سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

امروزه نرم افزارهای مختلفی که مورد استفاده کاربران بر روی سیستم های کامپیوتری قرار می گیرد با استفاده از شماره های سریال از طرف شرکت ها برای کاربران ثبت می شوند. بسیاری از افراد از نرم افزارهای کرک شده ( قفل شکسته ) برای رفع نیازهای خود بهره می برند تا هزینه های مربوط به خرید نرم افزار را پرداخت ننمایند و یا از شماره سریال های موجود برای ثبت نرم افزار استفاده می کنند. سیستم عامل ویندوز ، نرم افزار فتوشاپ ، اسکنرهای امنیتی ، بازی ها ، برنامه های ضد ویروس و .... همگی در دسته نرم افزارهایی می باشند که برای ثبت آن ها از شماره سریال های مختلف استفاده می شود. نگهداری از شماره سریال ها بسیار مهم می باشد ، زیرا ممکن است برای نصب مججد نرم افزار و ثبت دوباره آن به سریال مورد نظر نیاز پیدا کنید.

Product Key Explorer نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از 500 نرم افزار مختلف را استخراج کند. این نرم افزار محصولی از Nsasoft می باشد.

 

 

 

دانلود با حجم ?.? مگابایت  

پاسورد فایل :     www.kamyabonline.com

کلمات کلیدی که جستجوگران اینترنتی را به این پست هدایت می کند :

 

کد جاوا اسکریپت هک ضد هک دانلود نرم افزار ترفند رجیستری کامپیوتر رایانه ویندوز داس لینوکس امنیت امنتیی شبکه مرورگر اینترنت ترفند یاهو دسکتاپ سخت افزار نرم افزار کیبورد دانلود رایگان برنامه های رایگان نرم افزار های مفید شبکه بی سیم  ADSL  dialup بلاگفا کد اسکریپت مقالات ضد هک ویندوز ویستا ایکس پی XP  رایت سی دی فایر وال کاسپر اسکای کاسپر اسکی نود  AVG nod 32 panda Kaspersky  محدود کردن کشتن ویروس کلمات عبور پسورد یاهو مسنجر آی پی IP addres  نرم افزار فلش اخبار هک دیفیس تروجان ویروس کرم اینترنتی مایکروسافت بازی اکشن قفل گذاری چت مسنجر آنتی ویروس آفیس پخش کننده گرافیک تلفن باز یابی فیلم و صوت رایت DVD CD   موبایل فونت سایت وبلاگ قالب رایگان دعوت نامه پارسااسپیس پرشین گیگ کد خفن برنامه نویسی سیستم عامل مدیریت دانلود فشرده ساز کنترل  کننده  آموزشی بیا تو امنیت وب IT PC  موس مانیتور فلاپی دیسکت ترفند جالب پردازشگر pardazeshgar ویروس کش روتر کش هاب  امنیت در شبکه بوت روت کیت وایرلس  ISP    URL  سیسکو  سرور کلاینت


[ چهارشنبه 87/2/18 ] [ 11:55 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

هک و جاسوسی
www.ParsiTools.ir
یک نرم افزار بسیار قوی و مخفی برای جاسوسی نرم افزارهای چت
قابل
استفاده برای والدینی که میخواهند بچه هایشان را تحت نظر داشته باشند و یا
آقایان یا خانوم هایی که میخواهند از چت های همسرشان با خبر بشوند و حرف
های رد و بدل شده را مشاهده کنند!
قابلیت های بسیار زیادی از جمله ارسال تاریخچه چت به آدرس ایمیل شما را دارد. بعنوان مثال فقط کافیست بروی یک کامپیوتر نصب بشه تا از آن پس بصورت کاملا پنهان Load بشه و تمامی چت های شخص مورد نظرتان را Log کنه و به ایمیل شما ارسال کنه.
قابلیت جاسوسی و ثبت تمامی مطالب دریافتی و ارسالی بروی نرم افزارهای Yahoo, AOL, AIM Pro, Live, ICQ, MySpace IM و Google Talk را دارا میباشد.



Download

[ چهارشنبه 86/12/22 ] [ 7:27 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

NetOp Remote Control v9.0.2007250 ابزاری برای کنترل سیستم ها از راه دور

بسیاری از افرادی که امروزه به عنوان مسئول و مدیریت شبکه در ادارات و یا شرکت های خصوصی مشغول به کار می باشند از نرم افزارهایی که در این زمینه به امر مدیریت شبکه کمک می کنند ، استفاده می نمایند. این نرم افزارها از ویژگی های متعددی برخوردار می باشند و برتری این نرم افزارها نسب به انجام امور به صورت دستی این است که با این ابزارها می توان یک تغییر را به صورت کلی بر روی تمامی سیستم های شبکه اعمال نمود. این برنامه ها از ابزارهای کمکی ای نیز برخوردار می باشند که هر یک بنا به نیاز مدیر شبکه به آن کمک خواهد نمود و در رفع نیاز به آن ها یاری می رساند.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه اشنا می شوید.

 

NetOp Remote Control نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن مدیران شبکه قادر به کنترل سیستم های خود می باشند. مشاهده صفحه نمایش سیستم ها ، کنترل کامل و اعمال امور مختلف بر روی سیستم ها ، عیب یابی و رفع معایب موجود در صورت امکان ، نظارت بر نحوه عملکرد کاربران و نرم افزارها ، کنترل پروتکل های مورد استفاده و بسیاری دیگر از ویژگی ها می باشد.

از ویژگی های برتر این نرم افزار ، همان طور که در بالا اشاره شد قابلیت اعمال یک دستور بر روی تمام سیستم ها به صورت یکپارچه و همزمان می باشد. این نرم افزار از تولیدات شرکت Danware می باشد.

 

  دانلود کنید نسخه 9.0.2007250 کامل را در قسمت نظرات

لینک دانلود نسخه کامل:
http://rapidshare.com/files/61770980/Danware.NetOp.Remote.Control.v9.0.2007250.Incl.1911th.Keymaker-CORE.zip

http://rapidshare.com/files/61290908/Danware.NetOp.Remote.Control.v9.0.2007250.Incl.1911th.Keymaker-CORE.rar


[ چهارشنبه 86/11/24 ] [ 10:55 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

اینو هنوز تست نکردم بعد از تست جوابشو حتما تو نظرات بگین

برای این که از اکانت خود بیش تر یا برای خمیشه مصرف کنین همراه من باشین.
اول فایل System.ini را در سیستم خود سرچ کنین. و بعد کامل نوشته های داخل آن را پاک کنید و متونی که در ادامه متن آمده را وارد آن کنید را کپی کنین توی اون و سیو کنین.

; for ۱۶-bit app support
[drivers]
wave=mmdrv.dll
timer=timer.drv
[mci]
[driver۳۲]
[۳۸۶enh
Com۰@۰۰ Irq۰۰۰۰@۰ Buffer=۱۰۲۴
@ number = ( ۳,۱,۴,۱,۵,۹)
@ letters = ( ” this”, ” is “, “a” , “test” )
$word , $ anther - word - ) = ( ” one ” , “two” )
woafont=dosapp.FON]
woafont=dosapp.FON
EGA۸۰WOA.FON=EGA۸۰۸۵۰.FON
EGA۴۰WOA.FON=EGA۴۰۸۵۰.FON
CGA۸۰WOA.FON=CGA۸۰۸۵۰.FON
CGA۴۰WOA.FON=CGA۴۰۸۵۰.FON
نکته : این عمل تنها در ویندوز XP ممکن است


[ دوشنبه 86/7/16 ] [ 11:45 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

تصویر برنامه




بعضی از برنامه هایی که برای اجرای بازی های پلی استیشن بر روی کامپیوتر وجود دارن همه ی بازی ها رو پشتیبانی نمی کنند . از جمله برنامه ی Bleem . ولی این برنامه ای که امروز بهتون معرفی می کنم و لینک دانلودش را گذاشتم تقریبا اکثر بازیها رو ساپورت می کنه . این برنامه ، برنامه ای کم حجم ولی کاراست. تقریبا اکثر بازی های پلی استیشن رو اجرا می کنه .



از جمله بازی هایی که اجرا کنه می تونم این بازی ها رو نام ببرم : همه ی فوتبال های Winning Eleven ،  کراش ها ، درایور 1 و 2 ، وحشت شیطانی ، موتور کراس ، ماشین سواری ها ، کمبت ، تیکن و.. شما هم اگه دوست دارید که این بازی های پلی استیشن رو روی کامپیوترتون اجرا کنید می تونید این برنامه رو دانلود کنید .





 

 

 

 

منبع : www.poyaplus.com

[ پنج شنبه 86/7/12 ] [ 8:34 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


منبع: www.p30download.com


ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که در ویندوز ایکس پی برای حساب کاربری مدیر (Adminiastrator) کلمه رمزی را مشخص کرده باشید و بنا به دلایلی آن را فراموش کرده باشید، و با مشکل ورود به سیستم مواجه شده باشید. در این جور مواقع تنها راه حل موجود نصب دوباره ویندوز میباشد. همچنین ممکن است شما قصد استفاده از یک کامپیوتری را داشته باشید که توسط کلمه رمز در ویندوز ایکس پی محافظت میشود. نرم افزاری که در اینجا قصد معرفی آن را داریم یک ابزار جدیدی هست که با حذف کلمه رمز شما را هم از نصب مجدد ویندوز خلاص میکند و هم به شما اجازه میدهد تا بی اجازه وارد سیستم دیگران شوید!
از این ابزار برای حذف پسورد مدیر در ویندوز ایکس پی، ویندوز 2000 و ویندوز ان تی میتوانید استفاده کنید.


منبع: www.p30download.com


برای استفاده از این برنامه پس از باز کردن فایل فشرده، فایل Image.iso را بر روی یک سی دی رایت کنید. و سپس کامپیوتر مورد نظر را با CD-ROM راه اندازی کنید، در ادامه مراحل را دنبال کنید.


سایت سازنده
 


[ جمعه 86/5/12 ] [ 1:0 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
ابتدا از منوی Start گزینه ی Run رو انتخاب کنید . داخل پنجره ی Run  تایپ کنید Regedit و در پنجره ی باز شده به آدرس زیر بروید :

HKEY_ Current_ User  >  Software > Microsoft >  windows >  Current Version >  Policies >  Explorer


 پس از اینکه به آدرس فوق رفتید در قسمت سمت راست پنجره ، راست کلیک کنید و از منوی New  گزینه ی DWORD value را انتخاب کنید. می بینید که یک فایل ساخته می شود که شما باید نام آن را NoDrives بگذارید:  



مخفی کردن همه ی درایو ها :
حال اگر می خواهید تمام درایوهای خود را غیب کنید فایل NoDrives  رو که تازه ساختید باز کنید و در اون تایپ کنید: 3FFFFFF .
پس از انجام این کار کامپیوتر را ریستارت کنید . می بینید که تمام درایوهای شما غیب شده اند .



مخفی کردن فقط یکی از درایو ها :
اگر می خواهید فقط یکی از درایو های خود را مخفی کنید ، پس از اینکه فایل NoDrives رو ساختید و بازش کردید ، با توجه به جدول زیر ، با نوشتن عدد روبروی هر درایو  در فایل NoDrives می تونید اون درایو رو حذف کنید.
مثلا اگر می خواهید درایو C رو حذف کنید فایل NoDrives رو باز می کنید و در اون عدد 4 رو تایپ می کنید و اینتر میزنید . برای حذف درایو A عدد 1 و  برای حذف درایو F عدد 32 رو تایپ می کنید و ...
برای حذف هرکدام از درایو ها از عدد روبروی اون در زیر استفاده کنید :



 








Drive A =>  1
Drive
B =>  2
Drive
C =>  4
Drive
D =>  8
Drive E =>  16
Drive F =>  32
Drive G =>  64
Drive H =>  128
Drive I =>  256
Drive j =>  512
Drive k =>  1024
Drive L =>  2048
Drive M =>  4096
Drive N =>  8192
Drive O =>  16384
Drive P =>  32768
Drive q =>  65536
Drive R =>  131072
Drive S =>  262144
Drive T =>  524288
Drive U =>  1048576
Drive V =>  2097152
Drive W =>  4194304
Drive X =>  8388608
Drive Y =>  16777216
Drive Z =>  33554432


  


توجه : اگر خواستید درایوهاتون رو دوباره ظاهر کنید و از حالت مخفی در بیارید به همون آدرس بالا برید و فایل NoDrives رو که ساخته بودید حذف کنید .


[ جمعه 86/5/5 ] [ 10:0 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]



در حال حاضر نرم افزار WinRar را می توان معروفترین و همچنین قدرتمندترین نرم افزار فشرده سازی فایل دانست. بسیاری از کاربران از این نرم افزار به منظور فشرده سازی فایلها و همچنین باز کردن فایلهای فشرده rar و zip استفاده میکنند. اما از این نرم افزار میتوان استفاده دیگری نیز کرد! در این ترفند قصد دارم به معرفی ترفندی بپردازم که با بهره گیری از آن میتوان یک فایل یا یک فولدر را در داخل یک عکس مخفی کرد! به شکلی که پس از مخفی سازی شما تنها یک عکس خواهید داشت و تنها با باز کردن عکس توسط خود نرم افزار WinRar میتوان به فایل دسترسی داشت. از این ترفند میتوان به عنوان یک شیوه بسیار حرفه ای مخفی سازی فایل و فولدر نام برد.
 
برای این کار:


شما به یک فایل تصویر با فرمت GIF و یا JPG و همچنین فایل یا فولدری که میخواهید مخفی کنید نیاز خواهید داشت.
ابتدا باید باید فایل یا فولدر مورد نظر را توسط خود نرم افزار WinRar فشرده سازی کنید. بدین منظور روی آن راست کلیک کرده و Add to archive را انتخاب کنید. محض نمونه نام آن را Tarfand. rar بگذارید.
اکنون این فایل فشرده که قصد مخفی سازی آن را دارید را در کنار تصویر مورد نظر خود که به عنوان مثال Tarfand2. jpg نام دارد قرار دهید.
یعنی این دو فایل در کنار هم و در یک پوشه.
حال ، از منوی Start وارد Run شده و دستور cmd را وارد کرده و Enter بزنید تا وارد Command Prompt شوید.
اکنون در داخل CMD به فولدری که این دو فایل در آن قرار دارد مراجعه کنید. (یادآوری میشود برای تعویض دایرکتوری در CMD از دستور cd استفاده میشود.) مثلا اگر فایل شما در F:\Tarfand قرار دارد، باید وارد کنید:
:F و اینتر بزنید، سپس وارد کنید cd Tarfand و اینتر بزنید.
پس از مراجعه به دایرکتوری مورد نظر ، کافی است کد زیر را در CMD وارد کرده و Enter بزنید:


 


copy /b Tarfand2. jpg + Tarfand. rar New-Tarfand. jpg


نام تصویر ورد نظر را جایگزین Tarfand2 ، فایل مورد نظر را جایگزین Tarfand و نام مورد نظر برای فایل خروجی را جایگزین New-Tarfand کنید. به فاصله‌ها بین عبارات هم توجه کنید.


حالا کافی است به فولدری که فایلها در آن موجود بود مراجعه کنید ، یک عکس با نام New-Tarfand.jpg ایجاد شده است. تصویر این عکس همان عکس اولیه است ، اما در داخل این عکس جدید فایل فشرده ما نیز مخفی شده است که به هیچ وجه قابل مشاهده نیست!
اما برای دستیابی به فایل مخفی شده کافی است روی عکس تولید شده راست کلیک کرده و از Open with روی Choose Program کلیک کنید. در صفحه باز شده از میان لیست برنامه ها WinRar را انتخاب نموده و OK کنید. خواهید دید که نرم افزار WinRar عکس شما را به گونه ای اجرا میکند که فایل مخفی شده در دل عکس نیز پدیدار میگردد! حالا کافی است در WinRar دکمه Extract to را بزنید تا فایل فشرده از دل عکس خارج گردد.
همان طور که ذکر شد این روش یک روش بسیار حرفه ای برای مخفی سازی فایل و فولدر میباشد.


 


[ جمعه 86/5/5 ] [ 5:27 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
 


REGEDIT
با تایپ این دستور رجیستری ویندوز باز میشه وبا استفاده از ا
ون متونید قسمت های مختلف ویندوز رو به سلیقه خودتون تغییر بدید .در رجیستری چیزی رو که نمیدونید حذف یا تغییر ندید!!!

CMD
با تایپ این دستور محیط سیستم عامل داس روبروی شما ظاهر می شه و می تونید فرمان های خود ر
و برای این سیستم عامل تایپ کنید.

PERFMON
با تایپ این دستور برنامه سیستم مانیتور اجرا می شه و در
اون جزییاتی در مورد فضای اشغال شده از رم و یا مقدار بازدهی سی پی یو و همچنین مقدار اطلاعات خوانده شده از هارد رو برای شما به صورت نمودار نشون میده.

SYSEDIT
با تایپ این دستور ویرایشگر فایل های سیستمی اجرا می شه و می تونید
اونا رو ویرایش کنید .در صورت تغییرات اشتباه ممکنه سیستم شما بالا نیاد .

FIREWALL
با تایپ این دستور می تونید دیواره آتش ویندوز خود ر
و فعال ویا غیر فعال کنید . فعال بودن دیواره آتش برای امنیت در شبکه و جلوگیری از ورود هکرها به سیتم شما بسیار موثره.

Drwtsn32
با تایپ این دستور برنامه دکتر واتسون اجرا می شه این برنامه در گزارش و همچنین عیب یابی مشکلات نرم افزاری بسیار مفید
ه .

NTBACKUP
با تایپ این دستور برنامه گرفتن نسخه پشتیبان بر روی سیستم شما اجرا شده و می تونید از سیستم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید .

 

DEVKMGMT

با تایپ این دستور میتونید سخت افزار های نصب شده بر روی سیستم خود رو بازبینی کنید و یا اونا رو حذف و یا نصب کنید .
DISKMGMT
با تایپ این دستور برنامه مدیریت دیسک شما اجرا شده و می تونید با استفاده از آن دیسک سخت خود ر
و مدیریت کنید ویا هر یک از پارتیشن ها رو حذف کنید .

EDUCEDIT
با تایپ این دستور می تونید یک کاراکتر بسازید و یا یک کاراکتر ر
و ویرایش کنید.

ُ 
Services
با تایپ این دستور می تونید یکی از سرویس های ویندوز ر
و لغو کنید یا یه سرویس جدید به اون اضافه کنید .

MSCONFIG
با تایپ این دستور میتونید نرم افزارها
یی رو که هنگام بالا آمدن سیستم بر روی قسمت سیستم ترایی ویندوز قرار می گیرند غیر فعال کنید .ضمنا اگه سیستم شما دیر Shut Down می شه به این قسمت سری بزنید.

 

با تشکر از آقا فرزاد عزیز  crazyscorpion.blogfa.com


[ جمعه 86/4/29 ] [ 9:50 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

شاید تا حالا اینکارو با یه نرم افزار دیگه میکردین ولی باید بهتون بگم که میشه با فشردن کلیدهای ترکیبی ctrl+I اینکارو براحتی انجام داد!

نامردا نظر بدینhttp://www.parsiblog.com/Images/Emotions/11.gif 


[ جمعه 86/4/29 ] [ 9:46 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 70
کل بازدیدها: 559445