سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

سبک سازی ویندوز ویستا برای پردازش سریعتر


احتمالأ این موضوع نیز به گوشی شما رسیده است که ویندوز جدید شرکت مایکروسافت ، ویندوز ویستا ، برای اجرای روان خود نیازمند رم و قدرت بالایی است. به گونه ایی که این ویندوز با رم های 512 نیز دچار مشکل میشود. در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید ویندوز ویستای خود را تا حدودی سبک سازی کنید ، به طوری که دیگر حدأقل با رم 512 هیچ مشکل پردازشی نداشته باشد و با سرعت قابل قبول و روانی پردازش گردد.

نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
 
هنگامی که گوشی خیس میشود!


تصویر کنید ؛ با ذوق و شوق فراوان و البته هزینه ای فراوان تر ، گوشی موبایل خود را خریداری کرده اید! اما یک غفلت کوچک کافی است تا با افتادن گوشی در داخل جوی آب و یا حتی سرویس بهداشتی (99% مواقع!) تمامی امید و آرزوهای شما نابود شود! تصور به این موضوع نیز بسیار دردناک است! اما نه! اندکی صبر کنید! هنوز تا نابود شدن کامل گوشی زمان زیادی مانده! در این ترفند قصد داریم تا با معرفی یک ترفند خارق العاده روشی را معرفی کنیم که گوشی شما اگر یک دوش حسابی هم گرفته باشد نجات پیدا کند! ترفندی که در عین حال عجیب اما کاربردی است!

نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
 
GMail خود را سریعتر چک کنید


مدت زمان زیادی از بازگشایی سیستم ایمیل گوگل Gmail میگذرد. این سرویس به مرور تکمیل یافت و در حال حاضر یکی از ارائه دهندگان پر طرفدار خدمات ایمیل در جهان میباشد. به ویژه پس از آن که عضویت در آن دیگر نیازی به دعوت نامه ندارد. اما کاربران ایرانی که از خطوط اینترنتی با سرعت پایین استفاده میکنند ، همواره از مشکل دیر باز شدن اولیه صفحه Gmail گله داشته و دارند. در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید به نوعی میانبر زده و به صفحه Gmail خود به شکلی سریع وارد شوید.

نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
 
مخفی سازی فایل در درون عکس توسط نرم افزار WinRar

در حاضر نرم افزار WinRar را میتوان معروفترین و همچنین قدرتمندترین نرم افزار فشرده سازی فایل دانست. بسیاری از کاربران از این نرم افزار به منظور فشرده سازی فایلها و همچنین باز کردن فایلهای فشرده rar و zip استفاده میکنند. اما از این نرم افزار میتوان استفاده دیگری نیز کرد! در این ترفند قصد داریم به معرفی ترفندی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوان یک فایل یا یک فولدر را در داخل یک عکس مخفی ساخت! به شکلی که پس از مخفی سازی شما تنها یک عکس خواهید داشت و تنها با باز کردن عکس توسط خود نرم افزار WinRar میتوان به فایل دسترسی داشت. از این ترفند میتوان به عنوان یک شیوه بسیار حرفه ای مخفی سازی فایل و فولدر نام برد.

نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.
 
فیلم سازی در پناه Windows Movie Maker


بی‌تردید جلوه‌های ویژه بسیار قدرتمند فیلم‌های امروزی برای همه ما جذاب و مسحور کننده است. تولیدکنندگان میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری می‌کنند تا در پوشش جلوه‌ها و انیمیشن‌های کامپیوتری، فیلم‌ها را به خاطراتی فراموش نشدنی و ماندگار در ذهن بینندگان تبدیل کنند. بسیاری از ما که به صورت تفریحی و آماتور فیلم می‌سازیم، قادر به صرف هزینه‌های میلیونی نیستیم. با این حال دوست داریم توانایی خود را در تولید و ارائه محصولی مناسب و با کیفیت نشان دهیم. ویندوز XP این نیاز ما را با ابزار Windows Movie Maker برطرف کرده است. این نرم‌افزار همراه ویندوز، یک ابزار توانمند و مناسب برای ایجاد، وارد کردن فیلم‌ها و عکس‌ها از دوربین، ویرایش و ذخیره‌ فیلم‌ها و عکس‌های خانگی به شمار می‌رود. در این ترفند قصد داریم تا به بررسی کامل از نرم افزار بپردازیم.

نکته : برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.

[ جمعه 86/4/8 ] [ 8:58 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 55
کل بازدیدها: 559947