سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

امروزه میلیون ها عکس در سراسر اینترنت و در وب سایت های گوناگون یافت می شود. شاید برای شما نیز با این نیاز دست پیدا کرده اید که قصد داشته باشید تا همه عکی های موجود در یک وب سایت را دانلود و ذخیره سازی نمایید. برای رفع چنین نیازی می توانید از نرم افزارهای دانلودر استفاده نمایید. شرکت های نرم افزاری امروزه برای رفع کوچکترین نیاز کاربران اقدام به ساخت نرم افزاهای مختلف می نمایند. برای این نیاز نیز چاره ای به کمک نرم افزارهای دانلود تصاویر اندیشیده اند.

در این مطلب شما را با نرم افزاری آشنا می سازیم که به وسیله آن قادر به دریافت و ذخیره سازی کامل تصاویر یک سایت خواهیم بود.

 

PicaLoader نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا همه تصاویر مورد نظر خود از یک وب سایت دریافت و بر روی هارد خود ذخیره سازی نمایید. روند کار این نرم افزار بدین گونه می باشد که با دریافت آدرس وب سایت مورد نظر با جستجو در تمامی صفحات وب سایت و لینک های موجود در آنها ، لینک های عکس را جدا سازی نموده و سپس اقدام به ذخیره سازی آنها می کند. این نرم افزار از ویژگی ها و ابزارهای مختلفی  بهره می برد که اختیارات زیادی را برای کاربران ایجاد می نماید. به عنوان مثال شما در این نرم افزار از قابلیت فیلتر نمودن تصاویر در هنگام دانلود و ذخیره سازی بهره مند می شوید. یعنی می توانید بر اساس اندازه ، حجم ، نوع عکس و ... عکس هایی که به آنها نیاز ندارید را مشخص نمایید تا از دانلود آنها جلوگیری شود.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت دانلود تمامی عکس های موجود در یک وب سایت و صفحات مختلف آن

- توانایی فیلتر گذاری بر روی عملیات ذخیره سازی تصاویر

- پشتیبانی از پراکسی سرورها در برنامه

- قابلیت مدیریت بر روی تصاویر دانلود شده

- توانایی قرار دادن رمز عبور بر روی تصاویر برای جلوگیری از دسترسی دیگران به عکس های ذخیره شده

- پیش نمایش کوچک از تصاویر ذخیره شده در برنامه

 و ... .

 

  دانلود کنید نسخه 1.52 را با حجم 1.54 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )
 
تصویری از محیط نرم افزار
  English Explanations

 


[ دوشنبه 86/5/29 ] [ 8:54 عصر ] [ ] [ نظرات () ]
اطلاعات هارد دیسک می توانند تا حد بسیار بالایی حیاتی و مهم باشند تا آنجا که شاید شما حتی تصور آن که تعدادی از فایلهای مهم خود را به دلایل مختلف همچون Delete کردن سهوی ، همچون آلودگی به ویروس، ضربه دیدن هارد، فرمت شدن پارتیشین و .... برایتان غیر ممکن و غیر قابل باور باشد. بارها پیش آمده که شما فایلی حیاتی و مهم را سهوا پاک کرده اید و تنها راه حل خود را افسوس به اشتباهی که انجام گرفته می بینید حال که دیگر این چنین نخواهد بود !
برای راحتی و حفظ امنیت اطلاعات کاربران، گروه نرم افزاری P30World مجموعه ی بیش از 50 نرم افزاری بازیابی اطلاعات به صورت کاملا Bootable و قابل اجرا در محیطی زیبا حتی بدون نیاز به بالا آمدن ویندوز فراهم آورده که تمامی نیاز کاربران به بازیابی اطلاعات از دست رفته خود را در کوتاه ترین زمان رفع می نماید!
ویژگی های اصلی این پکیج بازیابی اطلاعات یا Recovery Tools 2008 :
-دارا بودن بیش از 40 نرم افزار مفید بازیابی اطلاعات یا Recovery برای مضامین گوناگون بازیابی فایلها (تمامی فرمت های اجرایی، فشرده و ...)،بازیابی پارتیشن های پاک شده، گرافیکی( فرمتهای تصویری رایج jpg,gif,png و ...) ، اسناد (فرمتهای Office، PDF و ...) رسانه ای ( انواع فرمتهای صوتی و ویدیویی) و .... سازگار با هردو فرمت درایو FAT و NTFS !
- ابزارهایی برای خواندن و کپی اطلاعات سی دی های خش دار و ناخوانا !
- نرم افزارهای بازیابی فایلهای فشرده، گرافیکی و متنی آسیب دیده یا به اصطلاح Corrupted ! فایلهای RAR ، ZIP، CAB، فایلهای PSD آسیب دیده فتوشاپ و حتی فرمت PDF !
- ابزارهای ساخت سی دی ها و حافظه های Bootable !
- ابزارهایی برای بازیابی پسورد نام کاربری ادمین ویندوز و دسترسی به آن !
- ابزارهای کمکی قدرتمند برای سالم نگه داشتن و نظارت مستقیم بر روی هارد دیسک و تست سلامتی و امنیت اطلاعاتی آن .
- به صورت کاملا Bootable شده بر پایه سی دی اورجینال کمپانی مطرح بازیابی O&O با نام O&O Rescue Box که با بوت کردن سیستم نرم افزار Recovery قدرتمند خود را بدون نیاز به سیستم عامل ویندوز نصب و بالا می آورد و به بازیابی پاک های پاک شده شما در محیطی مطمئن می پردازد !
- نرم افزار های Live App یا همان Portable برای بازیابی اطلاعات بدون نیاز به نصب که مناسب برای لبتاپ ها و آن دسته سیستم هاییست که مایل به نصب نرم افزار نیستند و تنها با یک کلیک ساده نرم افزار را اجرا و به دنبال فایلهای پاک شده خود می گردند .
- به صورت اتوران سبک و دسترسی به تمامی اطلاعات سی دی تنها با چند کلیک ساده در محیط گرافیکی .
-- سازگاری کامل با تمامی سری های سیستم عامل ویندوز به ویژه ویندوز ویستا و سیستم های 64 بیتی !
یک سی دی به قیمت 3500 تومان

نحوه خرید پستی : با کلیک بر روی " خرید پستی " سفارش دهید و بعد از دریافت مجموعه توسط پست ، وجه آن را به مامور پست بپردازید ( راهنمای خرید پستی )
- در صورت خرابی لینک " خرید پستی " سفارش خود را بصورت " سفارش مستقیم " ثبت کنید
- یا میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن
01313238749 تماس حاصل کرده و سفارش خود را  اعلام بفرمایید


[ پنج شنبه 86/5/11 ] [ 8:3 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

Dialupass v2.43

بازیابی پسورد کانکشن دایال آپ اینترنت

تعداد دریافت: 4244 دریافت نرم‌افزار حجم: 45 کیلوبایت

[ یکشنبه 86/5/7 ] [ 7:4 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
سیستم عامل ویندوز همیشه نیازمند مراقبت و نگهداری کاملی توسط کاربران می باشد ، به خصوص اگر مدت زمان زیادی از نصب آن گذشته باشد. کاربران ممکن است پس از گذشت چندین ما از نصب وبندوز با مشکلاتی مواجه شوند. سرعت سیستم به شدت کاهش یابد و ویندوز دیگر همانند روزهای اولیه پاسخگوی کاربران نیست . معمولا در چنین زمان هایی از نرم افزارهایی کمک گرفته می شود که به کمک آن می توان به مشکلات ویندوز رسیدگی نمود و آن را به شرایط مطلوب استفاده بازگرداند. این نرم افزارها با رسیدگی خودکار به نقاط حساس و مهم ویندوز که ممکن است بر اثر مرور زمان دچار ضعف و یا مشکلاتی شده باشند به کاربران کمک می کنند تا از سیستم عامل خود به راحتی نگه داری نمایند. این نرم افزارها در درسته های مختلف و با کاربرد های مختص خود تولید می شوند.

در این مطلب با یکی از این نرم افزار های آشنا خواهیم شد.

 

Smart PC Professional نام ابزاری می باشد که به کاربران کمک می کند تا ویندوز خود را از پیغام های خطا و مشکلات دیگر نرم افزاری رهایی دهند و شرایط استفاده از ویندوز را به کیفیتی مطلوب باز گردانده تا به راحتی از کیفیت بالای استفاده از سیستم عامل برخوردار گردند. این نرم افزار دارای چهار بخش اصلی می باشد که هر یک از آن ها وظیفه ای را بر عهده دارد.

این چهر بخش عبارتند از قسمت تعمیرات ، قسمت پاکسازی ، قسمت بهینه سازی و قسمت محافظت. هر یک از این بخش ها دارای ابزاری مربوط به وظیفه خود می باشند تا به کاربر در مدیریت امور کمک کرده و امکان استفاده آسان از ابزارها را برای آن فراهم سازد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- عیب یابی نقاط ضعف سیستم عامل و کمک در رفع مشکلات آن ها

- رفع مشکلات قسمت های مهم ویندوز همانند رجیستری

- پاکسازی سیستم از وجود فایل های اضافی و مزاحمی که موجب بروز مشکلات شده اند.

- رفع مشکلات ناشی از نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم عامل

- پاکسازی کلید ها و مقادیر بدون استفاده در رجیستری ویندوز که موجب بروز پیغام های خطا می شوند.

- پاکسازی کامل فایل Index.dat که مربوط به مرورگر اینترنتی می باشد و خود سیستم قادر به پاکسازی کامل آن نیست

 و ... .

 


[ سه شنبه 86/4/26 ] [ 11:22 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

شاید شما نیز یکی از کاربران اینترنت باشید که از خطوط ADSL استفاده می کنید و مانند بسیاری دیگر ازکاربران دارای ADSL همواره در حال دانلود فایل های مختلف از اینترنت می باشد. مسلما شما نیز به این مشکل برخورد کرده اید که پس از دانلود یک فایل و اتمام عملیات دانلود سیستم شما مدتی را بیکار و بلا استفاده روشن مانده و بدون هیچ استفاده مفیدی روشن است. برای رفع چنین مشکلی نیاز زمان بندی برای خاموش نمودن سیستم می باشد. ممکن است برای دانلود یک فایل با حجم بالا مدت زمان زیادی را صرف کنید و پایان عملیات دانلود در زمانی باشد که شما به سیستم خود دسترسی ندارید . به منظور زمان بندی برای خاموش کردن سیستم نرم افزارها و برنامه های متعددی ساخته شده که کاربران به کمک آن ها می توانند برای خاموش نمودن سیستم خود برنامه ریزی و زمان بندی نمایند.

در این مطلب با نرم افزاری آشنا خاهید شد که به شما در این زمینه کمک خواهد نمود.

 

AgataSoft ShutDown Pro نام نرم افزاری می باشد که با امکانات و ویژگی های حرفه ای به کاربران در برنامه ریزی و زمان بندی برای خاموش نمودن سیستم ها کمک خواهد کرد. همچنین می توان این نرم افزار را به گونه ای تنظیم نمود تا در موارد دیگر تعیین شده به غیر از زمان نیز اقدام به خاموش نمودن سیستم کند. به عنوان مثال می توان نرم افزار را تنظیم نمود تا در صورت افت کارکرد CPU سیستم را خاموش نماید.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- خاموش نمودن سیستم در زمان معین شده

- امکان خاموش نمودن سیستم در زمان کاهش کارکرد CPU

- تنظیم نرم افزار برای خاموش نمودن سیستم در یک روز معین در هر هفته

- بستن تمامی نرم افزارهای غیر لازم قبل از انجام عملیات Shutdown

- قابلیت خاموش نمودن سریع کامپیوتر به کمک کلید های میانبر

- نمایش زمان باقی مانده تا انجام عملیات Shutdown

- توانایی قرار دادن پیغام اخطار قبل از عملیات Shutdown و امکان قرار دادن یک فایل صوتی برای پیغام

- قابلیت پسورد گذاری بر روی نرم افزار و جلوگیری از دسترسی دیگران به تنظیمات برنامه

- قابلیت خاموش کردن سیستم های موجود در یک شبکه کوچک

 و ... .

 


[ سه شنبه 86/4/26 ] [ 11:19 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

سیستم های کامپیوتری نیازمند مراقبت های مختلفی برای حفظ سلامتی می باشند. بله کامپیوترها نیز دارای سلامتی هستند و در صورت مراقب نکردن از سیستم ها آنها نیز دچار مشکل خواهند شد. سیستم عامل ها بسیار حساس می باشند و در صورت انجام دستورات نادرست و یا اجرای یک فایل آلوده یا حتی نصب یک برنامه ناهماهنگ دچار مشکلاتی می شوند. معمولا کاربران ویندوز پس از گذشت زمان زیاد از نصب ویندوز با پیغام های خطایی مواجه می شوند که منشا آن ها نا مشخص می باشد. این پیغام های خطا ممکن است بر اثر پاک نمودن یک نرم افزار از سیستم باشد که به طور نیمه کاره حذف شده است و یا مربوط به یک برنامه در حال اجرا که به علت تغییر مسیر اصلی فایل برنامه دچار مشکل شده است و ... .

این پیغام های معمولا دارای اطلاعاتی می باشند تا کاربران بتوانند در رفع آن ها اقدام نمایند اما در بسیاری از موارد این اطلاعات به طور کامل نمی باشد و یا افراد مبتدی قادر به برطرف سازی این خطا ها نمی باشند. نرم افزارهایی متعددی برای رفع این مشکلات ساخته شده است که به صورت خودکار اقدام به برطرف سازی مشکلات و رفع خطاهای سیستم می نمایند.

در این مطلب ابزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن مشکلات این چنینی را می توانید برطرف نمایید.

 

Error Repair Pro نرم افزاری می باشد که کابران به وسیله آن می توانند اقدام به برطرف سازی خطاهای سیستم خود نمایند. این نزم افزار با جستجوی خودکار در سیستم و رجیستری ویندوز منشا پیغام های خطای مربوطه را پیدا نموده و در برطرف سازی آن اقدامات لازم را به عمل می آورد. همجنین این نرم افزار بسیاری از مشکلات و خطاهای پنهانی ویندوز را که معمولا برای کاربر نمایش داده نمی شود را کشف و آنها را نیز برطرف می کند.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- بررسی ویندوز به صورت خودکار و برطرف سازی مشکلات

- جستجو در میان فایل ها و رجیستری ویندوز برای نابودسازی پیغام های خطای مزاحم

- بررسی قسمت Startup و Run و رفع مشکلات نرم افزارهای این قسمت در صورت بروز اشکال

- بررسی نرم افزارهایی که بعد از نصب مسیری را از خود باقی می گذارند و موجب پیدایش پیغام های خطا می شوند

 و ... .

 

  دانلود کنید نسخه 3.6  را با حجم 920 کیلوبایت  ( لینک غیر مستقیم )
  تصویری از محیط نرم افزار


[ پنج شنبه 86/4/21 ] [ 7:58 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


منبع: www.p30download.com


یکی از قابلیت های محیط Aero در ویندوز ویستا ویژگی Taskbar Tooltip است ، که با قرار گرفتن ماوس بر روی نام هر یک از پنجره های باز شده تصویر کوچکی از محتویات آن پنجره را میتوان مشاهده کرد و بدون احتیاج به Maximize نمودن آن پنجره از محتویات آن باخبر شد.
به کمک ابزار Visual Tooltip شما میتوانید این قابلیت را به ویندوز ایکس پی خود اضافه کنید!


ادامه مطلب
محمدرضا 1:13:05 بعدازظهر جمعه 8 تیرماه 1386 لینک ثابت 

تجربه ی محیط زیبای ویندوز ویستا با Vista Transformation Pack 7.0 Final

دسته: ابزار دسکتاپ  تعداد بازدید: 53104


منبع: www.p30download.com


آپدیت شد!
با عرضه نسخه ی نهایی ویندوز ویستا و علاقه کاربران به زیبایی های ظاهری این ویندوز برنامه ها و Theme های مختلفی برای تبدیل محیط ظاهری ویندوز ایکس پی به محیط ویندوز ویستا عرضه شدند. Vista Transformation pack برنامه است که تا قبل از تغییر نام ویندوز مایکروسافت به ویستا با نام Longhorn Transformation pack عرضه می شد ولی با تغییر نام ویندوز لانگهورن به ویستا نام این برنامه نیز به طبع تغییر پیدا کرد. با نصب این نرم افزار محیط ظاهری ویندوز ایکس پی شما، شامل ظاهر پنجره های ویندوز، آیکن ها، نوارهای ابزار، Boot Screen  و  میز کار و همچنین صداهای محیط ویندوز به طور کلی دگرگون خواهد شد و شما به تجربه محیط ویندوز ویستا بر روی ویندوز ایکس پی دست خواهید یافت!

تغییرات اضافه شده در این نسخه :
 - تغییر فونت سیستم به فونتهای ویستا
 - امکان جستجوی برنامه ها در منوی استارت
 - عوض شدن منوی استارت و تبدیل آن به استارت منوی ویستا بصورت بسیار زیبا
 - نمایش زنده برنامه های در حال اجرا همانند ویندوز ویستا
 - شفافیت منو ها در حد قایل قبول مخصوصاً منوی استارت (شیشه ای شدن)
 - بالا بردن کیفیت نمایش تصاویر بصورت اتوماتیک
 - قابلیت Cleartype در نمایش فونتهای ویندوز بصورت پیش فرض
 - اضافه کردن وصله های ویندوز
 - تغییر آیکونهای ویندوز و تبدیل آن به ویندوز ویستا با بالاترین کیفیت
 - عوض شدن پوسته Windows Live Messenger
 - تغییر کاوشگر ویندوز و اضافه کردن سرچ گوگل و ...
 - تغییر صفحه Login و Logout ویندوز ایکس پی و تغییر بوت اسکرین  به ویندوز ویستا
 - اضافه کردن پس زمینه های زیبای ویندوز ویستا
 - اضافه شدن آخرین نسخه برنامه Thoosje Sidebar V2.0 Final


ادامه مطلب

[ یکشنبه 86/4/10 ] [ 10:0 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


منبع: www.p30download.com


هر روزه بر تعداد نرم افزار های کاربردی افزوده میشوند و کاربران برای رفع نیاز های روز مره خود نیازمند کار با نرم افزار های گوناگونی هستند. بسیاری از نرم افزارهای کاربردی به صورت تمام صفحه اجرا میشوند و کاربران برای کار بین چند نرم افزار تمام صفحه میبایستی مدام پنجره هر نرم افزار را Minimize & Maximize کند. از مدت ها قبل برای رفع این مشکل قابلیتی در ویندوز تعبیه شد که کاربر میتوانست بیش از یک مانیتور را به سیستم خود متصل کند و در هر مانیتور به صورت جداگانه به کار با نرم افزار ها بپردازد و در عین حال پنجره هر نرم افزار را در هر مانیتور به صورت تمام صفحه نگه داشته و در مانیتور دیگر به کار خود ادامه دهد. مشکلی که این روش دارد علاوه بر هزینه بالایی که کاربر متحمل میشود فضای زیادی را نیز بر روی میز کار وی اشغال می شود.

Yet anOther Desktop Manager یا به اختصار Yod"m 3D نرم افزاری است که به طور مجازی فضای دسکتاپ شما را چهار برا بر می کند. این نرم افزار پس از اجرا فضای دسکتاپ شما را به وجهی از یک مکعب مربع تبدیل میکند و شما میتوانید به راحتی با کلید های ترکیبی اختصاص یافته بین وجه های این مکعب حرکت کنید. با انتخاب هر وجه یک دسکتاپ و نوار وظیفه خالی پیش روی شما خواهد بود که میتوانید پنجره های جدید را باز کنید و در موقع لزوم به وجه دیگری از مکعب سوئیچ کنید. همچنین با کلیک به روی آیکون نرم افزار در نوار وظیفه میتوانید لیست کاملی از پنجره های باز در تمامی وجه های مکعب را مشاهده کنید و پنجره مورد نظر را انتخاب کرده مستقیماً آن را فعال کنید.


ادامه مطلب
[ یکشنبه 86/4/10 ] [ 12:0 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

برنامه ی بسیار مفیدی هست که شما می توانید به این برانامه دستور بدهید که مثلا ساعت 8 کامپیوتر را خاموش کند. یا 1 ساعت دیگه کامپیوتر را خاموش کند.(که به صورت شمارش معکوس شروع می شود)


این برنامه برای وقت های که کامپیوتر شما در حال کار است و می خواهید از خانه خارج شوید می توانید از این برنامه استفاده کنید.با حجم بسیار کم!!!حدود 300 کیلوبایت


 


download



[ سه شنبه 86/3/29 ] [ 10:6 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

نرم افزار پیام رسان Yahoo! Messenger امروزه به یکی از محبوبترین نرم افزارهای اینترنتی مبدل گشته که امکان برقراری ارتباطی زنده و پویا را در میان میلیون ها کاربر اینترنتی وب سایت بزرگ Yahoo! را ایجاد می نماید.

ولی این پیشرفت ارتباطی می تواند مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد.

- بسیاری از خانواده ها تمایل ندارند فرزندشان با هرکسی در دنیای مجازی اینترنتی ارتباط داشته باشد .

- بسیاری از شرکتهای تجاری تمایل ندارند که کارکنانشان ساعتها را به بطالت و در قالب کار در دنیای مجازی ارتباطات بگذرانند.

حال چاره چیست ؟ چگونه می توان این روابط اینترنتی را تا حدی کنترل کرد ؟

IMMonitor Yahoo Messenger Spy نام نرم افزار کوچک، جدید و بسیار مفیدیست که به افراد اجازه زیر نظر گرفتن، مسدود کردن و یا ضبط تمامی مکالمات نرم افزار Yahoo! Messenger را از راه دور یا نزدیک می دهد .

تمامی مکالمات صورت گرفته توسط نرم افزار Yahoo! Messenger موجود در سیستم به صورت خودکار بر در گوشه ای از سیستم که تنها شما به عنوان کارفرمای نرم افزار به آن دسترسی دارید، ذخیره می شود.

ویژگی های برتر نرم افزار کوچک و مفید IMMonitor Yahoo! Messenger Spy 2.0 :

- ذخیره و آرشیو تمامی مکالمات صورت گرفته در یاهو مسنجر سیستم خود یا تمامی سیستم های یک شبکه !

- قابلیت مسدود کردن مکالمات یاهو مسنجر !

- استخراج تمامی مکالمات در یک فرمت نهایی HTML !

- قابلیت ارسال خودکار تمامی مکالمات به ایمیل شما !

- نرم افزار کاملا مخفی اجرا می شود و می تواند با Password محافظت شده و تنها با HotKey اجرا شود.

- محیط بسیار ساده نرم افزار که همگان می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

- سازگاری کامل با سیستم عامل های Windows XP, 2000,2003 or Windows NT .

- سازگاری کامل با تمامی نسخه های یاهو مسنجر .

و ...

IMMonitor Yahoo! Messenger Spy را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه 2.0 را با حجم حدود 1.2 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )

 


[ شنبه 86/3/26 ] [ 7:23 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 558721