سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان
بخش بازی های  سایت با 25 بازی از جدیدترین بازی های ماه نوانمبر و دسامبر 2006 به روز شد. بازی هایی زیبا، هیجان آور و در تمامی سبک ها برای علاقمندان به بازی های رایانه ای. در ادامه به معرفی اجمالی این بازی ها می پردازیم.

Neverwinter Nights 2
سرانجام دومین نسخه از بازی اکشن نقش آفرینی بسیار پرطرفدار و تخیلی Neverwinter Nights به همان زیبایی که انتظار می رفت عرضه شد و به خوبی توانست نظر منتقدان بازی دنیا را به خود جلب کند. Neverwinter سرزمینی خیالی در شمال غربی شبه قاره فارون که سرزمین اژدها و سیاه چال های مخوف و هر آنچه ذهن بشر تا کنون به عنوان افسانه و وهم باور داشت است . این نسخه از بازی ارزش درونی بالایی برخوردار است، فیلم نامه ی جذاب، گرافیک مناسب ، صدای فراگیر و یکنواختی در سطحی بالا در تمامی مراحل از ویژگی های برتر آن است. قدرت بسیار بالا در اجرای بازی چند نفره و آنلاین دیگر ویزگی متمایز کننده این بازی تخیلی و بسیار زیباست. نسخه های پیشین این بازی توانسته اند پس از هر بار عرضه رتبه پرفروش ترین بازی در سبک خود را از آن خود کنند و از دیدگاه منتقدان نمره های عالی و فوق عالی را در سال عرضه ی ، نسیب خود سازند. Neverwinter Nights 2 نیز به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود توانست از اکثر وب سایتهای برتر نقد بازی دنیا نمره ی فوق عالی و عالی را از آن خود کند! این بازی زیبا به اعتراف منتقدان می تواند بازی کنان را بیش از 50 ساعت پشت رایانه میخکوب نماید .
این بازی در قالب دو دی وی دی منتشر شده است که نشان از حجم بالا و غنی بودن محتوای آن دارد .

The Lord of the Rings, The Battle for Middle-Earth II, The Rise of the Witch-King - ارباب حلقه ها، نبرد برای میانه زمین 2، برخواست Witch King .
پس از بیش 1000 سال صلح، دوباره جنگ به میانه ی زمینه باز می گردد. Witch King در سدد تهیه ارتشی بسیار قدرتمند از شیاطین در سرزمین Angmar است .
نسخه ی جدید بازی استراتژیک بسیار پر طرفدار ارباب حلقه ها پس از فروش بسیار موفقیت آمیز و نسخه ی Battle for Middle Earth II، و قرار گیری آن در صدر یکی از محبوبترین بازی های استراتژیک تحت شبکه، نسخه ی جدید این بازی بسیار محبوب توسط کمپانی Electronic Arts به صورت Expansion Pack شامل داستانی زیبا و جدید و مراحلی متعدد با نام Rise of the Witch-King عرضه شد. Witch King ارباب سرزمین نازگول یکی از خطرناک ترین خدمتکاران سارون بوده است. این نسخه از بازی ارباب حلقه ها به دلیل گرافیک بالا و صدای تاثیر گذار و خوب خود توانست از بسیاری از وبسایتهای برتر نقد بازی دنیا نمره عالی را دریافت کند.
( در قالب دو دی وی دی یک دی وی دی بازی اصلی و یک دی وی دی Expansion Pack نسخه ی جدید)

The Godfather - پدر خوانده ( به صورت کاملا فارسی )
بازی اکشن و ماجراجویی بسیار جذاب که بر پایه کتاب زیبا ماریو پوزو و فیلم کلاسیک ماندگار پدخوانده فرانسیس فورد کاپولا ساخته شده است ! گرافیک بالا و داستان جذاب بازی از ویژگی های خوب این بازی اکشن و ماجراجوییست . این بازی زیبا و هیجان انگیز توانسته از اکثر وب سایتهای نقد بازی دنیا نمره عالی را از آن خود کند . این بار به صورت کاملا فارسی برای علاقمندان ایرانی این بازی قدرتمند که توسط یکی از شرکتهای ایرانی به این منتشر شده است.

Moorhuhn Collection 1&2 - کلکسیون بازی های جذاب Moorhuhn
کلکسیونی ارزشمند شامل نسخه های مختلف بازی جذاب Moorhuhn شخصیت کارتونی و بسیار جالب مرغ که با بازی های شلیک مستقیم و امتیاز گیری معروف خود طرفداران بسیاری پیدا کرده است. محصولی از شرکت Phenomeia که نسخه های مختلف این بازی کوچک و بسیار پر هیجان سال های مختلف برای رایانه، Play Station و حتی موبایل و برخی کنسول های بازی عرضه کرده است.
موجود در این مجموعه :
Moorhuhn X
Moorhuhn 1
Moorhuhn 2
Moorhuhn 3
Moorhuhn Soccer
Moorhuhn Mah-Jongg
Moorhuhn ADVENTURE
2
Moorhuhn PINBALL VOL.1
Moorhuhn WANTED
Moorhuhn KART 2
Moorhuhn WINTER-EDITION
Moorhuhn im Anflug
Moorhuhn SCHATZJ?GER

Sonic Riders - اسکیت سواران سونیک
تمامی علاقمندان به بازی های رایانه ای مخصوصا کنسول قدیمی و بسیار پر طرفدار SEGA Genesis کمپانی سگا، با شاه گل بازی های سگا یعنی SONIC که از محبوبترین، زیباترین و پرطرفدار ترین آنها بوده آشنایی کامل دارند. کمپانی سگا پس از یک سال از عرضه ی نسخه ی Sonic Heroes یا قهرمانان سونیک برای کنسول PS2، نسخه ی جدیدی از بازی محبوب خود را برای کامپیوتر نیز عرضه کرد.در Sonic Riders شخصیت سونیک و دوستانش می بایست در ماموریتی برای نابودی نقشه پلید دکتر اگمن دمشن اصلی سری بازی های سونیک می باشند. این بازی به صورت انفرادی و چند نفره و در حالات مختلف مبارزات، مسابقه، داستانی و ... قابل اجرا توسط چندین شخصیت اشنای فعال بازی سونیک و بیش از 10 شخصیت آشنای غیر فعال بازی می باشند.

The official WTCC Game - مسابقات اتومبیل رانی WTCC
بازی اتومبیل رانی مخصوص مسابقات جهانی و مطرح و پرطرفدار WTCC دنیا با تمامی جذابیت های درونی آن. تمامی ماشین ها، راننده ها و مسیر های مسابقه به صورت حقیقی و بر پایه ی عناصر واقعی خلق شده اند. رانندگی حقیقی و واقع گرایانه و ارائه ی حالات مختلف بازی و مسابقه از ویژگی های خوب این بازی اتومبیل رانی مسابقاتیست.

Guilty Gear X2 - لباس گناه
یکی از بازی های زیبای مبارزاتی دو بعدی ساخته شده تا به حال که علاقندان به کنسول PS2 به خوبی با آن آشنایی دارند. این بازی در سبک بازی های آشنایی چون TEKKEN و Mortal Kombat است. Guilty Gear X2 در سال 2003 برای کنسول PS2 عرضه شد و حضوری بسیار موفقیت آمیز در میان طرفداران بازی ها و بازتاب خوبی میان منتقدان بازی ها داشت و با گرافیک، صدا، فیلم نامه سایر ویژگی های یکنواخت و در سطحی نسبتا بالا، توانست نمره عالی را از بسیاری از منتقدان بازی از آن خود کند. به تازگی نسخه ی PC این بازی نیز عرضه شده است که خبر خوبی برای علاقمندان به بازی های رایانه ای مخصوصا بازی های مبارزاتی رو در روی سنتیست ! این نسخه از بازی دارای 20 شخصیت مبارز و 6 شخصیت جدید برای نسخه ی PC و مراحل متعددیست که بازیکنان را جذب خود می کند.

Made Man - انسان ساختگی
بازی اکشن اول شخصی ماجراجویی و به سبک مدرن که داستان زیبا را درون خود دارد و در جریان بازی بازیکن را در خود قرار می دهد. این بازی بر اساس داستان مطرح مافیایی دیوید فیشر نویسنده مطرح امریکایی نوشته و ساخته شده است .

Agatha Christie : Murder on the Orient Express - آگاتا کریستی : قتل در قطار سریع الشرق
بازی ماجراجویی زیبای دیگری از سری بازی های زیبای آگاتا کریستی، رمان نویس مطرح داستان های جنایی و جذاب، این بار شرکت AWE Games بازی زیبای آگاتا کریستی را بر اساس داستان بسیار پر فروش Murder on the Orient Express را ساخته و با همین نام نسخه ی جدید این بازی ماجراجویی پر طرفدار را عرضه نموده است . علاقمندان به بازی های ماجراجویی و معما گونه از این بازی لذت خواهند برد.

BIONICLE Heroes - قهرمانان بایونیکل
بازی تخیلی اکشن، قهرمان و اسطوره پروارانه که با داستان قدیمی خیر در برابر شر ساخته و عرضه شده است. شخصیت های اصلی این بازی ربات ها و موجودات خیالی و غیر حقیقی تشکیل می دهند. این بازی شما را به دنیای تخیلی Voya Nui می برد که دنیایی پر از شخصیت های آهنین و ربات مانند است .

Eragon - افسانه اراگون
بازی زیبای نقش آفرینی که بر پایه ی فیلم زیبایی تحت همین عنوان که چندی پیش بر روی سینماهای امریکا در حال اکران بوده ساخته شده است. این فیلم محصول کمپانی مطرح Twentieth Century Fox بوده و بر اساس رمان بسیار مطرح کریستوفر پائولینی ساخته و تهیه شده است که بازیگران مطرحی چون ژرمی آیرن برنده جایزه اسکار و جان مالکوویچ نامزد دریافت جایزه اسکار را در خود داراست که در جریان بازی نیز به زیبایی نقش آفرینی می کنند. بازی تخیلی و زیبایی که بر اساس دنیای تخیلی و پرهیجان دراگون ها و مجودات خیالی تحت عنوان اژدهاست که به گونه ای زیبا شکل گرفته است .

History Channel: Civil War - جنگ تمدنها
بازی اکشن و مرتبط با داستان های جنگ جهانی دوم، به صورت اول شخص شلیک کننده با داستان جالب دیگری از ماجراهای زیبای و خاطره انگیز و مطرح آن مخصوصا 12 عدد از مبارزات تاریخی ارتش امریکا. محصولی از کمپانی مطرح Activision که همیشه محصولات فوق العاده ای عرضه می کند.

The Mark - نشان
بازی اکشن زیبای تروریستی که در آن نقشه دزدیدن یک موشک اتمی و انفجار آن در یکی از بزرگترین شهرهای اروپا، لندن، مطرح شده و در شرف انجام است . داستانی زیبا و اکشنی هیجان آور از ویژگی های خوب این بازیست. شما می بایست علاوه و توقف تروریست ها، جان خواهر شخصیت Fletches را نیز نجات داده و وی را برای نجات به صحرای عرب ببرید.

Left Behind: Eternal Forces - ارتش جاودان
بازی استراتژیک و با زمینه ای مبارزاتی و Sci-Fi .داستان بازی بر اساس رمان بسیار پرفروش Left Behind که داستانی تخیلی در رابطه با روزهای پایانی جهان داراست . با تمامی این اوصاف بازی نتوانست نظر منتقدان را آنچنان جلب کند.

Alpine Ski Racing 2007 - مسابقات اسکی آلپاین 2007
علاقمندان به اسکی و ورزشهای زمستانی از نسخهی جدید از سری بازی های مسابقات اسکی زمستانی و تمام تورنومنت ها و حواشی آن مطمئنا لذت خواهند برد. این بازی محصولی جدید از کمپانی مطرح RTL است که شما در آن هم می توانید در نقش قهرمانان مطرح اسکی جهان ایفای نقش کنید، و هم با ساختن شخصیت مورد نظر خود به عنوان ورزشکار، در مسابقات شرکت کنید.

Ski Jumping 2007 - مسابقات پرش با اسکی 2007
نسخه ی جدیدی از سری مسابقات زیبای ورزشهای زمستانی و پرش اسکی که علاقمندان به آن حتما با این سری بازی ها آشنایی کامل دارند. نسخه ی پیشین این بازی به ادعای سایت سازنده بیش از 1.1 میلیون عدد در سرتاسر دنیا فروش داشته که رقم قابل توجه برای چنین بازی ورزشیست .

Warhammer: Mark of Chaos
بازی استراتژیک Real-Tme که مبارزات 3 بعدی زیبایی را به صورت استراتژیک زیبا و بسیار جزئی طراحی شده و با حالتی حماسی و اسطوره پرورانه بر اساس سری داستان های افسانه ای و مطرح Warhammer به نمایش می گذارد .این بازی به دلیل گرافیک خوب و داستان جالبش نمره ی خوبی را از بسیاری از منتقدان بازی دریافت کرده است .

Medieval 2: Total War - قرون وسطی 2 - جنگ همه جانبه
بازی بسیار زیبای استراتژیک حماسی و مبارزاتی که صحنه های زیبای جنگ های قرون وسطی را با گرافیکی بسیار بالا و فیلم نامه قدرتمند که حس واقعی نبرد در جنگ های قرون وسطی زنده می کند برای علاقمندان به نمایش می گذارد. این بازی زیبا که بیش از 7 سال است سازندگانش بر روی ساخت نسخه ی جدید و چهارم از سری بازی های زیبای Total War وقت صرف کرده اند، محصولی از کمپانی آشنای SEGA است. داشتن بیش از 10 هزار شخصیت و کارکتر پویا در جریان بازی و صحنه های حماسی نبردهای زیبا و سه بعدی میان دنیای غرب و شرق که در سال های 1080-1530 اتفاق می افتد، همه و همه بر فوق العاده بودن این بازی زیبای استراتژیک می افزاید . Medieval 2: Total War به دلیل گرافیک بسیار بالا و فیلم نامه ی فوق العاده اش توانسته از بسیاری از وب سایتهای برتر نقد بازی دنیا نمره ی عالی و فوق عالی را از آن خود کند !

A.D. - سال 1701 پس از میلاد
استراتژیک زیبای شهر سازی به صورت تاریخی و Real-Time. داستان بازی مرتبط با اسل 1701 و در رابطه با استعمار کشورهای حاشیه دریای کارائیب است. طراحی عالی محیط، گرافیک زیبا با درون مایه انیمیشن و جالب از ویژگی های خوب این بازی استراتژیک هستند که آن را به یکی از زیباترین بازی های استراتژیک شهرسازی و Real-Time تبدیل کرده اند. این بازی به دلیل گرافیک خوب و داستان جالبش توانسته نمره خوبی را از وبسایتهای برتر نقد بازی دنیا دریافت کرده است.

Alarm for Cobra 11: Nitro - هشدار برای کبرا 11 : نیتروژن
بازی اتومبیل رانی تعقیب و گریز و دارای مراح وچک و بزرگ متنوع که بر اساس سریال تلویزیونی بسیار محبوب هشدار برای کبرا 11 محصول کشور آلمان که در بسیاری از کشورهای دنیا مخصوصا ایران پخش شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است، ساخته و تهیه شده است! دستورات مختلف از طریق رادیو ایستگاه مرکزی پلیس به شما همیشه هیجان را در این بازی برای بازیکن نگاه می دارد. قابل توجه است که این بازی به زبان آلمانی ساخته و برای فروش در اختیار عموم قرار گرفته است .

Barnyard - ماجرای انبار حیوانات
بازی کارتونی و اکشن زیبایی که بر اساس فیلم انیمیشن زیبایی با همین نام که تا چندی پیش در سینماهای دنیا در حال اکران بوده ساخته شده است .دنیای سه بعدی زیبای این بازی شما را به چالش در محیط زیبای مزرعه که در این بازی از گرافیک خوبی برخوردار است و همچنین رفع مشکلات حیوانات مزرعه می کشاند . این بازی انیمیشن و کارتونی از بسیاری از وبسایتهای نقد بازی برتر دنیا نمره خوبی دریافت کرده و توانسته نقیصه گرافیک بسیار پایین را که بسیاری از بازی های انیمیشن و کارتونی از آنها رنج می برند را تا حدی جبران نماید .

Snoopy vs. the Red Baron - اسنوپی علیه بارون قرمز
بازی کارتونی جدیدی که شما در آن نقش شصیت معروف کارتونی اسنوپی خلبان جنگ جهانی اول را بر عهده دارید و با آن شخصیت می بایست به ادامه بازی و مبارزه علیه دیگران بپردازید . این بازی برای علاقمندان به بازی های کارتونی و مخصوصا کودکان می تواند بسیار سرگرم کننده باشد .

FIFA MANAGER 2007 - مربی گری فوتبال 2007
نسخه ی 2007 و جدید از بازی مطرح مربی گری فوتبال کمپانی بزرگ Electronic Arts نیز پس از یک سال منتشر شد . این بازی تمامی ابزارها و امکانات مورد نیاز مربی گری بازی فوتبال در اختیار علاقمندان این رشته محبوب ورزشی قرار می دهد .

The Plan - نقشه
شما در این بازی در نقش شخصیت Robert Taylor در قالب یک دزد حرفه ای اعمال نقش می کنید که دوست نزدیکتان Stephen Foster به شما خیانت کرده و شما را می فروشد تا هزینه هنگفت آخرین دزدی را تنها برای خود بردارد . شما به 4 سال زندان محکوم می شوید و پس از خلاصی از زندان تنها به فکر گرفتن انتقام از رفیق پیشین خود و دشمن کنونی تان هستید . بازی در سبک استراتژیک Real-Time و به گونه ای اکشن ماجراجویی عرضه شده است .

Tom Clancy’s Splinter Cell Double Agent - فرار از سلول 4 : مامور دو جانبه
پس از یک سال انتظار و خبر های ضد و نقیض در رابطه با تاریخ نسخه ی جدید پرفروش ترین بازی سال گذشته، کمپانی UbiSoft در همان تاریخ مقرر خود یعنی هفته ی دوم ماه نوامبر نسخه ی جدید بازی بسیار زیبا و منحصر به فرد اکشن خود را با نام "مامور دوجانبه" عرضه کرد. Splinter Cell Double Agent ادامه نسخه ی بسیار پرفروش بازی های تحت این عنوان است که باز هم شخصیت سام فیشر به عنوان مامور مخفی و این بار یک مامور دوجانبه و در دو نقش تروریست ظالم و بی باک و همچنین یک مامور مخفی محرمانه ایفای نقش می کند. گرافیک بسیار زیبا، صدای فوق العاده، محیط زیبا طراحی شده، سیستم نمایشی بازی منحصر با قابلیت های فراوان، داستان بسیار جذاب همه و همه از قابلیت های برتر این بازی قدرتمند است . این نسخه از بازی فرار از سلول از اکثر وب سایت های برتر نقد بازی دنیا نمره ی عالی و فوق عالی را مانند نسخه های پیشین و در شرایطی حتی بالاتر نیز دریافت کرد ! بازی Splinter Cell Double Agent به دلیل زیبایی و حجم بسیار بالای محتوای درون درقالب دو دی وی دی عرضه شده است


[ جمعه 85/9/24 ] [ 9:55 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 49
کل بازدیدها: 559363