سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان
معرفی 20 بازی جدید عرضه شده پردازشگرطی یک ماه گذشته.این بازی ها در تمامی ژانر های محبوب بازی های رایانه ای هستند . در ادامه به معرفی اجمالی این بازی های برتر دنیا می پردازیم ....

Colin McRae DiRT - مسابقات پیشرفته رالی صحرا
به جرات می توان گفت بازی DiRT محصول فوق العاده کمپانی Codemasters یکی از زیباترین بازی های رایانه اتومبیل رانی عرضه شده تا به اکنون است . گرافیک بسیار بالا و خیره کننده این بازی پس از عرضه ان تمامی منتقدان و علاقمندان بازی های رایانه را جذب خود کرد و توانست نمره فوق عالی و جوایز مختلفی را از سوی نشریات الکترونیک و وبسایتهای مطرح نقد بازی دنیا از آن خود کند. طراحی کاملا منحصر به فرد و بی همتای بازی، نقش عالی دوربین در صحنه های بازی، گرافیک عالی در طراحی محیط، وجود آیتم ها و جزئیات متعدد، وجود بیش از 45 ماشین زیبا و عالی طراحی شده حقیقی برای مسابقه، مکان های متعدد و زیبا طراحی شده بازی همه و همه دست به دست یکدیگر داده اند تا DiRT به یکی از زیباترین بازی های ژانر اتومبیل رانی تاریخ بازی های رایانه ای مبدل شود . مطمئنا تمامی علاقمندان به رانندگی و ژانر بازی های اتومبیل رانی از این بازی بسیار زیبا لذت خواهند برد .

Driver : Parallel Lines : راننده 4 - خطوط موازی
سرانجام پس از چند سال انتظار طرفداران بازی های رایانه ای ،نسخه چهارم محبوبترین بازی اتومبیل رانی اکشن دنیا یعنی همان Driver بار دیگر از سوی کمپانی مطرح Atari و با ویژگی هایی منحصر به فرد عرضه شد .داستان بازی در سال 1978 میلادی و در شهرهای امریکا در حال وقوع است و فیلم نامه زیبا و پرهیجان را با خود دنبال می کند. شخصیت راننده این بازی را یک جوانک 18 ساله و فراری از قانون ایفا کرده که صحنه های بسیار پرهیجانی را در جریان بازی رقم می زند . با بیش از 40 مرحله و ماموریت جذاب، سواری ماشین های متعدد، تعقیب و گریز های پرهیجان، و گرافیک عالی این نسخه Driver 4 را می توان یکی از زیباترین بازی های اکشن اتومبیل رانی تعقیب گریز نامید ! Driver : Parallel Lines بلافاصله پس از عرضه نسخه PC، Xbox و PS2 خود مورد استقبال بی نظیر طرفداران بازی های رایانه و منتقدان Game در سرتاسر دنیا قرار گرفت .

Harry Potter and the Order of the Phoenix - هری پاتر و فرمان سیمرغ
نسخه جدید از بازی بسیار پرطرفدار هری پاتر که بر پایه فیلم اورجینال این سری داستان های پرطرفدار و محبوب دنیا تحت همین عنوان که همزمان با عرضه بازی بر روی سینماهای امریکا و تمامی دنیا اکران شد ساخته شده است . بازی هری پاتر محصول دو کمپانی برتر و غول در بازی های رایانه ای دنیا یعنی شرکت های EA Games و کمپانی بازی Warner Bros می باشد . در این نسخه هری در پنجمین سال تحصیل خود در دانشکده هاگوارت با اسرار و ماجراهای تازه و عجیبی روبرو می شود که این داستان ها در جریان یک بازی کامپیوتری بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهند بود . شبیه سازی بسیار زیبا و حقیقی از چهره های بازیگران اصلی فیلم و حرکات و احساسات و صدای آنها از ویژگی های عالی این بازی رایانه ایست . وجود بازی های کوچک متعدد در جریان بازی دیگر ویژگی خوب این بازی زیبای رایانه است . بازی هری پاتر و فرمان سیمرغ توانست بلافاصله پس از عرضه با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقمندان به بازیهای رایانه ای روبرو شود .

Monster Madness: Battle for Suburbia - دیوانگی هیولاها :نبرد حومه شهر
نسخه جدید از سری بازی های جذاب و پرطرفدار رایانه ای Monster Madness این بار به گونه ای منحصر به فرد عرضه شد ! در این بازی اکشن داستان چهار شخصیت و نوجوان به نام های Zack, Carrie, Andy, و Jennifer است که در انتظار یک مهمانی شبانه در زمانی که پدر و مادر Zack شهر را برای یک سفر کوتاه ترک کرده اند، می باشند ! اما متاسفانه بلافاصله همزمان با رفتن آن دو مهمان های ناخواسته، عجیب و مزاحمی که گویا از سیاره ای دیگر آمده اند، از راه می رسند که همراه با خود مشکلات بسیاری را به همراه می آورند . وجود مبارزات جالب با استفاده از سلاح های منحصر به فرد و متعدد بازی و همچنین طنز موجود در آن از ویژگی های خوب آن است .

Grand Theft Auto: San Andreas- سرقت بزرگ اتومبیل - سن آندرس ( به صورت کاملا فارسی و دوبله شده )
محبوب ترین و برترین بازی کنسول PS2 که در محیط PC از گرافیک بالا و طرفداران فراوانی بر خوردار شده است . زیبا, پرهیجان, ماجراجویی, اکشن ! دارای رتبه ی فوق عالی از بسیاری از سایتهای برتر نقد بازی مطرح جهان . GTA San Andreas توانسته تا به امروز یکی از پرفروش ترین و محبوبترین بازی های رایانه ای چند دهه گذشته لقب گیرد . این بار به صورت کاملا فارسی و دوبله شده که جذابیت های این بازی زیبای رایانه ای را دو چندان می کند !

Overlord - ارباب
بازی اکشن ماجراجویی زیبایی که در آن شما لذت فرمان دادن به موجودات حقیر ناشناخته در دنیایی فانتزی و تخیلی را خواهید چشید . شما ارباب هستید و با استفاده از نیروهای شیطانی فوق بشری خود هر آنچه بخواهید می توانید انجام دهید . خبر بد آنکه فعالیت های و کارهای سخت بیشماری در انتظار شماست و خبر خوش آنکه نیازی نیست شما به عنوان ارباب این کارها را انجام دهید. آنقدر موجود عجیب و ناشناخته فرمانبر از شما وجود دارند که گوش به فرمان شما به عنوان اربابشان خواهند بود. حال از خوتان این سوال را بپرسید که چه قدر شرور می توانید باشید ؟ انجام ماموریت های گوناگون و سرگرم کننده، گشت و گذار در دنیای خیالی و جذاب بازی، کنترل موجودات حقیر شیطانی در پیشبرد اهدافتان و ساخت برج اهریمنانه خود از ویژگی های این بازی رایانه ایست . این بازی به طور همزمان در تاریخ عرضه برای کنسول XBox 360 و PC عرضه شد و با استقبال خوب منتقدان بازی های رایانه ای مواجه شده و توانست نمره عالی بسیاری از وب سایتهای نقد بازی مطرح دنیا را از آن خود کند.
You Are Empty - تو پوچ هستی !

بازی اکشن اول شخص زیبا و پرهیجانی که داستانش در دهه 1950 میلادی و در کشور شوروی در حال وقوع است و بازیکن می بایست بر علیه عده از سربازانی که به طور عجیبی به صورت ژنتیکی اصلاح و بهبود نژاد شده اند و قدرت های فوق بشری دست یافته اند به مبارزه بپردازید . این سربازان در پی ازمایشات متعدد داشنمندان روس برای خلق یک ابر انسان به این شکل در امده اند ولی اکنون جامعه انسانی از دست انها در امان نیست ! محیط زیبای بازی و اکشن بسیار پرهیجان و همچنین فیلم نامه منحصر به فردش این بازی را برای تمامی علاقمندان به ژانر اکشن به بازی دلچسبی مبدل ساخته است .
Surf "s Up - بر فراز موج ها !

بازی بسیار زیبا و بامزه کارتونی Surf"s Up که بر پایه فیلم انیمیشن بسیار زیبایی تحت همین عنوان که همزمان با بازی در سینماهای امریکا و سرتاسر دنیا عرضه شده است ! این فیلم انیمیشن محصول مشترک دو کمپانی بزرگ سازنده فیلم دنیا یعنی شرکت های Columbia Pictures و Sony Pictures Animation تهیه و ساخته شده است . عمده تمرکز این بازی در خوب اجرا کردن بازی ها و ورزش های ساحلی به خصوص موج سواریست که هیجان خاصی را به بازی می دهد . مسابقات موج سواری ساحلی با 10 شخصیت موج سوار دنیای حیوانات در این بازی آغاز می شود و شما ماجراهای زیبا و سرگرم کننده همراه با آن را بر اساس فیلم نامه بامزه فیلم اصلی دنبال خواهید کرد . مطمئنا تمامی علاقمندان به فیلم های انیمیشن و بازی های کارتونی به خصوص کودکان از این بازی انیمیشن زیبا و پرهیجان لذت خواهند برد .

Ascension to the Throne - عروج به تخت شاهی

Ascension to the Throne بازی استراتژیک زیبایی با درون مایه های از اکشن نقش افرینی است که این سه ژانر را به خوبی با هم در آمیخته و بازی پرهیجانی را به وجود آورده است . در سرزمین تخیلات قهرمان بازی باید با سپری کردن مراحل، آزمون ها و سختی های بسیار مسیرش را به سوی پیروزی ادامه دهد و البته دشمنان موانع بسیاری را سر راه او قرار میدهند تا مانع رسیدن شما به تخت شاهانه که حق شماست بشوند. شما آخرین بازمانده از نسل شاهانه هستید و تنها امید مردم برای نجات ! گشت و گذار در محیطی نو و پر از خیال و همچنین پر از شخصیتهای دوست و دشمن در مسیر بازی از جذابیت های این بازیست .
Code of Honor: The French Foreign Legion - رمز افتخار

بازی اکشن اول شخص زیبایی که شما را به اعماق جنگلها برده و در نقش سرباز فرانسوی 26 ساله با تمامی مشکلاتی که در مسیر جنگ و نبرد برایش اتفاق می افتد قرار می دهد.ماموریت خطرناک او ممانعت از انفجار بمب اتمی است که تمامی کشورهای اروپایی را در جریان جنگ پیش آمده به شدت تهدید می کند.
بازی در سبک تمامی بازی های اکشن جنگ جهانی و جنگیست که در عین تعد نه چندان بالای مراحل آن بازیکن را در محیط و داستان خود بسیار سرگرم می کند.

Meet the Robinsons - دیدار با رابینسون

بازی کارتونی و انیمیشن زیبایی که بر راساس فیلم انیمیشن زیبای سال 2007 کمپانی والت دیسنی با همین عنوان تهیه و ساخته شده است . بازیکن طی این بازی خودرا در نقش شخصیت اصلی فیلم اورجینال یعنی همان Wilbur Robinson می بیند و همراه با او در سپری کردن مراحل شیطانی و در عین حال سرگرم کننده بازی می پردازد . وجود تعداد بسیاری معماهای سرگرم کننده در جریان بازی از نقاط قوت آن است .

علاقمندان به بازی های رایانه ای خصوصا کودکان مطمئنا از این بازی لذت خواهند برد .

Penumbra: Overture - Episode One - شکاف در سایه ها - قسمت اول
بازی اکشن بسیار خوفناکی که که با داستان جذابش بازیکن را تا پایان بازی مجذوب خود نگاه می دارد. قدم به قدم در دنیای ناآشنای بای شما با ترس و خوف دست و پنجه نرم می کنید .شما در نقش شخصیت فیلیپ هستید که پس از فوت مادرش نامه از یک انسان مرده در یافت می کند و او را بسیار می هراساند. در نامه به وی اشاره شده بود که کتاب خاصی را بسوزاند ولی فیلیپ در عوض آن کتاب را تا به انتها خواند و این امر وی را در مسیری جدید و غیر قابل باور قرار داد ...
Penumbra: Overture توانست به دلیل فیلم نامه جذاب، گرافیک بالا و ارزش درونی بازی نمره عالی را از جانب منتقدان بازی های رایانه ای و اکثر کاربران و علاقمندان دریافت کند .

Dead Man"s Hand - چابک دست ( به صورت کاملا فارسی و دوبله شده )
شما در نقش El Tejon یک هفت تیر کش بسیار حرفه ای در یک ماموریت خطرناک و پرهیجان انتقام جویانه ایفای نقش می کنید !
همانطور که داستان پرهیجان این بازی اکشن کمپانی Atari پیش می رود، در تعقیب گروه The Nine خواهید بود که آن خیانت غیر قابل بخشش را به شما کرده و شما در پی انتقام جویی از انها هستید . بازی در سبک زیبایی از اکشن عرضه شده که وجود عناصر بسیار زیبای وسترن و غرب وحشی از نقاط قوت آن است. تیر اندازی، تعقیب و گریز، اسب سواری از جمله صحنه ها و لوکیشین های مختلف این بازیست. این بار به صورت کاملا فارسی و دوبله شده که جذابیت های آن را دو چندان می کند.
ONIMUSHA 3 Demon Siege - جنگجویان افسانه ای 3 ( به صورت کاملا فارسی و دوبله شده )

آخرین نسخه از بازی مطرح و بسیار زیبا، اکشن و ماجراجویی سال 2006 کمپانی Capcom که سالها با عرضه نسخه های پیشین آن در کنسول PlayStation 2 به فروش و محبوبیت فوق العاده ای دست یافت ! در نسخه سوم این بازی که به طور همزمان برای PC و کنسول XBox نیز منتشر شد، جذابیت ها و زیبایی های بیشتری را در آن مشاهده می کنیم و Onimusha در این نسخه انتظار بازکنان را از یک بازی اکشن مبارزاتی، رزمی و ماجراجویی به خوبی بر آورده می کند. داستان بازی در شهر پاریس در حال وقوع است، جایی که در یک آن مورد حمله شیاطین و اهریمنان قرار می گیرد و حال که شما در این بازی علاوه بر گشت و گذار و تجربه کردن پاریس مدرن و امروزی، به ژاپن باستان نیز سفر خواهید کرد ! حضور خوب ژان رنو بازیگر مطرح سینمای فرانسه و هالیوود در این بازی نیز از نقاط قوت آن است .بازیکنانی که از دسته بازی هایی همچون سری بازی های Devil May Cry و Prince of Persia لذت برده اند مطمئنا Onimusha نیز جذابیت های بالایی برایشان خواهد داشت. این بار به صورت کاملا فارسی و دوبله شده که جذابیت های این بازی اکشن را دو چندان می کند !

HOT ROD - شکارچیان سرعت 1 و 2 ( به صورت کاملا فارسی و دوبله شده )
مجموعه ای از 2 بازی اتومبیل رانی زیبا و پرهیجان از سری بازی های HOT ROD شرکت ValuSoft که در سالهای 2003 و 2004 میلادی عرضه شده و با استقبال بسیار خوبی از جانب هواداران بازی های اتومبیل رانی روبرو شد. مسابقات خشن و پرهیجان درون شهری و برون شهری این دو بازی همراه با کسب در آمد و خرج پول های بدست آورده در جریان بازی از ویژگی های خوب آن است . این بار به صورت کاملا فارسی و دوبله شده که بر جذابیت های آن می افزاید !

The Snow Queen Quest - در جستجوی ملکه برفی
بازی اکشن ماجراجویی کوچک و در عین حال جذابی که در ادامه سری داستان های ملکه برفی، این بار شما در داستانی پرهیجان و در قالب یک بازی ماجراجویی سرگرم کننده به ادامه این ماجراها می پردازید . در راه با دوستان وفادار و بی همتای خود همپیمان می شوید و طلسم به وجود آمده را از بین می برید.. شما می بایست راه خود را از اعماق جنگلهای طلسم شما در پیش گیرید تا به قلعه ملکه برفی برسید و بتوانید منشا قدرت و طلسم او را از بین ببرید ! این بازی برای علاقمندان به بازی های ماجراجویی و اکشن بازی های نه چندان طولانی میتواند گزینه مناسبی باشد

Charlie and the Chocolate Factory - چارلی و کارخانه شکلات سازی ( به صورت کاملا فارسی و دوبله شده )
به دنیای هیجان انگیز و جادویی Willy Wonka و کارخانه شکلات سازی اش خوش آمدید ! بازی جالب چارلی و کارخانه شکلات سازی بر اساس فیلم بسیار مطرح سال 2005 کمپانی برادران وارنر و Tim Burton کارگردان مطرح با همین عنوان ساخته شد که بازی جانی دپ بازیگر مطرح سینماتی هالیوود در آن مشهود بود است .
وجود سرگرمی های متنوع در گوشه و کنار بازی و مراحل مختلف از ازجمله جذابیت های این بازی سرگرم کننده رایانه ایست که برای تمامی سنین عرضه شده است . این بار به صورت کاملا فارسی و دوبله شده که توسط یکی از شرکت های ایرانی به این صورت بازگردانی شده است .

Land of the Dead: Road to Fiddler"s Green - سرزمین مردگان ( به صورت کاملا فارسی و دوبله شده )

بازی اکشن ترسناک محصول سال 2005 میلادی که شما در شخص جک می بایست در میان تمامی ترس ها و مرده ها که از بیماری مرموزی رنج می برند مراحل را سپری کنید . استفاده از سلاح های مختلف سرد و گرم جنگی، مبارزه با موجودات مخوف، ترس و دلهره آنی همگی از جمله ویژگی های این بازی اکشن ترسناک است . بازی سرزمین مردگان در سال 2005 نتوانست آن چنان نظر منتقدان را جلب خود کند ولی از سوی علاقمندان به بازی های رایانه ای با استقبال قابل قبولی روبرو شد.
این بار به صورت کاملا فارسی و دوبله شده که توسط یکی از شرکت های ایرانی به این صورت بازگردانی شده است .

Paradise - بهشت گمشده (به صورت کاملا فارسی و دوبله شده )

بازی زیبای ماجراجویی محصول سال 2006 که کمپانی و تولید کنندگان سری بازی های بسیار محبوب ماجراجویی Sybria آن را در همان سبک ولی با داستانی جدید شما را به قلب قاره پرماجرا و مرموز افریقا می برند.شما در نقش "آن اسمیت" یک زن جوان که به فراموشی دچار شده نقش آفرینی می کنید و وی را در مسیر و ماجراهای پیش آمده طی سفر همراهی می کنید .
علاقمندان به بازی های ماجراجویی خصوصا بسیاری بسیار پرطرفدار Sybria از این بازی پرهیجان بسیار لذت خواهند برد.
این بار به صورت کاملا فارسی و دوبله شده که بر جذابیت های آن می افزاید!

یکی از زیباترین بازی های وسترن ارائه شده تا به حال که در ژانر اول شخص شلیک کننده می باشد . علاقمندان به فیلمها و بازی ها و در کل سبک وسترن از این بازی لذت خواهند برد ! ندای خوارز با پشتیبانی کمپانی مطرح بازی های رایانه ای Ubisoft توانست با استقبال خوبی از سوی هواداران ژانر اکشن بازی های رایانه ای روبرو شود .
Call Of Juarez توانست به دلیل زیبایی های بازی و منحصر بودن در ژانر خود از بسیاری از وب سایتهای نقد بازی دنیا نمره عالی را دریافت کند.
این بار به صورت کاملا فارسی و دوبله شده که با گزارشی فارسی و زیبا برای ایرانیان عرضه شده است .

 

تمامی بازی های فروشگاه را می توانید در هر کجای ایران که هستید ، ابتدا در درب منزل یا اداره خود تحویل گرفته و سپس وجه آن را به مامور پست بپردازید!
 


[ چهارشنبه 86/4/20 ] [ 7:18 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 49
کل بازدیدها: 559364