سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

بسیاری از کاربرانی که در سال های متمادی از کامپیوتر استفاده می کنند به این تجربه دست یافته اند که یک سیستم عامل با هرچه بیشتر شدن صول عمر از نصب خود از کارایی کمتری برخوردار می شود. به عنوان مثال شما در اولین روز های نصب ویندوز خود را به یاد آورید که تمامی دستورات و کارهای مورد نیاز شما به سرعت انجام می گرفت و نیاز به مکث و صبری برای اجرای دستور نبود. اما با گذشت زمان کم کم از سرعت سیستم کاسته شده و کارایی لازم را از دست می دهد. معمولا در هنگام مشاهده چنین مشکلاتی کاربران حرفه ای قبل از تعویظ مجدد ویندوز خود اقدام به بهینه سازی آن می کنند. بدین شکل که اقدام به مرتب سازی فایل ها و پوشه های سیستمی می نمایند و فایل اضافی سیستمی را پاک می کنند ، و یا به رجیستری ویندوز خود رجوع کرده و اقدام به حذف کلید های اضافی می نمایند و اقدامات دیگری نظیر این قبیل کارها. اما از آنجایی که انجامی تمام این مراحل به صورت دستی مستلزم صرف زمان زیادی از سوی کاربر می باشد و گاه ممکن است که کاربر بر اثر یک اشتباه اقدام به پاک کردن یک فایل مهم سیستمی نماید، از این رو بیشتر کاربران از نرم افزار های آماده بهینه سازی استفاده می کنند. این نرم افزار با انجام تمامی اقدامات به صورت خودکار و دقیق مانع از بروز مشکلا شده و در صرف زمان نیز بسیار صرفه جویی می کنند.

در این مطلب شما را با نسخه جدیدی از معروفترین نرم افزارهای بهینه سازی آشنا می کنیم.

 

TuneUp Utilities 2007 که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند اقدام به بهینه سازی ویندوز نمایند و سرعت و کارایی ویندوز خود را افزایش دهند. همچنین این نرم افزار دارای ابزار و امکانات مدیریتی بر ویندوز می باشد که به وسیله آن ها می توانید به کنترل و رسیدگی امور بعضی از قسمت های ویندوز نیز بپردازید تا بیشترین کارایی را از سیستم عامل خود داشته باشید.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- بررسی و رفع مشکلات هار از امکاناتی می باشد که در نسخه جدید نرم افزار به آن اضافه شده است. کاربر به کمک این قسمت می تواند اقدام به بررسی هارد و مشکلات آن و همچنین رفع مشکلاتی نظیر بد سکتور نماید.

- افزایش میزان فاضای خالی درایو ها از دیگر امکانت جدید این نسخه می باشد که نرم افزار با بهینه سازی درایوهای کاربر میزان فضای خالی هاردیسک را افزایش می دهد.

- بهینه سازی و کنترل فایل ها و امکانات مربوط به نرم افزارهای Internet Explorer 7, Firefox 2  و Office 2007

- یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار خاصیت جستجو و عیب یابی و رفع مشکلا سیستم تنها با یک کلیک می باشد.

- دارای ابزار پاک کننده رجیستری که با جستجو و یافتن کلید های اضافی و بدون استفاده در رجیستری و حذف آنها به افزایش کارایی قلب ویندوز یعنی رجیستری کمک نموده و سرعت کار سیستم را نیز ارتقاء می دهد.

- دارای ابزار بهینه سازی سیستم برای اینترنت و کمک به افزایش سرعت

- دارای ابزار پاک کننده برای هارد و نابودی فایل های بدون استفاده که فضای هارد را اشغال کرده اند.

- سازگاری کامل با ویندوز ویستا

و ... .

 


[ جمعه 86/4/1 ] [ 9:49 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 79
کل بازدیدها: 560756