سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

مبارزه با ویروس های کامپیوتری امروزه به عنوان یکی از مهمترین اصول در مدیریت و نگهداری از سیستم ها محسوب می شود. هر ساله سیستم های کامپیوتری زیادی بر اثر مشکلات و اختلالات ناشی از ویروس ها دچار ضررهای مختلف می شوند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان به عنوان ابزارهای کاربردی در راه مبارزه با ویروس ها یافت که هریک ازآنه از ابزارهای مختلفی برای حفاظت از سیستم ها استفاده می نمایند.

 

نرم افزارهایی که به Anti Virus مشهورند توسط تکنیک های نرم افزاری پیشرفته و نظارت همزمان به تمامی نقاط مختلف سیستم عامل از انتشار ویروس ها جلوگیری می کنند. نرم افزارهای متعدد زیادی را می توان در این زمینه ساخت که هم دارای محبوبیت و شهرت بسیاری در این زمینه می باشند و هم به عنوان ابزارهای حرفه این کار محسوب می شوند.

در این مطلب یکی از بهترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا را به شما معرفی می کنیم.

 

BitDefender Antivirus Plus نام یکی از مشهورترین نرم افزارهای ضد ویروس حال حاضر دنیا می باشد که با امکانات و ویژگی های متعدد و منحصر به فرد توانسته است جایگاه ویژه ای را در میان کاربران کامپیوتر برای خود ایجاد کند. این نرم افزار در لیست برترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا از نگاه وب سایت معروف Top Ten Reviws در رتبه یک قرار دارد و این امر نشان دهنده قدرت و حرفه ای بودن نرم افزار در مبارزه با ویروس ها می باشد.

این نرم افزار علاوه بر ویژگی حفاظت و مبارزه با ویروس ها دارای چند ویژگی برتر دیگر نیز می باشد که از این ویژگی ها می توان به ابزارهای مربوط به قسمت FireWall اشاره نمود از که نفوذ هکرها به سیستم جلوگیری می نماید.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- مراقبت دائمی از سیستم

- توانایی کنترل تمامی فایل های سیستم و پروسه های حافظه

- جلوگیری از اجرای فایل های مشکوک با اخطار به کاربر در این زمینه

- دارای DataBase ای قدرتمند برای شناسایی ویروس ها

- توانایی به روز رسانی نرم افزار و DataBase آن

- دارای ابزارهای دیواره آتش برای حفاظت از سیستم شما در مقابل هکرها

- توانایی مبارزه با نرم افزارهای جاسوسی

- قابلیت مبارزه با هرزنامه های اینترنتی

و ... .

 


[ سه شنبه 86/6/6 ] [ 7:34 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

برنامه های جاسوسی امروزه به شکل بسیار مخربی در سطح اینترنت یافت می شود و شرکت های بزرگ همیشه نگران آلوده شدن سیستم های خود به این برنامه ها و تقبل ضررهای هنگفت می باشند. همچنین در ابعاد کوچکتر نیز کاربران خانگی نیز از این موضوع نگرانند. این موضوع در همه ابعاد موجب بروز مشگلات می شود. بسیاری از برنامه های جاسوسی در سطح مخربی قرار دارند. یعنی بعد از انجام امور مربوطه و بدست آوردن آطلاعات و ارسال آن ها به مقصد اقدام خرابکاری های نرم افزاری بر روی سیستم می کنند تا روند کار سیستم دچار اختلال شود. نرم افزارهای متعددی را می توان یافت که به منظور جلوگیری از اجرا و همین طور نابودی برنامه های جاسوسی ساخته شده اند.

در این مطلب شما را با نرم افزاری اشنا می کنیم که به وسیله آن قادر به نابودی برنامه های جاسوسی می باشید.

 

spy sweeper یکی از بهترین نرم افزارهایی می باشد که به شما در زمینه نابودی برنامه های جاسوسی کمک شایانی می کند. این نرم افزار با نظارت بر سیستم به صورت همیشگی مانع از اجرای نرم افزارها و برنامه های مخرب می شود. همچنین به کمک این نرم افزار شما دیگر نگران آلوده شدن سیستم خود به برنامه های جاسوسی از طریق اینترنت نخواهید بود. این نرم افزار یکی از محصولات کمپانی Webroot می باشد .

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- نظارت دائم بر سیستم و فایل ها

- توانایی چک نمودن فایل های دانلود شده

- جلوگیری از اجرای برنامه های جاسوسی

- شناسایی برنامه های مخرب جاسوسی در سیستم و پاکسازی کامل آن ها

- سازگاری کامل با ویندوز ویستا

- قابلیت به روز رسانی نرم افزار و بانک اطلاعاتی آن

و ... .

  دانلود کنید نسخه کامل 5.5 را در قسمت نظرات

  تصویری از محیط نرم افزار
  English Explanations

 


[ دوشنبه 86/5/29 ] [ 8:51 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

هر روزه بر تعداد ویروس های کامپیوتری در شبکه اینترنت افزوده می شود. ویروس ها همیشه دارای اهداف مخربی هستند و به قصد ایجاد ضرر برای کاربران نوشته می شوند که همیشه خسارات ناشی از این ضرر ها بسیار سنگین و در برخی موارد غیر قابل جبران است. به عنوان مثال ویروسی که در کامپیوتر تمامی عکس هایی که با فرمت JPG هستند را پاک کند، ممکن است برای کاربران عادی تعدادی عکس پاک شود و دارای ارزش زیادی برایشان نباشد اما فرض کنید یک عکاس حرفه ای تمام عکس هایش را درون کامپیوتر خود ذخیره کرده باشد ! آن وقت چه ؟ و بسیاری موارد دیگر که به راحتی قابل تصور می باشد.
از این رو و برای رفع مشکلات ناشی از ویروس ها شرکت های بزرگ نرم افزاری برای تولید نرم افزارهای ضد ویروس به وجود آمده اند و هر روزه در حال گسترش و تکامل می باشند.یکی از معروف ترین شرکت ها در این زمینه شرکت می باشد که تولید کننده نرم افزار های امنیتی و ضد ویروس است.
NOD32 Antivirus نرم افزار ضد ویروسی است که به شما برای رفع مشکلات در زمینه کشف ، جلوگیری و پاک کردن ویروس ها به شما معرفی می کنیم.
این ضد ویروس از امکانات زیادی نسبت به دیگر آنتی ویروس ها در زمینه سفارشی کردن برنامه با تنظیمات دلخواه برخوردار است.از مزیت های این آنتی ویروس می توان به نظارت بر سیستم و فایل ها اشاره کرد. همچنین NOD32 در تمامی مدت نظارت وظیفه کنترل حافظه را نیز بر عهده دارد به هیچ ویروسی اجازه بارگذاری در آن را نمی دهد.
NOD32 دارای چند بخش اصلی برای کنترل و محافظت از سیستم می باشد که در زیر هر کدام از آن ها را با توضیحاتی مختصر میبینید:
Antivirus MONitor (AMON)
- این قسمت همیشه در حال چک کردن سیستم و کنترل و نظارت بر روی فایل ها ، هارد و حافظه می باشد تا از ورود و اجرای ویروس ها جلوگیری کند.
NOD32 :
- در این قسمت شما می توانید به صورت دستی تعداد فایل و پوشه و یا کل هارد خود را برای یافتن ویروس ها جستجو کنید.

Internet MONitor (IMON)
- شما می توانید در تنظیمات برنامه تعیین کنید تا در هر زمانی که شما قصد دانلود فایلی را از اینترنت دارید ، آن فایل قبل از دانلود توسط Nod32 از لحاظ ویروس یابی چک شود در صورت تمیز بودن فایل آن را دانلود کنید.
E-mail MONitor (EMON)
- این قسمت مربوط به کنترل نامه های دریافتی و ارسالی شما توسط نرم افزار outlook می باشد. به عنوان مثال اگر شما قصد ارسال نامه ای را دارید و آن نامه ویروسی باشد برنامه امضایی که شما آن را در قسمت تنظیمات EMON آماده کرده اید به انتهای نامه اضافه می کند. حتی شما به Nod32 می توانید این اختیار بدهید تا نامه های دریافتی را نیز ویرایش کند و امضای از پیش تعیین شده را در آن قرار دهد.
Document MONitor (DMON)
- Nod32 توانایی جستجو در سند های متنی را نیز دارا می باشد. این قسمت به منظور کنترل بر روی فایل های برنامه Microsoft Office طراحی شده است.

نسخه جدید ضد ویروس Nod32 با ویدوز ویستا سازگاری کامل دارد !

.......

دانلود NOD32 Antivirus System 2.70.39 با حجم 12.2 مگابایت

توضیحات به زبان سایت سازنده


[ یکشنبه 86/3/27 ] [ 4:36 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

یکی از شرکتهای مطرح امنیتی در زمینه ساخت نرم افزار های ضد ویروس، کمپانی امریکا می باشد که دفتر مرکزی و اصلی آن در ایلایت کالیفرنیا و شهر سانتا کلارا بنا نهاده شده است، با بیش از 2 دهه سابقه درخشان در عرضه جدید ترین و قدرتمندرترین نرم افزارهای امنیتی و ضد ویروس همواره نامش در میان برترین های این امر در دنیا مطرح بوده است .

کمپانی McAfee در سال 1987 توسط John McAfee به نام خود وی با هدف ساخت نرم افزار ضد ویروس و عیب یاب رایانه تاسیس شد و پس از چندی در دهه نود میلادی به یکی از نام های پرآوازه دنیا در این زمینه مبدل گشت و بارها عنوان برترین دنیا ی نرم افزار را در سالهای مختلف از آن خود کرد و توانست به عنوان یکی از بزرگ ترین کمپانی های امنیتی در ساخت ضد ویروس خود را به همگان معرفی کند. بر طبق آمار منتشره این کمپانی در پایان سال 2006 میلادی قریب به 4000 کارمند را در استخدام خود داشته است .

یکی از محصولات و به اصطلاح پکیج های نرم افزاری جدیدالعرضه این کمپانی که در سالهای اخیر اقدام به پخش و عرضه آن نموده است، کلکسیونی ارزشمند از تمامی ابزارهای امنیتی کاربران این کمپانی است که مک آفی آن را تحت عنوان McAfee Total Protection عرضه کرده است که مجموعه ای از 10 نرم افزار و ابزار قدرتمند و مفید امنیتی برای تامین کامل امنیت سیستم شماست.

اکنون قصد معرفی قابلیت ها و بخش های مختلف این بسته نرم افزاری را داریم.

معرفی 10 قابلیت اصلی بسته نرم افزار   Total Protection 2007 :

1- ضد ویروس قدرتمند مک آفی نسخه 2007 برای جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس ها در سیستم شما و همچنین پاکسازی و نابودی تمامی فایهای آلوده سیستم .

2 - ضد جاسوس قدرتمنند مک آفی نسخه 2007 برای مسدود سازی راه ورود انواع و اقسام جاسوس ها و نرم افزارهای مخرب و بزرگ دنیای رایانه .

3 - دیوار آتش یا فایروال مطرح این کمپانی برای ممانعت از حملات هکرها و خطرات اینترنتی و همچنین کنترل کامل نرم افزار های متصل به اینترنت .

4 - افزایش کارایی سیستم با نابود سازی فایلهای زاید و مخرب موجود در سیستم عامل که درنتیجه سیستم عاملی روان تر، سالم تر و بسیار کارا تر در اختیار خواهید داشت .

5 - گرفتن بک آپ و بازآوری فایلها به صورت خودکار سر زمان های معین به گونه ای که هرگز اطلاعات مهم خود را از دست نخواهید داد .


[ پنج شنبه 86/3/17 ] [ 6:54 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

کمپانی امنیتی Kaspersky Lab روسیه یکی مطرح ترین و معتبر ترین کمپانی های امنیتی و سازنده انواع ضد ویروس ها، ضد جاسوس ها، بسته های امنیتی اینترنتی و سایر نرم افزار های امنیتی مختص کاربران خانگی و کمپانی های کوچک و بزرگ است که از سال 1997 با تاسیس دفتر مرکزی کمپانی خود در موسکو روسیه آغاز به کار کرد .

شاید در آن دوران هیچ کس توقع آن را نداشت که Kapsersky در کمتر از یک دهه به یکی از محبوبترین و قدرتمندترین ضد ویروس های دنیا مبدل شود و بالاتر از بسیاری از ضد ویروس های مطرح زمان همچون Norton، McAfee، Panda و PC-Cillin و ... قرار گیرد. پس ازعرضه قدرتمند نسخه 5.0 ضد ویروس Kaspersky در سال 2005 که از لحاظ قدرت شناسایی، سرعت جستجو و سرعت بالای به روز رسانی دیتابیس و پشتیبانی بسیار قوی کمپانی سازنده در سطح بسیار بالایی قرار داشت، نگاه تمامی منتقدان نرم افزار دنیا به سوی این کمپانی امنیتی روس آمد . در همان سال 2005، ضد ویروس Kaspersky علاوه بر دریافت جوایز بسیار متعدد از سوی وبسایتهای و نشریات معتبر گوناگون نرم افزاری و رایانه ای ، توانست در رتبه دوم منتقدان وبسایت بزرگ TopTenReviews جای گیرد و تا به امروز در همان جا جای خود را بالاتر از نام های بزرگ امنیتی دنیا همچون Norton، McAfee، Panda و PC-Cillin خود را نگاه sدارد . ناگفته نماند که این قرارگیری در رتبه دوم منتقدان وبسایت بزرگ TopTenReviews ارتباط مستقیم با قیمت بالاتر ضد ویروس Kaspersky با ضد ویروس رتبه اول یعنی BitDefender دارد که عامل تاثیر گذار مهمی در نزد منتقدان این وب سایت است در غیر این صورت Kaspersky از دیدگاه اکثر منتقدان نرم افزاری دنیا نه تنها جزدر پاره ای از بخش ها هیچ کمیتی در قیاس با BitDefender ندارد بلکه قابلیت های بسیار بهتر و کامل تری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

کمپانی Kaspersky Lab پس از عرضه بسیار موفقیت آمیز نسخه 6.0 از دو Kaspersky AntiVirus و Kaspersky Internet Security خود در سال 2006 و 2007 به تازگی اقدام به عرضه نسخه 7.0 از ضد ویروس و بسته امنیتی خود را با قابلیت های بهتر و جدیتر و به روزتر برای تمامی کاربران خود کرده است که خبر بسیار خوشایندی برای دوستداران این ضدویروس مطرح است .

و عرضه نسخه 7.0 از محصولات این کمپانی هم اکنون از سوی منابع رسمی در دست بررسی و به اصطلاح بازبینی و عیب یابی های نهاییست با این وجود نسخه نهایی این محصول از سوی بسیاری از منابع غیر رسمی برای علاقمندان منتشر شده است .

Kaspersky Internet Security 7.0 2007 یکی از دو ابر محصول این کمپانیست که علاوه بر دارا بودن ضدویروس قدرتمند Kaspersky AntiVirus 7.0، دارای آخرین نسخه از محصولات ضد جاسوس، ضد اسپم، دیوار آتش و سایر ابزارهای امنیتی این کمپانیست.

برخی از ویژگی های جدید نسخه 7.0 از بسته امنیتی کسپراسکای :

- قابلیت اسکن اطلاعات اینترنتی قبل از اینکه وارد رایانه شما بشوند که به تکنولوژی On-the-fly Scanning مصطلح است !

- تامین امنیت و دفاع از سیستم در مقابل نرم افزارهای ناشناس مخرب جدید !

- سیستم بهینه شما جستجوی ویروس در سیستم که هم سرعت و هم قدرت بالاتری را در جستجو شامل می شود !

- محافظت همه جانبه علیه Rootkit ها .

- به روز رسانی بسیار سریع و اصطلاح آنی دیتابیس نرم افزار .

- محیط زیباتر و ساده تر برای استفاده برای کاربران .

و سازگاری کامل با ویندوز ویستا مایکروسافت که خبر خوشایندی برای کاربران آن سیستم عامل است ...

قابلیت های کلی نرم افزار Kaspersky Internet Security 7.0 :

- تامین امنیت همه جانبه علیه ویروس ها

زیر نظر گرفتن و محافظت کامل از ایمیل ها، ترافیک اینترنتی و اطلاعات رد و بدل شده و وبسایتهای آلوده به ویروس،  محافظت علیه انواع اقسام فایلهای ویروسی و عملکرد بسیار سریع برای نابودیشان و ...

- تامین امنیت همه جانبه علیه جاسوس ها و مخرب ها

ممانعت از ربودن تمامی اطلاعات محرمانه شما (همچون رمز های عبور،  اکانت های مختلف بانکی، کارتهای اعتباری و ...)، گشت و گذاری امن در وبسایتهای گوناگون علیه کلاهبرداری ها و وبسایتهای آلوده به جاسوس، مسدود سازی تمامی نرم افزارهای شماره گیر مخرب که موجب هزینه های هنگفت تلفنی می شود و پاکسازی انواع اقسام نرم افزارهای کوچک و بزرگ جاسوسی و مخرب !

- تامین امنیت همه جانبه علیه هکر ها

مسدود سازی تمامی حملات اینترنتی در محیط شبکه یا اینترنت،  کنترل کامل بر روی فعالیت ها ، تامین امنیت تمامی سیستم های شبکه ،کنترل تمامی نرم افزارهایی که قصد اتصال به اینترنت را دارند و مخفی سازی سیستم شما در دید مهاجمان و مزاحمان از ویژگی های این بخش است .

- تامین امنیت همه جانبه علیه اسپم ها (هرزنامه ها)

محافظت علیه اسپم ها یا هرزنامه ها ( نامه های الکترونیک ناخواسته ) با آخرین تکنولوژی های نوین .

سازگاری مستقیم با اکثرنرم افزارهای رایج مدیریت ایمیل .

و ...

جزئیات کاملتر به زبان سایت سازنده ...

نسخه کامل آپلود شده نرم افزار Kaspersky Internet Security 7.0.0.119 TR همراه با لیسانس معتبر اکتیو سازی یکساله با حجم 22 مگابایت در بخش نظرات ...

English Explanations

 

نکته : آن دسته از دوستان که قادر به دانلود این نسخه از ضد ویروس قدرتمند Kaspersky Internet Security 2007 نیستند، می توانند با خرید مجموعه جدیدترین و برترین آنتی ویروس های سال 2007 ( سازگاری کامل با ویندوز ویستا )  که به تازگی به روز گشته است، علاوه بر بهره مندی از این نرم افزار مطرح با لیسانس معتبر سه ساله از آخرین نسخه سایر نرم افزارهای امنیتی و ضد ویروس های مطرح و محبوب دنیا همچون Kaspersky® Anti-Virus 7.0 ( لیسانس معتبر تا سال 2010 میلادی و سازگاری کامل با ویندوز ویستا)، BitDefender Antivirus Plus 2007 ، F-Secure AntiVirus 2007،PC-Cillin Internet Security 2007، Nod32 AntiVirus v2.70 2007  ( پچ معتبر اکتیو سازی و سازگاری کامل با ویندوز ویستا )، McAfee VirusScan Plus 2007، Symantec AntiVirus Corporate Edition v10.2، AVG AntiVirus Pro Edition 2007، CA eTrust AntiVirus v8.0 2007، Avast Professional 2007، Panda AntiVirus 2007، WinAntiVirus Pro 2007، ZoneAlarm Internet Security Suite v7.0، CA eTrust Internet Security Suite 2007، AVG Internet Security 2007،  بهره بگیرید .

توضیحات بیشتر در مورد این محصول

 قیمت این مجموعه ارزشمند تنها 3500 تومان است



نحوه خرید پستی :
با کلیک بر روی " خرید پستی " سفارش دهید و بعد از دریافت مجموعه توسط پست ، وجه آن را به مامور پست بپردازید ( راهنمای خرید پستی )
در صورت خرابی لینک " خرید پستی " سفارش خود را بصورت " سفارش مستقیم " ثبت کنید

نحوه خرید نقدی : در صورت تمایل میتوانید وجه سفارش را نقدا به شماره حساب فروشگاه واریز کرده و از 5% تخفیف ویژه نیز برخوردار گردید !! توضیحات بیشتر


[ جمعه 86/3/11 ] [ 9:7 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 558741