سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

سلام هرچقدرفکر کردم تا یه مطلب خوب و توپ و قابل استفاده برای شما بنویسم چیزی به مخم خطور نکرد الا اینکه چگونگی باخبر شدن از پشت خطی تلفن موقعی که در اینترنت به سیر و جستجو مشغول هستید .قبل از آموزش تر فند این را متذکر شوم که برای استفاده از این ترفند اولاًباید مودم شما v.92 باشد . دوماًهم باید مخابرات منطقه شما سیستم پشت خطی را داشته و باز کرده باشد.حال اگه شرایط جوره بریم سر ترفند :

شما برای این کار وارد کنترل پنل خود شده گزینه phon and modem option  را باز کنید به تب modem رفته ودر پایین پنجره properties را کلیک کنید در پنجره جدید باز شده به تب Advanced  رفته حال در قسمت extra setiing یک کادر خالی هست که شما باید در کادر خالی عبارت +PCW=1 را قرار دهید (در اینجا به علت پس پیش شدن مثبت در آخر افتاده که باید قبل از پی سی دبیلیوباشد)شما اگر این این عبارت را از اینجا کپی کنید و در کادر پست کنید درست می افتد . بعد از قرار دادن عبارت همه پنجره ها را ok کنید تا تغییرات اعمال گردد.

توضیح عدد بعد از مساوی : اگر عدد صفر باشد موقعی که پشت خطی دارید برای شما دو گزینه نشان داده می شود که شما یا باید به پشت خطی جواب دهید که در این صورت از اینترنت خارج خواهید شد ویا در اینترنت بمانید که پشت خطی رد خواهد شد .

اگر عدد یک باشد تا اینکه یه نفر زنگ زد خود به خود از اینترنت خارج خواهید شد و تلفنتان زنگ خواهد خورد

و اگر عدد 2 باشد پشت خطی رد خواهد شد بدون اینکه شما روحتان هم باخبر شود .

راستش من که عدد صفر و دو را امتحان نکرده ام که درست کار می کند یا نه ولی عدد یک را امتحان کرده ام به محض پیدا شدن یه پشت خطی از اینترنت خارج می شود.

شما اگه امتحان کردید به هر حال اگه کار کرد یا کار نکرد مرا نیز در جریان بگذارید (منظورم اعداد صفر و 2 است)

موفق باشید بی نظر نروید.


[ سه شنبه 86/2/25 ] [ 7:54 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

دوستان عزیز فکر کردم بهترین مطلب ،آموزش سازگار کردن یاهو با آوت لوک است اولاً کاربردش زیاد است دوماً موقع دریافت و ارسال ایمیل وقت شما گرفته نمیشود سوماً هم می توانید ایمیلهای خود را بصورت آف لاین چک کنید.

خوب بریم سر آموزش :

برای دریافت ایمیلهای یاهو شما نیاز به نصب نرم افزار کوچک یاهوپاپس دارید که اگه نداشته باشید می تونید در اخر همین مطلب دانلودش کنید بعد از نصب یاهو پاپس هیچ نیازی به تغییر تنظیمات یاهو پاپس نیست شما باید فقط آوت لوک را به ترتیب زیر تنظیم کنید

از منوی tools گزینه Email accounts را انتخاب کنید.
گزینه
Add a new email account را انتخاب کنید و کلید next را بزنید.
Server Type را بر روی pop3 قرار دهید و کلید next را بزنید.
در قسمت
Your Name نامی را که دوست دارید گیرنده نامه شما هنگام دریافت نامه ببیند را بنویسید.
در قسمت
user name و email address ایمیل خود را به صورت کامل وارد کنید.
در قسمت
Password کلمه عبور ایمیل خود را بنویسید.
در قسمت
localhost ، (POP3) Incoming Mail Server را وارد کنید.
در قسمت
localhost ، (SMTP) Outgoing Mail Server را وارد کنید و next را بزنید.
بر روی دکمه
More Settings کلیک کنید و برگه Advanced را انتخاب کنید.
گزینه
Server Timeout را به 10 minutes تغیر دهید.توجه داشته باشید که اگر گزینه Leave a copy of messages on server را تیک بزنید نامه ها پس از download از روی سرور پاک نمی شوند .
 برگه
servers را انتخاب کنید و گزینه My server requires authentication را تیک بزنید.
گزینه
Log on using را تیک زده و ایمیل و کلمه عبور خود را وارد کنید.
برای بستن پنجره
More Settings بر روی دکمه ok کلیک کنید.
بر روی دکمه
next کلیک کنید و سپس finish را بزنید.

حال کار تمام است .

دانلود ypops!

امیدوارم خوشتان بیاد نظر هم یادتون نره!!!


[ سه شنبه 86/2/25 ] [ 7:51 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

مطلب امروز ما در مورد معرفی یک نرم افزار جالب و صدر صد عملی و کاربردی هست .

می دونم اکثر شما هم  نمی تونید مثل خود من از اینترنت پر سرعت بدلایلی اعم از گرانی ویا غیره  استفاده بکنید

پس نرم افزار throttle خیلی بدرد شما می خورد چون مودم و رجیستری را برای استفاده کامل از خط اینترنت تنظیم می کند و اینترنت را بهینه سازی می کند وسرعت اینترنت را چندین برابر افزایش می دهد

من که مدتی است با این نرم افزار کار می کنم کاملا ً راضی هستم لازم به ذکر است که این نرم افزار را خودم امتحان کرده ام عاری از هرگونه ویروس و اسپم می باشد خیالتون راحت باشه اگه مشکوک بود هیچ وقت معرفی نمی کردم و برای دانلود نمی گذاشتم.

 .throttle

حال شما می تونید یک نسخه کامل و رجیستر شده با شماره سریال را دانلود کنید

حجم نرم افزار:857kb

دانلودنرم افزار  throttle

نام و شماره سریال:

Name:  www.piaodown.com

Serial :  99005604547169320+2+UCF21

امیدوارم خوشتان بیاد

فقط نظر یادتون نره !!


[ سه شنبه 86/2/25 ] [ 7:50 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
شرکت نرم افزاری CoffeeCup یکی از شرکت های سازنده نرم افزار های رایانه ای طراحی سایت و ابزارهای مرتبط با آن است که عمده نرم افزارهای آن در زمینه طراحی آسان و هرچه سادهتر کردن عملیات طراحی و ساخت وبسایت های Interactive و با قابلیت های کامل یا افزودن امکانات جالب به وبسایت هاست که در حالت طبیعی کار بسیار دشواری برای یک طراح ساده وب است و نیاز به برنامه نویسی های پیچیده دارد .

یکی از نرم افزار های بسیار جالب و ابزارهای کمکی وب این شرکت نرم افزار CoffeeCup Webcam است که به آسانی به کاربر امکان ساخت صفحات وب مشتمل از تصاویر زنده وب کم شما را داراست . بلی به سادگی با استفاده از این نرم افزار شما می توانید همزمان با روشن کردن Webcam و دوربین دیجیتال متصل به رایانه خود تصاویر زنده خود را برای تمامی دنیا به صورت مستقیم پخش نمایید ! از ویژگی های جانبی بسیار قدرتمند و مفید این ابزار قابلیت Security Cam یا دوربین مخفی و امنیتی آن است که به آسانی میتوانید دوربین خود را بر روی نقطه ای تنظیم کرده و مدام مراقب نقطه تنظیم شده از هرجای دنیا باشید و به محض مشاهده تغییری در صحنه مشاهده شده از طرق مختلق توسط نرم افزار از این امر مطلع خواهید شد. این امر مراقبت می تواند برای منزل، اداره، و یا حتی اتاق کودک شما صورت گیرد !

تا به حال نسخه های متعددی طی چند سال گذشته از این ابزار مفید از سوی وب سایت CoffeeCup ارائه شده است که جدیدترین ویرایش ارائه شده ان که سازگاری کامل با ویندوز ویستا را نیز داراست نسخه 4 آن است که به تازگی عرضه شده و در ادامه با قابلیت های مختلف آن بیشتر آشنا می شویم ..

ویژگی های کلیدی نرم افزار CoffeeCup Webcam 4.0 :

- آپلود خودکار و بسیار ساده تصاویر وبکم بر روی وبسایت شما

- اتصال و استفاده از چندین و چند وبکم و دوربین در آن واحد و فرستادن تصاویر آنها بر روی نت.

- قابلیت Motion Detect و شناسایی حرکت در هنگام استفاده از ویژگی Security Cam یا دوربین امنیتی نرم افزار.

- ویژگی Fact-Cam و Refresh بسیار سریع تصاویر برای خطوط نسبتا پرسرعت اینترنت !

- ساخت و آپلود صفحات HTML به صورت خودکار !

- ارسال Email و مطلع کردن شما از ایجاد تغییر در بخش Security Cam و تکان خوردن سوژه های تعیینن شده شما !

- تغییر سایز تصاویر به دلخواه شما .

- فوت، رنگ و سایز مناسب برای نوشتن در تصویر دوربین !

-سازگار با تغریبا تمامی دوربین های Webcam دیجیتالی .


[ شنبه 86/2/22 ] [ 9:19 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]




سرویس اخبار خارجی ایتنا - گروه تحقیقاتی موزیلا از ساخت ابزارهای جدیدی با نام The Coop خبر داده که به کاربران امکان می‌دهد از تمامی فعالیت‌هایی که دوستان آنلاینشان انجام می‌دهند با خبر شوند.





با این ابزار جدید هر یک از کاربران می‌توانند فایل‌های مورد علاقه خود را با دوستانشان به‌اشتراک بگذارند و به‌صورت آنلاین با آنها در ارتباط باشند.

تمامی این اقدامات جدید موزیلا از طریق یک سایت اینترنتی که محتوی فایل‌های فراوان می‌شود و به سیستم انتقال‌دهنده اطلاعات نیز مجهز است صورت می‌گیرد.

با توجه به اینکه امروزه ارسال فایل‌ با فرمت‌های مختلف در اینترنت بسیار مرسوم شده،‌ بنیاد موزیلا در تلاش است هرچه سریع‌تر این ابزار جدید خود را توسعه دهد و آن را با امکانات بیشتر در اختیار کاربران بگذارد.

بنیاد موزیلا بر این باور است که اگر این ابزار را در کنار مرورگر اینترنتی خود به دست کاربران برساند محبوبیت بیشتری را کسب خواهد کرد.

از مهم‌ترین توانایی‌های این ابزار می‌توان به اشتراک لینک‌های اینترنتی، اشتراک تصاویر، انتشار وبلاگ، اشتراک فایل‌های تصویری مورد علاقه، ارتباط مستقیم و آنلاین با دوستان و ... اشاره کرد.


[ جمعه 86/1/24 ] [ 8:12 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

نوار جستجوگر جدید مایکروسافت بر روی سایت قرار گرفت . برای جستجوی مطالب کلمه مورد نظر را در نوار وارد کرده و روی ذره بین کلیک کنید.در صفحه باز شده می توانید "web" یا " پردازشگر را انتخاب کنید.

خوشحالیم که آمار بازدید کنندگان افزایش یافته ولی چرا نسبت به مطالب نظر نمی دید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


[ سه شنبه 85/10/5 ] [ 2:56 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
:: آموزش نحوه ذخیره و بازیابی فایلهای فلش در مرورگر های مختلف بدون نیاز به نرم افزار ::

در این مقاله قصد دارم درباره موضوعی صحبت نمایم که شاید مشکل بسیاری از کاربران اینترنتی باشد. البته امروزه این مشکل با نرم افزارهای مختلفی که توسط شرکتهای نرم افزاری مختلف ارائه شده است تا حدودی برطرف شده و این مشکل تا حدودی کاهش پیدا کرده است. اما مشکل چیست ؟
امروزه تقریبا تمام کاربران اینترنتی با تکنولوژی فلش و فایلهای مرتبط با آن آشنا هستند و کمتر کاربری را میتوان یافت که فایلهای انیمیشن زیبای فلش را در قالب بازی و بنرهای تبلیغاتی و لوگوهای سایتها و ... ندیده باشد ! اما این تکنولوژی جالب یک مشکل اساسی ، البته از دید اغلب کاربران و نه شرکت سازنده ، دارد و آن این است که اگر توجه کرده باشید فایلهای انیمیشن فلش را نمیتوانید به سادگی یک فایل تصویری پس از لود شدن در صفحه وب ، با راست کلیک روی آن و انتخاب گزینه Save در هارد خود ذخیره نمایید و در آینده بتوانید از آن استفاده نمایید.
شرکت Macromedia به صورت پیش فرض قابلیت ذخیره فایلهای فلش را با استفاده از منوی راست کلیک روی فایل غیر فعال نموده است تا قوانین مربوط به کپی رایت و ... در مورد این فایلها رعایت شود.
این کار اگرچه محدودیتهای بسیاری را برای کاربران به وجود آورده اما کاربران نیز به سادگی با این قضیه کنار نیامده و برای رفع این مشکل روشهای مختلفی را ابداع نموده اند. ساخت نرم افزارهای مختلف در این زمینه یکی از روشهای مقابله با این مشکل میباشد که در پایان مقاله چند مورد از این نرم افزارها را برای شما معرفی خواهم کرد.
اما هدف من در این مقاله استفاده از نرم افزار برای ذخیره فایلهای فلش نمیباشد ، بلکه در این مقاله میخواهم روشهای ذخیره فایلهای انیمیشن فلش را بدون استفاده از هیچ نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از خود مرورگر به شما آموزش دهم ( در مرورگر هایی نظیر IE و FireFox و Opera و MyIE2 ) .
این آموزش برای افرادی که در سایتهای بازی که از تکنولوژی Macromedia Shockwave استفاده مینمایند ، عضو هستند و آرزوی ذخیره این بازی ها بر روی هارد دیسک خود و استفاده مجدد از آنها را بدون ارتباط با اینترنت دارند ، بسیار جالب و مفید خواهد بود.
پس با ادامه مقاله همراه باشید.


[ یکشنبه 85/5/29 ] [ 9:50 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 70
بازدید دیروز: 65
کل بازدیدها: 560740