سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان


منبع: P30download.com


Resource Hacker ابزار رایگانی است که شما را قادر میسازد تا به فایل های 32 بیتی ویندوز نفوذ کرده و ضمن دستیابی به Source آنها, امکان مشاهده, ویرایش و حذف اطلاعات از منبع برنامه را برای شما فراهم میسازد!
این نرم افزار قادر است بروی سیستم عامل های ویندوز نسخه های Win95, Win98, WinME, WinNT, Win2000 وWinXP  کار کند و شما را تا دسترسی به سورس کامل برنامه های مختلف پیش ببرد!
این نرم افزار تصاویر گوناگون با فرمت های Icon, Bitmap, GIF, AVI, و JPG  را به همراه فایل های صوتی با فرمت های WAV و MIDI  و ... , فرم های مختلف برنامه نویسی دلفی , اسکریپت های مورد استفاده در برنامه ها و بسیاری دیگر از اطلاعات و محتویات برنامه های گوناگون را از دل آن ها استخراج کرده و در اختیار شما قرار میدهد.
با استفاده از این نرم افزار میتوانید بسیاری از ویرایشات مورد نظر خود را در برنامه های مورد نظر خود اعمال نموده و حتی آن ها را بنام خود کرده و با ساختاری جدید ذخیره نمایید!


تصویر محیط برنامه
کتاب الکترونیکی راهنمای نرم افزار
سایت سازنده

[ شنبه 86/5/13 ] [ 12:0 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


منبع: www.p30download.com


Restorator ابزاری است برای Resource  و یا به اصطلاح دستکاری فایل های اجرایی ( فایل های PE و RES ) ، با استفاده از Restorator میتوانید فایل های اجرایی exe  را باز کرده و اجزایی داخلی آن مثل متن، عکس ها، آیکون ها، صدا ها، فایل های ویدئویی، متن پنجره های و منو ها را تغییر دهید. مهمترین استفاده از این برنامه این است که شما میتوانید زبان فایل هایی اجرایی را تغییر دهید به عنوان مثال با تغییر متن پنجره ها و منو هایی یک برنامه میتوانید آن را به زبان فارسی و یا هر زبان دیگر برگردانید و آن فایل را برای استفاده کاربران هر زبانی سفارشی کنید.

برخی از قابلیت های جدید این نرم افزار عبارتند از:
- افزایش قابلیت های متغییر های خط فرمان برای انجام چندین کار بطور همزمان
- مشاهده متغییر های خط فرمان در مرجع راهنما
- پشتیانی فایل هیا اجرایی 64 بیتی (amd64, ia64)
- ساده تر شدن مدیریت و ویرایش String ها
- پشتیبانی از آیکون ها ی ویندوز ویستا
- و ...

 
قیمت: 60یورو تصاویر محیط نرم افزار
سایت سازنده
لینک منبع
[ جمعه 86/5/12 ] [ 1:0 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
هک کردن اکانت اینترنت 100 % عملی (Dial Sender ver 2.0)
یال سندر ورژن 2 برنامه ای است که توسط تیم دیتا هکر نوشته شده است که برای هک کردن اکانت اینترنت افراد می باشد.
این برنامه نسخه 2 این پکیج می باشد که مشکلاتی قبلی ان رفع شده است و این برنامه 100 ‌%‌ کار می کند


در کادر اول ایمیل خودتان را وارد کنید مثال :‌
info@2pe-2p.comسپس روی دکمه creat کلید کنید که یک پیغامی می دهد که فایل ساخته شد. سپس فایل server.exe را برای قربانی بفرستید و وقتی قربانی ان را اجرا کرد ایمیلی به همان میلی که در edit - server داده اید میل میشود که این میل هاوی اکانت های اینترنت ان طرف است و اگر می خواستید برنامه را روی خودتان اجرا بکنید فایل server.exe را اجرا کنید و محتویات اکانت به ایمیل شما فرستاده می شود
دریافت برنامه
[ یکشنبه 86/3/27 ] [ 6:54 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

هشدار !هشدار!

دوستان عزیز اخیراً دیده شده که بعضی از سایتها و وبلاگها عنوان می کنند که با ترفندی پسوورد آی دی های یاهو را بدست می آورند طرز کار مثلا تر فند!!! اینها به این تر تیب است که یک آی دی ایمیل معرفی می کنند که مال خود سایت یاهو ولی در حقیقت این آیدی مال خود صاحب سایت یا وبلاگ است اینها به شما می گویند که کدی را که من در آوردی است  و آیدی را که می خواهید هک کنید را در مایلی همراه با پسورد آیدی خود شما به آیدی فوق  ارسال کنید تا بعد از 24 ساعت پسورد آیدی فردی را که در داخل نامه اسمش را برده اید برای شما فرستاده شود .در حقیقت شما با دست خودتان پسورد خودتان را به آنها می فرستید و آیدی خود را از دست خواهید داد!!!

نمونه این سایتها:

http://meysam0098.blogfa.com/

http://www.rocketman.mihanblog.com/Post-876.aspx


 
[ سه شنبه 86/2/25 ] [ 7:54 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
فعلاً هکرهای انگلیس با بودجه چند میلیارد پوندی، پشت خط آغاز این جنگ به سر می برند.


عصر ایران ـ کارشناسان امنیتی جهان معتقدند با آغاز سال 2007 میلادی، هکرها جنگ جهانی شبکه ای به راه خواهند انداخت.

به گزارش عصر ایران (asriran.com)، خبرگزاری رویترز اعلام کرد: جبهه جدید جنگ های جهانی شبکه ای در سال نو میلادی شکل خواهد گرفت و فعلاً هکرهای انگلیس با بودجه چند میلیارد پوندی، پشت خط آغاز این جنگ به سر می برند.

این خبرگزاری افزود: هکرها قصد دارند با ارسال پیام های کوتاه آلوده، به تلفن های موبایل و وب سایت های اداری و شخصی، یک جنگ روانی بزرگ به راه بیاندازند.

رویترز خاطرنشان کرد: هک کردن ایمیل ها نیز از جمله هدف های هکرهاست زیرا این افراد بیمار با دستیابی به نامه های خصوصی الکترونیک افراد، روح آزرده خود را التیام می بخشند و در برخی موارد نیز با سوءاستفاده از آنها، به بروز درگیری های تجاری و خانوادگی ایجاد می کنند.

دیو راند، یکی از متخصصان امور امنیتی کامپیوترهای شخصی و دولتی به رویترز گفت: بخشی از انگیزه این افراد، به حماقتشان بر می گردد اما علت اصلی حرکت آنها به دریافت با جهانی کلان مربوط است.

مدیر شرکت کامپیوتری ـ اینترنتی مک کافی که سازنده قوی ترین آنتی ویروس های جهان است نیز به این خبرگزاری گفت: فقط امنیت کامپیوترها و موبایل ها بسیار سخت شده است زیرا تا چند ماه دیگر، موج جدیدی از ویروس بازی و هک کردن سایت ها آغاز خواهد شد.

وی افزود: شرکت های غیرمجاز با استخدام دانشجویان به صورت شبانه روزی و پرداخت مبالغ کلان به آنها، تنها با کارت حافظه نیم سانتیمتری تمام دارایی های یک فرد را طی یک ساعت از یک بانک به سرقت خواهند برد، پس طبیعی است که دزدها هم هک کردن را به جای حمل اسلحه و تخلیه بانک به کار ببرند زیرا در صورت حضور فیزیکی در بانک یا مغازه ها، احتمال دستگیری و مرگ وجود دارد اما با حضور در خانه یا محل کار، این امر بدون خطر صورت می گیرد.


[ سه شنبه 85/10/5 ] [ 2:31 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 558734