سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

Screen Saver یا همان محافظ صفحه نمایش به تصاویری گفته می شود که در زمانی که شما از کامپیوتر خود استفاده نمی کنید قابل مشاهده می باشند. به عنوان مثال شما به مدت 10 دقیقه از موس و صفحه کلید خود استفاده نمی کنید و ویندوز خود را طوری تنظیم کرده اید که پس از 10 دقیقه Screen Saver فعال شده و تصاویر مربوطه را نمایش دهد. البته زمان 10 دقیقه به طور پیش فرض بر روی ویندوز تنظیم شده است که قابل افزایش و کاهش می باشد. آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که خود شما اقدام به ساخت یک Screen Saver نمایید تا تصاویر دلخواه خود را برای صفحه نمایش ایجاد کنید؟

لازمه ساخت Screen Saver داشتن اطلاعاتی در زمینه برنامه نویسی می باشد. نرم افزارهایی نیز برای کاربرانی که از برنامه نویسی اطلاعاتی ندارند ساخته شده است که در این مطلب با یکی از بهترین آن ها آشنا می شوید.

 

Screensaver Factory نسخه Enterprise نام نرم افزاری کاملا حرفه ای در زمینه ساخت Screen Saver می باشد که برای افرادی که از برنامه نویسی هیچ اطلاعی ندارند طراحی شده است. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ساخت ScreenSaver با عکس ها و  فایل های تصویری و یا حتی فایل های تصویری فلش دلخواه خود نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار می توانید از مزیت هایی مانند اضافه کردن آهنگ و عکس به زمینه کار خود بهرمند شوید.

 

از دیگر ویژگی های این نرم افزار به موارد زیر می توان اشاره کرد:

- قابلیت ساخت ScreenSaver از عکس ها ، فایل های تصویری ، انیمیشن های فلش

- توانایی ساخت ScreenSaver برای فروش. به این صورت که شما این امکان را در اختیار خواهید داشت که برای ScreenSaver های ساخته مدت زمان معینی را تعیین کنید تا در آن زمان فعال باشد و پس از پایان زمان معیین کاربر برای ادامه استفاده باید از شماره ثبتی که شما در اختیار آن قرار می دهید برای ثبت برنامه و ادامه کار استفاده کند .

- قابلیت ساخت Setup برای ScreenSaver تا کاربران برنامه ساخته شده شما را نصب کنند.

- دارای بیش از 100 افکت مختلف تصویری برای قرار دادن در ScreenSaver های ساخت شما

- حفظ کیفیت بالای تصاویر در فایل های ساخته شده

دانلود کنید نسخه  4.4 را با حجم 3.11 مگابایت
  تصویری از محیط نرم افزار


[ پنج شنبه 85/12/10 ] [ 4:58 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 65
کل بازدیدها: 560672