سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان


نرم افزار قدرتمند انتخاب رشته سرکان در زمینه انتخاب رشته از شرکت مهرافزار سرکان که بر اساس روش دو حذفی کانون فرهنگی آموزش درست شده است.



برای دانلود برنامه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید...



توجه: اگر قصد حمایت از برنامه نویس این برنامه را دارید لطفا CD را خریداری کنید.


لینک دانلود - حجم 9.51 مگابایت
لینک کمکی
منبع: PcSeven.Com
 پسورد: www.parsi-soft.com
توجه: ابتدا فایل Setup را نصب نمایید و بعد از آن فایل آپدیت برنامه را در پوشه آپدیت نصب نمایید ،پس از اتمام نصب فایل آپدیت برنامه را اجرا کنید تا به قسمت ورود یوزرنیم و پسورد برسید. در این قسمت هر یوزری که می خواهید فقط با gh شروع شود(به طور مثال gh1232) با یک پسورد که فرقی ندارد چی باشه وارد نمایید.
در صفحه بعد روی دکمه "فعال سازی غیر خودکار" کلیک نمایید و در مرحله بعد روی دکمه "دریافت لینک فعال ساز" کلیک کنید تا به شما لینک فعال سازی را بدهد ،لینک فعال سازی را در یک جا ذخیره نمایید و اجرا پس از ذخیره اجرا نمایید.
روی لینکی که در نوار آدرس هست کلیک کنید و آن را به طور کامل  انتخاب کنید و در فایل Keygen کپی نمایید و روی دکمه "Generate" کلیک کنید تا کلید فعال سازی در پوشه کرک ساخته شود.
به برنامه برگردید و روی دکمه "بارگذاری فایل فعال ساز" کلیک نمائید و فایلی که به وسیله Keygen ساخته اید را انتخاب کنید تا برنامه کرک شود.
اگر تا به اینجای کار درست انجام داده باشید برنامه بدون هیچگونه خطایی بارگذاری می شود و اگر خطایی دریافت کردید دوباره این مراحل را از اول بخوانید
در این قسمت استان و شهر را انتخاب نمایید و در صفحه بعد نام آموزشگاه را هر چه که می خواهید بنویسید و کلمه رمز عبور 1386 است
اکنون می توانید وارد برنامه شوید
موفق باشید


[ پنج شنبه 86/5/18 ] [ 9:18 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


گزینشگر حاصل تلاش گروهی است متشکل از جمعی فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف تهران و نیز سایر دانشگاههای معتبر کشور که فعالیتهای آموزشی خود را از سال1376 آغاز نموده است. این گروه در سال 1377 اولین نسخه از نرم‌افزار انتخاب رشته کامپیوتری خود را ارائه داد که به علت کمبود اطلاعات آماری دارای نقاط ضعفی بود. اما با جمع‌آوری اطلاعات در سالهای بعد به تدریج نرم‌افزارهای کاملتری را در اختیار آموزشگاههای کشور قرار داد و سرانجام در سال 80 با ارائه برنامه موفق گزینشگر80 توانست برنامة کاملی را جهت راهنمایی مشاوران انتخاب رشته در سراسر کشور عرضه نماید.
نرم‌افزاری که هم‌اکنون در اختیار دارید نسخة نمایشی جدیدترین برنامه انتخاب رشته کنکور سراسری می‌باشد که با استفاده از اطلاعات دفترچه سال 1385 تنظیم شده و با توجه به تغییرات هر ساله اطلاعات دفترچه راهنمای انتخاب رشته ، پس از انتشار دفترچه سال 1386 متناسب با اطلاعات جدید تغییر خواهد کرد.
شما می‌توانید با بررسی این برنامه ، در صورت رضایت از سادگی و در عین‌حال کامل بودن آن نسبت به ‌خرید برنامة گزینشگر 86 اقدام نمایید. هرگونه پیشنهاد و انتقاد راهی است برای تکمیل هرچه بیشتر برنامه و کمک به داوطلبانی که پس از کنکور با مشکل بزرگی در زمینه تعیین رشته صحیح و کامل روبرو هستند.
گزینشگر در یک نگاه :
- گزینشگر برای هر داوطلب با توجه به رتبه کشوری، رتبه زیر گروه ها، شرایط بومی و قطبی و ترتیب پرشدن رشته ها بهترین رشته-دانشگاههایی که احتمال قبولی داوطلب در آنها بالا می باشد را پیشنهاد می دهد.
- نرم افزار گزینشگر به منظور ارائه بیشترین اطلاعات به داوطلب در مورد وضعیت داوطلب در رشته های مختلف ، درصد احتمال قبولی داوطلب در رشته ها را با توجه به آمار و اطلاعات سالهای قبل در اختیار داوطلب قرار می دهد.
- با توجه به کارنامه داوطلب، رشته‌هایی که شخص مجاز به انتخاب رشته در آنها نمی‌باشد ، حذف می‌گردد. در صورتیکه جنسیت داوطلب متناسب با برخی رشته‌ها نباشد آن رشته‌ها نیز حذف می‌گردند.
- رشته‌هایی که منطبق با علایق داوطلب (از لحاظ نوع پذیرش به لحاظ روزانه ، شبانه ، پیام نور ، ... ، شهرها و رشته‌های مورد علاقه) نیستند ، حذف می‌گردند.
- در بخش اطلاعات آماری امکان جستجوی تمامی رشته ها و دانشگاه های موجود در هر یک از گروه های آزمایشی با استفاده از فیلترهای مختلف فراهم می باشد.





با تشکر از سایت Pcseven.com و گروه UnReal
توجه: اگر قصد حمایت از برنامه نویس این برنامه را دارید لطفا CD را خریداری کنید.
قیمت: 130,000 تومان
لینک دانلود - حجم 16.6
 پسورد: www.parsi-soft.com
توجه: پس از نصب نرم افزار به پوشه Update رفته و فایل آپدیت را اجرا نمائید. سپس Patch داخل پوشه Crack را در پوشه Update در محل نصب نرم افزار کپی کرده و اجرا نمائید.



[ پنج شنبه 86/5/18 ] [ 9:15 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

قابلیتهای عمومی:
_ محاسبه احتمال قبولی داوطلب بر اساس رتبه منطقه ی رتبه کشوری و رتبه در زیرگروه ها.
_ امکان حذف رشته های نامطلوب داوطلب
_ امکان حذف ی نامطلوب داوطلب.
_ محاسبه بخت قبولی در هر یک از رشته های استانی، ناحیه ای، قطبی و کشوری بر اساس استان بومی داوطلب.
_ درج کد رشته جدید سال 86 در کنار هر رشته_ شهر در خروجی برنامه.
_ درج علامت ستاره در کنار نام رشته_ یی که در دفترچه انتخاب. رشته شرایط خاصی برای آنها تصریح شده است.
_ امکان درج نام موسسه آموزشی شما در سربرگ خروجی برنامه.
قابلیتهای منحصر به فرد :
_ سورت رشته_ شهرها بر اساس رتبه آخرین فرد قبول سال گذشته و نظارت عملکردی نرم افزار تعیین مطلوبیت رشته_ شهر.
_ اعلام نظر در باب بخت قبولی داوطلب در رشته_ ی تازه تاسیس.
_ امکان انتخاب سه رشته الویت دار و لحاظ آن در خروجی برنامه.
_ امکان انتخاب سه شهر الویت دار و لحاظ آن در خروجی برنامه.
_ برگه ویژه مشاور: ارائه نمودار و جداول آماری که نمایشگر توزیع احتمال قبولی با و بدون اعمال سلایق شخصی داوطلب می باشد.
_ تنظیم تعداد رشته_ ی خروجی برنامه (100_ 400).
_ امکان تنظیم تناوب رشته_ شهرها در هر یک از بازه های احتمالی: مشاور محترم می تواند نرم افزار را به گونه ای تنظیم نماید که در خروجی آن تنها رشته_یی مندرج باشند که در آنها، بخت قبولی داوطلب از درصدی معین ( مثلاً 60% ) بیشتر است.



 



توجه: اگر قصد حمایت از برنامه نویس این برنامه را دارید لطفا CD را خریداری کنید.
لینک دانلود - حجم 13.5 مگابایت
پسورد: www.parsi-soft.com
منبع: PcSeven.Com
توجه: بعد از در آوردن فایل از حالت فشرده فایل Sharif.nrg را بر روی CD رایت نمایید و یا در درایو مجازی اجرا نمائید و بعد از نصب برنامه کرک را به پوشه محل نصب انتقال دهید و اجرا کنید.
اگر فونت های برنامه مشکل دارند به آدرس زیر رفته:
ControlPanel > Regional and Language Options > Regional Options
و در این قسمت فونت مربوطه را روی English قرار دهید
موفق باشید


[ پنج شنبه 86/5/18 ] [ 9:12 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 558748