سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

کمپانی F-Secure یکی از شرکتهای بزرگ و مطرح تولید کننده ی نرم افزار قدرتمند و حرفه ای امنیتی در دنیا از قبیل ضد ویروس و فایروال و ضد اسپم و ضد جاسوس است که طرفداران و علاقمندان بسیاری را نیز به سمت خود شکانده. یکی از پرقدرتمند ترین نرم افزارهای این شرکت ضد ویروس مطرح آن است که در سال گذشته در وبسایت مطرح نقد و بررسی نرم افزارهای دنیا عنوان سوم برترین ضد ویروس دنیا را از تمامی جهات نصیب خود کرد که مقام در خور توجهیست .

به تازگی نسخه ی جدید از ویروس کش و بسته ی امنیتی شرکت F-Secure تحت عنوان F-Secure Internet Security 2007 عرضه شده است که مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند امنیتی و منحافظتی سیستم در برابر انواع آلودگی ها و خطرات است . در ادامه با ویژگی های این بسته ی امنیتی قدرتمند بیشتر آشنا می شویم .

ویژگی های کلیدی نرم افزار F-Secure Internet Security 2007 :

محافظت از سیستم شما در برابر انواع ویروس ها و کرمها آلودگی های ناشناخته

با دیتابیس قدرتمند خود قادر به شناسایی جدید ترین ویروس ها و کرمهای شایع در دنیاست و هعمچنین با قابلیت آپدیت و بروز رسانی بالایی که دارد همیشه خود را از آخرین خطرات دنیا و جدیدترین ویروس ها مطلع می سازد .

Secure DeepGuard قابلیت منحصر به فردیست که سیستم شما را در برای حملات زیرو دی( 0day) که اصطلاح خطراتیست که همان روز منتشر شده است ، ایمن می سازد .

شناسایی و نابود سازی انواع مختلف نرم افزارهای جاسوسی و مخرب سیستم

این قابلیت سیستم شما را در برابر حملات و آسیب ها و آلودگی های ناشی از این نسل جدید ویروس ها که از لحاظ مزاحمت بسیار شرور هستند، ایمن می سازد .

محافظت از سیستم شما در برابر هکر ها

مجهز به دیوار آتش قدرتمندیست که از سیستم شما در برابر خطرات و حملات اینترنتی و نفوذ های بدون اجازه محافظت به عمل می آورد .

ایمن بودن در برابر خطرات ناشی از هرزنامه ها و کلاهبرداری های اینترنتی

مجهز به دیتابیسی قدرتمند برای شناسایی انواع هرزنامه و حالات مختلف کلاهبرداری های اینترنتیست تا دیگر در دام آنها نیوفتید .


[ سه شنبه 85/7/25 ] [ 10:22 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 64
بازدید دیروز: 45
کل بازدیدها: 560669