سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

یکی از شرکتهای مطرح امنیتی در زمینه ساخت نرم افزار های ضد ویروس، کمپانی امریکا می باشد که دفتر مرکزی و اصلی آن در ایلایت کالیفرنیا و شهر سانتا کلارا بنا نهاده شده است، با بیش از 2 دهه سابقه درخشان در عرضه جدید ترین و قدرتمندرترین نرم افزارهای امنیتی و ضد ویروس همواره نامش در میان برترین های این امر در دنیا مطرح بوده است .

کمپانی McAfee در سال 1987 توسط John McAfee به نام خود وی با هدف ساخت نرم افزار ضد ویروس و عیب یاب رایانه تاسیس شد و پس از چندی در دهه نود میلادی به یکی از نام های پرآوازه دنیا در این زمینه مبدل گشت و بارها عنوان برترین دنیا ی نرم افزار را در سالهای مختلف از آن خود کرد و توانست به عنوان یکی از بزرگ ترین کمپانی های امنیتی در ساخت ضد ویروس خود را به همگان معرفی کند. بر طبق آمار منتشره این کمپانی در پایان سال 2006 میلادی قریب به 4000 کارمند را در استخدام خود داشته است .

یکی از محصولات و به اصطلاح پکیج های نرم افزاری جدیدالعرضه این کمپانی که در سالهای اخیر اقدام به پخش و عرضه آن نموده است، کلکسیونی ارزشمند از تمامی ابزارهای امنیتی کاربران این کمپانی است که مک آفی آن را تحت عنوان McAfee Total Protection عرضه کرده است که مجموعه ای از 10 نرم افزار و ابزار قدرتمند و مفید امنیتی برای تامین کامل امنیت سیستم شماست.

اکنون قصد معرفی قابلیت ها و بخش های مختلف این بسته نرم افزاری را داریم.

معرفی 10 قابلیت اصلی بسته نرم افزار   Total Protection 2007 :

1- ضد ویروس قدرتمند مک آفی نسخه 2007 برای جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس ها در سیستم شما و همچنین پاکسازی و نابودی تمامی فایهای آلوده سیستم .

2 - ضد جاسوس قدرتمنند مک آفی نسخه 2007 برای مسدود سازی راه ورود انواع و اقسام جاسوس ها و نرم افزارهای مخرب و بزرگ دنیای رایانه .

3 - دیوار آتش یا فایروال مطرح این کمپانی برای ممانعت از حملات هکرها و خطرات اینترنتی و همچنین کنترل کامل نرم افزار های متصل به اینترنت .

4 - افزایش کارایی سیستم با نابود سازی فایلهای زاید و مخرب موجود در سیستم عامل که درنتیجه سیستم عاملی روان تر، سالم تر و بسیار کارا تر در اختیار خواهید داشت .

5 - گرفتن بک آپ و بازآوری فایلها به صورت خودکار سر زمان های معین به گونه ای که هرگز اطلاعات مهم خود را از دست نخواهید داد .


[ پنج شنبه 86/3/17 ] [ 6:54 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 64
کل بازدیدها: 559849