سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان
آیا فرزندان شما در منزل یا همکاران و کارکنانتان در اداره در طی زمان کاری زمان زیادی را به چت کردن و اتلاف وقت در این محیط های سرگرم کننده اینترنتی می پردازند؟ ایا مایل به کنترل مکالمات و یا محدود ساختن مکالمات آن گونه که مایلید هستید؟

ChatBlocker نرم افزار بسیار قدرتمند و جالبی از شرکت نرم افزاری ExploreAnywhere Software سازنده نرم افزار های کنترلی، امنیتی و جاسوسی می باشد که محصولات مختلف و قدرتمندی از این کمپانی آشنا شده ایم. ChatBlocker نرم افزاری مختص محدود سازی و نظارت بر روی تمامی چت ها و گفتگوهای اینتنرتی به طرق محرمانه است بدین ترتیب شما قادر به مسدود ساخت دسترسی به نرم افزارهای چت به طور کامل یا محدود( ساعات مشخصی در روز) و یا ثبت تمامی وقایع و کلمات تایپ شده و مکالمات رد و بدل شده در آن خواهید بود !

ویژگی های فیلترینگ و مسدود ساختن گفتگو های اینترنتی

قابلیت منحصر به فرد و هوشمند نرم افزار در یافتن و مسدود ساختن خودکار نرم افزار چت و گفتگوی اینترنتی. همچنین قابلیت فعلی نرم افزار در مسدوئد ساختن تمامی مسنجر ها و پیام رسان ها و ابزارهای گفتگوی اینترنتی رایج کنونیست که شامل موارد زیر می باشد .

 America Online
AOL Instant Messenger
AOL Instant Messenger Express

Excite Messenger

MSN Messenger
Web MSN Messenger
Odigo
E-Messenger.Net
Yahoo! Messenger
Windows Messenger
Dead AIM
Trillian
Extreme Messenger
ICQ / ICQLite
mIRC

قابلیت خوب دیگر این بخش در مسدود ساخت نرم افزارهای مختلف است که به آسانی می توانید اجرای نرم افزارها و بازی های مختلف را منوط به کسب اجازه از خود و زمانی که مایلید نمایید !

قابلیت های ثبت و ضبط مکالمات و گفتگو های اینترنتی

سازگاری کامل با پیام رسان های رایج برای ضبط تمامی مکالمات و صحبتهای نوشته شده و رد و بدل شده در نرم افزارهای رایج این فن .

America Online
AOL Instant Messenger
MSN Messenger 7.0
MSN Messenger
Yahoo! Messenger
Trillian
ICQ


[ دوشنبه 85/10/11 ] [ 3:32 عصر ] [ ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 558739