سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

 

Company of Heroes - انجمن قهرمانان
یکی از برترین بازی های استراتژیک تاریخی و با زمینه ی اکشن که تا به حال عرضه شده است !
بسیار زیبا و گرافیکی که کیفیت بالای آن بازیکنان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. داستانی مرتبط با جریانهای پرهیجان جنگ جهانی دوم، با گرافیکی فوق العاده، صدایی بسیار فراگیر و فیلم نامه ای زیبا . دارنده ی نمره فوق عالی از برترین وب سایتهای نقد بازی دنیا و همچنین گیرنده ی مدال طلای نویسندگان وب سایت برتر نقد بازی دنیا،Game Spot، که کمتر بازی استراتژیک اکشنی به این افتخار نائل می شود .

Faces of War - چهره های جنگ
بازی استراتژیک بسیار گرافیکی و جدید تاریخی زیبا که مرتبط با داستانهای پرهیجان جنگ جهانی دوم است . به شما امکان کنترل کامل سربازان در صحنه های نبرد کاملا قابل تخریب و زیبا ساخته شده ی بازی را می دهد . قابلیت نقش آفرینی در قالب چهار گروه و فرقه شخصیتی در حالت بازی انفرادی و هشت گروه در بازی چند نفره یا Multi-Player را در لشکر های شوروی و آلمان و امریکا و .. می دهد .

ProStroke Golf - World Tour 2007 - گلف حرفه ای - تور جهانی 2007
بازی حرفه ای و زیبای گلف که به گونه ای انیمیشن این بازی جذاب و پرطرفدار دنیا را برای علاقمندان شبیه سازی کرده است. این نسخه از بازی توانسته امتیاز بسیاری از چهره هاو صدای حقیقی و معتبر برتر گلف جهان از جمله بازیکنان و مفسران این رشته ورزشی را را خریداری نماید .

Perimeter: Emperor"s Testament - پیمان امپراطورها
نسخه ی جدیدی از سری بازی های استراتژیک Perimeter این بار تحت نام Emperor"s Testament که مراحل جدید و بسیاری را برای بازی شما فراهم کرده که بازیکن را مشغول خواهد کرد .

Pac-Man World Rally - رالی بزرگ جهانی Pack-Man
نسخه ی جدیدی از بازی های پرطرفدار Pac-Man که از ابتدایی ترین کنسول های بازی این اثر شرکت Namco با ما بوده و طرفدارن خاص خود را دارد . این بار با گرافیکی بالاتر و عرضه شده برای PC با نام World Rally که این شخصیت محبوب با بسیاری از همنوعانش مسابقات اتومبیل رانی بسیار سریع و جذابی را برپا می کنند. علاقمندان به بازی هایی چون Crash از این بازی لذت خواهند برد .

LEGO Star Wars II: The Original Trilogy - جنگ ستارگان کارتونی - تراژدی اصیل
نسخه ی جدید بازی کارتونی زیبا ی LEGO Star Wars که بر اساس فیلم نامه فیلم مطرح Star Wars تهیه شده است . این نسخه از بازی به گونه ای جذاب تر از نسخه ی پیشین آن عرضه شده است .

F.E.A.R. - وحشت
بازی اکش اول شخص فوق العاده جذاب دارای صحنه های پر از ترس و خوف و دلهره ! گرافیک بالا, صدای بسیار گیرا، فراگیر و عالی , پر هیجان و جذاب, دارنده ی نمره ی فوق عالی از بسیاری از سایتها مطرح نقد بازی دنیا و همچنین گیرنده مدال طلای نویسندگان وب سایت برتر نقدبازی جهان،GameSpot، که کمتر بازی اکشن خوفناک و دلهره آوری به این افتخار نائل می شود !

 

 

منبع P30World



[ پنج شنبه 85/6/30 ] [ 4:41 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 79
کل بازدیدها: 560789