سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

بنا به در خواست یکی از دوستان در قسمت نظرات اینم لینک مرکز 118 استان و شهر خود را انتخاب کنید

برای ورود اینجا کلیک کنید.

www.pardazeshgar.ir

 


[ جمعه 86/12/17 ] [ 12:0 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
اینو قبلا هم نوشتم.......
با این سرعت ناچیز تو ایران درسته مهم نیست ولی خیلی تاثیر داره

ویندوز Xp این قابلیت را دارا است که میتواند وقتی به اینترنت متصل هستید به طور خودکار فایلهای سیستم را به روز کندو انها را از سایت مایکروسافت دریافت کند.اما این امکان برای کاربرانی است که ویندوز را با مجوز خریده اند نه برای ایران که اکثرا از نسخه قفل شکسته ان استفاده می کنند در ضمن سرعت اتصالات ایران به قدری کم است که ویندوز زمان لازم را برای بروز رسانی فایلها پیدا نمی کند و این قابلیت به جز کم کردن سرعت اینترنت فایده دیگری ندارد پس بهتر است این امکان را غیر فعال کنید.

برای این منظور در قسمتControl Panel  وSystem  را انتخاب کنیددر کادر باز شده به زبانه Automatic Updates بروید در قسمت Notification Setting گزینه Turn Off Automatic Updating را انتخاب کنید در پایان دکمه ok  را کلیک کنید.




[ سه شنبه 86/11/23 ] [ 12:0 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


جدیدترین نسخه از نرم افزار پیغام رسان یاهو به نام Yahoo Messenger 9 Beta به تازگی از طرف شرکت یاهو عرضه شده. Yahoo Messenger یکی از پر
طرفدارترین نرم افزارهای پیغام رسان هست که بین کاربرهای ایرانی از
محبوبیت خاصی بر خوردار هست. این نسخه نیز همانند نسخه های قبلی Yahoo
Messenger به شما امکان ارتباط با نسخه ی جدید نرم افزار پیغام رسان مایکروسافت (windows
Live Messenger) را میدهد. لازم به ذکر می باشد که شرکت یاهو در این نسخه
تغییرات زیادی در شکل و پوسته ی نرم افزار خود داده است.


دانلود



[ دوشنبه 86/11/22 ] [ 9:29 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

قابل توجه کسانی که برای جستجو در آرشیو مشکل دارند

برای جستجو در مطالب قبلی پردازشگر از این جستجو گر ویژه گوگل استفاده کنید.

http://www.google.com/coop/cse?cx=000235924715763928392%3Aqamdguibmmy

کلمه موضوع جستجو (مثلا کلمه آموزش) را وارد کنید و ...  کارش واقعا درسته

www.pardazeshgar.ir

پردازشگر


[ شنبه 86/11/6 ] [ 9:56 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

تکنیک های دانلود کلیپ ازYouTube

 YouTube

فکر میکنم نیازی به معرفی سایت YouTube نباشه معروفترین و بزرگترین Video Directory وب با ??? میلیون بازدید کننده در روز، که به گفته خودشون ?? درصد ویدئوهای سراسر وب رو جمع آوری کردن!

اما چگون میتوان کلیپهای YouTube را دانلود کرد؟

سایت YouTube به طور پیش فرض  امکانی رو برای دانلود ویدئوها پیش بینی نکرده و نمیتوان مستقیما ویدئوهای موجود در سایت رو ازخود سایت دانلود کرد اما ابزارها و روشهایی هستند که ما به کمک آن میتوانیم ویدوئهای این سایت و همچنین سایتهای مشابه دیگر مانند گوگل ویدئو رو دانلود کنبم که در زیر به شرح آن میپردازیم.

روش اول: شما میتوانید به یکی از سایتهای keepvid.com یا videodownloader.net بروید و لینک مورد نظر ویدئو خود را در نوار بار مربوطه بگزارید و لینک دانلود کلیپ مورد نظر را دریافت کنید (البته سایتهای مشابه زیادی وجود دارند که من معروفترین‌هاشون رو معرفی کردم با یک سرچ کوچک در گوگل میتونید سایتهای مشابه بسیاری را پیدا کنید)

روش دوم: که به درد کاربران مرورگر فایر‌فکس و اپرا میخوره.

 اگر از مرورگر فایر فکس استفاده میکنید: از اینجا extension مذکور رو دانلود کنید، برای دانلود کلیپ مورد نظرتون در YouTube کافیه در صفحه ی مربوط به تماشای ویدیوی موردنظرتون روی آیکون video Downloader که پایین صفحه ی فایرفکس هست کلیک کنید، پنچره‌ی جدیدی باز میشه حالا در پنجره مورد نظر رو دکمه‌ی Download Link کلیک کنید.

اگر از مرورگر اپرا استفاده میکنید: از اینجا Widget مذکور را از اینجا دنلود و نصب کنید. توضیحات دانلود کلیپ هم عینا مانند فایرفکس.

پ.ن: همانطور که در بالا هم اشاره شد این روشها در سایتهای مشابه مانند گوگل ویدئو هم کابرد دارند.


[ چهارشنبه 86/11/3 ] [ 9:55 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

 چک کردن اعتبار اینترنت افکار 
  http://www.afkarco.com/acc.php


[ پنج شنبه 86/7/19 ] [ 11:18 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

ْقای پارسا شرمنده .

چون یکی پرسیده بود می نویسم .......

هنگامی که شما به اینترنت متصل می شوید در Taskbar شما دو کامپیوتر چشمک زن هست که با کلیک بر روی آنها سرعت اینترنت کانکت شده شما را نشان می دهد اما این سرعت ، سرعت واقعی اتصال شما نیست
برای فهمیدن سرعت واقعی اتصال به اینترنت :
۱- به Control panel ویندوز بروید
۲- بر روی آیکون Phone and Modem Option دبل کلیک کنید
۳- بر روی تب Modems کلیک کنید
۴- بر روی Properties کلیک کنید
۵- بر روی تب Connection کلیک کنید
۶- بر روی تب Advanced کلیک کنید
۷- در قسمت Extra Setting تایپ کنید : ATW۲L۰ (حرف آخر صفر است)


[ دوشنبه 86/7/16 ] [ 11:38 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

مرتضی جان پسر عموی عزیز

آقای تقی پور عزیز

آقای عباس مشکی گل

و ...

 که آموزش ساخت ID در Yahoo یا همون email رو درخواست کرده بودید اینم آموزش مرحله به مرحله:

ابتدا وارد سایت Yahoo می شویم.

برای ساخت یک ایمیل مجانی گزینه sign Up از بخش free email را انتخاب کنید:

فرم مربوطه را به شکل زیر پر نمایید:

First name : در این قسمت نام خود را وارد نمایید.

Last name : در این قسمت نام خانوادگی خود را وارد نمایید.

Preferred content : این بخش را دست نخورده باقی بگذارید.

Gender : در این بخش می بایست جنسیت خود را مشخص نمایید male برای آقایان و female برای خانمها.

Yahoo ID : در این قسمت نامی را برای ایمیل خود انتخاب کنید نکته مهم در این است که نام انتخابی شما نباید تکراری باشد یعنی قبلا توسط شخص دیگری ساخته نشده باشد.

 

Birthday: در این قسمت به تاریخ تولد خودتان را به ترتیب ماه روز و سال وارد نمایید.

 

امیدوارم مورد عنایت واقع شده باشد. نظر یادت نره


[ جمعه 86/4/29 ] [ 3:33 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
جی‌پی‌اس یا سیستم موقعیت‌یاب جهانی (Global Positioning Systems)، یک سیستم راهبری و مسیریابی ماهواره‌ای است که از شبکه‌ای با حداقل ۲۴ ماهواره تشکیل شده است. این ماهواره‌ها به سفارش وزارت دفاع ایالات متحده ساخته و در مدار زمین قرار داده شده‌اند. جی‌پی‌اس در ابتدا برای مصارف نظامی تهیه شد ولی از سال ۱۹۸۰ استفاده عمومی آن آزاد و آغاز شد.

خدمات این مجموعه در هر شرایط آب و هوایی و در هر نقطه از کره زمین در تمام شبانه‌روز در دسترس است و استفاده از آن رایگان است.

علاوه بر جی‌پی‌اس، دو سیستم کمابیش مشابه دیگر نیز وجود دارد: سیستم گلوناس که دولت شوروی ساخته و اکنون به‌دست کشور روسیه اداره می‌شود و سیستم گالیله که کشورهای اروپائی آن را برای وابسته نبودن به سیستم آمریکائی جی‌پی‌اس ساخته اند.

قطب نماهایی که با نیروی مغناطیسی زمین جهت یابی می‌‌کنند، به تدریج جای خود را به گیرنده‌های جی‌پی‌اس خواهند داد؛ جی‌پی‌اس، سامانه‌ای است که به کمک گروهی از ماهواره‌ها جهت یابی می‌‌کند. ماهواره‌هایی که هرکدام در مدارهای خود به دور زمین در گردشند؛ این ماهواره‌ها با ایستگاه‌های ویژه‌ای بر روی زمین در تماس اند و همواره موقعیت آن‌ها در فضا مشخص است. دستگاه گیرندهٔ جی‌پی‌اس شما، با ارتباط با تعدادی از این ماهواره ها، فاصلهٔ شمارا تا آن‌ها تعین می‌‌کند و سپس موقعیت دقیق شما روی زمین بدست می‌‌آید.

در واقع اساس کار این سامانه، فرستادن سیگنال‌های رادیویی با فرکانس بالا و به طور پیوسته است که زمان و مکان ماهواره را نسبت به زمین مشخص می‌‌کند و یک گیرندهٔ جی‌پی‌اس روی زمین، با گرفتن این اطلاعات از سه ماهواره یا بیشتر، آن‌ها را پردازش می‌‌کند و موقعیت کاربر را در هر نقطهٔ زمین، در هر ساعتی از شبانه روز و در هر وضعیت آب و هوایی به او نشان می‌‌دهد.

با چندین اندازه گیری متعدد، گیرنده به محاسبهٔ سرعت، مدت زمان سفر، فاصلهٔ شما تا مقصد، مختصات جغرافیایی (طول و عرض جغرافیایی و ارتفاع از سطح دریا)، زمان طلوع و غروب خورشید و ماه (در تقویم نجومی)، تعداد ماهواره ها، زمان محلی و ... می‌‌پردازد و آن را در اختیار کاربر قرار می‌‌دهد. به طور میانگین، هشت ماهواره از 24 ماهواره، در اطراف هر نقطه از کرهٔ خاکی که باشید در آسمان گشت می‌‌زنند.

هرچه گیرندهٔ شما به ماهواره‌های بیشتری وصل شود، اطلاعات دقیق تری را برای شما محاسبه می‌‌کند. جی‌پی‌اس، در ابتدا تنها استفادهٔ نظامی داشته است، ولی از سال 1980 به بعد تصمیم گرفته شد تا از آن در فعالیت‌های غیر نظامی هم استفاده شود ؛ تا جایی که امروزه حتی در ماهی گیری و شکار هم مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. این ماهواره‌ها به سفارش وزارت دفاع ایالات متحده ساخته و در مدار زمین قرار داده شده‌اند.

سیستم تعیین موقعیت جهانی GPS متشکل از 24 ماهواره است که درارتفاع 20000 کیلومتری ازسطح زمین قراردارند ودر 6 مدار که هرمدار 4 ماهواره قرارداد وبا زاویه میل 55 درجه وپر یود ساعتی 12 ساعته درگردشند .

هرماهوارهGPS دوموج با دو فرکانس درباند امواج الکترومغناطیسی (L1, L2 ) ارسال می کند موج L1 با فرکانس1575 MHZ و موج L2 با فرکانس1227 MHZ می باشد.

[ چهارشنبه 86/4/27 ] [ 7:53 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

امروزه اکثر کاربران حرفه ای اینترنت دیگر از خطوط Dialup برای برقراری ارتباط با اینترنت استفاده نمی کنند. در کشور ما نیز با گسترش خدمات مربوط به ISP ها و ارائه سرویس هایی نظیر اینترنت بی سیم ( Wireless ) و یا خطوط پرسرعت ADSL ، کاربران بیشتر از این سرویس ها برای برقراری ارتباط با اینترنت برقرار می کنند . این سرویس دارای مزیت های بسیاری نسبت به خطوط Dialup می باشند که از این مزیت ها می توان به مواردی همچون سرعت بالا در دریافت و ارسال ها به اینترنت ، اشغال نشدن خطوط تلفن منزل در هنگام استفاده از این سرویس ها و بسیاری از مزیت های دیگر ... . این سرویس ها با توجه به مزیت ها دارای معایبی نیز می باشند که این معیب در موارد مختلف می تواند به ISP ارائه دهنده خدمات نیز بستگی داشته باشد. یکی از این معایب که در کشور ما نیز بیشتر به چشم می آید مشکل پهنای باند مصرفی کاربران می باشد. ISP های مختلف لا توجه به امکانات خود بر روی سرویس های خود میزان پهنای باند مختلفی را بر روی سرویس های خود قرار می دهند. کاربران نیز با توجه به میزان مصرف خود اقدام به کنترل و مدیریت پهنای باند مصرفی خود می نمایند تا در اواسط ماهی که در آن از سرویس های این چنینی استفاده می کنند با مشکل پهنای باند مواجه نشوند. اما این کنترل و مدیریت به آسانی ممکن نیست ، زیرا ممکن است که در بسیاری از موارد میزان دریافت و ارال روزانه خود را فراموش کنید . حتی اگر شما این اعداد را در جایی ذخیره و ثبت نمایید نیز ممکن است محاسبات شما برای کنترل میزان پهنای باند مصرفی دقیق نباشد. برای کنترل و مدیریت پهنای باند بهتر است از نرم افزارهایی که به همین منظور طراحی شده اند استفاده نمود.

در این مطلب شما را با یکی از این نرم افزارها آشنا می سازیم.

 

Bandwidth Meter نام نرم افزاری کوچک برای کنترل و مدیریت بر پهنای باند مور استفاده می باشد. کاربران به کمک این نرم افزار می توانند از میزان مصرف روزانه خود به کمک نمودارها و ارائه گزارشات به صورت دقیق اطلاع یابند. کاربران با کمک این نرم افزار از تمامی جزئیات مطلع شده و قادر به مدیریت اکانت خود می باشند. به عنوان مثال کاربر می تواند از میزان پهنای باند مصرفی خود فقط برای دانلود در یک روز مطلع شده و یا حجم اطلاعات ارسالی را مشاهده و آن را بررسی نماید.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- نصب و استفاده آسان از نرم افزار و دسترسی به امکانات این نرم افزار در کمترین زمان

- توانایی قرار دادن میزانی معین برای پهنای باند مصرفی.

- قابلیت قرار دادن اخطار صوتی در زمان نزدیکی به پایان میزان پهنای باند مشخص شده

- ارائه گزارش از ساعت و تاریخ اتصال به شبکه در هر روز

- دارای ابزار نمایش مصرف در هنگام استفاده از اینرتن به صورت نموداری

و ... .

 


[ یکشنبه 86/4/10 ] [ 7:19 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 70
کل بازدیدها: 559421