سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان
در تمامی شبکه های کوچک و بزرگ رایانه ای خصوصی و یا عمومی مانند کافی نت ها، گیم نت ها، مراکز اینترنتی همچون سایت دانشگاه ها، کتابخانه های مدرن و مجهز و سایر شبکه های رایانه ای این چنینی، وجود مدیریتی قوی و کامل و بر روی تمامی سیستم ها و امور مربوط به حساب و کتاب و ... از ضروری ترین نیازهاست . در حالت عادی هیچ کس نمی تواند بدون بهره گیری از یک نرم افزار قدرتمند و کامل به تنهایی یا حتی با کمک گرفتن از چندین نیروی انسانی تمامی این امور را زیر نظر گرفته و انجام دهد .

CyberCafePro نام نرم افزار مطرح و قدرتمندی از شرکت Celco Software و برای مدیریتی قوی، کامل و همه جانبه بر روی تمامی سیستم های یک کافه اینترنتی یا مرکز بازی، سایت دانشکده ها، کتابخانه ها و هر شبکه کوچک یا بزرگ کامپیوتری و اینترنتیست .

نرم افزار CyberCafePro قابلیت مدیریت همزمان 160 رایانه و سیستم ( شامل چاپگر، صندوق حساب و .. ) را در آن واحد در محیط شبکه داراست که دیگر نیازی به کوچکترین صرف وقت و هزینه برای انجام امور نمی باشد و تمامی کارها به طور خودکار و هوشمندانه و با دقت بالا توسط خود نرم افزار صورت می گیرد .

نرم افزار CyberCafePro 5 چه قابلیت هایی را در اختیار شما قرار می دهد ؟

- مدیریت کامل و همزمان 160 سیستم در محیط شبکه در آن واحد .

- قابلیت ساخت تعداد نامحدودی اکانت برای کاربران شبکه .

- ویژگی جالب و منحصر به فرد تنظیم ESRB برای سنین مختلف که در هر سیستم چه محدودیت بنا به سن کاربر اعمال گردد !

- عکس گرفتن و نمایش تصویر سیستم ها و اکانت های مختلف در حال اجرا .

- تنظیم اکانت ها برای دریافت مبلغ قبل یا بعد از استفاده از اینترنت.

- ثبت گزارشات کامل زمان و هزینه استفاده هر کاربر بلافاصله پس از اتمام کار وی و چاپ آن از طریق چاپگر .

- اعمام محدودیت های گوناگون برای هر نام کاربری و گروه کاربری خاص .

- زیر نظر گرفتن پهنای باند مصرفی به طور کامل .

- سیستم ثبت سفارش مشتریان .

- غیر فعال کردن بسیاری از فعالیت های مشکل ساز همچون دسترسی به درایو ها، غیر فعال کردن دانلود ها،  غیر فعال کردن دسترسی به کنترل پنل و ...

- سازگاری کامل با اسکنر و پرینتر شما .


[ سه شنبه 86/3/1 ] [ 1:50 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

کمپانی Adobe یکی از مطرح ترین و بزرگترین شرکت های بزرگ سازنده نرم افزار در دنیاست که از سال 1982 به فعالیت های خود تحت این نام تجاری ادامه می دهد و با عرضه نسخه های مختلف از نرم افزارهای گرافیکی، میکس و تدوین و سازنده صفحات وب و ... نام خود را همواره در صدر برترین و ثروتمند ترین کمپانی های سازنده نرم افزار دنیا نگاه داشته است .

هیچ کاربر آشنا با رایانه ای نیست که یکی از محصولات بزرگ این کمپانی همچون Photoshop، Acrobat، Premiere یا بسیاری دیگر را نشنیده یا با یکی از آنها کار نکرده باشد . در دسامبر سال 2005 کمپانی Adobe رقیب بزرگ و دیرین خود یعنی Macromedia را با پیشنهادی 3.4 میلیارد دلاری وارد معامله کرد و پس از مذاکراتی امتیاز کامل این کمپانی با تمامی نرم افزارهای مطرحش همچون Macromedia Flash، Macromedia Dreamweaver، Macromedia Director، Fireworks ، Contribute و ....  از آن خود کرد .

کمپانی Adobe در چند ساله اخیر و پس از عرضه نسخه CS از فتوشاپ همواره در میان محصولات بزرگ و بسیار گران قیمت خود محصولی کلکسیون مانند و پکیجی کامل از محصولات خود در هر زمینه را تحت عنوان Adobe Creative Suite با قیمتی در حدود 1500 دلاری عرضه می کند. پس از عرضه بسیار پرشکوه و استقبال شدید طرفداران از نسخه های 1.0 و 2.0 از این مجموعه که شامل نسخه های CS و CS2 از برترین نرم افزارهای هر رده از کمپانی Adobe در زمینه طراحی بوده است، نسخه 3.0 این بسته ارزشمند پس از 2 سال انتظار هواداران بیشمار محصولات کمپانی Adobe و با ویژگی هایی منحصر به فرد و بهره گیری از آخرین و قدرتمندترین ویرایش یعنی ویرایش CS3 محصولات برتر و نام آشنای کمپانی Adobe ( و ماکرومدیا پیشین ) همچون Adobe Photoshop CS3 Extended، Adobe Flash CS3، Adobe Dreamweaver CS3، Adobe Illustrator CS3، Adobe InDesign CS3 و ...  سرانجام در ماه آپریل سال 2007 میلادی برای فروش در بازارهای جهانی با قیمتی  1500 - 2500 دلاری عرضه شد .

و اما ویرایش های مختلف بسته Adobe Creative Suite 3.0 عرضه شده از سوی کمپانی Adobe :

کمپانی Adobe شش بسته مختلف و ارزشمند را تحت عنوان نسخه های مختلف Adobe Creative Suite 3.0 برای عرضه در سال های 2007 و 2008 در نظر گرفته است که در ادامه با جزئیات این بسته ها بیشتر آشنا می شویم :

Creative Suite 3 Design Standard : بسته قدرتمند طراحی گرافیکی شامل 4 نرم افزار بزرگ این کمپانی یعنی Photoshop CS3، Illustrator CS3، InDesign CS3 و Acrobat 8 Professional که با قیمت 1199 دلار امریکا و در آپریل 2007 عرضه شده است.

Creative Suite 3 Web Standard : نسخه استاندارد از پکیج طراحی وب کمپانی Adobe شامل 4 نرم افزار بزرگ کمپانی Adobe و ماکرومدیا پیشین در زمینه طراحی وب سایت ! نرم افزارهای Adobe Flash CS3 Professional، Adobe Dreamweaver CS3، Adobe Fireworks CS3 و Adobe Contribute CS3 که با 999 دلار امریکا قیمت گذاری شده و در آپریل 2007 عرضه شده است .

Creative Suite 3 Design Premium : بسته فوق ارزشمند و پریمیوم طراحی گرافیکی شامل چهار نرم افزار اصلی نسخه استاندارد یعنی Photoshop CS3، Illustrator CS3، InDesign CS3 و Acrobat 8 Professional همراه با نسخه جدید از دو نرم افزار محبوب کمپانی پیشین ماکرومدیا یعنی Adobe Flash CS3 Professional و Adobe Dreamweaver CS3 !

قیمت این بسته فوق العاده ارزشمند طراحی گرافیکی کمپانی Adobe برابر با 1799 دلار امریکاست و در آپریل 2007 عرضه شده است !

Creative Suite 3 Web Premium : شامل 7 نرم افزار قدرتمند که چهار نرم افزار Adobe Flash CS3 Professional، Adobe Dreamweaver CS3، Adobe Fireworks CS3 و Adobe Contribute CS3 نسخه استاندار به همراه سه نرم افزار بزرگ دیگر کمپانی Adobe یعنی Photoshop CS3 Extended، Acrobat 8 Professional و Adobe Illustrator CS3 است و در حدود 1599 دلار امریکا برای قیمت گذاری شده و در ماه آپریل سال 2007 در بازارهای جهانی عرضه شده است.

Creative Suite 3 Production Premium : بسته فوق العاده میکس و تدوین و ساخت فیلم کمپانی Adobe که برای عرضه در ژولای 2007 برنامه ریزی شده است و شامل 4 نرم افزار بزرگ و قدرتمند After Effects CS3 Professional، Premiere Pro CS3، Soundbooth CS3 و Encore CS3 همراه با سه نرم افزار ارزشمند Photoshop CS3 Extended، Illustrator CS3 و Adobe Flash CS3 Professional می باشد که قرار است با قیمت 1699 دلار امریکا عرضه شود.

Creative Suite 3 Master Collection : ابر مجموعه ای مشتمل از تمامی نرم افزار های قدرتمند و مطرح کمپانی Adobe که قرار بر عرضه آن در ماه ژولای سال 2007 گذارده شده است و شامل تمامی نرم افزار های مجموعه های فوق است و با قیمت 2499 دلار امریکا عرضه می شود !

 

و اما معرفی محصول جدید فروشگاه آنلاین P30World - مجموعه تمامی نرم افزارهای طراحی گرافیکی و وب کمپانی Adobe تحت عنوان Adobe Creative Suite 3.0 Design & Web Premium CS3 !

 

فروشگاه آنلاین سایت دو محصول فوق العاده طراحی گرافیکی و طراحی وب کمپانی Adobe را تحت عناوین Adobe Creative Suite 3.0 Design Premium و Adobe Creative Suite 3.0 Web Premium را برای تمامی علاقمندان به طراحی در کشور در غالب یک دی وی دی آماده فروش کرده است .

 نرم افزارهای موجود در این بسته ارزشمند ارائه شده ا سوی پی سی ورلد به شرح زیر است :

- Adobe Photoshop CS3 Extended : قدرتمندترین نرم افزار طراحی گرافیکی دنیا با قابلیت کامل سه بعدی سازی در نسخه Extended ! ( اطلاعات کامل سایت سازنده در مورد این محصول )

- Adobe Flash CS3 Professional : جدیدترین نسخه از نرم افزار فوق العاده طراحی و پویانمایی دوبعدی و سه بعدی مطرح دنیا محصول کمپانی ماکرومدیا پیشین و محصول انحصاری کمپانی Adobe در حال حاضر که پیشرفت های چشمگیری در قیاس با نسخه های پیشین عرضه شده از سوی کمپانی ماکرومدیا کرده است ! ( اطلاعات کامل سایت سازنده در مورد این محصول )

- Adobe Acrobat 8.0 Professional : جدیدترین و قدرتمندترین نرم افزار PDF ساز دنیا محصول انحصار کمپانی Adobe ! ( اطلاعات کامل سایت سازنده در مورد این محصول )

- Adobe Dreamweaver CS3 : جدیدترین نسخه از نرم افزار فوق العاده طراحی وب سایت محصول کمپانی ماکرومدیا پیشین و محصول انحصاری کمپانی Adobe در حال حاضر که پیشرفت های چشمگیری در قیاس با نسخه های پیشین عرضه شده از سوی کمپانی ماکرومدیا کرده است ! ( اطلاعات کامل سایت سازنده در مورد این محصول )

- Adobe Illustrator CS3 : آخرین و قدرتمندترین ویرایش از یکی از قدیمی ترین و مطرح ترین نرم افزارها و مجموعه ابزارهای طراحی دنیا که به شما امکان خلق طرح های هنری و زیبا به اصطلاح ClipArt را با استفاده از ابزارهای خاص خود می دهد . ( اطلاعات کامل سایت سازنده در مورد این محصول )

- Adobe InDesign CS3 : جدید ترین نسخه از نرم افزار فوق العاده کمپانی Adobe برای طراحی تمامی محیط ها و مدیریت لایه های مختلف آنها . سازگاری کامل با تمامی نرم افزار قدرتمند طراحی Adobe Photoshop®, Illustrator®, Acrobat®, InCopy®, and Dreamweaver®  ازویژگی های خوب این نرم افزاراست .( اطلاعات کامل سایت سازنده در مورد این محصول )

Adobe Fireworks CS3 : ابزار فوق العاده کمپانی پیشین ماکرومدیا و Adobe کنونی برای پیشبرد سریع عملیات طراحی صفحات وب  و ساخت مدل ها و نمونه های متععد برای بکار گیری در صفحات غنی اینترنتی . ( اطلاعات کامل سایت سازنده در مورد این محصول )

Adobe Contribute CS3 : ابزاری بزرگ برای به روز رسانی و ویرایش بسیار سریع و قدرتمند وب سایت ها و وبلاگ ها با استفاده از نرم افزارهای متعدد جانبی درونی اش . ( اطلاعات کامل سایت سازنده در مورد این محصول )

دیگر نرم افزارهای جانبی کمپانی Adobe موجود در این پکیج ارزشمند :

Adobe Bridge CS3، Adobe Version Cue CS3، Adobe Device Central CS3، Adobe Stock Photos، Adobe Acrobat Connect

به همراه آموزش کامل مالتی مدیا نحوه اکتیو سازی مرحله به مرحله نرم افزارهای پکیج در محیط شبیه سازی شده نصب ویندوز !

خرید مجموعه : فروشگاه آنلاین سایت این محصولات قدرتمند و گرانقیمت روز دنیا در مجموعهAdobe Creative Suite 3.0 Design & Web Premium CS3 که در بازار های جهانی قیمتی بیش از 2000 دلار امریکا دارد را در قالب  پکیجی ارزشمند و دقالب یک دی وی دی و با قیمت 6000 تومان آماده فروش کرده است و علاقمندان در سرتاسر کشور می توانند تنها با چند کلیک ساده این مجموعه را خریداری کرده و پس از تحویل در درب منزل یا اداره وجه مورد نظر را به مامور پست بپردازند .

یک DVD به قیمت 6000 تومان
توضیحان خلاصه در مورد این محصول در این لینک
خرید مجموعه : ابتدا سفارش دهید و بعد از دریافت مجموعه توسط پست ، وجه آن را به مامور پست بپردازید ( راهنمای خرید پستی )
در صورت خراب بودن لینک سفارش خرید پستی ، سفارش را از طریق این فرم ثبت کنید


[ شنبه 86/2/22 ] [ 9:25 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

برای ترمیم و زیبا سازی تصاویر صورت گرفته شده چه توسط دوربین دیجیتال و چه سایر تصاویر دیجیتالی، استفاده از نرم افزاری تخصصی این فن می تواند بسیار مفید تر از استفاده از نرم افزار های غول گرافیکی دنیا همچون فتوشاپ باشد. خواه انکه کارکردن با چنین ابرنرم افزار هایی نیاز مهارت و آموزش پیشین دارد و افراد آماتور از استفاده از آنها بی بهره خواهند ماند به علاوه همان نرم افزارهای غول گرافیکی نیز برای تخصصی کار کردن نیاز به افزودن فیلتر ها و پلاگین های مخصوص دارند که کار در این زمینه برای کاربر نه چندان حرفه ای بسیار دشوار می شود .

یکی از نرم افزار برتر دنیا برای زیبا سازی تصاویر، سری نرم افزارهای FaceFilter Studio کمپانی Reallusion است که با امکانات بسیار مفید و قدرتمندی که برای شما فراهم می کند، امکان ویرایش و با کیفیت سازی تصاویر صورت را در سطحی بسیار عالی و حرفه ای برای کاربران فراهم می کند . برخورداری از تعداد بیشماری ابزارهای مفید، بهره مندی از ویژگی های خاص و ابزارهای هوشمند که به طور خودکار عمده کار را انجام می دهند، کیفیت عالی تصاویر حاصله و مناسب بودن برای تمامی افراد از آماتور تا پیشرفته از برترین خواص این نرم افزار است .

به تازگی نسخه 2.0 از این نرم افزار بسیار مفید عرضه شده است که با خود ویژگی های قدرتمند و نوینی را به همراه می آورد .

ویژگی های جدید ارائه شده در نرم افزار FaceFilter Studio 2.0 :

- بهبود چشمگیر در بخش های قدرتمند و هوشمند تنظیم رنگ خودکار که به خوبی و به گونه ای هوشمندانه صورت انسان را تشخیص داده و به ترمیم تمامی ایراد های جزئی آن می پردازد و تصویری با کیفیت و زیبا را به شما تحویل می دهد .

- رفع هوشمندانه و بسیار قدرتمند قرمزی چشم که ناشی از فلش دوربین هاست .

- چاپ عالی و با کیفیت تصاویر با یک کلیک .

- پشتیبانی از روتوش و ویرایش تصاویر بسیار با کیفیت حتی با رزولوشنی بیش از 12 مگاپیکسل !

دیگر ویژگی های نرم افزار قدرتمند روتوش تصاویر صورت FaceFilter Studio 2.0 :

تلاش برای هر چه طبیعی تر ساختن تصاویر صورت حاصله

- حذف یا تغییر در حالات بد صورت

- باز یا بسته کردن چشم ها

- تنظیم چاقی یا لاغری صورت

- زیبا سازی و تمیز کردن جزئیات چهره

بهره گیری از فن آوری های نوین زیبا سازی و رفع عیوب پوست

- تغییر یا تنظیم رنگ پوست به گونه ای طبیعی

- مخفی کردن ایراد های صورت همچون خال، جوش، زخم و ....

- حذف هرگونه زایده پوستی و نازیبایی های پیش آمده در پوست صورت .

- کم کردن گودی و سیاهی زیر چشم در تصاویر .

اصلاح هوشمندانه و قدرتمند تصاویر

- تشخیص خودکار و هوشمندانه رنگ و نوع پوست و ایجاد تغییرات لازمه برای هرچه زیباتر و طبیعی تر و مرغوب کردن آن .

- بهبود در توازن و تنظیم رنگ صورت با یک کلیک .

- کاستن قرمزی چشم ناشی از فلش تنها با یک کلیک به گونه ای طبیعی .

- آرایش و ایجاد تغییرات در آرایش صورت .

سادگی و قدرت بالای نرم افزار در ویرایش تصاویر صورت تنها در 5 مرحله

و .....

این نسخه از نرم افزار با نسخه های 2000/XP/VISTA از سیستم عامل ویندوز سازگاری کامل دارد .

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده .....

FaceFilter Studio را می توانید از اینجا :

BitDefender Standard Edition دانلود کنید نسخه ی 2.0 را با حجم حدود 25.3 مگابایت، لینک دوم ، لینک سوم، لینک چهارم

BitDefender Standard Edition English Explanations

سریال در بخش نظرات ....


[ جمعه 86/2/14 ] [ 10:45 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
پس از گذشت 2 سال از تاریخ عرضه ی نهمین نسخه از برترین نرم افزار ویرایش و ساخت تصاویر در دنیا Adobe Photoshop CS2، در ماه آوریل سال 2005 میلادی و انتظار میلیون ها کاربر این ابزار بسیار گسترده و محبوب گرافیکی دنیا، دهمین ویرایش این محصول فوق العاده محبوب و قدرتمند دنیا این بار با ویژگی ها و قابلیت های بسیار جدید و به گونه ای منحصر به فرد تحت عنوان Adobe Photoshop CS3 در ماه آوریل سال 2007 میلادی عرضه شد .

پیشتر در نیم سال دوم سال 2006 کمپانی Adobe برای اولین بار در طول تاریخ عرضه نرم افزار Photoshop اقدام به عرضه نسخه ی آزمایشی یا Beta را پیش از عرضه نهایی این محصول کرده بود تا علاوه بر آشنایی گروههای مختلف با این نرم افزار برتر، تمامی عیب های ان را مخصوصا در زمینه ویژگی های منحصر به فردش رفع نماید و Photoshop جدیدی عاری از هر گونه ایراد جزئی و با ویژگی هایی فوق العاده قدرتمند و منحصر به فرد وارد دنیای نرم افزارهای گرافیکی کند .

کمپانی Adobe در نیمسال دوم 2006 میلادی خبر از انتشار رسمی این محصول خود را به صورت کامل در بهار 2007 را داد و پس از چندی تاریخ عرضه رسمی این محصول توسط کمپانی Adobe روز 27 ماه می میلادی در منابع مختلف خبری ثبت شد .

با نزدیک شدن به تاریخ رسمی کمپانی Adobe برای عرضه نسخه ی CS3 و دهم نرم افزار Photoshop که تمامی طراحان گرافیکی علاقمند دنیا منتظر عرضه اش بودند، کمپانی Adobe طرفداران Photoshop را با دو محصول فوق العاده آشنا کرد که برای تمامی علاقمندان غافلگیر کننده بود .P30World.Com

دهمین نسخه از Photoshop در قالب دو ویرایش مجزا و بسیار قدرتمند تحت عناوین Adobe Photoshop CS3 و Adobe Photoshop CS3 Extended عرضه شد که نسخه ی منحصر به فرد Extended از فوتوشاپ علاوه بر دارا بودن تمامی قابلیت های برتر نسخه ی جدید نرم افزار برتر گرافیکی دنیا یعنی Photoshop CS3، قابلیت های گسترده و چشمگیری در ویرایش و خلق تصاویر سه بعدی و متحرک و ویرایش فیلم داراست .

در ادامه به معرفی اجمالی ویژگی های این دو نسخه و تفاوت های آنها با یکدیگر می پردازیم .

 معرفی برخی از ویژگی های جدید نرم افزار Adobe Photoshop CS3

- قابلیت منحصر به فرد Smart Filters : قابلیت جدید کار با فیلتر ها که به شما در اضافه کردن، ویراستن و حذف فیلتر ها از تصاویر به صورت آنی و لحظه ای کمک می کند کیفیت تصاویر حاصله را تا حداکثر ممکن بالا نگاه می دارد .

- ابزار قدرتمند Refine Edge tool : قابلیت انتخاب و برش آیتم ها در تصاویر بسیار آسان تر در قیاس با نسخه های پیشین، میزان خطا بسیار پایین تر در برش، اتوماسیون بسیار بالاتر و هوشمندتر شدن نرم افزار در این زمینه و کیفیت بسیار بالای تصویر حاصله در قیاس با نسخه های پیشین .P30World.Com

- محیطی راحت تر و کاراتر برای کار با نرم افزار : استفاده از حداکثر فضای مونیتور برای بسط و ویرایش تصاویر بزرگ همراه با حفظ تمامی ابزارهای فوتوشاپ در کنار محیط ویرایش .

- ویرایش و پردازش سریع و بهتر تصاویر RAW : پشتیبانی کامل از و بسیار سریعتر از این فرمت رایج و قدرتمند دوربین های دیجیتال توسط پلاگین جدید العرضه درونی نسخه CS3 تحت عنوان Adobe Photoshop Camera Raw plug-in .

- مدیریت سریعتر و انعطاف پذیر تر بر پروژه های طراحی خود توسط نرم افزار قدرتمند Adobe Bridge CS3 !

- پشتیبانی عالی از فرمتهای HDR یا High Dynamic Range

- سازگاری کامل با ویندوزXP Service Pack 2 و Windows Vista !
- مجموعه ای از برترین و قدرتمندترین ابزارهای طراحی روز دنیا .

- پشتیبانی تعداد بسیاری از فرمتهای رایج تصویری برای ساخت و ویرایش مانند PSD, BMP, Cineon, JPEG, JPEG2000, OpenEXR, PNG, Targa, and TIFF و ...

- کیفیت بسیار بالای پرینت تصاویر توسط نرم افزار .

Zoom-  قدرتمند با بهره گیری از فن آوری نرم افزار Flash کمپانی Adobe که کیفیت تصاویر را به گونه ای قابل توجه بالا می برد .
پشتیبانی خوب از فایلهای
PDF کمپانی Adobe .

بهره گیری از نرم افزار بسیار قدرتمند Adobe Device Central CS3 برای برقرار ارتباط میان رایانه و وسایل الکترونیک همراه همچون گوشی های موبایل و ....

و ....

برای مشاهده لیست کامل قابلیت های نرم افزار Adobe Photoshop CS3 به این صفحه از وب سایت Adobe مراجعه کنید .

 و اما معرفی برخی از ویژگی های منحصر به فرد Adobe Photoshop CS3 Extended

- قدرت فوق العاده در خلق طرح های 2 بعدی و سه بعدی و ویرایش Texture ها !

- ساخت و ویرایش طرح های پویا و انیمیشن و لایه های ویدیویی !

- بخش Movie Paint برای ویرایش فیلم ها و تک تک فریم های آن با کیفیت عالی .

- پویا نمایی و انیمیشن قدرتمند تر برای ساخت تصاویر متحرک در قیاس با نسخه استاندارد !

- پشتیبانی از فرمتهای خاص آنالیزی مطرح دنیا مخصوصا فرمت DICOM یا .DCM .

- پشتیبانی کامل از تمامی فرمتهای RAW از بیش از 150 مدل دوربین های دیجیتال !

- ابزارهای متعدد اندازه گیری طرح های دو بعدی و سه بعدی به همراه اطلاعات کامل و مقیاس های آنها .

و ....

برای مشاهده ی مقایسه کامل این دو نسخه با یکدیگر می توانید به این صفحه از سایت Adobe و برای مطالعه لیست کامل تمامی ویژگی های Adobe Photoshop CS3 Extended می توانید به این صفحه مراجعه نمایید .

 وب سایت P30World بلافاصله پس از عرضه این دو نسخه بسیار قدرتمند از کمپانی Adobe و برای اولین بار در ایران نسخه کامل و Retail این دو نرم افزار ارزشمند را در پکیجی به همراه دیگر نرم افزار های برتر و قدرتمند خانواده فوتوشاپ Adobe برای هموطنان عزیز تهیه و آماده فروش کرده است .

لازم به ذکر است همان گونه که در مطالب فوق ذکر شد، دو نسخه ی مختلف Beta از Photoshop CS3 پیشتر و طی چند ماه گذشته از سوی کمپانی Adobeعرضه شده بود و در فروشگاههای کشور به فروش می رسید و بسیاری از علاقمندان به فوتوشاپ آن نسخه را به عنوان نسخه نهایی فوتوشاپ خریداری کرده بودند که با مشاهده About نرم افزار خود پی به نسخه آزمایشی بودن آن خواهند برد . برای اطمینان از نسخه ی Final و Extended بودن Photoshop CS3 موجود در پکیج فوتوشاپ وب سایت پی سی ورلد می توانید بر روی تصویر روبرو که از محیط و بخش About نرم افزار Photoshop CS3 Extended موجود در فروشگاه گرفته شده است، کلیک کنید .

 پکیج فوتوشاپ CS3 سایت شامل چه نرم افزارهاییست ؟

P30World.ComP30World.Com- نسخه کامل از نرم افزار Adobe Photoshop CS3 Extended با کرک معتبر اکتیو سازی

- نسخه کامل از نرم افزار Adobe Photoshop CS3 با کرک معتبر اکتیو سازی

- نسخه کامل از نرم افزار مطرح و بسیار قدرتمند Adobe Photoshop Elements 5.0 ( اطلاعات کامل در رابطه با این محصول)

- کتاب الکترونیک آموزشی نرم افزار قدرتمند Adobe Photoshop Elements 5.0

- نسخه کامل نرم افزار قدرتمند و جدید Adobe Photoshop Lightroom 1.0 ( اطلاعات کامل در رابطه با این محصول )

- کتاب الکترونیک آمزشی نرم افزار قدرتمند Adobe Photoshop Lightroom 1.0

- کلکسیون بی همتای بیش از 14000 فونت زیبا و مفید فارسی و انگلیسی

 

خرید مجموعه : فروشگاه آنلاین سایت این مجموعه آموزشی ارزشمند و مفید را برای علاقمندان به طراحی و نرم افزار محبوب Photoshop برای اولین بار در کشور در قالب دو سی دی آماده و گرد آوری کرده است .

این مجموعه با بسته بندی شکیل و اختصاصی در فروشگاه آنلاین سایت با قیمت 4500 تومان آماده فروش است و علاقمندان در سرتاسر کشور می توانند تنها با چند کلیک ساده این مجموعه را خریداری کرده و پس از تحویل در درب منزل یا اداره وجه مورد نظر را به مامور پست بپردازند .

2 سی دی به قیمت 4500 تومان .

خرید مجموعه : ابتدا سفارش دهید و بعد از دریافت مجموعه توسط پست ، وجه آن را به مامور پست بپردازید ( راهنمای خرید پستی )
سفارش مستقیم : در صورت خرابی یا کند بودن لینک های " خرید پستی " سفارش خود را از طریق فرم سفارش مستقیم ثبت کنید


[ سه شنبه 86/2/4 ] [ 12:6 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
سرویس اخبار خارجی ایتنا - تا کنون شرکت‌های زیادی نظیر مایکروسافت، سامسونگ وسونی سعی کرده‌اند رقیبی برای iPod اپل وارد بازار کنند، اما یاهو و شرکایش تصمیم گرفته‌اند نام خود را در لیست این شرکت‌ها قرار ندهند.




شرکت‌های یاهو، Zing Systems و SanDisk موفق به دستگاه قابل‌حمل بی‌سیمی شده‌اند که Sansa Connect نام دارد و می‌تواند رقیب جدی برای iPod محسوب شود.

این MP3 Player جدید که 250 دلار قیمت‌گذاری شده، به‌صورت مستقیم با بخش موسیقی سایت اینترنتی یاهو در ارتباط است و به کاربران امکان می‌دهد فایل‌های صوتی مورد علاقه خود را از اینترنت بارگذاری کنند.

این دستگاه قادر است به‌صورت بی‌سیم اطلاعات خود را با کامپیوترها و دیگر MP3 Playerها رد و بدل کند.
Sansa Connect آخرین اقدام برای مقابله با iPod محسوب می‌شود. طبق آمارهای رسمی منتشر شده از سوی شرکت آمریکایی اپل، تا کنون بیش از 100 میلیون iPod در سراسر جهان فروخته شده است.

سه شرکت یاد شده در تلاشند با تقویت بخش موسیقی آنلاین سایت یاهو رقابت تنگاتنگی را با اپل انجام دهند و از محبوبیت iPod بکاهند.


 


[ جمعه 86/1/24 ] [ 8:9 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
اهمیت فشرده سازی فایل ها به خصوص در دنیای اینترنت امروزه به حدیست که افراد گاه به خاط چندین کلیوبایت از قرار دادن تصاویر و یا فایل در وبسایت خود جلوگیری به عمل می آورند . دو فشرده ساز مطرح و قدرتمند دنیا با نام WinRar و Winzip اگرچه بسیاری از نیازهای فشرده سازی و ساخت آرشیو میلیون ها کاربر علاقمن رایانه ای را انجام می دهند، ولی بار هم حجم حاصله توسط این نرم افزار ها و فرمت اختصاصی آنها یعنی RAR یا ZIP تا بالا خواهد بود ! شاید نرم افزار نوین تر با بهره گیری از فن آوری روز و فرمت خاص خود بتواند جایگزین مناسبی برای فشرده سازی این غول های فشرده ساز دنیا باشد !
StuffIt Deluxe نام نرم افزار بسیار قدرتمند و توانا از شرکت SmithMicro Software است که با عرضه فرمت های اختصاصی متنوع از جمله دو فرمت بسیار قدرتمند فشرده سازی خود یعنی .sit و .sitx توانسته محبوبیت بسیاری در میان کاربران و علاقمندان به مهارت فشرده سازی برای خود کسب کند.

عمده قدرت و توانایی این نرم افزار محبوب رایانه ای که طی چندین سال گذشته نسخه های متعدد و توانایی را از ارائه کرده است در همه کاره بودن آن است که بنا به شعار سایت سازنده این نرم افزار همه چیز را فشرده می کند ! محافظت قدرتمند، توانایی های خوب Backup و Archiving، ارسال فایلها در محیطی امن و قدرت بالا در فشرده سازی از جمله ویژگی های این نرم افزارتواناست .
در مقایسه جالبی که سایت سازنده نرم افزار میان
StuffIt Deluxe و Winzip کرده است، نرم افزار StuffIt Deluxe از بسیاری لحاظ برتری و قدرت بالاتری نسب به Winzip مطرح و مشهور داراست . برای مشاهده این موضوع به این صفحه مراجعه کنید ....
آخرین سنخه از این نرم افزار StuffIt Deluxe 9.5 است که در ادامه با تمامی قابلیتهای برتر آن آشنا می شویم ...

قابلیت های کلی نرم افزار StuffIt Deluxe 9.5 ابزاری قدرتمند فشرده سازی :

- قابلیت های بخش فشرده سازی

قابلیت منحصر به فرد فشرده سازی آنی تصاویر کاهش چشمگیر 30 درصدی سایز بدون کاستن کیفیت محسوسی از تصویر  .
قابلیت فشرده سازی فایل ها تا سقف 98 درصد بسته به نوع و فرمت فایل !

دسترسی به تمامی قابلیت های فشرده سازی تنها با یک کلیک بر روی آیکون مربوطه Systray ویندوز .

استخراج بیش از 20 فرمت رایج فشرده مطرح دنیا .

دارا بودن دو فرمت اختصاصی و بسیار قدرتمند.sit و .sitx برای خلق فایلهای فوق فشرده @

خلق فایلهای آرشیو و فشرده شده به فرمت ها  .zip, .sitx, .sit and .tar !

گشت و گذار در تمامی آرشیو ها بدون بازکردن آنها .

ویرایش آنی آرشیو ها برای افزودن یا حذف اطلاعات آنها .

قابلیت جستجو درون آرشیو ها با جزئیات .

- قابلیت های بخش Backup نرم افزار

آرشیو خودکار فایلهای که جدیدا به سیستم افزوده شده اند !

برنامه ریزی برای Backup خودکار .

قابلیت آپلود مستقیم تمامی آرشیو ها و Backup ها بر روی FTP !

- قابلیت های امنیتی و محافظتی نرم افزار

سازگار با ضد ویروس های مختلف و سرشناس !

کدگذاری و تامین امنیت کامل آرشیو ها با بهره گیری از سیستم کدگذاری پیشرفته 512 بیتی !

محافظت علیه آسیب دیدگی فایلها !

قابلیت پسورد گذاری برای فرمتهای خلق شده .

- قابلیت های ارسال سریع نرم افزار

اجرای عملیات فشرده سازی و ارسال به ایمیل تنها با یک کلیک!

تکه تکه کردن فایل ها برای سازگاری با معیار های ارسالی سایز فایل از طریق ایمیل !

اتوماتیک کردن عملیات ارسال فایل .


[ جمعه 86/1/24 ] [ 7:17 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
هر سیستم عاملی برای کارایی بهتر و بالاتر، نیاز است تا پس از مدتی توسط نرم افزارهای کاربردی ویژه ای تحت عملیات Tweaking یا Optimization قرار گیرد و از این طریق به بهبود اوضاع بخش های مختلف و کارهایی آن کمک کند. پیشتر نرم افزار های متعددی برای سیستم عامل ویستا تحت عنوان Tweaking عرضه شد همچون TweakXp و ... که امکانات و قابلیت های متعددی به ویندوز اکس پی می دهد .

Vista Smoker Pro نام نرم افزار جدیدی منحصر ویندوز ویستا و برای افزودن قابلیت های طبیعی ویندوز ویستاست که نسخه جدید و منحصر ویستا نرم افزار سابق XP Smoker Pro است . Vista Smoker Pro به شما امکان ایجاد تغییرات مختلفی در رجیستری ویندوز ویستا، و افزایش خودکار و بهبود اوضاع و ایراد های ویندوز در زمینه افزایش سرعت تنها با چند کلیک ساده است . این ابزار با ایجاد تغییر در صد ها تنظیمات مخفی ویندوز و همچنین بخش های امنیتی سیستم عامل ویستا توان و افزایش کارایی آن را به صورت محسوسی افزایش می دهد .

دارا بودن ابزارهای مختلفی برای پاکسازی ویندوز ویستا و نسخه های مختلف آن و همچنین User Account های مختلف آن از دیگر قابلیت های این نرم افزار است .

برای مشاهده تمامی قابلیت های جزئی نرم افزار به این صفحه از مراجعه کنید .

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....


[ جمعه 86/1/24 ] [ 7:17 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
شاید کمتر کاربر رایانه را بتوانید پیدا کنید که نام نرم افزار قدرتمند و محبوب پخش رسانه JetAudio را نشنیده باشد و یا حتی با آن کار نکرده باشد ! این محصول قدرتمند کمپانی COWON سالهاست که به عنوان یکی از گزینه های اول نرم افزاری در زمینه پخش مالتی مدیا در سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد، سال به سال قابلیت های جدیدتر و منحصر به فرد تری به آن افزوده می شود تا علاوه بر عقب نماندن از کورس رقابت نرم افزار های Multimedia Player مطرح دیگری همچون Windows Media Player کمپانی مایکروسافت، PowerDVD کمپانی CyberLink و حتی WinDVD کمپانی InterVideo، بتواند منحصر به فردی و بی همتای در زمینه همه کاره یا به اصطلاح All-in-One بودن خود را بیش از پیش تثبیت کند .محبوبیت نرم افزار JetAudio به قدری پیش رفت تا کمپانی COWON توانست به پشتوانه این نرم افزار اقدام به تولید و عرضه MP3 Player ها و Video Player های سخت افزاری همراه متعددی نماید و هم اکنون به یکی از شرکت های مطرح و پرفروش در این زمینه مبدل گشته است . نسخه 7.0 از نرم افزار JetAudio به تازگی با قابلیت های و امکانات جدیدی عرضه شده است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم ...

ویژگی های برتر نرم افزار JetAudio 7.0 :

- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری برای پخش با کیفیت بالا .

- قابلیت های بسیار قدرتمند در ضبط صدا از تمامی ورودی های سیستم .

- رایت سی دی صوتی و تبدیل سی دی صوتی Track به MP3 و فرمتهای رایج صوتی از داخل محیط نرم افزار.

- قابلیت های بسیار خوب تبدیل فرمت صوتی در نرم افزار

- مجهز به افکت های صوتی متنوع و زیبا

- کنترل بسیار خوب پخش صوت و ویدیو

- مدیریت بسیار خوب آلبوم ها Playlist ها .

- ظاهر زیبا و مجهز به اسکین های متنوع .

- کنترل بسیار خوب اکولایزر برای افزایش کیفی صدا.

و ....

برخی از ویژگی های جدید در نسخه 7.0 نرم افزار :

- پنجره و محیط زیبا و جدید نرم افزار

- Tag Editing برای فایل های صوتی و ویدیویی تنها با یک کلیک ساده .

- قابلیت ویرایش همزمان تعداد بیشماری Tag در فایلهای صوتی و تصویری .

- قدرت بالاتر هم در بخش پخش و هم تبدیل فرمت نرم افزار .

- Toolbar چندکاره و قدرتمند تر

 و بسیاری از تغییرات جزئی و موثر دیگر ...

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....

COWON JetAudio را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه 7.0 Plus VX را با حجم حدود 21 مگابایت

تصاویری از محیط نرم افزار

 

 

دیگر لینک ها برای دانلود نسخه کامل نرم افزار :
http://www203.fixdown.com/JetAudio_Plus.rar
یا
http://www405.fixdown.com/JetAudio_Plus.rar

موفق باشید !


[ دوشنبه 86/1/20 ] [ 7:54 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
ایا شما نیز از آن دسته افراد علاقمند به ساخت بازی های رایانه ای بدون صرف ساعت ها وقت برای یادگیری زبان های برنامه نویسی و اصول ساخت بازی های رایانه ای هستید؟
شرکت
Yoyo Games نرم افزار جالبی تحت عنوان Game Maker داراست که  طی نسخه های متعدد به پیشرفت های قابل قبولی در زمینه ساخت آسان بازی های رایانه ای دست یافته است . توسط این نرم افزار شما تمامی مراحل ساخت بازی های ساده دو بعدی و حتی سه بعدی رایانه ای اعم از بازی های فکری یا بازی های مرحله ای و شخصیتی و اکشن و شلیکی و .... را در محیطی تمام بصری و Visual بدون حتی یک خط برنامه نویسی را خواهید ساخت . تمامی آیتم های بازی اعم از شخصیت ها، تصاویر متحرک، پس زمینه، موسیقی متن، افکت های به کاربرده شده و ابعاد گرافیکی محیط بازی به اسانی و تنها با کلیک های ساده موس توسط شما خلق و ساخته می شوند .
آخرین ویرایش ارائه شده از شرکت
Yoyo Games برای این نرم افزار مفید Game Maker 7.0 است که نکته جالب در مورد آن استفاده رایگانیست که شرکت سازنده در اختیار علاقمندان به آن قرار داده است و تنها کسانی که مایل به استفاده از تمامی ویرایش های حرفه ای این نرم افزار هستند می تواند آن را خریداری و رجیستر کنند.

برای مشاهده نمونه بازی های ساخته شده توسط این نرم افزار کوچک و بسیار قدرتمند می توانید به این صفحه از سایت سازنده مراجعه نمایید .

ضمنا Game Maker به کاربرانی که با زبان برنامه نویسی اشنایی دارند امکانات و انعطاف های بسیاری را پیش رویشان قرار می دهد تا از قابلیت های این نرم افزار حداکثر استفاده را ببرند .

Game Maker 7.0 سازگاری کامل با ویندوز های Windows 2000, XP Pro, XP Media Center , ,ویندوز Vista را دارد .


[ دوشنبه 86/1/6 ] [ 8:39 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

یکی از پرفروش ترین کنسول های بازی های رایانه ای در طول تاریخ Play Station 2 کمپانی SONY بوده که طبق آمار منتشر شده، این کنسول تا اول سال 2007 فروش نزدیک به 120 میلیون عدد در سرتاسر دنیا را داشت که آماری فوق العاده چشمگیر است . دیگر کنسول مطرح نسل ششم بازی های رایانه ای که رقابتی سخت را با Play Station 2 از اواخر سال 2001 میلادی داشته است ،کنسول XBox کمپانی Microsoft بوده که آغاز فعالیت خود را با این کنسول قدرتمند و گرافیکی در زمان خود شروع کرد . XBox بر خلاف طی سه سال و اندی عرضه پیش از ارائه نسخه حدیدش، توانست به فروشی بیش از 25 میلیون در سرتاسر دنیا دست یابد که با در نظر گرفتن مدت زمان تنها چند ساله  عرضه این کنسول رقم بسیار خوبیست .

این دو کنسول مطرح نسل ششم بازی های رایانه ای با عرضه بازی های سیستم قدرتمند برای اجرای بای های باگرافیک، دیگر شرکت های بزرگ کنسول سازی همچون SEGA و Nintendo کنار زده و خود را به عنوان قطب نخست کنسول بازی های رایانه ای در دنیا به همگان شناساندند.

سخت افزار های به کار رفته در این دو کنسول مطرح و پرطرفدار :

Xbox Console Specifications  :

Height: 3.1"
Width: 11.8"
Depth: 7.1"
Weight: 8.8 lbs
Media Type: DVD-ROM

CPU: X86-to-RISC Intel Pentium III or Celeron 733 MHz
RAM installed: 64 MB
RAM technology: DDR SDRAM
Cache size: 128 KB
HDD Capacity: 8 GB
Video Output: NVidia Xbox GPU 256-bit 2D/3D graphics acceleration
Supported Video: NTSC S-Video Installed,Component video Installed,Composite video Installed

Max resolution (external): 1920 x 1080 pixels Graphic Effects Shadows,Fog effects,Pixel Shaders,Vertex Shaders,Texture lighting,Bilinear filtering,Trilinear filtering
Fill Rate: 4000 million pixels/sec
Audio Processor: NVidia Xbox MCP
Sound Output Mode: Stereo
Memory Card: 8mb Flash

Net: Intergrated 100mbps modem/LAN
Ports: 1 Xbox AV output Xbox AV connector Installed,4 Game controller,1 Network RJ-45 Installed

Play Station 2 Specification :

CPU: Emotion Engine 300MHz, 128-bit INT, 128-bit FP, 24KB L1, 16KB Scratch, 8KB VU0, 32KB VU1, 450 MIPS, 6.2 GFLOPS, 66M Vertices/Sec, 2.4 GB/s Internal, 1.2 GB/s Graphics, 3.2 GB/s Memory
Graphics: Sony GS 150MHz, 1.2G Texels/Sec, 32-bit Color, 4MB (48 GB/s), 1.2 GB/sec Bus
Sound: SPU2, 48 2D Voices, ADPCM, 2MB
Data: 24MB (2.6 GB/s), 16MB (81 MB/s), 4.7GB Discs, Expansion 56K Modem Ethernet

امروز قصد معرفی نرم افزار شبیه ساز این دو کنسول پرطرفدار در کامپیوتر را داریم، نرم افزارهای که سیستم شما را به کنسول این دو بازی مبدل کرده و قابلیت اجرای اکثر بازی های این دستگاه ها را می دهد.

 PCSX2 نرم افزار مبدل بسیار قدرتمندیست که با قابلیت شبیه سازی اکثر بازی های با گرافیک کنسول Play Station 2 را بر روی رایانه دارد و به آسانی می توانید با این نرم افزار یا Emulator سیستم خود را به یک PS2 با حافظه ذخیره اطلاعات و Save مراحل بیشمار همراه با گرافیک بالا مبدل سازید !

آخرین نسخه ارائه شده این نرم افزار رایگان از سوی سایت سازنده نسخه  PCSX2  v0.98 است که می توانید آن را با حجم معادل 4.1 مگابایت دانلود نماید .

Xenon نام دیگر شبیه ساز مطرحیست که امروز قصد معرفی آن را داریم که قابلیت شبیه سازی بازی های کنسول XBox را بر روی PC داراست و علاقمندان به بازی های ایکس باکس به آسانی با قرار دادن دیسک مربوطه به بازی ها درون سیستم آن را با قابلیت های نامحدود رایانه اجرا و بازی خواهند کرد .

آخرین نسخه ارائه شده این نرم افزار رایگان و شبیه ساز قدرتمند Xenon 1.0 است آن را می توانید با حجمی معادل 1 مگابایت از این لینک دانلود نمایید .

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی های ایکس باکس توسط این شبیه ساز می بایستی حداقل افل CPU 2 گیگا هرتزی یا بالاتر و RAM یک گیگابایتی و Video Card Geforce یا Radeon 9200 Pro یا بالاتر داشته باشد .

 

[ پنج شنبه 86/1/2 ] [ 8:51 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 559302