سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

کمپانی Adobe یکی از مطرح ترین و بزرگترین شرکت های بزرگ سازنده نرم افزار در دنیاست که از سال 1982 به فعالیت های خود تحت این نام تجاری ادامه می دهد و با عرضه نسخه های مختلف از نرم افزارهای گرافیکی، میکس و تدوین و سازنده صفحات وب و ... نام خود را همواره در صدر برترین و ثروتمند ترین کمپانی های سازنده نرم افزار دنیا نگاه داشته است .

هیچ کاربر آشنا با رایانه ای نیست که یکی از محصولات بزرگ این کمپانی همچون Photoshop، Acrobat، Premiere یا بسیاری دیگر را نشنیده یا با یکی از آنها کار نکرده باشد . در دسامبر سال 2005 کمپانی Adobe رقیب بزرگ و دیرین خود یعنی Macromedia را با پیشنهادی 3.4 میلیارد دلاری وارد معامله کرد و پس از مذاکراتی امتیاز کامل این کمپانی با تمامی نرم افزارهای مطرحش همچون Macromedia Flash، Macromedia Dreamweaver، Macromedia Director، Fireworks ، Contribute و ....  از آن خود کرد .

کمپانی Adobe در چند ساله اخیر و پس از عرضه نسخه CS از فتوشاپ همواره در میان محصولات بزرگ و بسیار گران قیمت خود محصولی کلکسیون مانند و پکیجی کامل از محصولات خود در هر زمینه را تحت عنوان Adobe Creative Suite با قیمتی در حدود 1500 دلاری عرضه می کند. پس از عرضه بسیار پرشکوه و استقبال شدید طرفداران از نسخه های 1.0 و 2.0 از این مجموعه که شامل نسخه های CS و CS2 از برترین نرم افزارهای هر رده از کمپانی Adobe در زمینه طراحی بوده است، نسخه 3.0 این بسته ارزشمند پس از 2 سال انتظار هواداران بیشمار محصولات کمپانی Adobe و با ویژگی هایی منحصر به فرد و بهره گیری از آخرین و قدرتمندترین ویرایش یعنی ویرایش CS3 محصولات برتر و نام آشنای کمپانی Adobe ( و ماکرومدیا پیشین ) همچون Adobe Photoshop CS3 Extended، Adobe Flash CS3، Adobe Dreamweaver CS3، Adobe Illustrator CS3، Adobe InDesign CS3 و ...  سرانجام در ماه آپریل سال 2007 میلادی برای فروش در بازارهای جهانی با قیمتی  1500 - 2500 دلاری عرضه شد .

و اما ویرایش های مختلف بسته Adobe Creative Suite 3.0 عرضه شده از سوی کمپانی Adobe :

کمپانی Adobe شش بسته مختلف و ارزشمند را تحت عنوان نسخه های مختلف Adobe Creative Suite 3.0 برای عرضه در سال های 2007 و 2008 در نظر گرفته است که در ادامه با جزئیات این بسته ها بیشتر آشنا می شویم :

Creative Suite 3 Design Standard : بسته قدرتمند طراحی گرافیکی شامل 4 نرم افزار بزرگ این کمپانی یعنی Photoshop CS3، Illustrator CS3، InDesign CS3 و Acrobat 8 Professional که با قیمت 1199 دلار امریکا و در آپریل 2007 عرضه شده است.

Creative Suite 3 Web Standard : نسخه استاندارد از پکیج طراحی وب کمپانی Adobe شامل 4 نرم افزار بزرگ کمپانی Adobe و ماکرومدیا پیشین در زمینه طراحی وب سایت ! نرم افزارهای Adobe Flash CS3 Professional، Adobe Dreamweaver CS3، Adobe Fireworks CS3 و Adobe Contribute CS3 که با 999 دلار امریکا قیمت گذاری شده و در آپریل 2007 عرضه شده است .

Creative Suite 3 Design Premium : بسته فوق ارزشمند و پریمیوم طراحی گرافیکی شامل چهار نرم افزار اصلی نسخه استاندارد یعنی Photoshop CS3، Illustrator CS3، InDesign CS3 و Acrobat 8 Professional همراه با نسخه جدید از دو نرم افزار محبوب کمپانی پیشین ماکرومدیا یعنی Adobe Flash CS3 Professional و Adobe Dreamweaver CS3 !

قیمت این بسته فوق العاده ارزشمند طراحی گرافیکی کمپانی Adobe برابر با 1799 دلار امریکاست و در آپریل 2007 عرضه شده است !

Creative Suite 3 Web Premium : شامل 7 نرم افزار قدرتمند که چهار نرم افزار Adobe Flash CS3 Professional، Adobe Dreamweaver CS3، Adobe Fireworks CS3 و Adobe Contribute CS3 نسخه استاندار به همراه سه نرم افزار بزرگ دیگر کمپانی Adobe یعنی Photoshop CS3 Extended، Acrobat 8 Professional و Adobe Illustrator CS3 است و در حدود 1599 دلار امریکا برای قیمت گذاری شده و در ماه آپریل سال 2007 در بازارهای جهانی عرضه شده است.

Creative Suite 3 Production Premium : بسته فوق العاده میکس و تدوین و ساخت فیلم کمپانی Adobe که برای عرضه در ژولای 2007 برنامه ریزی شده است و شامل 4 نرم افزار بزرگ و قدرتمند After Effects CS3 Professional، Premiere Pro CS3، Soundbooth CS3 و Encore CS3 همراه با سه نرم افزار ارزشمند Photoshop CS3 Extended، Illustrator CS3 و Adobe Flash CS3 Professional می باشد که قرار است با قیمت 1699 دلار امریکا عرضه شود.

Creative Suite 3 Master Collection : ابر مجموعه ای مشتمل از تمامی نرم افزار های قدرتمند و مطرح کمپانی Adobe که قرار بر عرضه آن در ماه ژولای سال 2007 گذارده شده است و شامل تمامی نرم افزار های مجموعه های فوق است و با قیمت 2499 دلار امریکا عرضه می شود !

 

و اما معرفی محصول جدید فروشگاه آنلاین P30World - مجموعه تمامی نرم افزارهای طراحی گرافیکی و وب کمپانی Adobe تحت عنوان Adobe Creative Suite 3.0 Design & Web Premium CS3 !

 

فروشگاه آنلاین سایت دو محصول فوق العاده طراحی گرافیکی و طراحی وب کمپانی Adobe را تحت عناوین Adobe Creative Suite 3.0 Design Premium و Adobe Creative Suite 3.0 Web Premium را برای تمامی علاقمندان به طراحی در کشور در غالب یک دی وی دی آماده فروش کرده است .

 نرم افزارهای موجود در این بسته ارزشمند ارائه شده ا سوی پی سی ورلد به شرح زیر است :

- Adobe Photoshop CS3 Extended : قدرتمندترین نرم افزار طراحی گرافیکی دنیا با قابلیت کامل سه بعدی سازی در نسخه Extended ! ( اطلاعات کامل سایت سازنده در مورد این محصول )

- Adobe Flash CS3 Professional : جدیدترین نسخه از نرم افزار فوق العاده طراحی و پویانمایی دوبعدی و سه بعدی مطرح دنیا محصول کمپانی ماکرومدیا پیشین و محصول انحصاری کمپانی Adobe در حال حاضر که پیشرفت های چشمگیری در قیاس با نسخه های پیشین عرضه شده از سوی کمپانی ماکرومدیا کرده است ! ( اطلاعات کامل سایت سازنده در مورد این محصول )

- Adobe Acrobat 8.0 Professional : جدیدترین و قدرتمندترین نرم افزار PDF ساز دنیا محصول انحصار کمپانی Adobe ! ( اطلاعات کامل سایت سازنده در مورد این محصول )

- Adobe Dreamweaver CS3 : جدیدترین نسخه از نرم افزار فوق العاده طراحی وب سایت محصول کمپانی ماکرومدیا پیشین و محصول انحصاری کمپانی Adobe در حال حاضر که پیشرفت های چشمگیری در قیاس با نسخه های پیشین عرضه شده از سوی کمپانی ماکرومدیا کرده است ! ( اطلاعات کامل سایت سازنده در مورد این محصول )

- Adobe Illustrator CS3 : آخرین و قدرتمندترین ویرایش از یکی از قدیمی ترین و مطرح ترین نرم افزارها و مجموعه ابزارهای طراحی دنیا که به شما امکان خلق طرح های هنری و زیبا به اصطلاح ClipArt را با استفاده از ابزارهای خاص خود می دهد . ( اطلاعات کامل سایت سازنده در مورد این محصول )

- Adobe InDesign CS3 : جدید ترین نسخه از نرم افزار فوق العاده کمپانی Adobe برای طراحی تمامی محیط ها و مدیریت لایه های مختلف آنها . سازگاری کامل با تمامی نرم افزار قدرتمند طراحی Adobe Photoshop®, Illustrator®, Acrobat®, InCopy®, and Dreamweaver®  ازویژگی های خوب این نرم افزاراست .( اطلاعات کامل سایت سازنده در مورد این محصول )

Adobe Fireworks CS3 : ابزار فوق العاده کمپانی پیشین ماکرومدیا و Adobe کنونی برای پیشبرد سریع عملیات طراحی صفحات وب  و ساخت مدل ها و نمونه های متععد برای بکار گیری در صفحات غنی اینترنتی . ( اطلاعات کامل سایت سازنده در مورد این محصول )

Adobe Contribute CS3 : ابزاری بزرگ برای به روز رسانی و ویرایش بسیار سریع و قدرتمند وب سایت ها و وبلاگ ها با استفاده از نرم افزارهای متعدد جانبی درونی اش . ( اطلاعات کامل سایت سازنده در مورد این محصول )

دیگر نرم افزارهای جانبی کمپانی Adobe موجود در این پکیج ارزشمند :

Adobe Bridge CS3، Adobe Version Cue CS3، Adobe Device Central CS3، Adobe Stock Photos، Adobe Acrobat Connect

به همراه آموزش کامل مالتی مدیا نحوه اکتیو سازی مرحله به مرحله نرم افزارهای پکیج در محیط شبیه سازی شده نصب ویندوز !

خرید مجموعه : فروشگاه آنلاین سایت این محصولات قدرتمند و گرانقیمت روز دنیا در مجموعهAdobe Creative Suite 3.0 Design & Web Premium CS3 که در بازار های جهانی قیمتی بیش از 2000 دلار امریکا دارد را در قالب  پکیجی ارزشمند و دقالب یک دی وی دی و با قیمت 6000 تومان آماده فروش کرده است و علاقمندان در سرتاسر کشور می توانند تنها با چند کلیک ساده این مجموعه را خریداری کرده و پس از تحویل در درب منزل یا اداره وجه مورد نظر را به مامور پست بپردازند .

یک DVD به قیمت 6000 تومان
توضیحان خلاصه در مورد این محصول در این لینک
خرید مجموعه : ابتدا سفارش دهید و بعد از دریافت مجموعه توسط پست ، وجه آن را به مامور پست بپردازید ( راهنمای خرید پستی )
در صورت خراب بودن لینک سفارش خرید پستی ، سفارش را از طریق این فرم ثبت کنید


[ شنبه 86/2/22 ] [ 9:25 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 78
بازدید دیروز: 73
کل بازدیدها: 560106