سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

امروزه انجام امور مختلف روزانه به وسیله برنامه ریزی های دقیق صورت می گیرد. با ورود کامپیوترها و وجود سیستم های کامپیوتری ، بسیاری از افراد که در دسته کاربران این سیستم ها می باشند با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به برنامه ریزی های مختلف شخصی و یا کاری می نمایند. دیگر از تقویم ها و سررسید ها برای ثبت قرارهای ملاقات خبری نیست و افراد رو به Notebook ها و Claendar های کامپیوتری آورده اند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری چنین ابزارهایی را برای کاربران تهیه نموده اند و هر یک از این نرم افزارها بسته به نوع نیاز و شرکت سازنده آن دارای امکانات مختلف می باشد.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم که از ابزارهای متعددی تشکیل شده است.

 

Hyper Calendar نام نرم افزاری می باشد که به عنوان یک تقویم رو میزی بسیار حرفه ای برای سیستم های کامپیوتری محسوب می شود. این نرم افزار از ابزارها و ویژگی های مختلفی تشکیل شده است که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا بسیاری از نیازهای خود را در زمینه برنامه ریزی و ثبت قرارها و دیگر امور مربوطه برطرف نمایند. از سری ابزارهای موجود در نرم افزار می توان به تقویم کامل حرفه ای و کامل ، به یاد آورنده به صورت MultiMedia ، دفتر خاطرات روزانه به صورت Multimedia ، یک موتور جستجوی قدرتمند ، ابزار وارد و خارج نمودن اطلاعات و چاپ ، توانایی مشخص نمودن روزهای تعطیلات شخصی که بر روی تقویم موجو نمی باشد ، 15 پوسته مختلف برای زیبا سازی ظاهر برنامه و ... . این نرم افزار محصولی از شرکت foryoursoft می باشد.

 


[ چهارشنبه 87/11/30 ] [ 8:0 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


--------------------------------------------------------------------


منتشر شده توسط: http://virtuemart.net/
ویرایش و ترجمه شده توسط: امین طالبی
ایمیل: joomfa@gmail.com
نسخه فایل: 1.0.10
نوع فایل: کامپوننت
سازگاری با نسخه 1.0: بله
سازگاری با نسخه 1.5: بله
تحت لیسانس: GNU GPL
برای در یافت فایل نظر بدین
آدرس وب سایت
[ پنج شنبه 86/12/9 ] [ 9:46 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

طراحی کارت های زیبا با عناصر گرافیکی Love Pack

منبع: www.p30download.com


مجموعه فوق که با نام Love Pack در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته مجموعه زیبا و کم نظیر از عناصر گرافیکی زیباست که موارد کاربرد این عناصر همانگونه که از نامش نیز پیدا است جهت طراحی کارت های پستال و کارت های دعوت و ساخت فریم های آتلیه ای و... بوده و مجموعه عناصر موجود شامل مجموعه تصاویر زیبا و کاربردی، یک مجموعه فایل های وکتور، یک مجموعه فریم های آماده و در انتها یک مجموعه Brush زیبا می باشد. سایر عناصر موجود در این مجموعه کوچک قابل استفاده در کارهای چاپی می باشد.


پسورد: www.p30download.com
دانلود - 36.2 مگابایت | لینک کمکی
سایت سازنده
لینک منبع


[ دوشنبه 86/12/6 ] [ 7:0 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

امروزه بسیاری از افرادی که در کار خود می بایست بعد از انجام امور مختلف و فعالیت های روزانه خود گزارشاتی را به مدیران و یا کارفرمایان خود به صورت آماری تحویل دهند دیگر به صورت دستی اقدام به تهیه گزارش نمی نمایند و این عمل را با استفاده از نرم افزارهای مختلف ویرایشگر متن مانند MS Word انجام می دهند. در این گونه نرم افزارها ابزارهای مختلفی برای تهیه یک گزارش روزانه می توان یافت. نرم افزارهای مختلفی هستند که در این زمینه ساخته شده اند و همچنین می توان برنامه های جانبی ای را نیز در باب این موضوع یافت.

در این مطلب نرم افزاری در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

 

DPlot نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به طراحی و ساخت نمودارها با اشکال مختلف به صورت دو و سه بعدی خواهند بود. در این نرم افزار کاربران قادر می باشند تا به طرق مختلف نمودارهای آماری زیبا و دقیقی ایجاد نمایند. این نرم افزار برای افراد مختلف در دسته های کاری گوناگون همانند دانشمندان  و مهندسان و دیگر رشته های تخصصی و تکنیکی بسیار مفید می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت  HydeSoft می باشد.

 

 

 


[ سه شنبه 86/11/30 ] [ 2:16 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

امروزه تمامی دستگاه های الکترونیکی و گاه برقی که از تکنولوژیهای جدید استفاده می کنند ، برای راحتی کاربرانی که با این دستگاه ها سر و کار دارند و به صورت مداوم از آن ها استفاده می نمایند دارای کنترل های از راه دور ( Remote Control ) می باشند . کنترل از راه دورها بسیاری از امکانات و ویژگی های دستگاه ها را بر روی خود دارند تا کاربران بتوانند از مسافت های مختلف و بسته به نوع و نیاز دستگاه از آن ها استفاده نمایند. این کنترل از راه دورها را امروزه در هر منزل و یا هر جای دیگری به راحتی می توان مشاهده نمود. کنترل تلویزیون و دیگر دستگاههای صوتی و تصویری ، کنترل از راه دور وسایل گرم کننده و سرد کننده ، کنترل از راه دور سیستم دزدگیر اتومبیل ها و بسیاری دیگر از این مدل کنترل ها که از نظر برد کابرد و بعد مسافت نیز با یکدیگر متفاوت می باشند. در این میان شاید شما نیز به این موضوع نیز توجه کرده باشید که چرا در میان تمام این دستگاه ها نام کامپیوتر های شخصی که دارای کاربردهای بیشتر و همچنین ابزارآلات قوی تر و پیشرفته تر می باشد به چشم نمی خورد ؟ البته امروزه با سری های جدید notebook ها که توسط کارخانجات مختلف تولید می شوند می توان کنترل از راه دورهایی را به همراه آنان مشاهده نمود که باز این مورد برای همه صدق نمی کند. آیا شما نیز علاقه دارید تا برای کامپیوتر خود یک کنترل از راه دور داشته باشید؟ شما تنها به یک گوشی تلفن همراه نیاز دارید تا قابلیت نصب برنامه های جاوا بر روی آن فعال باشد.

در این مطلب شما را با نرم افزاری در این زمینه آشنا می کنیم.

 

Bluetooth PC Remote Control نام نرم افزاری می باشد که همان طور که از نام آن مشخص می باشد به کمک فناوری بلوتوث امکان ایجاد یک کنترل از راه دور را به کاربران سیستم های کامپیوتری می دهد. برای استفاده از این نرم افزار تنها کافیست تا گوشی شما قابلیت نصب برنامه های جاوا را دارا باشد ( ورژن جاوا می بایست MIDP2.0 باشد )  و سیستم شما نیز دارای بلوتوث باشد تا ارتباط میان سیستم شما و گوشی را برقرار نماید. ( می توانید از دستگاه های کوچک بلوتوث USB و ارزان استفاده نمایید. ) پس از نصب این نرم افزار بر روی سیستم و همچنین نصب نسخه مربوط به گوشی بر روی گوشی ( فایل نصب گوشی درون پوشه نصب شده بر روی سیستم یافت می شود ) می توانید با برقراری ارتباط عملکرد های مختلفی را بر روی سیستم خود اعمال کنید و یا خود عملکرد خاصی را برای برنامه تعریف نمایید. این نرم افزار جالب توسط شرکت BlueShareware ساخته شده است.

 

از ویژگی ها و عملکرد هایی که به وسیله گوشی تلفن همراه خود می توانید بر روی کامپیوتر ایجاد نمایید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- کنترل کامل موس

- قابلیت قفل کردن سیستم

- قابلیت نمایش حالت ScreenSaver

- توانایی خاموش کردن سیستم

- قابلیت اجرا و کنترل برنامه Winamp

- قابلیت اجرا و کنترل برنامه Media Player

- توانایی کنترل اسلاید هایی Power Point

- قابلیت کنترل Adobe Reader برای نمایش فایل های PDF

- توانایی ارسال و دریافت فایل به سیستم

- قابلیت تعریف عملکردهای دلخواه بر روی سیستم

- قابلیت کنترل صدای سیستم

 و ... .

 

به وسیله این برنامه می توانید گوشی های زیر را به کنترل از راه دور تبدیل کنید:

- Nokia Serie 60 ( تمامی آن گوشی هایی از این سری که از سال 2005 به بعد ساخته شده اند ) مثل 6680,6681,3230,6670,6260,7610 و ... .

- Nokia Serie 40 ( تمامی آن گوشی هایی از این سری که از سال 2005 به بعد ساخته شده اند ) مثل 6230, 6230i و ...

- Nokia N series ( همه گوشی های تولید شده این سری ) مثل N70, N95 , N76 و ...

- Nokia E series ( همه گوشی های تولید شده این سری )  مثل E60, E65 و ...

- Sony Ericsson ( همه گوشی های ساخته شده از سال 2005 به بعد ) مثل W880i, W850i, K800i, K610i, W550, K750i, Z520, P990 و ... .

- Motorola ( تمامی گوشی های ساخته شده از سال 2006 به بعد ) مثل V3i و ...

- Samsung ( همه گوشی هایی که از Q4 2006 به بعد ساخته شده اند ) مثل SGH-D900 و ... .

 به اضافه تعداد بسیار دیگری از گوشی های مختلف ساخته شده و توسط دیگر تولید کنندگان

 

همچنین این نرم افزار متاسفانه به صورت خاص بر روی گوشی های زیر قابلیت نصب ندارد:

- Ericsson مدل های T68, T68i, all T6xx, K700i, Z1010, P800

- Nokia مدل های 6810, 6820, 3650, N-Gage, N-Gage QD

- Samsung مدل D500

- Motorola مدل V3 Razer

 


[ شنبه 86/11/6 ] [ 9:48 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

 

 نرم افزار حسابداری هلو

نرم افزار هلو با برنامه دلفی که قویترین برنامه بانک اطلاعاتی در جهان می باشد نوشته شده است و تحت ویندوزهای 95و98وMe وXp فارسی قابل اجرا می باشد، این برنامه با چند سال سابقه کار و هزاران مصرف کننده و با قفل سخت افزاری طراحی شده و اولین برنامه پک تحت ویندوز در ایران میباشد.صدور فاکتورهای خرید و فروش و مرجوعی و پیش فاکتور و ضایعات و امانی و سفارش خرید و تهیه و بازگرداندن کپی پشتیبان،تعیین مانده حساب اشخاص ، کالاها ، اسناد بانکی و موجودی بانکها و صندوق و صدور سند افتتاحیه،تنظیم اسناد حسابداری از قبیل حساب بانک به بانک و صندوق به بانک و حواله طرف حساب و دریافت و پرداخت اشخاص و هزینه و درآمدو سرمایه گذاری و برداشت و کارمزد بانک، انبار گردانی،تهیه گزارشات شامل اطلاعات آماری از قبیل فاکتورهایی که بالاترین خرید و یا فروش یا برگشتی ها را داشته اندیا طرف حسابهایی که به ترتیب بدهکارترین یا بستانکارترین بوده اند، از عملکردهای این نرم افزار است.

یکی از پرکاربردترین استفاده های کامپیوتر در بخشهایی مالی و امور حسابداری به دلیل اهمیت این موضوع سرعت و دقت بالای کار می باشد. در کشور عزیزمون ایران شرکتهای زیادی در زمینه تهیه و تولید نرم افزارهای مالی کار می کنند که چندین تولید انگشت‌شمار خوب و چند صد نرم افزار حسابداری بسیار بد و ناکار آمد نتیجه کار این برنامه نویسان جدید ایران زمین بوده است.
یکی از بهتر نرم افزارهای حسابداری تحت DOS شرکت نوین می باشد، که این نرم افزار فوق العاده عالی برای برنامه حسابداری می باشد و در دوره خودش جزء بهترین نرم افزارها می باشد.

Pc-home.mihanblog.com

در ویندوز بهترین نرم افزار حسابداری از نظر قیمت نرم افزار و کیفیت و از همه مهمتر پشتیبانی هلو تولید شرکت طرفه نگار می باشد. منوهای بسیار زیبا، سرعت و کارایی بسیار بالا از مزیتهای این نرم افزار می باشد که لحظاتی خوش در هنگام کار با این نرم افزار به انسان دست می دهد، یکی از بالاترین مزیتهایی که این برنامه دارد داشتن ورژنهای مختلف تحت یک بانک اطلاعاتی Sql Server 2000 می باشد که قابلیت ارتقاء را در هر لحظه بین ورژنهای مختلف را می دهد

 

 

Pc-home.mihanblog.com

.


[ جمعه 86/10/21 ] [ 6:27 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

کار بر روی تصاویر مختلف و ویرایش آن ها امروزه به عنوان یکی از بهترین سرگرمی های کاربران محسوب می شود. ایجاد تغییرات فانتزی و خنده دار یکی از پرکاربردترین این قسمت از سرگرمی می باشد. به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا عکس دوست خود را به منظور شوخی با او به یک تصویر کاملا خنده دار و مضحک تبدیل نماید. برای این کار می بایست با نرم افزارهای ویرایش عکس به صورت حرفه ای و با اعمال افکت های مختلف اقدام به ایجاد این تصاویر می کنند. نرم افزارهای مختلفی را در این زمینه می توان یافت که کاربران به کمک آن ها قادر به ایجاد افکت های مختلف به صورت آماده و با چند کلیک می باشند.

در این مطلب شما را با یکی از این نرم افزارها آشنا می کنیم.

 

Cartoon Maker نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن ها قادر به ایجاد افکت های تصویری مختلف و خنده دار بر روی تصاویر می باشند. این نرم افزار از ابزارها و امکانات مختلفی برخوردار می باشد. همچنین کاربران می توانند به کمک ابزارهای موجود در این نرم افزار تصاویر و عکس های واقعی خود را به تصاویر کارتونی تبدیل نمایند. این نرم افزار دارای افکت های مختلفی می باشد که کاربران قادر خواهند بود نیازهای خود را در این زمینه بر طرف کنند.

 

  دانلود کنید نسخه 4.71 کامل

لینک دانلود نسخه کامل از رپید شیر:
http://rapidshare.com/files/57902717/mrcn_4.71.rar


[ پنج شنبه 86/7/12 ] [ 8:37 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


منبع: www.p30download.com


حلول ماه رمضان بشارتی است بر تمامی مسلمانان که خبر از گشایش درهای فردوس برین می دهد و مژده ضیافت الهی است بر آنان که: بیایید با درک لحظه لحظه نورانی آن توفیق «میهمان خدا» بودن را داشته باشید و در مسیر عزت و سعادت و کمال از زلال چشمه انوار الهی دل و جان بشویید.

پردازشگر ضمن تبریک فرا رسیدن این ماه عزیز و پر خیر و برکت به تمامی کاربران و بازدیدکنندگان محترم، مجموعه کامل قرآن به همراه قرائت و ترجمه همزمان به 24 زبان مختلف که زبان فارسی نیز جزء یکی از آنهاست را تقدیم به کلیه کاربران محترم می نماید. این مجموعه گرانبها شامل نرم افزار های جهت روخوانی قرآن مجید و همچنین ترجمه آن به زبان های مختلف و نیز نرم افزاری جهت کمک به حفظ قرآن مجید می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار QuranReciter 4.0 :

- محیط کاربری ساده و روان
- قرائت تمام سورهای قرآن مجید با صدای استاد الغمدی
- نمایش آیات به زبان عربی و سه ترجمه مختلف انگلیسی (Picktal, Yusuf Ali and Shakir)
- ترجمه به 24 زبان مختلف پس از نصب فایل های همراه
(Azerbaijani, Bosnian, Chinese Simplified, Chinese, Dutch, Finnish, French, German, Indonesian, Italian, Japanese, Korean, Malayalam, Malaysian, Persian, Polish, Portuguese, Russian, Spanish, Swahili, Tamil, Thai, Turkish, Urdu)
- قابلیت نصب جداگانه هر زبان
- قابلیت های ویژه جهت کمک به حفظ قرآن 
- انتقال سریع به سوره مورد نظر با فشردن کلید S و دادن شماره سوره و همچنین آیه مورد نظر با فشردن کلید V
- نمایش ترجمه کلمه به کلمه برای سوره های 78 تا 114
- ارتباط مستقیم با سایت quran-hadith-index.com
- نخستین نرم افزار کاملاً رایگان قرآنی با قابلیت قرائت کل قرآن
- ابزار ListMemoriser جهت کمک به حفظ قرآن مجید
- و ...


منبع: www.p30download.com



پسورد: www.p30download.com

دانلود نرم افزار QuranReciter 4.0 (قسمت اصلی) - 13.6 مگابایت
دانلود ترجمه فارسی - 580 کیلوبایت
دانلود مجموعه کامل ترجمه ها شامل 24 زبان - 12.48 مگابایت

دانلود قرائت سوره شماره 2 تا 4 - 71.9 مگابایت
دانلود قرائت سوره شماره 5 تا 14 - 106 مگابایت
دانلود قرائت سوره شماره 15 تا 29 - 99 مگابایت
دانلود قرائت سوره شماره 30 تا 49 - 79 مگابایت
دانلود قرائت سوره شماره 50 تا 77 - 46 مگابایت
دانلود قرائت سوره شماره 78 تا 88 - 7 مگابایت
دانلود قرائت سوره شماره 89 تا 114 - 6 مگابایت

دانلود DivineQuotes 1.0 (تعدادی از آیات برگزیده قران) - 262 کیلوبایت
دانلود ListMemoriser 1.0 (ابزاری برای کمک به حفط قران) - 492 کیلو بایت

دانلود مجموعه کامل فایل های بالا به صورت یکجا - 446 مگابایت (غیر مستقیم)
بخش اول | دوم | سوم | چهارم | پنجم

سایت سازنده


[ یکشنبه 86/6/25 ] [ 11:21 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


بانک کتاب نگارش 2, ذخیره و مدیریت مشخصات کتاب‌ها
امکانات بانک کتاب شامل:

ذخیره و مدیریت مشخصات کتاب‌ها از قبیل: "عنوان کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر، سال انتشار، موضوع، توضیحات و تصویر کتاب".
ذخیره مشخصات متنی کتاب‌ها در فایل DBF (فرمت استاندارد بانک‌های اطلاعاتی) و تصاویر کتاب‌ها در فایل DBT در هر مکان.
جستجو در مشخصات کتاب‌ها و جدا کردن نتایج جستجو از کل کتاب‌ها.
جستجو ساده در عنوان کتاب‌ها.
جستجو ساده در شماره کتاب‌ها.
جایگزینی واژه دلخواه با واژه مورد نظر و محدود کردن دامنه جایگزینی.
ورود و خروج مشخصات متنی کتاب‌ها با فرمت TXT.
ایجاد لیست HTML کتاب‌ها و امکان محدود کردن دامنه آن.
جستجو زنده کتاب‌ها از طریق نوار ابزار.
استفاده چندکاربره از برنامه در شبکه.
ایجاد نسخه پشتیبان از بانک اطلاعات در هر مکان.
چاپ مشخصات کتاب‌ها.
کار در تمام ویندوزها از جمله Vista.
بدون نیاز به نصب. (جابه‌جایی فایل BookBank.exe)
کاملا فارسی.
رایگان
شما می توانید با کپی کردن فایل BookBank.exe و لیست کتاب‌هایتان روی کول دیسک به راحتی و بدون نصب برنامه آن‌ها را جابه‌جا نمایید.



 

لینک دانلود - حجم 1.41 MB
پسورد: www.parsi-soft.com


[ سه شنبه 86/5/30 ] [ 7:37 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

ساخت و طراحی عکس و تصاویر همواره یکی از بهترین سرگرمی ها و در بعضی موارد یکی از بهترین راه های کسب درآمد می باشد. طراحان عکس هروزه به دنبال شیوه های جدید طراحی و به دنبال ایده های نو برای پیشرفت در کار خود هستند. سایت های مختلف طراحی همیشه در این زمینه بهترین نتیجه را برای کاربرانی که به دنبال این موضوع می باشند فراهم می کنند. همچنین شرکت های مختلف نرم افزاری نیز امروزه به این نیازهای طراحان توجه کرده و اقدام به تولید نرم افزارهایی می نمایند که این ایده ها و طراح های جدید را در اختیار دسته کاربران طراح خود قرار می دهد.

در این مطلب قصد معرفی نرم افزاری را داریم که برای ساخت عکس و طراحی چهره ها از روش تقریبا جدید استفاده می کند.

 

Mazaika نرم افزاری است که کاربران به کمک آن می توانند تصویر مورد نظر خود را به وسیله تصاویر و آیکن های کوچک بسازند. این نرم افزار با دریافت عکس و تصویر مورد نظر شما و به کمک ابزار موجود این امکان را می دهد تا تصویر متشکل ازآیکن های کوچک برای شما نمایش دهد. همان طور که از نام نرم افزار مشخص است این نرم افزار یک تصویر همانند یک تصویر موزاییکی کرده و در هر قطعه از این موزاییک ها از یک آیکن نرم افزاری استفاده می کند تا تصویر اصلی را باسازی و به صورت یکپارچه از آیکن ها تشکیل شده است ، ارائه دهد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- تصحیح و ترکیب تصاویر به صورت خودکار

- همسان سازی آیکن ها با عکس به گونه ای که در شکل اصلی تصاویر تغییری ایجاد نشود.

- توانایی قرار دادن افکت های تصویری مختلف همانند Sharpen سازی تصاویر

- دارای ابزار جادویی کاملا گرافیکی و اجرای مراحل کار به صورت قدم به قدم

- قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی تصاویر و مشاهده جز به جز آیکن ها

- توانایی تغییر آیکن ها به صورت جز به جز و تغییر یک آیکن به آیکن دلخواه

- دارای کتابخانه ای از آرشیو تصاویر زندگی

- قابلیت تغییر یک عکس به صورت دلخواه و جداگانه از کتابخانه نرم افزار

- قابلیت قرار دادن قاب و افکت های توری بر روی تصاویر

- ذخیره سازی تصاویر موزاییکی به فرمت های jpg, tiff و bmp

- قابلیت ذخیره سازی تصاویر به صورت HTML

- و ... .

 

  دانلود کنید نسخه 3.1 را با حجم 3.06 مگابایت ( لینک غیر مستقیم ) نظر یادتون نره
  تصویری از محیط نرم افزار


[ جمعه 86/4/1 ] [ 10:33 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 49
کل بازدیدها: 559354