سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

بسیاری از کاربرانی که در سال های متمادی از کامپیوتر استفاده می کنند به این تجربه دست یافته اند که یک سیستم عامل با هرچه بیشتر شدن صول عمر از نصب خود از کارایی کمتری برخوردار می شود. به عنوان مثال شما در اولین روز های نصب ویندوز خود را به یاد آورید که تمامی دستورات و کارهای مورد نیاز شما به سرعت انجام می گرفت و نیاز به مکث و صبری برای اجرای دستور نبود. اما با گذشت زمان کم کم از سرعت سیستم کاسته شده و کارایی لازم را از دست می دهد. معمولا در هنگام مشاهده چنین مشکلاتی کاربران حرفه ای قبل از تعویظ مجدد ویندوز خود اقدام به بهینه سازی آن می کنند. بدین شکل که اقدام به مرتب سازی فایل ها و پوشه های سیستمی می نمایند و فایل اضافی سیستمی را پاک می کنند ، و یا به رجیستری ویندوز خود رجوع کرده و اقدام به حذف کلید های اضافی می نمایند و اقدامات دیگری نظیر این قبیل کارها. اما از آنجایی که انجامی تمام این مراحل به صورت دستی مستلزم صرف زمان زیادی از سوی کاربر می باشد و گاه ممکن است که کاربر بر اثر یک اشتباه اقدام به پاک کردن یک فایل مهم سیستمی نماید، از این رو بیشتر کاربران از نرم افزار های آماده بهینه سازی استفاده می کنند. این نرم افزار با انجام تمامی اقدامات به صورت خودکار و دقیق مانع از بروز مشکلا شده و در صرف زمان نیز بسیار صرفه جویی می کنند.

در این مطلب شما را با نسخه جدیدی از معروفترین نرم افزارهای بهینه سازی آشنا می کنیم.

 

TuneUp Utilities 2007 که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند اقدام به بهینه سازی ویندوز نمایند و سرعت و کارایی ویندوز خود را افزایش دهند. همچنین این نرم افزار دارای ابزار و امکانات مدیریتی بر ویندوز می باشد که به وسیله آن ها می توانید به کنترل و رسیدگی امور بعضی از قسمت های ویندوز نیز بپردازید تا بیشترین کارایی را از سیستم عامل خود داشته باشید.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- بررسی و رفع مشکلات هار از امکاناتی می باشد که در نسخه جدید نرم افزار به آن اضافه شده است. کاربر به کمک این قسمت می تواند اقدام به بررسی هارد و مشکلات آن و همچنین رفع مشکلاتی نظیر بد سکتور نماید.

- افزایش میزان فاضای خالی درایو ها از دیگر امکانت جدید این نسخه می باشد که نرم افزار با بهینه سازی درایوهای کاربر میزان فضای خالی هاردیسک را افزایش می دهد.

- بهینه سازی و کنترل فایل ها و امکانات مربوط به نرم افزارهای Internet Explorer 7, Firefox 2  و Office 2007

- یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار خاصیت جستجو و عیب یابی و رفع مشکلا سیستم تنها با یک کلیک می باشد.

- دارای ابزار پاک کننده رجیستری که با جستجو و یافتن کلید های اضافی و بدون استفاده در رجیستری و حذف آنها به افزایش کارایی قلب ویندوز یعنی رجیستری کمک نموده و سرعت کار سیستم را نیز ارتقاء می دهد.

- دارای ابزار بهینه سازی سیستم برای اینترنت و کمک به افزایش سرعت

- دارای ابزار پاک کننده برای هارد و نابودی فایل های بدون استفاده که فضای هارد را اشغال کرده اند.

- سازگاری کامل با ویندوز ویستا

و ... .

 


[ جمعه 86/4/1 ] [ 9:49 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
کنترل و نظارت سیستم در زمانی که شما در پشت آن حضور ندارید , می تواند یکی دیگر از نیازهای بسیاری از کاربران باشد . System Surveillance Pro محصولی از شرکت Golden Plains Software , یک ناظر خوب و مطمئن در هنگام نبود شماست .می تواند امکان کنترل سیستم را از راه دور به شما بدهد , این نرم افزار قادر است تمامی کلید های تایپ شده , وب سایتهای مشاهده شده و همچنین برنامه های اجرا شده را برای شما با جزییات کامل و در صورت نیاز با تصویر برای شما ذخیره نماید و یا به آدرس Email شما ارسال کند. علاوه بر ضیط اطلاعات , توانایی جلوگیری و فیلتر نمودن دسترسی کاربر به تعدادی وب سایت خاص را داراست و یا حتی می تواند به یک یا چندین کلمه حساس باشد و در صورت مشاهده ی تایپ آن کلمه , فورا به شما Email  بزند و جزییات را همراه با تصویر برایتان ارسال نماید ! همچنین قادر است مکالمات چت اینترنتی سیستم را نیز تماما ضبط نماید . سایر ویژگی ها وی جزییات این نرم افزار را میتوانید در این صفحه مشاهده نمایید .
System Surveillance Pro را میتوانید از اینجا :
دانلود کنید نسخه ی 1.5 را با حجم 28 مگابایت

[ شنبه 86/3/26 ] [ 7:30 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

شاید شما هم با معزل بی سروسامانی بسیاری از فایلهای موجود در پوشه هایی خاص و یا بخش های مختلف هارد روبرو باشید. در این مواقع یکی از محتمل ترین اتفاقات وجود چندین و چند فایل یکسان در مکان های مختلف هارد است که شما بدون اینکه بخواهید از یک فایل چندین نسخه بر روی رایانه خود دارید که تنها یکی از آنها مورد نیاز و باقی کپی و بی فایده هستند .

این مشکل در گالری های بی شمار عکس، فونت، آیکون و .... به کرات به وجود می آید و دارندگان چنین کلکسیون های ان را نادیده گرفته و کلیکسون ناخالص را مورد استفاده قرار می دهند. حال این در صورتیست که با کمک رفتن از یک نرم افزار کمکی کوچک به سادگی بر این مشکل غلبه خواهیم کرد .

Duplicate File Remover نام محصول جدیدی از سری محصولات قدرتمند وبسایت ObjectRescue.com که مختص جستجو، یافتن و نابودی تمامی فایلهای تکراری و به اصطلاح Duplicate می باشد. تنها کافیست قسمتی از هارد که مایل به جستجو هستید و یا کل سیستم را به نرم افزار معرفی کنید تا این ابزار کوچک با سرعت بسیار بالا به مقایسه جز به جز و بیت به بیت تمامی فایلها با یکدگیر برای یافتن نسخه های مشابه بپردازد .

قابلیت جستجو و مقایسه بر اساس فرمت فایلها

قابلیت مقایسه بر اساس محتوای فایل ها ( به عنوان مثال Tag در فایل های صوتی ! )

قابلیت جستجو و مقایسه بر اساس اطلاعات فایلها (title, subject, category, و author )

و ... برخی از توانایی های این نرم افزار در زمینه جستجو است .

فایل های یافت شده می توانند به آسانی حذف شوند و یا کپی و حتی به مکانی دیگر Move شوند  .

لیست حاصله از تمامی فایلهای یافت شده در قالب گزارشی دقیق و به صورت یک فایل HTML قابل استخراج از طریق نرم افزار می باشد.

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده .....

Duplicate File Remover را می توانید از اینجا :

BitDefender Standard Edition دانلود کنید نسخه ی 1.1 را با حجم حدود 2.1 مگابایت

BitDefender Standard Edition تصاویری از محیط نرم افزار: 1, 2، 3، 4


[ شنبه 86/2/22 ] [ 7:10 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
به جرات زمانی که صحبت از فشرده سازی فایل ها به میان می آید، نمی تواند از نام یکی از محبوب ترین این نرم افزار ها یعنی نرم افزار WinZip چشم پوشی کرد . این ابزار قدرتمند فشرده سازی دنیا که طی سالیان نسخه های مختلفی از خود را عرضه نموده است، تمامی امکانات لازم را برای مدیریت و ساخت آرشیو های فایل های فشرده با فرمت ZIP که محبوبترین فرمت فشرده سازی رایانه ایست را به کاربرش می دهد . آخرین نسخه کامل ارائه شده از این محصول پرطرفدار WinZip 11.0 است که در آپدیت که به تازگی عرضه شده است سازگاری کامل با ویندوز ویستا و ظاهر بسیار زیبای Vista Style این برنامه بر قابلیت ها و توانایی های دیگرش نیز افزوده شده است .

برخی از ویژگی های جدید نسخه 11.0 و 11.1 فشرده ساز قدرتمند WinZip

سازگاری کامل با سیستم عامل زیبا و فوق العاده قدرتمند جدید مایکروسافت Windows Vista .

ظاهر زیبا و ویستا مانند نرم افزار که تحول چشمگیری از لحاظ زیبایی با نسخه های پیشین خود داشته است .

سازگار کامل با تمامی نسخه های 64 بیتی و 32 بیتی سیستم عامل .

پیشرفت های محسوس در امر فشرده سازی از جمله فشردگی بیشتر با استفاده از متد های مدرن تر .

فشرده سازی خوب فایلهای Wav در حال اورجینال بدون کاهش کیفیت صدا در آنها !

سازگاری کامل با فرمت محبوب فشرده سازی RAR .

نمایش تصاویر به صورت Thumbnail و یا Full Size درون فایل Zip شده بدون باز کردن آنها !

رایت فایلها بر روی CD/DVD مستقیما از محیط نرم افزار WinZip .

آپلود فایلها بر روی FTP مستقیما از محیط نرم افزار WinZip .

سایر ویژگی های کلیدی نرم افزار WinZip 11.0

انجام عملیات Backup و تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت کاملا از پیش تعیین شده و خودکار در زمان های معین .

مدیریت Attachment ها برای Email و ...

پشتیبانی تهیه فایلهای بزرگ Zip تا سقف 4 گیگابایت در یک فایل !

الگوریتم امنینی فوق العاده قدرتمند برای پسورد گذاری بر روی آرشیو ها .


[ پنج شنبه 86/1/30 ] [ 3:32 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

امروزه با پیشرفت صنعت نرم افزار و رشد برنامه های کامپیوتری در هر روز شاهد به وجود آمدن نرم افزارهای مختلف با امکانات منحصر به فرد هستیم . امروز نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید عکس های بی جان خود را وادار به صحبت کنید.

 CrazyTalk نام نرم افزاری است از شرکت reallusion که این قدرت را به شما می دهد تا عکس های بی روح و بی جان خود را وادار به صحبت کردن نمایید.  این نرم افزار با قابلیت های منحصر به فرد این امکان را دارا می باشد تا با ایجاد تغییرات و اعمال افکت های مختلف در اعضای یک صورت ثابت در یک عکس آن را به حرکت وا دارد.

 

 

این نرم افزار از ویژگی های مختلفی برخوردار است که تعدادی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

 

- سه بعدی کردن تصاویر و امکان ایجاد تغییرات در حالت صورت در عکس

- قابلیت افکت گذاری بر روی لب ها و حرکت آنها برای صدا گذاری

- توانایی زمان بندی بر رو تصاویر برای قرار دادن مکث در صحبت و حرکت لب ها

- این برنامه دارای این قابلیت می باشد تا فایل های خروجی را در چندین فرمت تصویری ذخیره نماید.

- این برنامه با برنامه PowerPoint دارای سازگاری بوده و می توان از تصاویر آماده شده در جهت ایجاد فایل های آموزشی استفاده کرد.

- پشتیبانی از فرمت های تصویری مخصوص گوشی های تلفن همراه برای نمایش تصاویر در آنها ( 3GP/MPEG4 )

- توانایی ساخت کارت پستال هایی که حرف می زنند با استفاده از تصاویر آماده شده

-  و ... .

 

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....

قابل توجه آقا محسن که گفته بودی لینک دانلود نرم افزارها رو نمی زاری

دانلود نسخه کامل نرم افزار CrazyTalk v4.5 Media Studio همراه با کرک با حجم حدود 34 مگابایت :
http://rapidshare.com/files/11491656/CrazyTalk.4.5.rar.html

طریقه دانلود از rapidshare: بعد از باز کردن لینک به پایین صفحه رفته و بر روی دکمه free کلیک کنید. سپس پس از اتمام وقتی که در میان صفحه است کد امنیتی ظاهر می شود که با وارد کردن آن در محل مخصوص و کلیک برای دانلود برنامه را می توانید دانلود کنید.
Wink


[ جمعه 85/11/6 ] [ 5:49 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
یکی از برترین و پرطرفداران ترین محصولات نرم افزاری کمپانی مایکروسافت که سالها در قالب بسته اداری ( آفیس ) شرکت مایکروسافت در نسخه های مختلف عرضه شده بود نرم افزار Microsoft FrontPage مخصوص طراحی و ساخت صفحات وب بوده است که در چند نسخه ی آخر این محصول به صورت نرم افزار جداگانه همراه با بسته ی آفیس عرضه می شده است. ولی با عرضه ی نسخه ی نهایی آفیس 2007 با علاقمندان به این نرم افزار کاربردی محبوب مطلع شدند که دیگر پروژه ی ساخت این محصول قدرتمند کمپانی مایکروسافت به پایان رسیده است و دیگر نسخه ی جدیدی از آن عرضه نخواهد شد. مایکروسافت با امر سعی در معرفی محصول جدید خود برای طراحی قدرتمند و حرفه ای صفحات وب نموده است که با نام Microsoft Expression Web 2007 عرضه و منتشر شده که از این پس علاقمندان به طراحی صفحات وب می توانند از این نرم افزار جدید استفاده نمایند.

Microsoft Expression Web 2007 نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وب سایتهای مدرن و استاندارد با برترین کیفیت موجود و با پشتیبانی تمامی امکانات مورد نیاز یک طراح و سازگاری کامل با تمامی زبانهای XML, ASP.NET و XHTML. است.

طراحی های CSS بسیار زیبا، ارائه ی صفحات XML و ... بسیار قدرتمند و غنی، پشتیبانی خوب از فن آوری قدرتمند سرور ASP.Net،  مدیریت هرچه بهتر محیط نرم افزار و وظایف و ساخت صفحات کاملا استاندارد و بهینه سازی شده برای نمایش در صفحات مختلف مرورگرهای های گوناگون وب از ویژگی های خوب این نرم افزار است.


[ سه شنبه 85/9/28 ] [ 1:26 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
Rainy Screensaver 2.2.3 یک محافظ صفحه بسیار زیبا و طبیعی ::

Rainy Screensaver یک محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا و طبیعی است که قطعا از اجرای آن بر روی صفحه نمایش کامپیوترتان لذت خواهید برد . این محافظ صفحه ، یک روز بارانی توام با باد و باران و رعد و برق را بنمایش می گذارد . قطرات باران صفحه نمایش را کاملا خیس کرده و ظاهر کلیه آیکونها و برنامه های در حال اجرا از حالت عادی خارج شده و کاملا مرطوب میشوند . عملکرد این محافظ صفحه آنچنان طبیعی است که اطرافیان تان احساس خواهند کرد که هوای بیرون ، بارانی همراه با رعد و برق است . با سفارشی سازی برنامه ، میتوان بسته به ذوق و سلیقه خود ، حجم قطرات باران ، سرعت و جهت آن ، صدای رعد و برق و ... را تغییر داد .
نیازمندیها : ( Windows 95, 98, ME, Windows NT 4.0, Windows 2000, Windows XP (or newer ؛ Pentium II 300 MHz or better CPU ، 64MB of RAM ؛ ( Video card supporting High or True Color modes (15, 16, 24, or 32 bits per pixel .
این محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا را میتوانید از لینک زیر دانلود نمایید :
دانلود کنید با حجم 680 کیلوبایت


Crack:


http://crackdb.com/get_39633_Rainy.Screensaver.v2.23.by.s0m_crack.html


[ پنج شنبه 85/6/2 ] [ 9:55 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 52
کل بازدیدها: 560268