سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

یکی از رایج ترین و پرکاربردترین فرمتهای حال حاضر دنیای رایانه، فرمت SWF نرم افزار فلش کمپانی ماکرومدیا پیشین و Adobe کنونیست که از رایج ترین فرمتهای تصویری در دنیای صفحات وب است. حجم بسیار سبک این فایلها در قیاس با فرمتهای انیمیشن تصویری همچون GIF، بارگذاری یکباره در یک وب سایت و لود سریع آن برای دفعات بعد،  قابلیت گنجاندن صدا، تصویر، فیلم و کلپ، متن و افکت های زیبا و موثر همه و همه در قالب یک فایل کوچک همگی موجب شده اند تا فرمت SWF به عنوان یکی از رایج ترین وپرکاربردترین های دنیای رایانه باشد.  اما یک ایراد جزئی این فرمت منحصر به اجرا تحت سیستم عامل شدن آن است که بدون نصب بودن اجرا کننده خاص خود که فلش پلیر است قابل پخش نمی باشد و این مشکل سبب می شود تا فیلم های زیبای فلش را نتوانید بر روی CD یا DVD به عنوان فیلم رایت و در دستگاههای پخش فیلم سی دی و دی وی دی خانگی پخش نماییم.

Flash2Video نرم افزار کاربردی قوی و بسیار مفیدی برای این امر است تا با سرعت بسیار بالا و کیفیت عالی فایلهای فلش شما را به فرمتهای رایح ویدیویی تبدیل نماید. این نرم افزار چند مگابایتی ساده، پشتیبانی کاملی از فرمت SWF فلش به عمل می آورد و و به خوبی این فرمت را به فرمت تصویری AVI ( چه فشرده شده و چه غیر فشرده شده )، VCD، SVCD و یا حتی DVD و فرمتهای MPEG مربوطه تبدیل می نماید ! بدون کوچکترین دخل و تصرف در کیفیت صدا و ویدیو فایل اصلی !

 

این محصول شرکت MySuperSoft را علاقمندان می توانند از لینک زیر دریافت کنند .

دانلود نسخه 4.38 نرم افزار با حجم حدود 6 مگابایت ( لینک غیر مستفیم )

English Explanations


[ چهارشنبه 86/3/23 ] [ 1:18 صبح ] [ ] [ نظرات () ]

 TMNT 2007 - فیلم انیمیشن لاکپشت های نینجا 2007
فیلم انیمیشن بسیار زیبا و محبوب Teenage Mutant Ninja Turtles یا همان لاک پشتهای نینجا محصول سال 2007 کمپانی برادران وارنر امریکا که بار دیگر داستان چهار لاک پشت استثنایی با نام های Leonardo, Michelangelo, Donatello, و Raphael را زنده می کند! این نسخه پس از گذشت 20 سال از عرضه بسیار موفقیت آمیز کتاب های کامیک، کارتون های این شخصیت های بسیار محبوب در سال 1987، فیلم سینمایی بسیار پرفروش ان در سال 1993 و بازی های رایانه ای بسیار پرطرفدار آنها در سال های بعد، در تاریخ 23 آپریل 2007 بر روی پرده سینماهای امریکا اکران شد و تا به اکنون نیز بر روی بسیاری از سینماهای کشورهای مختلف دنیا در حال اکران است و سیر عظیمی از کودکان و نوجوانان علاقمند به این شخصیت های محبوب افسانه ای را مجذوب خود کرد .
فیلم TMNT 2007 در همان هفته اول اکران خود در سینماها ی امریکا ، کانادا و انگلستان با استقبال فوق العاده علاقمندان روبرو شد و توانست در صدر فیلم های پرفروش هفته در همان اوایل اکران خود جای گیرد.
بودجه ساخت این فیلم انیمیشن زیبا در حدود 34 میلیون دلار امریکا بوده است .
بودجه ساخت این فیلم انیمیشن زیبا در حدود 34 میلیون دلار امریکا بوده است .
بازیگران : Chris Evans،Sarah Michelle Gellar،Mako Iwamatsu،Kevin Smith،Patrick Stewart،Zhang Ziyi،Mitchell Whitfield،James Arnold Taylor،Mikey Kelley و Nolan North و ..
کارگردان : Kevin Munroe
تهیه کننده : Tom Gray
تاریخ انتشار : Mar 23, 2007
وب سایت اختصاصی :
TMNT
رده بندی ژانر : انیمیشن، اکشن ، ماجراجویی، کمدی و فانتزی .
محصول کشور و زبان : امریکا، انگلیسی
زمان : 87 دقیقه
رتبه بندی MPAA برای محتوای فیلم : PG - خشونت کم ، برخی صحنه های نسبتا ترسناک برای کودکان خردسال که توصیه می شود با والدین فیلم را مشاهده نمایند.
تصاویری از محیط فیلم انیمیشن لاکپشت های نینجا 2007 :

Shrek the Third Movie - فیلم انیمیشن شرک 3
سومین نسخه از فیلم انیمیشمن بسیار زیبا، مهیج و پرطرفدار شخصیت محبوب و جدید دنیای انیمیشن های کارتونی، شرک، که پس از سه سال انتظار علاقمندان و فروش بسیار بالای نسخه دو از این فیلم انیمیشن زیبا در سال 2004 و نامزد شدن برای 2 جایزه اسکار در آن سال و دریافت جوایز متعدد از جشنواره های فیلم دنیا ، در 18 ام ماه می سال 2007 بر روی پرده های سینماهای جهان اکران شد و باز هم همچون نسخه های پیشین خود تا چند هفته عنوان پرفروش ترین فیلم را به خود اختصاص داد.

حضور و صدای بازیگران مطرح دنیای سینما  در نقش شخصیت های اصلی این کارتون همچون Mike Myers در نقش شرک، Eddie Murphy در نقش الاغ، Cameron Diaz در نقش پرانسس فیونا، Antonio Banderas در نقش گربه و ... از نقاط قوت این فیلم انیمیشن پرطرفدار دنیاست .
بازیگران : Mike Myers, Eddie Murphy, Cameron Diaz, Antonio Banderas, Julie Andrews, John Cleese, , Rupert Everett و ..
کارگردانان : Chris Miller, Raman Hui

تهیه کنندگان : Andrew Adamson, John Williams, Aron Warner, Denise Cascino
تاریخ انتشار : May 18, 2007
وب سایت اختصاصی :
Shrek The Third
رده بندی ژانر : انیمیشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و فانتزی .
محصول کشور و زبان :  امریکا، انگلیسی

زمان : 92 دقیقه
شعار این نسخه : کی برای نسخه سوم آماده است ؟

 

تصاویری از محیط فیلم انیمیشن شرک 3 :
 



[ چهارشنبه 86/3/23 ] [ 1:15 صبح ] [ ] [ نظرات () ]

بعد از انتشار کمپانی pinacle اینک شرکت یولید (ulead) برنامه میکسشو ارائه کرد

کمپانی Ulead کشور تایوان یکی از شرکتهای بزرگ نرم افزاری دنیاست که از سال 1989 تا به امروز در عرصه های گوناگون ساخت نرم افزار های گرافیکی و ویدیویی و ساخت فیلم شروع به کار کرده است .

یکی از نرم افزارهای برتر ویرایش و میکس فیلم و ویدیو در دنیا، محصول بسیار پرطرفدار این کمپانی Ulead است که تا کنون نسخه های متعددی از خود را عرضه کرده و به یکی از رقبای بزرگ سایر نرم افزار های مطرح ویرایش ویدیویی دنیا همچون Adobe Premiere یا نرم افزارهای تدوین سینمایی کمپانی Avid مبدل گشته است. عمده محبوبیت این نرم افزار بزرگ ویرایش بزرگ ویدیویی در محیط بسیار آشنا و ساده کار با آن است که کاربر آماتور به اسانی پس از اندک مدتی کار با آن می تواند فنون ویرایش فیلم توسط آن را فرا بگیرد. Ulead VideoStudio Plus توانست در July 2007 از سوی منتقدان نرم افزار مجله الکترونیک و نشریه مطرح وبسایت PC Magazine رتبه اول را در میان نرم افزارهای ویرایش ویدیویی از آن خود کند که افتخار بزرگی برای نسخه دهم از این نرم افزار محبوب بوده است .

در سال 2007 نیز این کمپانی نسخه ای جدید از این ابزار حرفه ای ویرایش ویدیویی را تحت عنوان Ulead VideoStudio 11 Plus عرضه کرده که در قیاس با نسخه های پیشین بسیار کاملتر و تواناتر شده است.

در ادامه با برخی قابلیت های جدید نسخه یازدهم از این ابزار حرفه ویرایش ویدیو آشنا می شویم ...

- قابلیت ویرایش و خلق فیلم های بسیار با کیفیت HD یا High Definition Video و رایت آنها بر روی دیسک های HD یا DVD !

- تمپلات های متعدد برای فیلم های DVD شما که در قیاس با نسخه 10 پیشرفت های قابل توجهی کرده است .

- قابلیت های اتوماسیون و خودکار جدید و قدرتمند افزودن خودکار زیر نویس به فیلم های HD و انجام تمامی مراحل استخراج فیلم ها به صورت خودکار.

- ظاهر بسیار کاربر پسند، انطاف پذیر و راحت کار با نرم افزار .

- قابلیت های جدید Encoding برای فرمت های ویدیویی به خصوص بهینه سازی فرمت MPEG !

- قابلیت های متفاوت خلق زیر نویس در فیلم های دی وی دی، پشتیبانی از کارکتر های Unicode و ویژگی ادیت زیر نویسی فیلم هایی که این قابلیت را به کاربر می دهند !

- خلق منو های بسیار زیبا و شکیل برای DVD ها یا HD های ساخته شده شما !

- تبدیل فیلم ها به طور مستقیم به فرمتهای قابل پخش در ویدیو پلیر های همراه  همچون Apple iPod* ،Sony PSP™*،Zune™ ،Nokia® mobile phones* – including import from videophones،Smartphones (Windows Mobile 5.0), PDAs .

- دارا بودن نرم افزار مطرح WinDVD 8 در پکیج نسخه Plus نرم افزار !

- سازگاری کامل با ویندوز ویستا مایکروسافت .

و ...

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ...

نسخه کامل آپلود شده نرم افزار Ulead VideoStudio Plus 11 با حجم حدود 140 مگابایت در بخش نظرات ....


[ دوشنبه 86/3/7 ] [ 7:0 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

یکی از مطرح ترین کمپانی های سازنده نرم افزارهای ساخت فیلم، ادیت و تدوین ویدیویی و همچنین سخت افزارهای ویدیویی دیجیتال دردنیا که محصولات آن مورد استفاده اکثر افراد حرفه ای و کمپانی های بزرگ فیلم سازی نیز قرار می گیرد کمپانی Pinnacle Systems در کالیفرنیا امریکاست که از سال 1986 تا به امروز به فعالیت خود در این زمینه ادامه می دهد. یکی از محصولات برتر و مطرح این کمپانی در زمینه تدوین و ساخت ویدیو نرم افزار Pinnacle Studio کمپانی Pinnacle و Avid امریکاست که به کاربران به خوبی امکان خلق و ویرایش فیلم ها را با کیفیت حرفه ای و سینمایی و امکانات متعدد خلق DVD های اورجینال با منو ها و امکانات مختلف و همچنین VCD های باکیفیت سینمایی می دهد .

طی دو دهه گذشته نسخه های متعددی از این ابرنرم افزار قدرتمند ویرایش ویدیویی عرضه شده و همواره در صدر نرم افزارهای حرفه ای ویرایش و تدوین سینمایی بوده است .

در 5 ماه می 2007 نسخه جدید و یازدهم از نرم افزار بسیار قدرتمند Pinnacle Studio 11 با ویژگی ها و قابلیت های منحصر جدید خود و با توانایی سازگاری کامل با ویندوز ویستا روانه بازارهای جهانی شد. این بار در سه پکیج مختلف Pinnacle Studio Standard 11, Pinnacle Studio Plus 11 و11 Pinnacle Studio Ultimate !

برخی از ویژگی های جدید و منحصر نسخه 11 از نرم افزار Pinnacle Studio :

- ظاهر جدید و بسیار زیبای محیط کار با نرم افزار.

- سازگاری کامل با سیستم عامل ویندوز ویستا مایکروسافت .

- قابلیت های کامل میکس و ادیت ویدیویی از Capture کردن تصاویر، میکس و ادیت آنها تا مراحل پایانی انتشار آنها بر روی DVD و یا VCD .

- قابلیت تبدیل و ساخت نسل جدید ویدیو های بسیار با کیفیت HD !

- سیستم فوق پیشرفته صوتی نرم افزار برای خلق صدایی بسیار باکیفیت و فراگیر.

- سرعت بالاتر در قیاس با نسخه های پیشین در عملیات اجرایی نرم افزار .

- قابلیت های انتشار ویدیو بر روی وب .


[ شنبه 86/3/5 ] [ 11:9 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
یکی از شایع ترین و محبوب ترین روش های ساخت محصولات آموزشی الکترونیک، مخصوصا آموزش های الکترونیک نرم افزارهای کاربردی رایانه استفاده از نرم افزاری حرفه ای جهت فیلم برداری از صفحه مونیتور و ثبت تمامی لحظات آموزش به صورت کاملا چندرسانه ایست . حال انتخاب نرم افزاری ساده و در عین قدرتمند و با کیفیت و قابلیت های بالا برای تهیه این آموزش های الکترونیک شرط اصلی موفقیت در این مسیر است .

شرکت نرم افزاری یکی از مطرح ترین شرکت های نرم افزاری در زمینه ساخت نرم افزار های فیلم برداری و عکس برداری این چنینی و با امکانات بسیار بالا برای کمپانی ها و شرکت های بزرگ و کوچک است که با دارا بودن دو محصول بسیار قدرتمند و گران قیمت به نام های SnagIt ( مخصوص عکس برداری از مونیتور) و Camtasia Studio (مخصوص فیلم برداری از مونیتور ) به شهرت بسیاری در دنیای نرم افزار دست یافته است .

Camtasia Studio Screen Recorder راه حلی کامل و مطمئن برای خلق انواع فیلم های آموزشی مالتی مدیاست که با امکانات بسیار و متنوعی که پیش روی کاربر در سه زمینه ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای می گذارد، وی را از هرگونه نرم افزار جانبی بی نیاز می سازد . به علاوه این نرم افزار در کنار قابلیت های متعدد ساخت آموزش های الکترونیک، قادر به خلق ازمون های الکترونیک و چندرسانه ای مفیدیست که بر اهمیت آن می افزاید .

جدید ترین و قدرتمندترین ویرایش ارائه شده از سوی شرکت TechSmith برای Camtasia، نسخه چهارم آن است که در ادامه با ویژگی های کلیدی آن بیشتر آشنا می شویم .

معرفی قابلیت ها و بخش های نرم افزار Camtasia Studio Screen Recorder 4.0

- بخش ضبط تصاویر

ضبط کوچکترین تصویر و حرکت روی صفحه نمایشگر مانیتور .

ضبط تصاویر ویدیویی وب کم با کیفیت عالی در محیط اینترنت .

ضبط صدا با کیفیت خوب و با کمترین نویز .

ضبط تمامی عناصر یک پروژه PowerPoint اعم از زمانبندی اسلاید ها، انیمیشن ها و اصوات درونی اسلاید ها .

قابلیت ضبط تمامی کلیک های موس و کلید های کیبورد .

ذخیره تصاویر به صورت فریم های انفرادی برای ساخت اسلاید های AVI .

استفاده از Codec های کمپانی TechSmith برای بهره گیری از آخرین فن آوری فشرده سازی ویدیویی .

افزودن هرنوع افکت، متن و صدایی در حین فیلم برداری از سیستم.

قابلیت طراحی و افزودن آزمون های الکترونیک چند گزینه ای به پروژه .

قابلیت Zoom در هر نقطه و بهره گیری از افکت های خاص برای تاکید بر روی نکات کلیدی !


[ شنبه 86/1/18 ] [ 7:49 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
علاقمندان قدیمی کامپیوتر با نرم افزار فوق العاده Easy CD Creator آن زمان آشنایی کامل دارند و این نرم افزار در کنار نرم افزار Nero Burning Rom برترین نرم افزارهای رایت سی دی و انتشار دیتا بوده اند. کمپانی Roxio دارنده ی لیسانس این نرم افزار قدرتمند باه تدریج محصول قدرتمند خود را تغییر نام داده و با نام جدید Roxio Media Creator و با قابلیت های بسیار متعدد و قدرتمند و در بسته ای کامل عرضه کرد. نسخه های این نرم افزار فوق العاده حرفه ای در زمینه ی مدیریت اطلاعات و نشر هرچه بهتر آنها در هر زمینه ای سال به سال قدرتمند تر و از قابلیت های بالاتری برخوردار شده تا در نسخه ی 9 این بسته ی دیجیتالی بسیار مفید به اوج قابلیت های خود برسد.

Roxio Easy Media Creator 9 Suite نام آخرین نسخه از این نرم افزار قدیمیست که به گونه ای فوق حرفه ای و کامل در این ویرایش عرضه شده است و تمامی نیازهای کاربران را در رابطه با دنیای دیجیتال و بر قرار ارتباط رسانه ای با این دنیا رفع می نماید.

قابلیت های مختلف در بخش مدیریت و انتشار موسیقی، تصاویر دیجیتالی، ویدیو ، گرفتن نسخه ی پشتیبان و بک آپ و تبدیل به فرمتهای همراه و ارسال به پخش کننده های همراه از ویژگی های برتر این نرم افزار همه کاره و بسیار قدرتمند و حرفه ایست.

نیم نگاهی به قابلیت های متععد بخش موسیقی نرم افزار

- خلق میکس ها و ویرایش های عالی برای هر حالتی از آهنگ و موسیقی، افزودن افکت و ...

- ثبت و ذخیره هر نوع صدا و صوت با ویژگی های متعدد و منحصر به فرد.

- خلق لوح های موزیک بسیار با کیفیت بر روی دی وی دی ! 50 ساعت موسیقی در قالب یک لوح . به گونه ای زیبا و منو بندی و طبقه بندی شده.

- طبقه بندی دقیق و نام گذاری خودکار آرشیو فایلها

و ....

نیم نگاهی به قابلیت های متععد بخش تصاویر دیجیتالی نرم افزار

- خلق کارت پستال ها و تقویم های زیبا و با مزه برای دوستان و آشنایان توسط بخش های منحصر به فرد نرم افزار.

- ویرایش قدرتمند تصاویر با امکانات متعدد توسط بخش تعیین شده در نرم افزار .

- مدیریت و دسته بندی سریع فایلها و تصاویر.

- خلق اسلاید های تصویری زیبا و حرفه ای بر روی دی وی دی با افکت های زیبا و متعدد( 999 تصویر به صورت اسلاید حرفه ای).

- به اشتراک آسان تصاویر بر روی رایانه، موبایل و سایر وسایل

و ....

نیم نگاهی به قابلیت های متععد بخش ویدیوهای دیجیتال نرم افزار

- ذخیره و رکورد ویدیو های آنالوگ، دیجیتال و HD با آخرین فن آوری های روز.

- در اختیار داشتن آخرین و بهترین افکت های سینمایی هالی وود با فن آوری CineMagic.

- بهره گیری از بالاترین توانای های کیفیتی و نمایش زیبا از سینمای خانگی خود !

- قابلیت های قدرتمند در ویرایش ویدیو با آخرین فن آوری های روز.

نیم نگاهی به قابلیت های متععد بخش بک آپ و پشتیبانی نرم افزار

گرفتن نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و رسانه های دیجیتالی هارد.

قابلیت های متعدد و بسیار قدرتمند در زمینه رایت سی دی و دی وی دی.

رایت قدرتمند اطلاعات و رسانه ها تا حجم 50 گیگابایت بر روی یک دیسک !

کپی ساده و آسان اطلاعات دیتا، تصاویر، موسیقی و ویدیو .

تبدیل فرمت بعد وسیعی از فرمتهای رایج رسانه ای به یکدیگر !

و ...

نیم نگاهی به قابلیت های متععد بخش فن آوری های همراه نرم افزار

خلق آهنگ های زیبا و خاص موبایل و گوشی های همراه.

انتقال آسان موزیک و ویدیو به دستگاههای همراه شما مانند PSP شرکت سونی و iPod کمپانی Apple و حتی گوشی های مختلف همراه خود.

قابلیت وارد کردن تصاویر به طور مستقیم از همراه خود به هارد یا محیط برنامه .

و ....

نسخه ی کامل آپلود شده ی نرم افزار Roxio Easy Media Creator 9 Suite در قالب دو سی دی و حجم حدود 1.3 گیگابایت در بخش نظرات ...


[ دوشنبه 85/10/4 ] [ 10:32 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
یکی از راههای نوین ساخت آموزش های الکترونیکی شویه فیلم برداری از صفحه ی مونیتور و ضبط تمامی فعالیت های آموزشی با تمام جزئیات همراه با صدا به صورت یک فیلم آموزشیست که این امر توسط بسیاری از شرکتهای داخلی و خارجی برای ساخت آموزش های نرم افزاری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

در این بین نرم افزاری قدرتمند و در عین حال ساده و آسان برای تهیه و ساخت یک فیلم آموزشی اولین و ضروری ترین نیاز است .

ScreenVirtuoso محصولی از شرکت Fox Magic Software ابزاری برای ضبط ویدیویی وقایع مونیتور است که به آسانی پس از ضبط با کیفیت تصاویر، قادر به تبدیل آن به اکثر فرمتهای رایج ویدیویی و متحرک است . تنها با چند کلیک ساده و در کمتر از چند ثانیه شما قادر به ضبط ویدیویی وقایع مونیتور خود، افزودن صدا به صورت همزمان از طریق میکروفن، درج یادداشت بر روی ویدیو، ذخیره ی آن به فرمت AVI و قابلیت تبدیل آن به انواع فرمتهای رایج ویدیویی مانند MPEG-1, MPEG-2, VCD, SVCD ، DVD، WMV و حتی فرمت SWF فلش است !

فیلم برداری و ساخت فیلم آموزشی با این نرم افزار تنها سه مرحله ساده دارد !

1- انتخاب محیط فیلم برداری در صفحه ی مونیتور

2- فشردن دکمه Record برای شروع ضبط

3- فشردن دکمه ی Stop برای پایان ضبط

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار ScreenVirtuoso :

قابلیت انتخاب دقیق محیط فیلم برداری از مونیتور که می تواند تمام یا بخشی از ضفحه باشد .

قابلیت پشتیبانی مستقیم فرمت AVI و تبدیل آن به اکثر فرمتهای رایج ویدیویی مانند PEG-1, MPEG-2, VCD, SVCD, DVD .

قابلیت تبدیل آموزش های ویدیویی شما به فرمت رایج و محبوب SWF فلش برای انتشار آنلاین و سریع در وبسایت ها.

قابلیت تنظیم دقیق برای کار توسط HotKey ها .

قابلیت تنظیم برای فشردگی تصاویر ویدیویی.

قابلیت افکت گذاری به صورت Black Screen و یا تنظیم برای دنبال کردن نشانگر موس .

و ...

جزئیات به زبان سایت سازنده ....

ScreenVirtuoso را می  توانید از اینجا :

نسخه ی کامل آپلود شده ی نرم افزار ScreenVirtuoso همراه با کرک با حجم حدود 3.5 مگابایت در بخش نظرات ....


[ شنبه 85/9/4 ] [ 4:31 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 558735