سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

BatchRename Pro نام نرم افزاری کاربردی و مفید برای ایجاد تغییرات همگانی و کلی بر روی تعداد بیشماری فایل با فرمت مختلف است .
علاقمندان به مدیریت منظم فایلها برای طبقه بندی درست و سریع آن ها حتما ارزش این کار را به خوبی می دانند چرا که اگر شما مایل به یکجور کردن تمامی فایلهای یک گالری بزرگ و همنام ساختن و مشابه ساختن نامشان باشید، به هیچ عنوان قادر نخواهید بود که با تغییر نام تک تک آنها به موفقیت دست یابید، چرا که تغییر نام هزاران فایل بسیار وقت گیر و طاقت فرساست و می بایست از نرم افزاری کمکی و سریع در این رابطه کمک گرفت !

BatchRename Pro قادر است به طور همزمان بر روی تعداد بی شماری فایل تغییرات نامی و مشخصاتی ایجاد کند . برای مثال تاریخ ساخت تعداد بسیاری از فایلها را به تاریخ مورد نظر شما تغییر دهد، تعداد بیشماری تصاویر گالری شما را به سایز یکسان و مورد دلخواه شما در آورد و ....

قابلیت های کلیدی نرم افزار BatchRename Pro 3.0 :

معین کردن تعداد و برد خاصی از اعداد برای تغییر نام تمامی فایلهای انتخاب شده در میان آن فاصله ! برای مثال شما مایلید که تمامی فایلهای تصویری شما با نام P30World و از شماره 0 تا 999999 نام گذاری شود ! با دادن این دستور به نرم افزار، در مدت زمان کوتاهی BatchRename Pro فایلهای شما را از P30World000001.jpg تا P30World999999.jpg نام گذاری خواهند شد !

پشتیبانی تغییر نام همزمان مشخصات زمانی و تاریخ فایلها .

قابلیت تغییر تگ Tag فایلهای صوتی که اطلاعات آهنگ ها در آنها ذخیره می شوند، بنابراین با یک کلیک ساده قادر به تغییر مشخصات Tag مانند Title, Album, Artist, Genre, BitRate, Frequency, SubTitle, Language, Comment, Copyright, Composer و ... بر روی تعداد بی شماری فایل صوتی خواهید بود .

قابلیت تغییر همزمان تعداد بی شماری تصویر بر اساس اطلاعات مختلف آنها مانند resolution, color bits, type format و ....

قابلیت کوچک کردن یا بزرگ کردن حروف نام های تعداد بی شماری فایل و یا بزرگ کردن، کوچک کردن و یا حذف عبارت خاصی از تعداد بی شماری فایل .

قابلیت انتخاب مکانی برای ذخیره ی فایلهای جدید تغییر نام داده شده .

قابلیت ساخت قواعد تغییر نام به صورت شخصی و بنا به میل خودتان !

پشتبیانی Drag&Drop برای وارد کردن فایلها به محیط نرم افزار


[ سه شنبه 85/7/25 ] [ 10:21 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 69
کل بازدیدها: 559961