سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

تکنیک های دانلود کلیپ ازYouTube

 YouTube

فکر میکنم نیازی به معرفی سایت YouTube نباشه معروفترین و بزرگترین Video Directory وب با ??? میلیون بازدید کننده در روز، که به گفته خودشون ?? درصد ویدئوهای سراسر وب رو جمع آوری کردن!

اما چگون میتوان کلیپهای YouTube را دانلود کرد؟

سایت YouTube به طور پیش فرض  امکانی رو برای دانلود ویدئوها پیش بینی نکرده و نمیتوان مستقیما ویدئوهای موجود در سایت رو ازخود سایت دانلود کرد اما ابزارها و روشهایی هستند که ما به کمک آن میتوانیم ویدوئهای این سایت و همچنین سایتهای مشابه دیگر مانند گوگل ویدئو رو دانلود کنبم که در زیر به شرح آن میپردازیم.

روش اول: شما میتوانید به یکی از سایتهای keepvid.com یا videodownloader.net بروید و لینک مورد نظر ویدئو خود را در نوار بار مربوطه بگزارید و لینک دانلود کلیپ مورد نظر را دریافت کنید (البته سایتهای مشابه زیادی وجود دارند که من معروفترین‌هاشون رو معرفی کردم با یک سرچ کوچک در گوگل میتونید سایتهای مشابه بسیاری را پیدا کنید)

روش دوم: که به درد کاربران مرورگر فایر‌فکس و اپرا میخوره.

 اگر از مرورگر فایر فکس استفاده میکنید: از اینجا extension مذکور رو دانلود کنید، برای دانلود کلیپ مورد نظرتون در YouTube کافیه در صفحه ی مربوط به تماشای ویدیوی موردنظرتون روی آیکون video Downloader که پایین صفحه ی فایرفکس هست کلیک کنید، پنچره‌ی جدیدی باز میشه حالا در پنجره مورد نظر رو دکمه‌ی Download Link کلیک کنید.

اگر از مرورگر اپرا استفاده میکنید: از اینجا Widget مذکور را از اینجا دنلود و نصب کنید. توضیحات دانلود کلیپ هم عینا مانند فایرفکس.

پ.ن: همانطور که در بالا هم اشاره شد این روشها در سایتهای مشابه مانند گوگل ویدئو هم کابرد دارند.


[ چهارشنبه 86/11/3 ] [ 9:55 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 88
کل بازدیدها: 559605