سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

Adobe Acrobat نام محصول با سابقه و بسیار مطرح کمپانی Adobe و سازنده فرمت بسیار رایج کتب الکترونیک PDF است که سالهاست با عرضه ی نسخه های متعدد از این نرم افزار مطرح خود کاربران را در خواندن و گسترش فرمت بسیار توانا و PDF یاری می کند.

این محصول دارای دو ویرایش مطرح Acrobat Reader , Acrobat Writer بوده که ویرایش Reader درتمامی نسخه ها رایگان بوده و ابزاری برای خواندن تمامی فایلهای PDF در سیستم عامل های گوناگون است . نسخه ی رایتر نرم افزار که در چند نسخه ی اخیر ارائه شده ی  شرکت Adobe در یک پکیج قدرتمند همراه با نرم افزار Reader قرار گرفته و با نام Adobe Acrobat Professional شهره شده است که مجموعه ای قدرتمند و کامل از تمامی ابزارهای مورد نیاز برای نمایش هرچه بهتر و خلق فایلها و کتب الکترونیک هرچه قدرتمند و توانا تر  PDF است .

کمپانی Adobe به تازگی نسخه ی جدید و محصول سال 2007 این ابزار بسیار قدرتمند خود را با نام Adobe Acrobat 8.0 Professional عرضه کرده است که خبر خوشایندی برای علاقمندان به این نرم افزار حرفه ایست .

برخی از ویژگی های جدید نسخه ی 8.0 از نرم افزار Adobe Acrobat Professional :

قابلیت تبدیل مستقیم انواع فرمتهای رایج و مطر سندی به فرمت PDF با یک کلیک از محیط نرم افزارهای رایج آنها مانند Word, PowerPoint, Excel, OutLook, Internet Explorer, MS Project, Visio, Access, Publisher و AutoCad و ...

قابلیت پیشرفته اسکن کتاب ها توسط فن آوری نوین OCR برای تبیدل به کتب الکترونیک بسیار با کیفیت .

تب%

ظاهر زیبا و جدید نرم افزار

قابلیت بسیار قدرتمند و زیبای امضای دیجیتالی

سیستم بسیار قوی برای کد گذاری برای روی آثار خلق شده .

و ....

توضیحات به زبان سایت سازنده ....


[ یکشنبه 85/9/5 ] [ 1:0 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 65
کل بازدیدها: 560672