سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

شرکت های بسیاری امروزه اقدام به ارائه خدمات میزبانی فضای وب می کنند. این شرکت ها با خرید وب سرورها و فروش و اجاره فضا به صورت سالانه به کاربران خدماتی را ارائه می دهند. این شرکت ها علاوه بر ارائه فضا اقدام به ادارئه پایگاه های داده نیز می کنند. پایگاه های داده شامل مهمترین اطلاعات یک وب سایت می باشند. نام های کاربری و رمزهای عبور ، اطلاعات شخصی کاربران ، اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری و ... که برای صاحبان وب سایت ها دارای ارزش بالایی می باشند. نگهداری از این پایگاه های داده و اطلاعات مهم بر عهده دارندگان وب سرور ها می باشد. برقراری امنیت و تهیه Backup از این اطلاعات به صورت مداوم جزو مهمترین وظایف دارندگان وب سرورها می باشند و آن ها در هنگام بروز مشکلات می بایست پاسخگوی مشتریان خود باشند. از آنجا که بسیاری از سایت های دولتی ایرانی بر روی وب سرورهای ویندوز قرار گرفته اند و تعداد قابل توجه ای از این سایت ها و سرورها از پایگاه های داده MsSql استفاده می کنند وب سایت ما نیز در این مدت اقدام به معرفی نرم افزارهای مفید و کاربردی موجود در این موضوع می نماید.

در این مطلب نرم افزاری به شما معرفی می کنیم که دارندگان وب سرورها می توانند به کمک آن از پایگاه های داده ای که به صورت MS SQL می باشد حفاظت نمایند.

 

SQL Server Backup نام نرم افزاری می باشد که مدیران وب سرور ها به وسیله آن می توانند از فایل ها و اطلاعات مربوط به پایگاه های داده خود فایل های پشتیبان ( Backup ) تهیه نمایند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی و یا نفوذ به سرور و از بین رفتن اطلاعات قادر به بازگردانی اطلاعات ارزشمند وب سایت های مشتریان خود باشند. 

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیز اشاره نمود:

- تهیه فایل های پشتیبان از تمامی اطلاعات پایگاه داده

- قابلیت تنظیم نرم افزار تا به صورت همیشگی فایل Backup را با توجه به به روز رسانی اطلاعات database ، به روزرسانی نماید.

- پشتیبانی از تمام پایگاه های داده SQL Server

- توانایی فشرده سازی فایل های backup

- قابلیت کد کردن فایل های پشتیبان برای جلوگیری از سوءاستفاده از اطلاعات

- ارائه گزارشات از عملیات backup گیری در فایل های log برنامه

- قابلیت ارسال فایل backup به email

- توانایی بازگردانی database در نامی جدید

و ... .

  دانلود کنید نسخه 6.1.2.1326 را با حجم 3.63 مگابایت  ( لینک غیر مستقیم )
 
تصویری از محیط نرم افزار
  English Explanations

 


[ چهارشنبه 86/5/3 ] [ 10:54 صبح ] [ ] [ نظرات () ]


Multimedia Builder یا همان نرم افزار MMB نرم افزاریست که با توجه به گستردگی امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می گذارد، امکان ساخت autorun های زیبا و متنوع را به کاربر می دهد.


استفاده از این نرم افزار علاوه بر ساخت autorun در زمینه های دیگری همانند ساخت برنامه های پخش MP3 ، ساخت آموزش های چند رسانه ای ، ساختن برنامه هایی برای اجرای چندین ابزار و ... نیز می باشد.


از ویژگی ها و دیگر امکانات این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:ادامه مطلب...


[ چهارشنبه 86/4/27 ] [ 12:0 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

تبلیغات اینترنتی یکی از موثر ترین راههای شناساندن محصولات خود به بعد وسیعی از کاربران دنیای مجازی وب است. شما به سرعت می توانید پیام خود و تبلیغات خود را به طور کامل و بدون هیچ کمی و کاستی به کاربران انتقال دهید و بلافاصله کاربر در صورت تمایل اقدام به خرید نماید. بدون هیچ اتلاف وقت و هزینه های زمانی و مادی مصرفی در این بین . حال چگونه تبلیغاتی می تواند برای کاربران بسیار موثر باشد؟ مطمئنا هرچه پویانمایی و زیبایی های یک تبلیغ اینترنتی بیشتر باشد در جلب توجه نظر بازدید کننده برای مراجعه به آن تبلیغ یا کالا تاثیر مستیقیمی خواهد داشت.

پیشتر محصولات حرفه ای کاربردی مرتبط با وب متعددی را از شرکت نرم افزاری CoffeeCup معرفی کردیم ، اکنون قصد معرفی نرم افزار قدرتمند و جدیدی از این شرکت را تحت عنوان CoffeeCup Ad Producer را داریم که ابزاری بسیار مفید و مناسب برای خلق تبلیغات ویدیویی و پویانمایی اینترنتی به گونه ای بسیار آسان و در عین حال جذاب است .

کاربر برای خلق تبلیغات اینترنتی خود در محیط نرم افزار CoffeeCup Ad Producer تنها می بایست سایز درخواستی تبلیغ را به نرم افزار بدهد و تمپلات و ویدیو از پیش ساخته شده را از میان تعداد بالایی ویدیو آماده انتخاب نماید ! در این بین می توانید با افزودن طرح های گرافیکی خود به نرم افزار و محیط تبلیغ و یا متن های درخواستی خود آن را اختصاصی تر کرده و به آسانی و تنها با چند کلیک ساده تبلیغات حرفه ای و با کیفیتی را خلق نمایید. CoffeeCup Ad Producer سازگار با تمامی استاندارد های IAB (Internet Advertising Bureau) و اصول تبلیغات اینترنتی استاندارد است

برخی از ویژگی های نرم افزاری CoffeeCup Ad Producer 3.0 در یک نگاه :

- پشتیبانی از تمامی فرمتهای ویدیویی .MPG, .MOV, .AVI, .FLV و WMV برای تبدیل آنها به فرمت روان SWF فلش .

- افزودن طرح های گرافیکی، تصاویر مختلف و متن به تبلیغات خود به سادگی .

- پشتیبانی از 3 کیفیت خروجی تبلیغ نهایی که تاثیر مستقیم در حجم فایل تبلیغ دارند .

- نرم افزار درونی برقراری ارتباط با FTP برای آپلود فایلها .

- بی نیاز از دانستن هیچ دانشی در مورد زبان های برنامه نویسی وب ! تنها چند کلیک ساده برای خلق تبلیغات نیاز است .

- سازگاری کامل با ویندوز XP و Vista !


[ سه شنبه 86/3/15 ] [ 9:43 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

یکی از بازدید کنندگان در قسمت نظرات آموزش Front Page درخواست کرده بود.....

مقدمه
چند نکته برای شروع
1) جهت شروع کار، کاربر باید قبلاً با اینترنت کار کرده و با ساختار کارکردى آن بطور کامل آشنا باشد، همچنین نمونه صفحاتى را که دوست دارد بسازد، در ذهن داشته باشد. (فرا گیرانى که در این زمینه مشکل دارند می توانند به جزه آموزشى اینترنت ما نیز مراجعه نمایند.)
2) بهتر است قبل از کار کردن با برنامه Front Page، با برنامه تایپى Word آشنا شده و کار نموده باشید. چرا که اکثر مطالب آنجا مورد نیاز بوده و تکرارى است. (فرا گیرانى که در این زمینه آشنایی ندارند، مى توانند به جزوه آموزشى Word ما نیز مراجعه نمایند.)
• چون عکس یک قسمت اعظم و مهم کار شما را در اینترنت تشکیل مى دهد، لذا بهتر است شما حداقل کمى با برنامه Photo Shop آشنا باشید. (ما بطور مختصر اشاره به آن در بخش تصویر گذارى خواهیم کرد.)

تذکرات مهم
قبل از هر چیزى، نظم در کار حرف اول را جهت موفقیت مى زند لذا قبل از شروع به کار شما باید بدانید که چه کاری مى خواهید انجام دهید و به چه چیزهایى نیاز دارید.
هنگامى که یک صفحه وب ساخته مى شود معمولا" دارى یک صفحه اصلى (Home Page) به نام ایندکس اچ تی ام ال (index.html) بوده و سایر ملزومات آن یعنى صفحات دیگر و عکسها یا وسایل مورد لزوم در پوشه هاى مربوطه بطور منظم نگهدارى می شوند. لذا براى شروع کار بهتر است شما در بخشى از کامپیوتر خود یک پوشه به نام مثلا" (My Web) ایجاد نموده و درون آن دو پوشه دیگر به نامهای (docs) و (images) بسازید.
صفحه اول یا اصلى شما درون(My Web) قرار گرفته و بقیه صفحات درون پوشه (docs) و تمامى عکسها درون پوشه (images) ذخیره خواهند شد. این عمل فقط جهت منظم بودن کار توصیه مى شود و ضمنا" مى توانید مدارک و فایلهاى یک بخش حجیم و زیاد یک اتصال خود را به یک پوشه جداگانه هدایت نموده و ذخیره کنید، مثلا" مسئولیت آنرا به عهده یک فرد یا گروه خاصى قرار داده و فقط شما آنها را به صفحه اصلى یا index.html آن اتصال دهید. مثلا" یک یا چند پوشه جداگانه درون My Web که خودشان دارای docs و images و همچنین صفحه اصلی Index جداگانه داشته باشند.
تذکرات مهم:
• از دادن اسمهاى فارسى به پوشه ها، فایلها، عکسها و اسناد خود جداً خوددارى نمایید چرا که در اینترنت آنها دچار مشکل شده و قابل دسترسى نخواهند بود.
• از نوشتن کاراکترهاى غیر مجاز، دادن فاصله های زیاد بین اسامى و استفاده از حروف بزرگ در نام اسناد و پوشه ها خوددارى کنید.
• از درست کردن پوشه هاى تو در تو و پیچ در پیچ و با نام بلند خوددارى کنید و از مخفف کلمات استفاده نمایید (مثلا" به جاىteaching center از tc یا tcenter استفاده شود بهتر است.)


قسمت های مختلف Front Page
پنجره Front page نیز مانند سایر پنجره هاى windows بوده و شامل :
1) Title Bar
2) Menu Bar
3)Tool Bar
4) Main Window
5) Status Bar
6) Scroll Bar
7) ودر این برنامه یک ستون اضافى در سمت چپ صفحه اصلى قرار دارد که View Bar مى باشد و بطور پیش فرض فعال است.

 
عناوین مرتبط
1- آموزش Front Page (بخش دوم)
2- آموزش Front Page (بخش سوم)
3- آموزش Front Page (بخش چهارم)



[ جمعه 86/3/4 ] [ 11:53 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

Site Studio Pro نام نرم افزاری بسیار عالی و قدرتمند در زمینه ی خلق وبسایتهای حرفه ای در محیطی بسیار آسان و در عین حال با امکانات نرم افزار بدون داشتن کوچکترین علم از زبانهای برنامه نویسی HTML و ... است .
این محصول شرکت Effective Studios به شما امکانات فراوانی برای مدیریت هرچه بهتر و به روز رسانی هر چه آسان ترمی دهد.
طراحی حرفه ای و آسان، موتور جستجوی قدرتمند و بهینه سازی شده و امکانات کامل برای به روز رسانی آسان سه سایت سه قابلیت اصلی نرم افزار است که در شعار شرکت سازنده به تاکید از آنها یاد می شود !
نسخه ی 6.0 یا 2006 این نرم افزار پس از مدت ها از ارائه نسخه ی 2004 ان عرضه شده که امکانات و قابلیت های بسیار بالایی داراست . در ادامه با برخی قابلیت های برتر این نرم افزار مفید به اجمال آشنا می شویم .
- ساخت و استفاده از تمپلاتهای متنوع و زیبا
نرم افزار دارای تمپلات ها و وبسایتهای از پیش ساخته شده متنوع و متعدد و زیباییست که کاربر برای ساخت سایت شخصی خود می تواند از هرکدام از آنها که مایل است استفاده کند و با ایجاد تغییراتی در آنها وب سایت خود را ان گونه که مایل است طراحی و ذخیره کند .
- ویراستار قدرتمند
ویراستار بصری و به اصطلاح Visual این نرم افزار علاوه بر آنکه کاربر را از مسلط بودن و داشتن علم برنامه نویسی و زبان HTML بی نیاز می کند، امکانات متنوعی را نیز برای طراحی حرفه ای و آسان با استفاده از قانون WYSIWYG (What You See Is What You Get) در اختیار کاربر می دهد .
- سودبری از تکنیک های مدرن XHTML و CSS
XHTML قابلیتیست که از سال 2000 به این طرف استفاده از به HTML اضافه شده و موجب می شود که صفحات وب ساخته شده ی شما در تمامی مرورگر های اینترنت یا Web Browser ها یکسان نمایش داده شود .
Site Studio 6 به خوبی از این تکنیک مدرن همراه با تکنیک CSS استفاده می کند .
- قابلیت های خوب جستجوگر وبسایت
برای افزایش بازدید و همچنین آسانی مرور وب سایت شما توسط کاربران و پیدا کردن هرچه سریع تر مطالب مورد نیازشان نرم افزار وب سایتهایی با قابلیت جستجو شدن کاملی را توسط موتور جستجوی درونی قرار داده شده در آنها می سازد .
- استفاده از فلش در محتوا
استفاده از فایلها و فیلم های فلش در محتوای وب سایتتان با این نرم افزار به همان آسانی افزودن فرمتهای تصویریست !
خواهید توانست کلید های کنترلی فایل فلش را در کنار آن قرار دهید و سایز آن را به میل خود تغییر دهد .
- خلق منو ها به صورت خود کار
بلافاصله پس از افزودن پوشه ها و اسناد به آدرس ها و یا تغییر در آنها، در منو های سایت به طور خودکار تغییرات داده شده رخ می دهد بنابراین نیازی به به روز رسانی دستی تک تک صفحات نیست !
- قابلیت های قدرتمند در خلق گالری تصاویر برای وبسایت
Site Studio 6 امکانات خوب و بسیار زیبایی برای ساخت گالری های تصاویر آنلاین دارد که در آن تصاویر به زیبایی و با سایز مورد نظر شما به صورت کامل و یا Thumbnail نمایش می یابند .


[ سه شنبه 85/7/25 ] [ 10:18 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
:: شتاب لش دیکشنری 2 ،نرم افزار دیکشنری انگلیسی به فارسی قدرتمند و رایگان ! ::

شرکت شتاب از شرکتهای نرم افزاری نام اشنا در ارائه و عرضه ی نرم افزار های فارسی مخصوصا ابزارهای رایگان است که از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده است و اکثر علاقمندان به اینترنت با پیام رسان یاهو فارسی این شرکت آشنایی کامل دارند . یکی دیگر از ابزارهای رایگان و بسیار قدرتمند و مفید این شرکت نرم افزار مترجم و دیکشنری آن است که تحت عنوان شتاب لش دیکشنری عرضه شده است و هدیه ای ارزشمند برای پارسی زبانان در سرتاسر دنیاست . آخرین نسخه ی ارائه شده ی این نرم افزار مترجم و دیکشنری نسخه ی 2 آن می باشد که در ادامه توضیحات شرکت سازنده را در مورد این نرم افزار دیکشنری را می خوانیم :

شتاب لش دیکشنری 2 یک دیکشنری ساده و سریع انگلیسی به فارسی است که خصوصیت اصلی آن راحتی استفاده از آن می باشد. بعد از اجرای این دیکشنری شما می توانید از آن در تمام برنامه های ویندوز استفاده کنید و به سرعت معنی لغت مورد نظر خود را پیدا کنید.
ویژگی های جدید شتاب لَش دیکشنری 2:
• پخش تلفظ لغت
• نشان دادن معنی لغت با کپی کردن لغت (Ctrl + C)
• تاریخچه آخرین لغات دیده شده
• آمار لغات دیده شده
• قابلیت کپی معنی لغات و بردن آن به برنامه های دیگر
• قابل اجرا در ویندوزهای 98، Me ، 2000 ، XP فارسی و انگلیسی
• محیط کاملا فارسی و ساده
• نصب راحت
• کاملا یونی کد
• با پشتیبانی زبان ساز شتاب
فعال کردن پخش تلفظ لغات:
برای فعال کردن پخش تلفظ لغات شما باید فایل "speech.exe" را دریافت کرده و آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. برای دریافت این فایل روی اینجا
کلیک کنید.


[ جمعه 85/6/3 ] [ 2:0 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 558731