کمپانی ها و شرکت های تجاری قطعه سازی و سخت افزاری و .... همچون DELL، Tooshiba ، Sony، ASUS، Acer، Siemens و .. عرضه شد تا بر نسل جدید سیستم های خود آن ها را عرضه کنند .
و اما نسخه Retail سیستم عامل ویندوز ویستا  ....

کامل ترین نسخه ارائه شده مایکروسافت که در تاریخ 30 ژانویه 2007 بطور رسمی در سرتاسر دنیا عرضه شد
تفاوت های میان
نسخه RTM و Retail در مجموعه سیستم عامل ویستا
-
نصب صحیح و بی اشکال هم در حالت
Bootable و هم در محیط ویندوز بر روی تمامی سیستم ها بدون دریافت Error های  رایج هنگام نصب
- پیشرفت های گرافیکی و امنیتی ویستا .
-
سازگاری با تعداد بیشتری درایور سخت افزاری
- سازگاری بهتر با نرم افزار های کاربردی
- نداشتن ضعف کارکرد برخی نرم افزارهای کاربردی ویندوز ویستا با سخت افزارها همچون 
Windows Media Player 11 و Internet Explorer 7.0 .
-
ورژن کامل نسخه RTM ویستا Build 6000  و نسخه Retail  ویستا Build 6000.16386 می باشد که می بایست به این نکته توجه کنید ! ( برای اطمینان و مشاهده تصویر کلیک کنید )
-  حجم نهایی نسخه
RTM ویستا 32 بیتی 2.49 گیگابایت است در صورتی که حجم نهایی نسخه  Retail ویستا 32 بیتی درحدود 2.52 گیگابایت است ! ( برای اطمینان و مشاهده تصویر کلیک کنید )

 

و اما برترین امتیاز مجموعه سیستم عامل های ویستا Retail وب سایت پی سی ورلد


قابلیت اکتیو کردن کامل و بی دردسر ویندوز ویستا و بهره گیری از تمامی امتیازات ویندوز ویستا اورجینال مایکروسافت با لیسانس معتبر برای اولین بار در ایران!
برای اطمینان از این امر می توانید با کلیک بر روی تصاویر مقابل ویستا Licen
sed وActivate  شده را مشاهده نمایید .
این امر موجب خواهد شد تا از تمامی پشتیبانی های مایکروسافت و آپدیت ها و ضعف های امنیتی احتمالی سیستم عامل که در آینده مشخص خواهد شد با خبر شده و به صورت
Automatic Update خود را به روز رسانی کنید . به علاوه برای همیشه از نسخه نهایی این سیستم عامل فوق زیبا و قدرتمند مایکروسافت استفاده کنید .

( کرک های ارائه شده تا به اکنون از سوی فروشگاهها و شرکت های مختلف ایرانی برای ویستا همگی با توقف Timer ویندوز ویستا، آن را کرک می کردند در صورتی که کرک موجود در این مجموعه Windows Vista Ultimate و سایر ویرایش ها را به طور کامل اکتیو می کند و ویندوز شما Licensed  می شود ! )

 

 

 

ویژگی های مجموعه سیستم عامل های ویستا نسخه Retail، محصول جدید وبسایت پی سی ورلد

 

- بهره مندی از تمامی ویرایش های ویندوز ویستا شامل Windows Vista Starter، Business, Home Basic, Home Premium و ویندوز ویستا Ultimate .

- ارائه شده در دو سری مجزا 32 بیتی و 64 بیتی  (X86 و X64 )
( نسخه 64 بیتی ویندوز ویستا از قابلیت پردازش 64 بیتی پردازنده
CPU برای پردازش هر چه بهتر عملیات ویندوز استفاده می کند )

- جدیدترین کرک معتبر اکتیو کردن یا Activation که ویندوز ویستا نسخه 32 بیتی را به طور کامل معتبر کرده و علاوه بر خارج شدن از حالت محدود 30 روزه، از تمامی امکانات یک لیسانس معتبر ویستا مانند دریافت آپدیت ها و ...شما را بهره مند می کند( برای اولین بار در ایران- مخصوص نسخه 32 بیتی  )
 - جدیدترین و معتبر ترین کرک عرضه شده ویندوز ویستا نسخه 64 بیتی برای متوقف کردن همیشگی تایمر ویندوز و Validate یا قانونی کردن ویندوز ویستای شما در سایت مایکروسافت با قابلیت دریافت آپدیت و ... ( برای اولین بار در ایران- مخصوص نسخه 64 بیتی  )

- آموزش نحوه کرک و اکتیو کردن ویندوز ویستا تنها با یک کلیک !
- آموزش کامل و مرحله به مرحله قابلیت های ویندوز ویستا به صورت کاملا مالتی مدیا ارائه شده از کمپانی مطرح سازنده
DVD های آموزشی VTC .
- مجموعه متشکل از تعداد بسیاری درایور مورد نیاز ویندوز ویستا !

- آموزش کامل و رسمی مایکروسافت در مورد معرفی جزئی قابلیت ها و تمامی ویژگی های ویندوز به صورت متن های ثقیل Word و HTML .

- پشتیبانی کامل فروشگاه آنلاین پی سی ورلد.

و ....

( تصویر روبرو از محیط نرم افزار Everest Ultimate که اطلاعات کامل نرم افزاری و سخت افزاری سیستم را نمایش می دهد گرفته شده است )

 

 

 

- ویرایش های مختلف عرضه شده ویندوز ویستا  موجود در مجموعه سیستم عامل های ویستا Retail :

ویندوز ویستا برای اولین بار در قالب 6 ویرایش مختلف برای تمامی کاربران و سیستم های 32 بیتی و 64 بیتی عرضه شده است که 5 ویرایش مخصوص عموم و 1 ویرایش مختص کمپانی های بزرگ است که هم چون همیشه با نام Enterprise عرضه شده است . در ادامه به معرفی اجمالی این 5 نسخه اشاره می کنیم :

Windows Vista Starter : نسخه ابتدای ویندز ویستا که برای کشور های کم در آود و کمپانی های نه چندان ثروتمند نوشته و ساخته شده است که بتوانند بدون پرداختند مبلغ حقیقی ویستا از بسیاری از ویژگی های این نسل جدید سیستم عامل بهره مند شوند.

Windows Vista Business که نخستین ویرایش رسمی و معتبر همگانی ویندوز ویستا در وبسایت مایکروسافت است و از لحاظ قابلیت ها نسبت به نسخه مقدمانی از ویژگی های بالاتری برخوردار است .  قیمت لیسانس معتبر این نسخه از ویندوز ویستا 299 دلار تعیین شده است !

Windows Vista Home Basic : نخستین نسخه از سری نسخه های خانگی ویندوز ویستا که از قابلیت های بسیار بالایی در زمینه مالتی مدیا برخوردار است و تمامی ویژگی های ویندوز مدیا سنتر را در خود دراراست. قیمت لیسانس معتبر این نسخه از ویندوز ویستا 199 دلار تعیین شده است !

Windows Vista Premium : ویندوز خانگی پیشرفته با داشتن قابلیت های بیشمار مالتی مدیا و رفع تمامی نیازهای خانگی و تفریحی در کنار قابلیت های سایر یک سیستم عامل کامل. قیمت لیسانس معتبر این نسخه از ویندوز ویستا 239 دلار تعیین شده است !

Windows Vista Ultimate : کامل ترین و گران قیمت ترین نسخه ویندوز ویستا که تمامی قابلیت های خانگی، تجاری و ... همراه با تعداد بشماری ویژگی های بی همتا داراست .  قیمت لیسانس معتبر این نسخه از ویندوز ویستا 399 دلار تعیین شده است !

فروشگاه آنلاین پی سی ورلد پس از عرضه رسمی ویندوز ویستا از سوی کمپانی مایکروسافت اقدام به گرد آوری مجموعه ارزشمند در قالب تمامی ویرایش های ویندوز ویستا با کرک معتبر کرده است تا کاربران ایرانی که به این نسل جدید سیستم عامل دنیا دسترسی ندارند، بتوانند با خرید این مجموعه از قابلیت های منحصر فرد آن بهره مند شوند.
 

این مجموعه ارزشمند که تقریبا همگان منتظر عرضه آن بودند در فروشگاه آنلاین سایت با قیمت تنها 6000 تومان آماده فروش است. هموطنان عزیز می توانند تنها با چند کلیک ساده این مجموعه را در کمترین زمان در درب منزل خود تحویل گیرند و پس از خرید وجه مربوطه را به مامور پست بپردازند.
مجموعه سیستم عامل های ویستا
Retail در دو نسخه مجزا 32 بیتی و 64 بیتی برای علاقمندان گردآوری و آماده فروش است .( نسخه 64 بیتی ویندوز ویستا از قابلیت پردازش 64 بیتی CPU برای پردازش هر چه بهتر عملیات ویندوز استفاده می کند )

 

یک DVD ویندوز ویستا نسخه 32 بیتی به همراه درایور های مورد نیاز ویستا و یک CD آموزشی  6000 تومان

یک DVD ویندوز ویستا نسخه 64 بیتی به همراه درایور های مورد نیاز ویستا و یک CD آموزشی  6000 تومان


خرید مجموعه : ابتدا سفارش دهید و بعد از دریافت مجموعه توسط پست ، وجه آن را به مامور پست بپردازید ( راهنمای خرید پستی )
سفارش مستقیم : در صورت خرابی یا کند بودن لینک های " خرید پستی " سفارش خود را از طریق فرم سفارش مستقیم ثبت کنید .


و اما آن دسته از دوستانی که قبلا نسخه نهایی RTM مجموعه سیسستم عامل های ویستا عرضه شده در فروشگاه را از ما خریداری کرده اند  ....
آن دسته از عزیزانی که قبلا نسخه نهایی RTM را از P30World خریداری کرده اند و اکنون قصد خرید نسخه Retail تاریخ 30 ژانویه را دارند میتوانند خرید خود را با  تخفیفی ویژه و با قیمت 2500 تومان انجام دهند
برای استفاده از این تخفیف حتما باید سفارش خود را از طریق فرم سفارش مستقیم ثبت کنند . برای اینکار لازم است شماره سفارش خرید قبلی ویستا خود را نیز از طریق فرم ارسال کنند
لطفا دوستان هنگام تکمیل فرم سفارش مستقیم نسخه مورد نیازشان (32 بیتی یا 64 بیتی ) را ذکر نمایند در غیر این صورت فروشگاه نسخه 32 بیت یا
X86 را برای دوستان ارسال می کند .

 

شاد، پیروز و سربلند باشید


[ جمعه 86/1/24 ] [ 7:20 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 558869