سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

یکی از مطرح ترین کمپانی های سازنده نرم افزارهای ساخت فیلم، ادیت و تدوین ویدیویی و همچنین سخت افزارهای ویدیویی دیجیتال دردنیا که محصولات آن مورد استفاده اکثر افراد حرفه ای و کمپانی های بزرگ فیلم سازی نیز قرار می گیرد کمپانی Pinnacle Systems در کالیفرنیا امریکاست که از سال 1986 تا به امروز به فعالیت خود در این زمینه ادامه می دهد. یکی از محصولات برتر و مطرح این کمپانی در زمینه تدوین و ساخت ویدیو نرم افزار Pinnacle Studio کمپانی Pinnacle و Avid امریکاست که به کاربران به خوبی امکان خلق و ویرایش فیلم ها را با کیفیت حرفه ای و سینمایی و امکانات متعدد خلق DVD های اورجینال با منو ها و امکانات مختلف و همچنین VCD های باکیفیت سینمایی می دهد .

طی دو دهه گذشته نسخه های متعددی از این ابرنرم افزار قدرتمند ویرایش ویدیویی عرضه شده و همواره در صدر نرم افزارهای حرفه ای ویرایش و تدوین سینمایی بوده است .

در 5 ماه می 2007 نسخه جدید و یازدهم از نرم افزار بسیار قدرتمند Pinnacle Studio 11 با ویژگی ها و قابلیت های منحصر جدید خود و با توانایی سازگاری کامل با ویندوز ویستا روانه بازارهای جهانی شد. این بار در سه پکیج مختلف Pinnacle Studio Standard 11, Pinnacle Studio Plus 11 و11 Pinnacle Studio Ultimate !

برخی از ویژگی های جدید و منحصر نسخه 11 از نرم افزار Pinnacle Studio :

- ظاهر جدید و بسیار زیبای محیط کار با نرم افزار.

- سازگاری کامل با سیستم عامل ویندوز ویستا مایکروسافت .

- قابلیت های کامل میکس و ادیت ویدیویی از Capture کردن تصاویر، میکس و ادیت آنها تا مراحل پایانی انتشار آنها بر روی DVD و یا VCD .

- قابلیت تبدیل و ساخت نسل جدید ویدیو های بسیار با کیفیت HD !

- سیستم فوق پیشرفته صوتی نرم افزار برای خلق صدایی بسیار باکیفیت و فراگیر.

- سرعت بالاتر در قیاس با نسخه های پیشین در عملیات اجرایی نرم افزار .

- قابلیت های انتشار ویدیو بر روی وب .


[ شنبه 86/3/5 ] [ 11:9 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 49
کل بازدیدها: 559319