سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

تبلیغات اینترنتی یکی از موثر ترین راههای شناساندن محصولات خود به بعد وسیعی از کاربران دنیای مجازی وب است. شما به سرعت می توانید پیام خود و تبلیغات خود را به طور کامل و بدون هیچ کمی و کاستی به کاربران انتقال دهید و بلافاصله کاربر در صورت تمایل اقدام به خرید نماید. بدون هیچ اتلاف وقت و هزینه های زمانی و مادی مصرفی در این بین . حال چگونه تبلیغاتی می تواند برای کاربران بسیار موثر باشد؟ مطمئنا هرچه پویانمایی و زیبایی های یک تبلیغ اینترنتی بیشتر باشد در جلب توجه نظر بازدید کننده برای مراجعه به آن تبلیغ یا کالا تاثیر مستیقیمی خواهد داشت.

پیشتر محصولات حرفه ای کاربردی مرتبط با وب متعددی را از شرکت نرم افزاری CoffeeCup معرفی کردیم ، اکنون قصد معرفی نرم افزار قدرتمند و جدیدی از این شرکت را تحت عنوان CoffeeCup Ad Producer را داریم که ابزاری بسیار مفید و مناسب برای خلق تبلیغات ویدیویی و پویانمایی اینترنتی به گونه ای بسیار آسان و در عین حال جذاب است .

کاربر برای خلق تبلیغات اینترنتی خود در محیط نرم افزار CoffeeCup Ad Producer تنها می بایست سایز درخواستی تبلیغ را به نرم افزار بدهد و تمپلات و ویدیو از پیش ساخته شده را از میان تعداد بالایی ویدیو آماده انتخاب نماید ! در این بین می توانید با افزودن طرح های گرافیکی خود به نرم افزار و محیط تبلیغ و یا متن های درخواستی خود آن را اختصاصی تر کرده و به آسانی و تنها با چند کلیک ساده تبلیغات حرفه ای و با کیفیتی را خلق نمایید. CoffeeCup Ad Producer سازگار با تمامی استاندارد های IAB (Internet Advertising Bureau) و اصول تبلیغات اینترنتی استاندارد است

برخی از ویژگی های نرم افزاری CoffeeCup Ad Producer 3.0 در یک نگاه :

- پشتیبانی از تمامی فرمتهای ویدیویی .MPG, .MOV, .AVI, .FLV و WMV برای تبدیل آنها به فرمت روان SWF فلش .

- افزودن طرح های گرافیکی، تصاویر مختلف و متن به تبلیغات خود به سادگی .

- پشتیبانی از 3 کیفیت خروجی تبلیغ نهایی که تاثیر مستقیم در حجم فایل تبلیغ دارند .

- نرم افزار درونی برقراری ارتباط با FTP برای آپلود فایلها .

- بی نیاز از دانستن هیچ دانشی در مورد زبان های برنامه نویسی وب ! تنها چند کلیک ساده برای خلق تبلیغات نیاز است .

- سازگاری کامل با ویندوز XP و Vista !


[ سه شنبه 86/3/15 ] [ 9:43 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 70
کل بازدیدها: 559391