سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

شاید شما نیز در دسته افرادی باشید که با فایل های تصویری سر و کار بسیاری دارید. به عنوان مثال شما با دوربین فیلم برداری خود همیشه در حال ضبط تصاویر جدید می باشد . در بسیاری از مواقع کاربران برای تبدیل فایل های خود به دلایل مختلف دچار مشکل می شوند. به عنوان مثال قصد این را دارند تا با تبدیل یک فایل تصویری با فرمت AVI به فرمتی دیگر نظیر Mpeg حجم آن را کاهش دهند. تبدیل تصاویر ویدوئی در واقع همیشه به عنوان یکی از نیازهای ثابت کاربران به مشار می رود ، از این رو بسیاری از سازندگان نرم افزار اقدام به ساخت برنامه های تبدیل کننده با امکانات مختلف می کنند. از آنجا که تولید این نوع نرم افزار ها بسیار گستره است ، به همین علت سازندگان این دسته از نرم افزارها همیشه سعی در این دارند تا محصول خود را با ویژگی های متعدد و امکانات بالا در اختیار کاربران قرار دهند تا دارای کاربران بیشتری باشند.

در این مطلب با یکی از مشهورترین برنامه های تبدیل فایل های تصویری آشنا می شوید.

 

Apex AVI Converter نام نرم افزاری مشهور در تبدیل فایل های تصویری به فرمت های مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار که محصولی از شرکت نرم افزاری APex می باشد کاربران قادر خواهند بود تا همه نوع فرمت تصویری را را به فرمت مورد نظر تبدیل نمود. به عنوان مثال شما تنها با یک کلیک قادر خواهید بود تا فایل تصویری مورد نظر خود را به فرمت دلخواه تغییر دهید.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- پشتیبانی کامل از تمام فرمت های avi, divx, xvid, wmv, asf, mov, quicktime, rm, rmvb, vcd, dvd to mpeg, vcd, dvd, rm, rmvb, wmv, asf, avi, Divx, xvid, mov, quicktime, iPod, PSP, Flash swf, Flash flv, mp3, wma

- توانایی تبدیل فرمت های AVI, Divx, Xvid, ASF, WMV, MPEG, MOV, QT, RM, RMVB, QuickTime, MPG, VCD, DVD به فرمت AVI, Divx, Xvid

- قابلیت تبدیل فرمت های یاد شده به RM/RMVB ، WMV/ASF ، iPod, PSP, MP4 ، Flash FLV, Flash SWF ، MPG, VCD, SVCD, DVD, MPEG1, MPEG2 ، MP3, WMA, WAV Audio

- پشتیبانی از فایل های بزرگتر از 2 گیگابایت برای تبدیل

- قابلیت تبدیل چندین فایل به صورت همزمان

- قابلیت تظیم برنامه برای خاموش کردن سیستم به صورت خودکار بعد از پایان عملیات تبدیل

- توانایی نمایش تصاویر در برنامه

و ... .

  دانلود کنید نسخه 6.22 را با حجم 12 مگابایت  ( نسخه کامل در قسمت نظرات )
  تصویری از محیط نرم افزار
  English Explanations

 


[ چهارشنبه 86/5/3 ] [ 10:48 صبح ] [ ] [ نظرات () ]


منبع: www.p30download.com


تا به حال خواسته اید که صدای خود را تغییر دهید؟ ممکن است در بعضی از مواقع این نیاز برای شما به وجود آید که صدای خود را تغییر دهید. ممکن است در هنگام گفتگوی اینترنتی نیاز داشته باشید تا صدای خود را به صدای یک مرد ، زن و یا بچه تشبیه کنید و یا شما به تنهایی قصد صدا گذاری بر روی یک فیلم را دارید و قرار است به جای چندین شخصیت فیلم صحبت کنید. اگر کمی بر روی این موضوع متمرکز شوید خواهید دید که نیاز تغییرات صدا در بسیاری از مواقع مشهود است.
AV Voice Changer با توانایی ها و قابلیت های بالایی که در اختیار شما قرار می دهد این امکان را فراهم می کند تا صدای خود را به شکل های مختلف تغییر دهید. این نرم افزار به صورت حرفه ای برای این منظور طراحی و نوشته شده است تا با بهترین حالت موجود عملیات تغییرات صدا را انجام دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AV Voice Changer Diamond 5.5.24 :
- کاربرد آسان و کاملا گرافیکی با تنظیمات پیش فرض در بهترین حالت
- کیفیت و شفافیت بالای صدای تغییر یافته
- تبدیل صدای شما به صدای مرد ، زن و بچه در حالات مختلف ( شاد ، عصبانی ، ناراحت و ... )
- شبیه سازی صدا به صداهای کامپیوتری
- تغییر همزمان صدا بعد از صحبت کردن شما به صورت OnTime
- قابلیت ضبط صدا های تغییر یافته
- افکت گذاری بر روی صدا در بیش از 100 حالت مختلف
- دارای اکولایزر و بر طرف نمودن صدا های اضافی و noise
- و ...


قیمت: 79.96 دلار آمریکا
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 10.45 مگابایت
تصاویر محیط برنامه
سایت سازنده
لینک منبع


[ جمعه 86/4/15 ] [ 7:10 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
با گسترش روز افزون تکنولوژی، روز به روز شاهد گسترش علوم کامپیوتری و تحقق غیر ممکن ها هستیم. روزگاری کسی فکر ذخیره صدا یا تصویر  را بر روی قطعه ای مغناطیسی یا الکترونیک را نیز نمی توانست به ذهنش خطور دهد . با پیدایش و همه گیر شدن نوار های کاست صوتی و سپس ویدیویی تفکرات غیر ممکن ها تا حدی ممکن شد و سپس با پیدایش انواع لوح های فشرده مانند CD و DVD دیگر برای مردم چیزی به نام غیرممکن در دنیای الکترونیک وجود نداشت . بزودی نیز Blue-Ray ها یا HD-DVD ها با قابلیت ذخیره ده ها گیگابایت حافظه بر روی خود نسل جدید این حافظه های جانبی پرطرفدار و همه گیر خواهند بود .

روزگاری تمامی فیلم ها بر روی VHS منتشر می شد و سپس بر روی سی دی، ولی اکنون کمتر فیلم جدیدالعرضه ای بر روی لوحی غیر از DVD عرضه می شود. یکی از مشکلاتی که کاربران با فیلم های دی وی دی برای نگه داری آنها دارند، حجم بالای آنها به دلیل کیفیت بسیار بالا و رزولوشن بالای تصویری آن است که امکان ذخیره تعداد زیاد آن را برای روی دیسک سخت دشوار می کند . برای حل این مشکل نرم افزارهای کاربردی بسیار قدرتمند تحت عنوان Ripper های DVD عرضه شده اند که با تبدیل فرمت دی وی دی در زمانی کم حجم آن را بسیار کاهش داده و در مقابل در کیفیت تغییر محسوسی نمی گیرد.

Sothink DVD Ripper نام یکی از مبدل های دی وی دی است که به خوبی و با سرعت بسیار بالا قادر به تغییر فرمت دی وی دی شما در مدت زمان بسیار کمی به فرمت AVI و با کیفیت بالاست که تا حجم کمتر از یک دهم دی وی دی اصلی را به خود داراست ! بلی بنابراین شما به آسانی می توانید یک فیلم دی وی دی باکیفیت 4 گیگابایتی را با حجمی کمتر از 700 مگابایت بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید و یا 7-10 عدد از این فیلم های اورجینا و با کیفیت را بر روی تنها یک دی وی دی رایت کنید !

فرمت AVI خروجی نرم افزار Sothink DVD Ripper با تمامی سیستم عامل ها به خوبی و بدون نیاز به نصب هیچ کودک اضافی سازگار است و حتی بر روی بیش از 90 درصد MP4 پلیر ها و Pocket PC ها نیز قابل اجرا و خواندن است !

برخی از ویژگی های برتر نرم افزار Sothink DVD Ripper  :

- سرعت بسیار بالای تبدیل فرمت که به ادعای سایت سازنده نرم افزار حداقل دو برابر سرعت تبدیل فرمت بسیاری از نرم افزارهای مشابه است !

- کیفیت بسیار بالای ویدیوی اثر خروجی حاصل که تغییرات کیفیت آنچنان محسوسی در قیاس با کیفیت اورجینال و میزان حجم کم شده ندارد .

- کوچکی نرم افزار، محیط بسیار ساده و دوستانه آن .

- قابلیت پشتیبانی فشرده سازی بسیار بالای فایل ویدیویی با استفاده از کودک های مختلف درونی و کاهش بیشتر سایز حاصل !

- سازگاری کامل فرمتهای خروجی نرم افزار با اکثر ویدیو پلیر های همراه رایج حتی سیستم عامل Symbian گوشی های همراه !

- قابلیت انتخاب و حذف زیر نویس،  صدا و سرتیتر های فیلم .

- قابلیت خوب تنظیم صدای فایل ویدیویی حاصل پیش از تبدیل .


[ جمعه 86/1/24 ] [ 7:15 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
حتما تا به حال نام نرم افزار 3D Max را شنیده اید. این نرم افزار برای طراحی تصاویر سه بعدی و انمیشن های تصویری می باشد. به عنوان مثال به کمک این نرم افزار شما می توانید یک خانه را به صورت کاملا سه بعدی طراحی ، نقشه کشی ، رنگ آمیزی و ... نمایید. یا حتی یک اتومبیل طراحی کنید. همچنین با کمک این نرم افزار می توان اقدام به ساخت تصاویر و فیلم های انمیشن سه بعدی نمود که از معروفترین نمونه های آن که بیشتر شما با آن آشنایی دارید کلیپ های آموزشی مربوط به راهنمایی و رانندگی می باشد که در تلویزیون مشاهده می کنید.

نرم افزار 3D Max با توجه به امکانات گسترده ای که دارد و همچنین از فایل ها و پلاگین های زیادی برخوردار می باشد دارا حجم بالا می باشد. علاوه بر این موضوع این نرم افزار برای کاربرانی طراحی شده است که به صورت فوق حرفه ای با این نرم افزار آشنایی داشته و از آن استفاده می کنند و کاربران عادی و افرادی که در این زمینه تخصص ندارند توانایی استفاده از برنامه را ندارد.

نرم افزاری که به شما در این مطلب معرفی می کنیم برای افراد مبتدی که تازه اقدام به یادگیری ساخت تصاویر سه بعدی نموده اند و یا قصد یادگیری آن را دارند توصیه می شود.

 

CyberMotion 3D-Designer نرم افزاری است که به کمک آن و در سطح تقریبا مبتدی به شما توانایی ساخت تصاویر سه بعدی را می دهد. شما در این نرم افزار همانند نرم افزار 3D max این توانایی را در اختیار دارید تا اقدام به طراحی و نقشه کشی به صورت سه بعدی نمایید. از مزیت های این نرم افزار می توان به حجم کم برنامه با توجه به امکانات بالای آن اشاره نمود. به کمک این نرم افزار شما قابلیت طراحی هر جسم و شی را خواهید داشت.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- استفاده آسان از برنامه با کمک محیط کاملا گرافیکی

- قابلیت کمک در برنامه که شما را در هنگام طراحی و انجام خط کشی ها راهنمایی خواهد کرد.

- دارای مدل های 3 بعدی پیش فرض به منظور هرچه راحتتر شدن طراحی

- توانایی ساخت منظره های سه بعدی با کمک ابزار پیشفرض مخصوص این کار

- دارای ابزاری برای تغییر حالت فضا در تصاویر. به عنوان مثال در یک تصویر با که دارای نمایی از آسمان می باشد می توانید حات هوا را در تصویر خود تغییر دهید.

- توانایی طراحی از مصالح مختلف و بکارگیری آنها در هنگام نقشه کشی

- قابلیت طراحی شعاع نور و روشنسازی محیط

- توانایی ساخت تصاویر متحرک

 و ... .

 


[ چهارشنبه 85/12/16 ] [ 4:30 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

در کشور ما امروزه گوشی های مختلف تلفن همراه یافت می شود و هر روزه نیز مدل های جدیدی که توسط شرکت های مختلف سازنده تلفن همراه ساخته می شوند وارد بازار می شود. در کشور ما بیشترین انگیزه در خرید گوشی ها دوربین و پخش فایل های صوتی می باشد. فایل های صوتی برای پخش در گوشی ها یا باید تبدیل فرمت شوند و یا اینکه در گوشی برنامه مورد نیاز برای پخش آن فرمت از فایل صوتی در صورت وجود نصب شود. همچنین اکثر استفاده کنندگان از این قبیل گوشی ها آهنگ های مورد علاقه خود را بر روی زنگ تلفن قرار می دهند تا با تماس افراد مختلف آهنگ مورد علاقه شان پخش شود.

 

Ringtone Converter نام ابزاری است که به وسیله آن شما می توانید فرمت های مختلف صوتی را به فرمت های دلخواه برای ringtone با توجه به مدل گوشی خود تبدیل کنید. همچنین این نرم افزار دارای این توانایی می باشد تا صدای فایل های مختلف تصویری را حتی از روی CD و یا DVD جدا سازی کرده و به صورت Ringtone تبدیل کند.

این نرم افزار از فرمت های DVD, AVI, WMV, MP4, MOV, 3GP, ASF, MP3, WMA, OGG, AMR جهت تبدیل پشتیبانی می کند و قابلیت ذخیره سازی فایل ها را در فرمت های AAC, AMR, MP3, OGG, WAV دارا می باشد. تنها با چند کلیک شما قادر خواهید بود تا ringtone مورد علاقه خود را تبدیل کنید.

 

 

این نرم افزار از گوشی های زیر در جهت ساخت Ringtone پشتیبانی می کند:

 

Sony Ericsson P990, Sony Ericsson M600i, Sony Ericsson W950, Sony Ericsson P910i, Sony Ericsson P910, Sony Ericsson P900, Sony Ericsson P800, Sony Ericsson P802, Nokia Communicator 9500, Nokia Communicator 9300, Nokia Communicator 9300i, Nokia E60, Nokia E61, Nokia 3250, Nokia N91, Nokia N92, Nokia N93, Nokia N71, Nokia N73, Nokia N80, Nokia E50, Nokia 5500, Nokia E70, Nokia E61i, Nokia E62, Nokia E65, Nokia N93i, Nokia N70, Nokia N90, Nokia 6680, Nokia 6681, Nokia 6682, Nokia 6630, Nokia 7610, Nokia 6670, Nokia 3230, Nokia 6260, Nokia 6620, Nokia 6600, Nokia 7710, Nokia 6270, Nokia 6280, Nokia 6230i, Panasonic X800, Panasonic X700, Motorola A1000, Motorola A925, Motorola A920, Samsung SGH-D720, Siemens SX-1, BenQ P30, Sendo X, Lenvo P930

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....

 

  دانلود کنید نسخه  1.0 را با حجم 4.6 مگابایت


[ سه شنبه 85/11/24 ] [ 9:54 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
امروزه اکثر مقالات و آموزش ها که در سطح اینترنت و یا بر روی لوح های فشرده آموزشی و ...  یافت می شوند در فرمت PDF می باشند. این فرمت به صورتی است که فقط می توان از آن ها برای خواندن مطالبشان استفاده کرد و امکان ایجاد تغییرات در آن ممکن نیست. حال ممکن است این سوال پیشا بیاید که چه نیازی به تغییر است ؟ جواب های گوناگونی را می توان به این سوال داد. به عنوان مثال یک دانشجو برای انجام یکه پروژه تحقیقی و ارائه آن نیاز به جمع آوری مطالب و قرار دادن آنها در کنار مطالب خود به عنوان منبع ، ضمیمه و ... دارد و اگر این مطالب به صورت PDF باشد چگونه می توان قسمتی از آن را برای پروژه تحقیقاتی جدا کرد ؟ یا مثالی دیگر ، مقاله ای 150 صفحه ای در مورد شبکه های بیسیم و امنیت آن ها به دست یک مهندس شبکه می رسد و و قصد آن را دارد تا تا با تکمیل مقاله و قرار دادن اطلاعات کامل تر آن را به یک مرجع تبدیل کند، آیا باید 150 صفحه مقاله اصلی را بازنویسی کند ؟ تنها به علت این که در فرمت PDF است؟

برای حل مشکلات همیشه راه حل هایی وجود دارد و مشکلات بالا نیز توسط نرم افزارهای مبدل فرمت PDF به دیگر فرمت ها قابل حل است.

 

PDF to Word نام نرم افزاری است که فرمت های PDF را به سند های متنی برنامه WORD تبدیل می کند. این برنامه تمامی متون ، عکس و دیگر محتویات فایل های PDF را به راحتی به صورت یک فایل متنی در غالب برنامه word ارائه می دهد.

تعدادی ویژگی ها و قابلیت های این برنامه را در زیر مشاهده می کنید:

- تبدیل کامل فایل PDF با تمامی محتویات به سند های متنی برنامه Word

- تغییرات اندازه به صورت خودکار و با توجه به نیاز کاربر

- پشتیبانی از خط فرمان برای انجام عملیات به صورت دستی

- پشتیبانی از زبان های انگلیسی ، فرانسه ، آلمانی ، ایتالیایی برای تبدیل

- توانایی تبدیل PDF های Encrypt شده

- دارای 5 حالت مختلف برای تبدیل

- سازگار با تمامی ویندوزهای Win98/ME/NT/2000/XP/2003

و ... .

 

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....

http://rapidshare.com/files/11605627/PDF2Word.v3.0.12.23.2006.rar.html

طریقه دانلود از rapidshare: بعد از باز کردن لینک به پایین صفحه رفته و بر روی دکمه free کلیک کنید. سپس پس از اتمام وقتی که در میان صفحه است کد امنیتی ظاهر می شود که با وارد کردن آن در محل مخصوص و کلیک برای دانلود برنامه را می توانید دانلود کنید.


لینک مستقیم بدون کرک:
http://www.verypdf.com/pdf2word/pdf2word.exe

موفق باشید


[ جمعه 85/11/6 ] [ 5:56 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 558724