سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان
 

با استفاده از نرم‌افزار پیام‌رسان فارسی شما می‌توانید پیامک‌های فارسی با حجم حدود 200 کاراکتر را ارسال نمائید. این در حالی است که در حالت عادی  و بدون استفاده از این نرم افزار، پیامک های فارسی با حجم بیش از 70 کاراکتر به چندین پیامک شکسته می شوند و این مساله هزینه مضاعفی را برای کاربر تحمیل می کند. بنابراین، استفاده از این نرم افزار نه تنها امکانات فارسی را برای ارسال پیامک های شما فراهم می سازد ، بلکه باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های شما خواهد شد.

لازم به ذکر است که  این  نرم افزار امکان ارسال پیامک های فارسی در دو حالت فشرده و غیر فشرده را دارد. در حالت فشرده  گوشی تلفن همراه گیرنده باید نرم افزار پیام رسان فارسی را داشته باشد تا پیامک دریافتی قابل خواندن باشد، ولی درحالت غیر فشرده، پیامک ارسالی بر روی گوشی هایی  که  این نرم افزار را ندارند نیز قابل خواندن می باشد. نحوه استفاده از این دو حالت در راهنمای نرم افزار آمده است. توصیه می شود قبل از استفاده از این نرم افزار راهنما را به دقت مطالعه نمائید.

 راهنمای کامل برنامه (نسخه جاوا)

نرم افزار پیام‌رسان ابزاری برای ارسال پیامک های فارسی است. این برنامه بر روی تمامی گوشی‌ها و PDA‌های دارای جاوا با امکانات زیر قابل اجرا می‌باشد:

            • MIDP 2.0
            • CLDC 1.0
            • JSR 120
            • 100 KB free memory

تقریبا حدود هفتاد درصد گوشی‌های مشترکان دارای این ویژگی‌ها می‌باشند.

با استفاده از نرم‌افزار پیام‌رسان می‌توانید پیامک‌های فارسی را با حجم حدود 200 کاراکتر ارسال کنید. پیامک‌های ارسالی توسط این برنامه، توسط نرم افزار پیام‌رسان دیگری که بر روی تلفن همراه مقصد نصب شده است، قابل دریافت و مطالعه می‌باشد.  توسط پیام‌رسان می‌توان برای افرادی که این نرم افزار را ندارند، نیز پیامک فارسی ارسال کرد، که شرح داده خواهد شد.

 پیش از آغاز مطالعه این راهنما به این نکات توجه کنید:

در این راهنما، «گزینه» به انتخاب‌هایی در برنامه گفته می‌شود که از منوی اصلی یا منوهای پایین افتادنی (مانند شکل‌های زیر) انتخاب شوند:

 

همچنین منظور از «کلید» همان کلید‌هایی است که بر روی صفحه کلید گوشی وجود دارند. کلید‌های «نرم راست» و «نرم چپ» نیز، دو کلید عملیاتی هستند که معمولا در بالای صفحه کلید و در دو گوشه‌ سمت راست و چپ واقع هستند (بسته به نوع گوشی، محل و شکل آنها ممکن است متفاوت باشد). از طریق این کلیدها معمولا انتخاب، بازگشت، منو و دیگر عملیات‌های برنامه در اختیار شما قرار می‌گیرد. «دکمه» نیز به انتخاب‌هایی گفته می‌شود که از طریق فشردن کلید‌های نرم راست و چپ انجام می‌پذیرد (مانند دکمه‌های «انتخاب»، «خروج» و «لغو» در شکل‌های بالا). گزینه‌ی «بازگشت» در کلیه‌ی فهرست‌ها به صفحه قبلی بازگشته و دکمه‌ی «لغو» منوی درخواست شده را لغو می‌کند.

 

شرح منوی اصلی
در تصویر روبرو منوی اصلی برنامه نشان داده شده است. عملکرد هر یک از گزینه‌های این منو به شرح زیر می‌باشد:

  • گزینه «پیام جدید» برای ارسال پیامک جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • پیامک‌های دریافت شده در «دریافتی‌ها» نگهداری می‌شوند.
  • پیامک‌های ارسالی در «ارسالی‌ها» نگهداری می‌شوند.
  • پیامک‌های موقت شما در « پیش‌نویس‌ها» ذخیره می‌شوند.
  • برای دسترسی به پیام‌های از پیش آماده شده، به «الگوها» مراجعه نمایید.
  • برای تنظیم کردن امکانات برنامه شامل تغییر قلم نمایشی و چیدمان صفحه کلید و یا اطلاع از وضعیت حافظه، از گزینه‌ی «تنظیمات» استفاده نمایید.
    در «راهنما» می‌توانید جزییات بیشتری از طریقه کار با پیام‌رسان را مشاهده کنید.
  • گزینه «درباره» توضیحاتی در مورد پدیدآورندگان نرم‌افزار را نشان می‌دهد.

ارسال پیام جدید
جهت ارسال پیامک می‌توانید از گزینه‌ی «پیام جدید» استفاده نمایید. با انتخاب این گزینه وارد صفحه پیامک جدید می‌شوید. در این صفحه پیام خود را تایپ کنید. در پایین صفحه دو عدد برای شما نمایش داده می‌شوند که میزان کاراکترهای باقیمانده از پیامک را نشان می‌دهند. مثلا ???-? یعنی اینکه پیام شما در یک پیامک قابل ارسال است و از این یک پیامک هنوز ??? کاراکتر باقی‌ است. یا ??-? یعنی اینکه پیام شما تا کنون برای ارسال، نیازمند ? پیامک است که از این دو پیامک هنوز ?? کاراکتر باقی است. با ارسال هر کاراکتری که تایپ کنید، این عدد یک واحد کم می‌شود؛ به استثنای تعداد بسیار محدودی از کاراکترهای کم کاربرد، که به ازای آنها ? واحد از این عدد کم خواهد شد (به طور متوسط در یک پیامک شما می‌توانید حدود ??? تا ??? کاراکتر را ارسال کنید).


علاوه بر متن معمولی در این قسمت از امکانات زیر نیز می توانید بهره‌مند شوید:

  • تغییر زبان با کلید‌های ستاره یا مربع (بسته به نوع گوشی) انجام می‌شود: در این نسخه برای زبان سه حالت «فا»، «En» و «fa» در نظر گرفته شده است. «فا» برای تایپ فارسی بصورت معمولی، همانند فارسی‌نویسی در نرم‌افزار خود گوشی‌ها بکار می‌رود. با تغییر زبان به «En» می‌توانید می‌توانید پیام خود را به صورت انگلیسی تایپ نمایید. «fa» حالت ویژه‌ای است که برای کسانی در نظر گرفته شده است که موقعیت حروف فارسی را روی صفحه کلید گوشی‌شان حفظ نیستند یا عادت به فینگلیشی نویسی دارند. در این حالت کاراکترهای فارسی قرار گرفته بر روی دکمه‌ها، با کاراکترهای انگلیسی قرار گرفته بر روی کلید در تناظر هستند. مثلا حرف «ج» بر روی دکمه "J" قرار دارد، حرف «م» بر روی دکمه "M" و به همین صورت تا آخر. بر روی برخی از دکمه‌ها ممکن است چند حرف فارسی قرار داشته باشد. مثلا بر روی دکمه "T" حروف «ت» و «ط» قرار دارند. در این صورت با دکمه‌های چپ و راست می‌توانید بر روی حرف مورد نظر خود رفته و کلید انتخاب (کلید [[[select]]] گوشی) را فشار دهید. برای هر دکمه حروف پر مصرف در ابتدا قرار گرفته‌اند تا کمترین میزان چپ و راست رفتن‌ها مورد نیاز باشد.
  • برای تغییر وضعیت درج، از حروف به عدد و برعکس، از کلید نرم سمت راست استفاده نمایید.
  • برای اضافه نمودن نشانه‌های خاص، از گزینه‌ی «درج نشانه» استفاده نمایید.
    از گزینه‌ی «درج الگو» برای اضافه نمودن پیام‌هایی که از قبل نوشته‌اید، استفاده نمایید.

  • گزینه «پاک کردن» برای پاک کردن کاراکترهای پیام بکار می‌رود و همان کار دکمه C گوشی را انجام می‌دهد.
  • گزینه‌ی «پاک‌کردن کل صفحه» همان‌گونه که پیداست، همه‌ی متن نوشته شده را پاک می‌کند.
  • اگر قصد ذخیره‌ی پیامک در حال نوشتن را به صورت موقت دارید، گزینه‌ی «ذخیره در پیش‌نویس‌ها» به شما کمک می‌نماید.

بعد از اتمام آماده‌سازی پیامک، برای ارسال آن، گزینه‌ی «ارسال» را از منو انتخاب نمائید. در صفحه‌ی ارسال شماره موبایل مقصد را وارد نمائید.

سپس دکمه «ارسال» را بزنید. با این کار پیامک شما بصورت فشرده به مقصد ارسال خواهد شد. اگر گیرنده مورد نظر شما نرم‌افزار پیام‌رسان را نصب نکرده باشد، شما باز هم قادر خواهید بود که از طریق این برنامه، برای وی پیامک ارسال نمائید. برای این منظور کافی است که از منوی این صفحه گزینه «ارسال غیر فشرده» را انتخاب نمائید تا پیامک بصورت معمولی برای وی ارسال شود. ممکن است هنگام ارسال پیامک، گوشی از شما بپرسد که آیا به برنامه اجازه ارسال پیامک را می‌دهید؟ که شما باید به این پرسش جواب Yes بدهید تا پیغام‌تان ارسال شود.

برای ارسال پیامک به چند نفر کافی شماره‌های آنها را با درج «,» در بین هر دو شماره، در قسمت «ورود شماره» وارد نمایید. برای درج «,» در این بخش از کلید * یا # استفاده نمائید.

در وارد کردن شماره گیرنده دقت نمائید که برنامه فقط به کاربران همراه اول سرویس می‌دهد. برای ارسال پیامک به کاربران غیر همراه اول از گزینه «ارسال غیرفشرده» استفاده نمائید. در این صورت پیامک ارسالی به آنها در نرم‌افزار استاندارد گوشی‌شان قابل مشاهده خواهد بود. همچنین اگر کاربر استفاده کننده از برنامه مشترک همراه اول نباشد، پیامک وی در مقصد قابل نمایش نخواهد بود.

جعبه‌های پیام‌

در پیام رسان چهار جعبه پیام داریم که پیام‌های کاربران در آنها (بسته به نوعشان) نگهداری می‌شوند: «دریافتی‌ها»، «ارسالی‌ها»، «پیش‌نویس‌ها» و «الگوها». پیام‌های ارسالی و دریافتی در دو جعبه اول قرار می‌گیرند. پیام‌های نوشته شده و فعلا ارسال نشده در جعبه مربوط به پیش‌نویس‌ها ذخیره می‌شوند و پیام‌های از قبل آماده شده نیز در الگوها نگهداری می‌شوند.

 

در هر کدام از این جعبه‌ها با انتخاب دکمه «انتخاب» می‌توانید متن پیام را مشاهده کنید. با انتخاب این دکمه در دریافتی‌ها/ارسالی‌ها، علاوه بر مشاهده متن، فرستنده/گیرنده را نیز می‌توانید مشاهده کنید.

با دکمه «منو» نیز بسته به اینکه در کدام جعبه باشید، امکانات مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد:

  • گزینه‌ی «ارسال مجدد» برای فرستادن دوباره‌ی یک پیامک ارسالی.
  • جهت ارسال پیامک به شخصی دیگر، گزینه‌ی «ارسال به دیگری».
  • «حذف» برای پاک کردن پیام انتخاب شده از گوشی.
  • «حذف همه» برای پاک کردن تمامی پیام‌ها.
  • «برقراری تماس» جهت تماس گرفتن با فرستنده‌ی پیامک.
  • « پاسخ‌گویی»، برای پاسخ‌گویی به پیامک دریافتی.

تنظیمات
در این نسخه از برنامه، تنظیمات مربوط به موارد زیر در اختیار شما قرار دارند:

  • انتخاب قلم: با انتخاب این گزینه به شما اجازه می‌شود تا اندازه‌ی قلم بکار رفته در نوشته‌های نرم‌افزار را تنظیم کنید. 
  • انتخاب صفحه کلید: با توجه به این که استاندارد جایگیری حروف فارسی در گوشی‌های مختلف متفاوت می‌باشند، این گزینه در اختیار شما قرار داده شده است تا با استفاده از آن بتوانید نوع صفحه کلید مورد نظر خود را انتخاب نمائید.
  • وضعیت حافظه: با انتخاب این گزینه از وضعیت میزان حافظه در حال استفاده جعبه‌ها اطلاع پیدا خواهید کرد. در این نسخه از برنامه ظرفیت در نظر گرفته شده برای دریافتی‌ها، ?? پیامک و بای ارسالی‌ها، پیش‌نویس‌ها و الگوها هر کدام ?? پیامک می‌باشد. این تعداد برای پیامک‌های با اندازه نرمال بوده و اگر پیامک‌های طولانی‌تری داشته باشد، ظرفیت جعبه ممکن است کمتر از تعداد ذکر شده شود. به همین دلیل در قسمت وضعیت حافظه نیز به جای ذکر تعداد، به صورت درصدی به شما اعلام می‌شود که چه میزان از این ظرفیت اختصاص داده شده را مصرف کرده‌اید.

توجه: در صورتی که جعبه پیام‌های دریافتی شما پر باشد و پیامک جدیدی به شما برسد، به طور اتوماتیک قدیمی‌ترین پیامک پاک شده و پیامک جدید جایگزین آن خواهد شد.

راهنما و درباره

در قسمت «راهنما»، بصورت مختصر نحوه استفاده از برنامه توضیح داده شده است و «درباره» نیز حاوی اطلاعاتی در مورد برنامه می‌باشد.

دریافت نرم افزار پیام رسان فارسی : نسخه جاوا - 0.91

 


[ پنج شنبه 87/4/20 ] [ 4:49 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
 
بر طبق اطلاعات جدیدی از شرکت مایکروسافت که به بیرون درز کرده، شرکت مایکروسافت درصدد است سیستم عامل آتی خود برای وسایل الکترونیک سیار و تلفن های همراه موسوم به Windows Mobile 7 را زودتر از آنچه که تصور می شد در دسترس عموم قرار دهد.

به گزارش فارس به نقل از ZDnet، این سیستم عامل در سه ماهه اول سال 2009 (زمستان امسال) عرضه خواهد شد و از هم اکنون مذاکراتی با برخی شرکت های سازنده تلفن همراه در جهان برای نصب آن بر روی گوشی های مختلف آغاز شده است.

برخی منابع خبری نزدیک به شرکت های سازنده تلفن همراه حتی بر این باورند که ممکن است طراحی و عرضه این سیستم عامل قبل از آغاز سال 2009 آغاز شود و کار آزمایش آن نیز بلافاصله آغاز خواهد شد.

تاکنون مایکروسافت هیچ اظهارنظر رسمی در مورد این سیستم عامل و ویژگی های آن به عمل نیاورده است، با این حال اخبار غیررسمی حاکی است قابلیت دریافت فرامین صادر شده توسط کاربر از طریق تماس دست بر روی نمایشگر مهم ترین ویژگی این سیستم عامل خواهد بود.

در حال حاضر سیستم عامل Symbian که محصول شرکت نوکیا است برترین سیستم عامل طراحی شده برای تلفن های همراه و وسایل الکترونیک سیار است.

منبع خبر: خبرگزاری فارس

[ جمعه 87/4/14 ] [ 12:21 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
شاید خیلی از شما دنبال یک دیکشنری خوب و کامل و معروف برای گوشی خودتون میگردید که من امروز یک دیکشنری ( فرهنگ لغت ) بسیار معروف برای گوشی های سونی اریکسون رو آوردم که میتونید دانلود کنید .
این دیکشنری برای گوشیهای سونی اریکسون فقط نصب میشه



دیکشنری بابیلون برای موبایل

دانلود دیکشنری بابیلون برای موبایل ( سونی اریکسون )


[ پنج شنبه 87/2/26 ] [ 8:22 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

مقاله
http://c5.img.digitalriver.com/gtimages/store-mc-uri/nokia/assets/local/product_images/3522520.jpg
در ابتدا از فروشنده بخواهید گوشی و جعبه را در اختیار شما قرار دهد. بعد از دریافت گوشی این موارد را بررسی کنید:
لیبل
روی جعبه را به دقت بررسی کنید که کنده و تعویض نشده باشد. لیبل اصلی
دارای سه قسمت ویا دارای 3 برش می باشد که با حروف A,B,C تشکیل شده اند.
حتما گوشی شما می بایستی NOKIA N73-1 باشد.
در
بین گوشی های موجود در بازار ایران فعلا بهترین گوشی آن است که در قسمت
بالا سمت راست لیبل می بایستی EN-AR MUSIC EU-PLUG حک شده باشد. این بدین
معنا است که این گوشی دارای زبان و حروف مندرج در شماره گیر به زبان
انگلیسی و عربی است. این ورژن از گوشی اطمینان بیشتری دارد چرا که در
منطقه خاور میانه توزیع شده است .
حتما عبارت MADE IN FINLAND در قسمت راست پائین لیبل حک شده باشد.
بعد از این بررسی ها حتما دقت نمایید که ردی از لیبل قبلی روی جعبه نباشد و لیبل صاف و یک دست چسبیده باشد.
ذکر این نکته ضروری است که از انجاییکه لیبل را ماشین می چسباند حالت صاف و یکدست بودن لیبل بسیار حائز اهمیت است.

حالا جعبه را باز کنید و به این نکات توجه کنید


1.گوشی شما
در یک نایلون قرار دارد که روی نایلون یک لیبل چسبیده شده است. روی لیبل
شماره IMEI گوشی شما حک شده است. به بیانی دیگر شماره IMEI روی جعبه , روی
لیبل نایلون گوشی , داخل برد گوشی و کد *#06# می بایستی یکی باشد.
معمولا
کمتر دوستی پیدا می شود که به این نکته توجه داشته باشد اما دلیل بسیار
محکمی هست که اصل بودن گوشی را به اثبات می رساند و آن این نکته است که
گوشی به صورت پک وارد شده و بصورت فله از برخی مناطق غربی کشور قاچاق نشده
است.

2.اصلا مهم نیست آیا بر روی کارت حافظه واژه NOKIA حک شده است
یا خیر. فقط حافظه می بایستی در یک محفظه پلاستیکی قرار داشته باشد که روی
آن یک شماره سریال با لیبل سفید رنگ حک شده باشد.

3.لوازم هدست
اصلی باشد. با یک سرچ ساده از واژه N73 Music Editionدر قسمت IMAGE سایت
google می توانید عکس هدست اصلی را ببینید ولی ذکر این نکته لازم است که
هد ست اصلی حتما دو تکه است و دارای دگمه های کنترل می باشد.

4.قاب
گوشی را باز کنید و لیبل را چک کنید. لیبل باید دارای چهار خانه های تیره
و روشن باشد. یک دست باشد. MADE IN FINLAND داشته باشد و از همه مهمتر صاف
یک دست یک تکه باشد و ردی از هیچ لیبل قبلی در روی برد جایی نداشته باشد.

بقیه لوازم را چک کنید که اصل و موجود باشند.

اگر تا بدین جا همه چیز مرتب و منظم است پس سیم کارت را در گوشی بیندازید باطری را نصب کنید درب گوشی را ببندید و گوشی را روشن کنید.

حتما می بایستی یک حالت خاص Start Up باشد یعنی بالا آمدن گوشی همراه با مکث باشد و بعد ساعت و تاریخ را از شما بخواهد.
اگر این حالت نبود مطمئن باشید که گوشی قبلا باز شده و تست شده است !!!!!

وقتی گوشی بالا آمد با کدهای ذیل اوضاع گوشی را چک کنید:

*#06# شماره IMEI را چک کنید.
*#0000# ورژن گوشی را چک کنید.
از همه اینها مهمتر *#92702689# را وارد کنید. این کد زمان کار کرد دستگاه را نشان می دهد. ارقام می بایستی 0000 باشد.

صدای
گوشی را تست کنید. به حالت دوربین بروید، انگشتتان رو روی لنز بگدارید می
بایستی یک دست سیاهی باشد اگر نقاط سفید دیدید بدانید که LCD گوشی مشکل
دارد. اگر یک دست سیاه بود پس LCD سالم است. یک عکس بگیرید تا از صحت
دوربین مطمئن شوید.سپس چرخی در منوها بزنید و دگمه ها را چک کنید تا مطمئن
شوید که همه اجزاء گوشی سالم است.

[ چهارشنبه 86/12/22 ] [ 2:0 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
چهارشنبه، ?? اسفندماه ????



سرویس اخبار خارجی ایتنا - مایکروسافت با استفاده از قدرت و نفوذ خود از شرکایش می‌خواهد در جهت گسترش فناوری Silverlight فعالیت نموده و بعنوان بخشی از استراتژی تأمین محتوای وب، به استفاده هرچه بیشتر از پلاگین‌هایی با خاصیت کار بر روی پلتفورم‌های متفاوت ادامه دهند.










مایکروسافت با هدف گسترش هرچه بیشتر این فناوری و رساندن آن به حد و اندازه‌های نرم‌افزار رقیب یعنی Flash ، درکنار استفاده از تمام امکانات و انجام برخی حرکات و همکاری‌های استراتژیک مانند معرفی آن در کنفرانس سالیانه MIX 08 ، اقدام به انعقاد قرارداد با نوکیا نموده و درنظر دارد از این طریق این فناوری را در ابزارهای موبایل بگنجاند.

بi گفته تام هانیبون مدیر ارشد بخش توسعه مایکروسافت، طبق این قرارداد که روز سه‌شنبه نهائی گردید مایکروسافت با همکاری شرکت نوکیا برای اولین بار فناوری Silverlight را در ابزارهای موبایل مجهز به امکانات وایرلس بکار خواهد گرفت.

Silverlight یک پلاگین است که با دارا بودن قابلیت کار بر روی پلتفورم‌های مختلف به برنامه‌نویسان اجازه می‌دهد ضمن ایجاد محتویات مالتی‌مدیا و برنامه‌های غنی اینترنتی (RIAs) آنان را از داخل مرورگر اینترنت اجرا کنند.

هانیبون می‌گوید مایکروسافت درحال ساخت کیت پرتابلی است که می‌تواند Silverlight را از نسخه مخصوص دسکتاپ به نسخه‌ای مخصوص پلتفرم موبایل تبدیل کند.
این کیت درآینده برای دیگر سازندگان ابزارهای موبایل نیز تهیه و ارسال خواهد شد.

مایکروسافت Silverlight 1.0 را بعنوان یک پلاگین مخصوص مرورگر در سپتامبر 2007 و برای پلتفرم‌های ویندوز، لینوکس و مک عرضه کرد.
مایکروسافت این فناوری را جهت رقابت و جایگزینی با نرم‌افزار فلش شرکت آدوبی (که هم اکنون دارای نفوذی برابر با 97 تا 99 درصد بر روی وب است) طراحی و ایجاد نموده است.


[ جمعه 86/12/17 ] [ 8:16 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

سری تم برای سونی اریکسو


یکی
از پرطرفدار ترین گوشی های امروزه ی بازار گوشی های سونی اریکسون می باشند
که با ظاهر زیبا و امکانات جانبی بسیاری با قیمت مناسب به فروش می
رسند.این گوشی های زیبا را می توان با تم های زیبایی آرایید. 8 سری تم
بسیار زیبا همراه با 6 تصویر پشت زمینه متحرک (176x220) برای گوشی های
Sony Ericsson مدل های W800i | W810i | K750i | W610i | W700i را می
توانید دانلود کنید.


دانلود نرم افزار رایگان www.freedownload.ir - Themes Pack for Sony Ericsson - تم سونی اریکسون W800i W810i K750i W610i W700i

دانلود تم سونی اریکسون (حجم : 3.42 مگابایت)
رمز عبور فایل : www.fdl.ir

[ دوشنبه 86/11/22 ] [ 8:30 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
ابتدا به این نکات دقت کنید: 

> یعنی حرکت دادن جوی استیک به سمت چپ
< یعنی حرکت دادن جوی استیک به سمت راست
به ترتیب از سمت چپ به راست کدها رو وارد کنید:

دسترسی به Service menu

*>*>>*<

ورژن فیرم ویر ( سیستم عامل ) گوشی
رو نشان می ده.
11*>*>>*<

نمایش سریال نامبرگوشی
#06#*

برای اینکه سریع حالت بی صدا ( silent ) گوشی رو فعال یا غیر فعال کنید باید کلید c رو فشار داده و نگه دارید.

با فشردن هر حرفی بر روی صفحه گوشی و نگه داشتن اون شما وارد Address Book شده و لیست اسمهایی که با اون حرف شروع می شند رو خواهید دید. برای مثال با نگه داشتن دگمه شماره 5 گوشی شما وارد آدرس بوک گوشی شده و لیست تمام نامهائی را که با حرف j شروع می شند رو خواهید دید.

در حالت دوربین:
دگمه 1 : انتخاب رزولوشن عکس
دگمه 2 : انتخاب حالت عکس برداری در شب
دگمه 3 : انتخاب حالت جلوه های ویژه
دگمه 4 : انتخاب حالت self timer برای عکاسی با تاخیر
دگمه 5 : انتخاب فلاش
دگمه بالا و پائین ولوم : تغییر بزرگنمائی ( zoom )

جهت قفل شدن صفحه کلیدگوشی و همچنین اجرای screen saver دگمه های * و lock رو فشار بدید.

اتصال سریع:
در حالت استندبای دگمه more رو فشار بدید تا گزینه های infrared , Bluetooth , silent , phone statues , shortcuts customizing ظاهر بشند.

با گزینه shortcuts customizing میتونید هرکدام از جهتهای جوی استیک رو به عنوان یک کلید میانبر جهت وارد شدن به یک منوی خاص تعریف کنید.

تغییر سریع روشنائی صفحه تصویر:
در حالت دوربین برید و سپس درحالیکه دگمه * رو نگه داشتید با حرکت جوی استیک به بالا و یا پائین روشنائی صفحه رو کم و زیاد کنید.


[ یکشنبه 86/4/31 ] [ 1:0 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
 این روش در واقع هک کردن گوشی نیست بلگه باگیه که فقط در گوشی های نوکیا وجود داره و در اونا عمل میکنه!!!!

- متنIr[tab]mob[tab].com رو در notepad نوشته و ذخیره کنین و یا این فایلو از اینجا بگیرین(با winrar زیپ شده). منظور از [Tab] فشردن کلید Tab هستش.

- این فایل رو در گوشی باز کرده و توسط دکمه Pen متن مورد نظر رو انتخاب و در همان حال دکمه Copy را بزنین

- به قسمت connect / bluetooth گوشی رفته و در قسمت  My phone"s  name این متن رو Past  کنین. پس از این مشاهده می کنین یک بهم خوردگی در قسمت نام بلوتوث وجود داره

- بعد از این هر کی بخواد توسط بلوتوث شما رو پیدا کنه گوشی خودش ریست می شه

مزایا : در این روش از شر ویروسی شدن راحت میشین

معایب : فقط تو سری گوشیهای نوکیا کار می کنه

نکته : وقتی می خوایین با دوستتون با بلوتوث برنامه رد و بدل کنین این اسم رو عوض کنین


[ جمعه 86/4/29 ] [ 9:43 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد....

Diverting your mobile calls

قصد دارم یکی از کاربردی ترین و جالب ترین ترفندهای موبایل را که کمتر کسی از آن با خبر است را برای شما بازگو کنم.

 ممکن است شما نیز گاهی حوصله و وقت کافی برای پاسخ گویی به تلفن هایی که به موبایلتان زده میشود را نداشته باشید ؛ شاید گوشی را خاموش کنید و یا حتی بدان پاسخ نگویید که این دو کار تا حدودی خلاف ادب است.

 اما قصد داریم تا روشی ساده اما کاربردی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید کاری کنید که هر زمان کسی با شما تماس گرفت با پیغام " شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد " یا " شماره مورد نظر مسدود است " و یا ... روبرو شود.

بدین منظور گوشی خود را ابتدا روشن کنید.
سپس میبایست کد #094*21* را در گوشی وارد کنید و سپس دکمه Call (دکمه سبز رنگ) را فشار دهید.

پس از چند ثانیه علامتی بر روی صفحه گوشی ظاهر میشود که به معنای فعال شدن این موضوع است.

اکنون هر کس با شما تماس بگیرید با پیغام های ذکر شده بر خورد میکند.

اما برای غیرفعال کردن این قابلیت کافی است که کد #21# را در گوشی وارد کنید و سپس دکمه Call (دکمه سبز رنگ) را فشار دهید.

اکنون میتوانید تماسهای رسیده را دریافت کنید.

چند نکته:
با فعال سازی این قابلیت هم میتوانید SMS بفرستید هم SMS دریافت کنید.
این ترفند روی گوشیهای نوکیا و سونی اریکسون تست شده است.
این ترفند با استفاده از سیستم Diverting گوشی ها صورت میپذیرد.
این ترفند تنها بر روی مخابرات ایران تست شده است.
اگر در حین نوشتن کد به Error برخورد کردید مجدد کد را وارد کنید.
افرادی که با موبایل با شما تماس میگیرند با پیغام Diverting نیز روبرو میشوند که چندان مشکلی پدید نمیاورد.



[ یکشنبه 85/12/13 ] [ 10:45 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


 

11 شرکت مطهر ضمیر، پرشین تله کام، پارس نیکاتل کیش، بهارچین رانجو، بازرگانی فانوس جهان رهنمون، خدمات طلائی نیا، پارس ایراتل، پارس سیتادل، پارس قائم قشم، فن آوری اطلاعات آینده نگر قشم و موبایل پلاس مورد تأئید وزارت بازرگانی و مجاز برای گوشی‌های تلفن همراه هستند.
خریداران گوشی تلفن همراه در هنگام خرید شماره سریال مندرج در پشت گوشی (محل نصب باطری) صفحه نمایشگر از طریق کد (#06# *) و مشخصات روی جعبه کالا را تطابق دهند. مشاهده هرگونه تفاوت در شماره سریال نشان دهنده جعلی بودن شماره سریال (IMEI) و غیر مجاز بودن شماره سریال است و خریدارمی تواند با در دست داشتن گوشی و مدارک خرید به فروشنده مراجعه و درخواست رفع ایراد کند.


[ سه شنبه 85/10/5 ] [ 2:42 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 558717