سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


اوبونتو یک سیستم عامل کاملاً‌ آزاد و رایگان بر اساس گنو/لینوکس٬ همراه با پشتیبانی در سطح جامعه کاربران و خدمات تجاری و حرفه‌ای است. اوبونتو توسط اجتماع بزرگی از کاربران و توسعه دهندگان در سراسر دنیا توسعه داده میشود و ما از شما نیز دعوت می‌نمائیم تا به این اجتماع بپیوندید!
اجتماع اوبونتو بر اساس ایده‌های فلسفه اوبونتو که می‌گوید: نر‌م‌افزار باید آزاد و رایگان در اختیار عموم باشد٬ همچنین ابزارهای نرم‌افزاری مختلف می‌بایست به صورت سفارشی و به زبان محلی کاربران در اختیارشان باشند و کاربران مجاز باشند نرم‌افزار را بر اساس نیازهای خود سفارشی نموده و استفاده نمایند٬ شکل گرفته است.
این آزادیها موجب شده‌اند٬ اوبونتو اساساً با نرم افزارهای سنتی خصوصی متفاوت باشد. نه تنها ابزارها و نرم‌افزارهای مورد نیازتان رایگان هستند٬ بلکه شما مجاز خواهید بود نرم‌افزارها را مطابق نیازتان و بگونه‌ای که مایلید سفارشی نموده و استفاده نمائید.
اوبونتو برای استفاده به عنوان رومیزی و کارگزار (سرور) مناسب است. نسخه فعلی اوبونتو از معماری‌های سخت افزاری مختلف شامل انواع PC های Intel x86 و 64bit و همچنین ماشین‌های UltraSPARC T1 شرکت SUN و PowerPC شرکت Apple پشتیبانی می‌کند.
اوبونتو دارای بیش از ۱۶۰۰۰ بسته نرم‌افزاری است و هسته اصلی آن بر روی یک سی‌دی عرضه میشود. اوبونتو دارای انواع ابزارهای نرم‌افزاری از نرم‌افزارهای کاتب و صفحه گستردهٔ اداری تا کارگزارهای اینترنتی و ابزارهای مناسب برنامه‌نویسی است.
نکته جالب تر اینکه شما می توانید علاوه بر اینکه آن را دانلود کنید ، CD‌ آن را از سراسر جهان سفارش دهید و آن را رایگان درب منزل خود تحویل بگیرید ! من خودم این 3 عدد سی دی را سفارش دادم که طی 10 روز به دستم رسید شما هم ثبت نام کنید و از سی دی رایگان لینوکس ubuntu استفاده کنید.

جهت دریافت CD رایگان سیستم عامل لینوکس اوبونتو ابتدا به آدرس :‌ https://shipit.ubuntu.com رفته و بر روی گزینه I want to request CDs of Ubuntu 7.04 (Feisty Fawn) کلیک کنید. در صفحه مورد نظر بر روی لینک create a new account کلیک کنید. در قسمت Not registered yet? و در قسمت E-mail address: آدرس ایمیل خود را وارد کنید. و بر روی دکمه Register کلیک کنید. حالا به ایمیل خود رفته ایمیلی با موضوع Finish your Launchpad registration برای شما فرستاده شده که شما برای تکمیل بر روی لینک نامه کلیک کرده خوب حالا شما به آدرس صفحه ای منتقل می شود که در آنجا اطلاعاتی خواسته شده است. در قسمت Display Name یک نام برای خود و در قسمت Password کلمه عبور خود و در زیر آن تکرار کلمه عبور خود را وارد کنید. و بر روی دکمه Continue کلیک کنید.
خوب حالا یک اکانت برای شما در وب سایت ساخته شد برای دریافت سی دی رایگان بر روی I want to request CDs of Ubuntu 7.04 (Feisty Fawn)  کلیک کنید.
حالا از شما در خواست ایمیل و پسورد می کند. در قسمت E-mail address: آدرس ایمیل خود و در Password:  کلمه عبور که قبلا وارد کرده اید .برای وارد شدن به قسمت سفارش سی دی وارد کنید. بعد از آن بر روی LOG In کلیک کنید.
حالا شما وارد قسمت سفارش سی دی شده اید و شما دو انتخاب زیر را دارید
1 Ubuntu CD (1 PC Edition)
3 Ubuntu CDs (3 PC Edition)
که شما می توانید یک عدد سی دی یا سه عدد سی دی لینوکس را انتخاب کنید. شما باید فرم زیر را پر کنید
 Name  نام خودتان
Organization نام شرکت
Address آدرس محل تحویل
City/Town/etc شهر
State/Province خیابان
Postcode کد پستی
Country انتخاب کشور
Phone شماره تلفن
خوب حالا برای تکمیل سفارش بر روی دکمه Request CDs کلیک کنید. تبریک می گوئیم سی دی سفارشی شما بین 4 تا 6 هفته برای شما به درب منزل شما فرستاده می شود.
نکته : آدرس خود را به شکل لاتین وارد کرده ، تمامی سوالات بالا را به صورت لاتین وارد کنید.
به صورت مثال : اول شماره پلاک خود ( NO. ) و کوچه ( lane ) و خیابان ( ST )  و شماره تلفن را به صورت ( 00980311 ) وارد نمائید.


[ یکشنبه 86/7/1 ] [ 1:29 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 558720