سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

اینم یک ف/ی.ل«ت.ر ش/ک/ن جدید

https://id308.securedata.net/roulettesystemreviews/cgi-bin/nph-proxy.cgi

 


[ یکشنبه 86/4/24 ] [ 6:3 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

ابتدا به سایت دلخواه خود بروید و تا پایان بارگزاری آن سایت صبر کنید. سپس مراحل زیر را انجام دهید:



1- تمام نوشته های نوار آدرس را پاک کنید.



2- سپس کد زیر را کپی کنید و در نوار آدرس مرورگر خود جانشین ( Paste ) نمائید :





حالا Enter را بزنید ؛ ملاحظه می کنید که همه ی تصاویر در یک سایت به حرکت در می آیند !!!


 


 


[ جمعه 86/4/22 ] [ 7:8 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

سبک سازی ویندوز ویستا برای پردازش سریعتر


احتمالأ این موضوع نیز به گوشی شما رسیده است که ویندوز جدید شرکت مایکروسافت ، ویندوز ویستا ، برای اجرای روان خود نیازمند رم و قدرت بالایی است. به گونه ایی که این ویندوز با رم های 512 نیز دچار مشکل میشود. در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید ویندوز ویستای خود را تا حدودی سبک سازی کنید ، به طوری که دیگر حدأقل با رم 512 هیچ مشکل پردازشی نداشته باشد و با سرعت قابل قبول و روانی پردازش گردد.

نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
 
هنگامی که گوشی خیس میشود!


تصویر کنید ؛ با ذوق و شوق فراوان و البته هزینه ای فراوان تر ، گوشی موبایل خود را خریداری کرده اید! اما یک غفلت کوچک کافی است تا با افتادن گوشی در داخل جوی آب و یا حتی سرویس بهداشتی (99% مواقع!) تمامی امید و آرزوهای شما نابود شود! تصور به این موضوع نیز بسیار دردناک است! اما نه! اندکی صبر کنید! هنوز تا نابود شدن کامل گوشی زمان زیادی مانده! در این ترفند قصد داریم تا با معرفی یک ترفند خارق العاده روشی را معرفی کنیم که گوشی شما اگر یک دوش حسابی هم گرفته باشد نجات پیدا کند! ترفندی که در عین حال عجیب اما کاربردی است!

نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
 
GMail خود را سریعتر چک کنید


مدت زمان زیادی از بازگشایی سیستم ایمیل گوگل Gmail میگذرد. این سرویس به مرور تکمیل یافت و در حال حاضر یکی از ارائه دهندگان پر طرفدار خدمات ایمیل در جهان میباشد. به ویژه پس از آن که عضویت در آن دیگر نیازی به دعوت نامه ندارد. اما کاربران ایرانی که از خطوط اینترنتی با سرعت پایین استفاده میکنند ، همواره از مشکل دیر باز شدن اولیه صفحه Gmail گله داشته و دارند. در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید به نوعی میانبر زده و به صفحه Gmail خود به شکلی سریع وارد شوید.

نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
 
مخفی سازی فایل در درون عکس توسط نرم افزار WinRar

در حاضر نرم افزار WinRar را میتوان معروفترین و همچنین قدرتمندترین نرم افزار فشرده سازی فایل دانست. بسیاری از کاربران از این نرم افزار به منظور فشرده سازی فایلها و همچنین باز کردن فایلهای فشرده rar و zip استفاده میکنند. اما از این نرم افزار میتوان استفاده دیگری نیز کرد! در این ترفند قصد داریم به معرفی ترفندی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوان یک فایل یا یک فولدر را در داخل یک عکس مخفی ساخت! به شکلی که پس از مخفی سازی شما تنها یک عکس خواهید داشت و تنها با باز کردن عکس توسط خود نرم افزار WinRar میتوان به فایل دسترسی داشت. از این ترفند میتوان به عنوان یک شیوه بسیار حرفه ای مخفی سازی فایل و فولدر نام برد.

نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
 
فیلم سازی در پناه Windows Movie Maker


بی‌تردید جلوه‌های ویژه بسیار قدرتمند فیلم‌های امروزی برای همه ما جذاب و مسحور کننده است. تولیدکنندگان میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری می‌کنند تا در پوشش جلوه‌ها و انیمیشن‌های کامپیوتری، فیلم‌ها را به خاطراتی فراموش نشدنی و ماندگار در ذهن بینندگان تبدیل کنند. بسیاری از ما که به صورت تفریحی و آماتور فیلم می‌سازیم، قادر به صرف هزینه‌های میلیونی نیستیم. با این حال دوست داریم توانایی خود را در تولید و ارائه محصولی مناسب و با کیفیت نشان دهیم. ویندوز XP این نیاز ما را با ابزار Windows Movie Maker برطرف کرده است. این نرم‌افزار همراه ویندوز، یک ابزار توانمند و مناسب برای ایجاد، وارد کردن فیلم‌ها و عکس‌ها از دوربین، ویرایش و ذخیره‌ فیلم‌ها و عکس‌های خانگی به شمار می‌رود. در این ترفند قصد داریم تا به بررسی کامل از نرم افزار بپردازیم.

نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.

[ جمعه 86/4/8 ] [ 8:58 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران با آن روبرو هستند مشکل فراموش کردن پسورد BIOS کامپیوتر است. چرا که با این کار دیگر امکان ورود به کامپیوتر را نخواهند داشت. معمولأ برای رفع این مشکل درآوردن باتری ساعت از روی مادربورد پیشنهاد میشود. اما این کار همیشه و هرجا قابل انجام نیست. چرا که ممکن است سیستم شخصی شما نباشد یا حتی دستگاه یک لپتاپ باشد. اما با استفاده از این ترفند شما به سادگی و تنها با تایپ یک دستور ساده پسورد ذخیره شده روی BIOS را کلأ محو میکنید! یقینأ چنین راهی را در هیچ جای دیگر نخواهید یافت! لازم به ذکر است این ترفند بر روی تمامی BIOS ها قابل انجام است و تفاوتی در نوع آن نمیکند.

برای این کار:
شما ابتدا نیاز به یک سی دی Bootable دارید. این نوع سی دی در هر مکانی یافت میشود. سی دی نصب ویندوز شما هم احتمال بسیار زیاد Bootable است.
همچنین میتوانید خودتان یک فلاپی بوتیبل بسازید.
مهم این است که شما به نوعی وارد خط فرمان شوید.
همچنین اگر DOS دارید میتوانید از آن استفاده کنید.
پس از ورود به خط فرمان با استفاده از هر یک از طرق بالا کافی است دستورات زیر را با دقت وارد نمایید:
DEBUG
O 70 71-
O 71 72-
O 72 73-
Q-

دقت کنید بعد از وارد کردن هر خط دکمه Enter را بزنید ، سپس خط بعدی را وارد کرده و مجدد Enter بزنید تا به خط پایان برسید.
اکنون پس از وارد کردن آخرین خط کار تمام است و شما میتوانید مطمئن باشید پسورد BIOS شما پاک شده است.
حال سیستم را Reset کنید و مشاهده کنید که دیگر پس از ورود به سیستم از شما پسوردی خواسته نمیشود.

منبع http://www.dostan.net/

 


[ پنج شنبه 86/3/17 ] [ 11:48 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

جدیدترین روش برای پی بردن به Invisible بودن افراد در یاهو مسنجر
ترفند یاهوKasra + Mohammad می نویسند:

قبلا در ترفندستان چندین ترفند برای پی بردن به اینکه دوستان شما در یاهو مسنجر واقعأ آفلاین هستند یا خود را از دید شما خاموش کرده بودند مطرح کرده بودیم که هر کدام به مرور زمان از کار افتاده بودند. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی بپردازیم که ترفندستان اولین سایتی است که آن را مطرح میکند. با استفاده از این ترفند تنها با وارد نمودن ID شخص مورد نظر پی میبرید که آیا اون واقعأ در حالت Invisible است یا شما را دور زده است! این ترفند روی تمامی ورژنهای جدید و قدیم یاهو مسنجر قابل استفاده است.

نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
ارسال شده بوسیله Kasra در مورخه : سه شنبه، 18 اردیبهشت، 1386 (279 مشاهده)
(ادامه متن ... | 4667 بایت باقی مانده | 3 نظر شما چیست؟| چاپ این مطلب | امتیاز : 3.6)
مشاهده صورتحساب موبایل اینبار از طریق SMS!
ترفند موبایلnewgoldenman می نویسد:

ممکن است برای شما نیز این موضوع پیش آمده باشد که دوست داشته باشید بدانید هزینه تلفن همراهتان در یک برهه زمانی خاص چقدر خواهد آمد. یا حتی هزینه موبایلتان در ماه جاری و از فلان تاریخ تا فلان تاریخ چقدر میاید. مشخصأ با صبر کردن تا رسیدن به سر ماه و دریافت قبض موبایلتان میتوانید به این موضوع پی ببرید. اما راه بسیار بهتری وجود دارد! با استفاده از این ترفند هر لحظه که اراده کنید می توانید صورتحساب موبایلتان را آنگونه که دلخواهتان هست بر روی موبایل خود به شکل SMS دریافت کنید!

نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
ارسال شده بوسیله Kasra در مورخه : یکشنبه، 16 اردیبهشت، 1386 (884 مشاهده)
(ادامه متن ... | 2276 بایت باقی مانده | 4 نظر شما چیست؟| چاپ این مطلب | امتیاز : 4.77)
دسترسی سریع به Windows Mobility Center در ویندوز ویستا
ویندوز ویستاmostapha می نویسد:

یکی از قابلیتهای جدیدی که در ویندوز ویستا گنجانده شده ویژگی مربوط به کامیپوترهای های قابل حمل یا Notebook است. در این ابزار جدید توانمندیهایی از جمله کمک برای تقویت عمر باتری و افزایش بازده آن، تعدیل و تنظیم کردن صدا ، اتصال به یک ابزار خارجی (نصب یک سخت افزار) و خصوصیات دیگری افزوده شده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی برای دسترسی سریع به این قسمت بپردازیم تا سریعتر از امکانات آن استفاده کنید.


نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
ارسال شده بوسیله Kasra در مورخه : پنجشنبه، 13 اردیبهشت، 1386 (191 مشاهده)
(ادامه متن ... | 1245 بایت باقی مانده | 3 نظر شما چیست؟| چاپ این مطلب | امتیاز : 5)
مشاهده صورت حساب قبض موبایلتان و حتی دوستانتان از طریق اینترنت
ترفند موبایلalireza1112 می نویسد:

یکی از کاربردی ترین قابلیتهایی که شرکت ارتباطات سیار برای مشترکین خود در نظر گرفته است که بسیاری از مشترکین از آن بی خبر هستند امکان مشاهده صورت حساب آخرین دوره قبض موبایل به شکل آنلاین و از طریق اینترنت میباشد. این ویژگی که بسیار عالی است و شما رو از شوکه شدن در سر برج فارغ میکند (!) ، به سادگی و تنها با وارد نمودن شماره تلفن همراه به همراه کدپستی مربوط به قبض موبایل قابل مشاهده میباشد. یعنی علاوه بر مشاهده صورتحساب تلفن خود میتوانید با دانستن کدپستی دوستان و اطرافیانتان صورتحساب موبایل آنها را نیز مشاهده کنید!

نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
ارسال شده بوسیله Kasra در مورخه : سه شنبه، 11 اردیبهشت، 1386 (2185 مشاهده)
(ادامه متن ... | 1906 بایت باقی مانده | 10 نظر شما چیست؟| چاپ این مطلب | امتیاز : 4.28)
گوگل و زبان های عجیب و غریب!
ترفند سایرKasra می نویسد:

در میان شرکت های بزرگ دنیا ، گوگل همواره به یکی از شوخ طبع ترین شرکت ها معروف بوده است. این موضوع را از قرار دادن شوخی های کوچک مختلف که قبلأ در ترفندستان نیز به آنها اشاره شده بود میتوان دریافت. در این ترفند نیز قصد داریم به معرفی یکی دیگر از این شوخی های بامزه بپردازیم! گوگل صفحاتی مخفی را برای جستجو ایجاد کرده است که در نوشتار و ساختار آنها از زبانهای من درآوردی و عجیب و غریب استفاده شده است!

نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
ارسال شده بوسیله Kasra در مورخه : یکشنبه، 9 اردیبهشت، 1386 (889 مشاهده)
(ادامه متن ... | 1452 بایت باقی مانده | 9 نظر شما چیست؟| چاپ این مطلب | امتیاز : 3.25)
بازگردانی عکس های ویرایش شده در Windows Photo Gallery ویندوز ویستا به حالت قبل
ویندوز ویستاmostapha می نویسد:

در صورتی که تاکنون با ویندوز Vista کار کرده باشید ، حتمأ با یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزارهای نصب شده روی این ویندوز یعنی Windows Photo Gallery برخورد داشته اید. این برنامه یک برنامه نسبتأ پیشرفته برای مشاهده و همچنین ویرایش و کار با تصاویر است. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوانید عکسی را که توسط Windows Photo Gallery ادیت کرده اید و سپس Save نموده اید را حتی پس از ذخیره کامل ، مجددأ به حالت قبل و اولیه بازگردانید.


نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
ارسال شده بوسیله Kasra در مورخه : پنجشنبه، 6 اردیبهشت، 1386 (311 مشاهده)
(ادامه متن ... | 1634 بایت باقی مانده | 1 نظر| چاپ این مطلب | امتیاز : 5)
2 ترفند جالب پیرامون ماشین سواری و SMS !
ترفند موبایلKasra + aliila می نویسند:

هم اکنون قصد داریم به معرفی 2 ترفند بسیار جذاب برای افرادی که خودرو شخصی دارند بپردازیم! البته ترفندهایی مرتبط به سایت و مرتبط با ترفند موبایل! ترفند اول در خصوص دریافت خلافی خودرو از طریق SMS است. شما از طریق یک ارسال SMS ساده میتوانید مقدار جریمه ماشین و تعداد دفعات جریمه شدن پلاک خودرویی که مد نظرتان هست را دریافت کنید. دومین ترفند نیز در خصوص بحث داغ این روزهاست. شما میتوانید با ارسال یک SMS ، کارت سوخت خود را پیگیری نمایید. تمامی مالکان خودرو و موتورسیکلت برای آگاهی یافتن از آخرین وضعیت کارت هوشمند سوخت خودرو میتوانند تنها با یک SMS از وضعیت کارت خود مطلع شوند. در صورتی که اتومبیل دارید این ترفندهای متفاوت را به شما پیشنهاد میکنیم!


نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
ارسال شده بوسیله Kasra در مورخه : سه شنبه، 4 اردیبهشت، 1386 (2624 مشاهده)
(ادامه متن ... | 14770 بایت باقی مانده | 8 نظر شما چیست؟| چاپ این مطلب | امتیاز : 4.78)
ساخت Setup به وسیله ویندوز XP و بدون نیاز به برنامه جانبی
ترفند ویندوز XPalirezazx می نویسد:

یکی از دغدغه های اصلی برنامه نویسان و سازندگان محصولات و برنامه های کامیپوتری ساخت Setup برای نصب و Install برنامه ساخت شده بر روی سیستم کاربران است. برای این کار برنامه های مختلف و حرفه ای ساخته شده اما هر کدام این نرم افزارها دارای پیچیدگی های خاصی هستند. در این ترفند قصد داریم به معرفی یکی از ابزارهای مخفی ویندوز XP بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوانید یک Setup تمام و کمال بسازید. بدون اینکه نیاز به برنامه جانبی دیگری داشته باشید.

نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
ارسال شده بوسیله Kasra در مورخه : شنبه، 1 اردیبهشت، 1386 (1709 مشاهده)
(ادامه متن ... | 3144 بایت باقی مانده | 10 نظر شما چیست؟| چاپ این مطلب | امتیاز : 5)
یکبار دگر نسیم نوروز وزید، دلها به هوای روز نو باز تپید
غیره
بیارید این آتش زردشت / بگیرد همان زند و اوستا به مشت
نگه دارد این فال جشن سده / همان فر نوروز و آتشکده
همان اورمزد و مه و روز مهر / بشوید به آب خرد جان و چهر
کند تازه آیین لهراسبی / بماند کین دین گشتاسبی


نکته : برای خواندن ادامه تبریکات و موضوعات نوروزی ترفندستان به ادامه متن بروید.
ارسال شده بوسیله Kasra در مورخه : سه شنبه، 28 فروردین، 1386 (262 مشاهده)
(ادامه متن ... | 7263 بایت باقی مانده | 1 نظر| چاپ این مطلب | امتیاز : 0)
پرواز کامل تمامی عکسهای درون صفحه با استفاده از یک کد جاوا

[ چهارشنبه 86/2/19 ] [ 10:38 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
ترفند ویندوز XP

در ویندوز XP قابلیتی وجود دارد به نام Packet Scheduler که این موضوع 20% از پهنای باند اینترنت شما را میگیرد. در صورتی که به این قابلیت نیازی ندارید با طی کردن غیرفعال کردن آن میتوانید با آزاد کردن پهنای باند گرفته شده سرعت اینترنت خود را تا حد چشمگیری بالا ببرید. در صورتی که از سرعت اینترنت خود ناراضی هستید از این ترفند بهره بگیرید.


بدین منظور:

1. Run را از منوی Start اجرا کنید.
2. در Run عبارت gpedit.msc را تایپ کرده و OK را کلیک کنید.
3. منتظر بمانید تا Group Policy اجرا شود.
4. در بخش Local Computer Policy و زیر Computer Configuration گزینه Administrative Templates را گسترش دهید. ( با کلیک بر روی علامت + کار آن انجام دهید )
5. در لیست باز شده گزینه Network را نیز گسترش دهید.
6. حال در این لیست Qos Packet Scheduler را انتخاب کنید.
7. به گزینه هایی که در سمت راست ظاهر می شوند دقت کنید.
8 .بر روی Limit reservable bandwidth کلیک راست کرده و Properties را کلیک کنید.
9. پس از اینکه پنجره Limit reservable bandwidth Properties باز شد در برگه Setting و در زیر Limit reservable bandwidth گزینه Enabled را انتخاب کنید.
10. مشاهده می کنید که با انتخاب آن در روبروی Bandwidth Limit مقدار پیش فرض آن یعنی 20 درصد به نمایش در می آید.
11. به جای عدد 20 مقدار 0 را تایپ کرده و OK را کلیک کنید.
12. حال به Connection که به وسیله آن به اینترنت وصل می شوید رفته و بر روی دکمه Properties کلیک کنید.
13. به برگه Networking بروید و دقت کنید که Packet Scheduler فعال باشد (تیک کنار آن مشاهده شود).
14. این پنجره را OK کنید.
15. کامپیوتر خود را Restart کنید.

چند نکته:
این کار را می توانید با نرم افزارهای قدرتمند بهینه سازی ویندوز ( ترفندستان ) مثل TuneUp Utilities خیلی سریعتر و راحتر انجام دهید.
برای بازگشت به حالت پیش فرض هم می توانید مسیر فوق را دنبال کرده و بجای 0 عدد 20 را قرار دهید.

(به نقل از خبرگزاری سلام) نظر یادتون نره

[ شنبه 85/8/6 ] [ 4:21 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

BatchRename Pro نام نرم افزاری کاربردی و مفید برای ایجاد تغییرات همگانی و کلی بر روی تعداد بیشماری فایل با فرمت مختلف است .
علاقمندان به مدیریت منظم فایلها برای طبقه بندی درست و سریع آن ها حتما ارزش این کار را به خوبی می دانند چرا که اگر شما مایل به یکجور کردن تمامی فایلهای یک گالری بزرگ و همنام ساختن و مشابه ساختن نامشان باشید، به هیچ عنوان قادر نخواهید بود که با تغییر نام تک تک آنها به موفقیت دست یابید، چرا که تغییر نام هزاران فایل بسیار وقت گیر و طاقت فرساست و می بایست از نرم افزاری کمکی و سریع در این رابطه کمک گرفت !

BatchRename Pro قادر است به طور همزمان بر روی تعداد بی شماری فایل تغییرات نامی و مشخصاتی ایجاد کند . برای مثال تاریخ ساخت تعداد بسیاری از فایلها را به تاریخ مورد نظر شما تغییر دهد، تعداد بیشماری تصاویر گالری شما را به سایز یکسان و مورد دلخواه شما در آورد و ....

قابلیت های کلیدی نرم افزار BatchRename Pro 3.0 :

معین کردن تعداد و برد خاصی از اعداد برای تغییر نام تمامی فایلهای انتخاب شده در میان آن فاصله ! برای مثال شما مایلید که تمامی فایلهای تصویری شما با نام P30World و از شماره 0 تا 999999 نام گذاری شود ! با دادن این دستور به نرم افزار، در مدت زمان کوتاهی BatchRename Pro فایلهای شما را از P30World000001.jpg تا P30World999999.jpg نام گذاری خواهند شد !

پشتیبانی تغییر نام همزمان مشخصات زمانی و تاریخ فایلها .

قابلیت تغییر تگ Tag فایلهای صوتی که اطلاعات آهنگ ها در آنها ذخیره می شوند، بنابراین با یک کلیک ساده قادر به تغییر مشخصات Tag مانند Title, Album, Artist, Genre, BitRate, Frequency, SubTitle, Language, Comment, Copyright, Composer و ... بر روی تعداد بی شماری فایل صوتی خواهید بود .

قابلیت تغییر همزمان تعداد بی شماری تصویر بر اساس اطلاعات مختلف آنها مانند resolution, color bits, type format و ....

قابلیت کوچک کردن یا بزرگ کردن حروف نام های تعداد بی شماری فایل و یا بزرگ کردن، کوچک کردن و یا حذف عبارت خاصی از تعداد بی شماری فایل .

قابلیت انتخاب مکانی برای ذخیره ی فایلهای جدید تغییر نام داده شده .

قابلیت ساخت قواعد تغییر نام به صورت شخصی و بنا به میل خودتان !

پشتبیانی Drag&Drop برای وارد کردن فایلها به محیط نرم افزار


[ سه شنبه 85/7/25 ] [ 10:21 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 559216