سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان
انتخاب بهترین بازی های سال 2007
در این مقاله قصد داریم بهترین بازیهای سال 2007 را معرفی کنیم و سعی داریم تمامی موارد فنی و مقدار جذابیت بازی برای افراد را در انتخاب خود دخیل کنیم.
بازدید ها : 180 | نظرات : 1
تنظیماتی برای اجرای بهتر بازی ها در ویندوز
در ادامه ترفندهای رایگان و ساده نرم افزاری را برای اجرای روانتر بازی ها در ویندوز XP را، به صورت آموزش های قدم به قدم مشاهده می نمایید، البته بهترین راه برای اجرای بهتر بازی ها ارتقاء سخت افزاریست، اما اعمال این ترفندها خالی از لطف نبوده و ضرری هم ندارد!
بازدید ها : 669 | نظرات : 4
مقایسه Prince of Persian و God of War
مطمئنا اگر شما طرفدار بازیهای سبک اکشن ماجراجویی باشید برای یکبار هم که شده سری بازیهای Prince of Persia را بازی کرده اید و این امر در مورد بازی خدای جنگ ( God of War ) برای اشخاصی که PS2 دارند هم صدق میکند .
بازدید ها : 523 | نظرات : 2
...مشاهده ادامه

[ دوشنبه 86/10/17 ] [ 12:0 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
Universe at War: Earth Assault
اگر طرفدار بازیهای سبک استراتژیک Real-Time باشید حتماً با بازی Rise of nations و Rise of Legends آشنا هستید. این بازی را میتوان بسیار شبیه به آن دو بازی که شرکت مایکروسافت عرضه کرد، دانست.
سبک : Real Time Strategy | سازنده : Petroglyph
6.8
نسبتا خوب
Uncharted: Drakes Fortune
حتماً با کمپانی Naughty Dog آشنا هستید، معمولاً این کمپانی بازیهای جذابی تولید میکند و انجام آنها برای اکثر افراد جالب است. این بازی نیز از خلاقیت کمپانی تولید کننده بی بهره نبوده و یک بازی ماجرایی خوب از آب در آمده است.
سبک : Action Adventure | سازنده : Naughty Dog
9.0
بسیار عالی
PAIN
قوانین بازی تقریباً ساده است و موضوع پرتاب یک نوجوان نه چندان عاقل توسط وسیله ای شبیه به تیرکمان است. شما با تنظیم زاویه و شتاب او را پرتاب میکنید. هدف این است که به هر دو طرف برخورد یعنی شخص پرتاب شونده و محیط اطراف بیشترین آسیب را برسانید.
سبک : Action | سازنده : Idol Minds
7.0
خوب
...مشاهده ادامه

 

 


[ شنبه 86/10/15 ] [ 7:30 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
پس از ماهها انتظار، روز عرضه فیفا 2008 زیباترین بازی فوتبال کمپانی EA Sports و پرفروش ترین و پر سابقه ترین بازی فوتبال دنیا که از سال 1993 توسط کمپانی بزرگ و ثروتمند Electronic Arts امریکا تا به امسال به طور مداوم ساخته می شود، فرارسید !
بازی کامپیوتری فوتبال FIFA یکی از معدود بازی های رایانه ای سرشناسیست که سال به سال تمامی طرفداران این بازی انتظار عرضه نسخه جدیدتر و زیباتری را از آن را ماهها پیش از عرضه می کشند !س
P30World پیش از عرضه رسمی این بازی در بازارهای جهانی در تاریخ 27 سپتامبر، اقدام به عرضه نسخه نهایی این بازی بسیار پرطرفدار برای تمامی ایرانیان نموده است !
فیفا 2008 به عنوان زیباترین نسخه از سری بازی های فیفا قرار است به طور همزمان در تاریخ 27 سپتامبر 2007 در کشورهای اروپایی و در 9 اکتبر 2007 رسما در امریکا برای هر سه Platform برتر بازی دنیا یعنی سیستم عامل Windows، کنسول مطرح Play Station 3 و کنسول Xbox 360 عرضه شود که تهیه کنندگان آن قول ایجاد بازی عالی و متفاوتی را برای Next Generation یا نسل اینده بازی های رایانه ای را داده بودند !
ویژگی های منحصر به فرد بازی فیفا 2008 :
- سیستم جید و منحصر نسل آینده بازی های رایانه ای در هدایت توپ و ضربه نهایی با در نظر گرفتن فاکتور ها و جزئیات متعدد همچون فشار هوا، فشار ضربه، تاثیر مدافع بر مهاجم، جهت توپ، جهت بازیکن، موقعیت مکانی توپ، قدرت پای بازیکن و .... که بر هرچه طبیعی تر شدن بازی تاثیر مستقیم می گذارد !
- کنترل کامل بازیکن بر روی اعمال حرکتی، دریبل و حتی پاس و نوع و جهت آن !
- هوش مصنوعی کاملا جدید و بسیار پیشرفته تر در قیاس با نسخه های پیشین که بازیکن چه در حمله و چه در دفاع و چه در انجام تاکتیک های تیمی! با قابلیت انجام 1000 پردازش و واکنش در هر ثانیه و به صورت کاملا آنی که بسیار هوشمندانه و انسان گونه ظاهر می گردد !
- بازی بسیار زیبای آنلاین در کلوب های مطرح دنیا با بازیکنان و تیم های درجه یک !
- کنترل کامل دربازه بان در نبرد های روبروی نفر به نفر بامهاجم برای دفاع از دربازه !
- سیستم حرفه ای لیگ و فصل که بازیکن طی انجام بازیهای متعدد مهارت بازی در بخش های مختلف استفامتی وفنی و تکنیکی و تاکتیکی افزایش می یابد !
- سیستم پیشرفته و جدید Video Upload که امکان ذخیره و آپلود مستقیم گلهای زیبا و دوست داشتنی را بر روی اینترنت و سایت فیفا می دهد !
- افزایش قابلیت های مربی گری به طرق مختلف و خلق استراتژی های مختلف شخصی مربی و اعمال آنها در بازی .
- دریافت آنی جدیدترین اطلاعات و اخبار دنیای فوتبال به صورت لحظه به لحظه در محیط بازی !
- کامل ترین بازی فوتبال تاریخ از لحاظ دریافت لیسانس و امتیاز اسامی، چهره و مشخصات بازیکنان و تیم ها با دارا بودن بیش از 620 لیسانس تیم های برتر دنیا، 30 لیگ مطرح و رسمی فوتبال دنیا و بیش از 15000 بازیکن فوتبال از تمامی ملیت ها و بیش از 30 استادیوم بزرگ و مطرح حقیقی دنیا!

تصاویری از محیط بازی فیفا 2008 :






و اما شما هم می توانید جز نسختین دارندگان بازی مطرح فیفا 2008 باشید !
برای خرید نسخه DVD و یا 4 سی دی این بازی پرطرفدار فوتبال در هرکجای ایران که هستید، شما کاربر گرامی تنها با چند کلیک از طریق لینک " خرید پستی " سایت می توانید این محصول را در درب منزل یا اداره خود دریافت کرده و سپس وجه مربوطه را به مامور پست تحویل دهید !

چهار سی دی - 3500 تومان

یک دی وی دی - 2500 تومان

نحوه خرید پستی : با کلیک بر روی " خرید پستی " سفارش دهید و بعد از دریافت مجموعه توسط پست ، وجه آن را به مامور پست بپردازید ( راهنمای خرید پستی )
- در صورت خرابی لینک " خرید پستی " سفارش خود را بصورت " سفارش مستقیم " ثبت کنید
- یا میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن 01313238749 تماس حاصل کرده و سفارش خود را اعلام بفرمایید
نحوه خرید نقدی : در صورت تمایل میتوانید وجه سفارش را نقدا به شماره حساب فروشگاه واریز کرده و از 5% تخفیف ویژه نیز برخوردار گردید !! توضیحات بیشتر

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی FIFA 2008 :
Processor: 1.3 Ghz (Windows Vista: 1.5 Ghz)
RAM: 256 MB (Windows Vista: 512 MB)
Video card: 64 MB RAM
Sound card: DirectX 9.0c compatible
DVD-ROM: 8x
Hard drive: 3.92GB
DirectX: 9.0c
[ جمعه 86/7/6 ] [ 6:13 عصر ] [ میهمان ] [ نظرات () ]

     صفحه اصلی

 

شبکه افکار اولین گیم نیت اینترنتی را به صورت on-line و به صورت تمام وقت در 24 ساعت قابل استفاده است.
یکی از ویژگی هایی که گیم نت اینترنتی را از سایر گیم نت ها متمایز می کند اتصال از راه دور می باشد یعنی شما در خانه خود بوده و از طریق اینترنت با افراد دیگری که به سرویس بازی شرکت افکار اتصال دارند می توانید بازی کنید.
بازی که فعلا بر روی Game Server شبکه افکار قرار دارد بازی Counter Strike محصول شرکت Valve Software است که پر طرفدارترین بازی تحت شبکه در کل دنیاست

به زودی بخش معرفی بازی های جدید در سایت شبکه افکار راه اندازی خواهد شد.

 

.

 


[ پنج شنبه 86/6/29 ] [ 8:22 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
معرفی 20 بازی جدید عرضه شده پردازشگرطی یک ماه گذشته.این بازی ها در تمامی ژانر های محبوب بازی های رایانه ای هستند . در ادامه به معرفی اجمالی این بازی های برتر دنیا می پردازیم ....

Colin McRae DiRT - مسابقات پیشرفته رالی صحرا
به جرات می توان گفت بازی DiRT محصول فوق العاده کمپانی Codemasters یکی از زیباترین بازی های رایانه اتومبیل رانی عرضه شده تا به اکنون است . گرافیک بسیار بالا و خیره کننده این بازی پس از عرضه ان تمامی منتقدان و علاقمندان بازی های رایانه را جذب خود کرد و توانست نمره فوق عالی و جوایز مختلفی را از سوی نشریات الکترونیک و وبسایتهای مطرح نقد بازی دنیا از آن خود کند. طراحی کاملا منحصر به فرد و بی همتای بازی، نقش عالی دوربین در صحنه های بازی، گرافیک عالی در طراحی محیط، وجود آیتم ها و جزئیات متعدد، وجود بیش از 45 ماشین زیبا و عالی طراحی شده حقیقی برای مسابقه، مکان های متعدد و زیبا طراحی شده بازی همه و همه دست به دست یکدیگر داده اند تا DiRT به یکی از زیباترین بازی های ژانر اتومبیل رانی تاریخ بازی های رایانه ای مبدل شود . مطمئنا تمامی علاقمندان به رانندگی و ژانر بازی های اتومبیل رانی از این بازی بسیار زیبا لذت خواهند برد .

Driver : Parallel Lines : راننده 4 - خطوط موازی
سرانجام پس از چند سال انتظار طرفداران بازی های رایانه ای ،نسخه چهارم محبوبترین بازی اتومبیل رانی اکشن دنیا یعنی همان Driver بار دیگر از سوی کمپانی مطرح Atari و با ویژگی هایی منحصر به فرد عرضه شد .داستان بازی در سال 1978 میلادی و در شهرهای امریکا در حال وقوع است و فیلم نامه زیبا و پرهیجان را با خود دنبال می کند. شخصیت راننده این بازی را یک جوانک 18 ساله و فراری از قانون ایفا کرده که صحنه های بسیار پرهیجانی را در جریان بازی رقم می زند . با بیش از 40 مرحله و ماموریت جذاب، سواری ماشین های متعدد، تعقیب و گریز های پرهیجان، و گرافیک عالی این نسخه Driver 4 را می توان یکی از زیباترین بازی های اکشن اتومبیل رانی تعقیب گریز نامید ! Driver : Parallel Lines بلافاصله پس از عرضه نسخه PC، Xbox و PS2 خود مورد استقبال بی نظیر طرفداران بازی های رایانه و منتقدان Game در سرتاسر دنیا قرار گرفت .

Harry Potter and the Order of the Phoenix - هری پاتر و فرمان سیمرغ
نسخه جدید از بازی بسیار پرطرفدار هری پاتر که بر پایه فیلم اورجینال این سری داستان های پرطرفدار و محبوب دنیا تحت همین عنوان که همزمان با عرضه بازی بر روی سینماهای امریکا و تمامی دنیا اکران شد ساخته شده است . بازی هری پاتر محصول دو کمپانی برتر و غول در بازی های رایانه ای دنیا یعنی شرکت های EA Games و کمپانی بازی Warner Bros می باشد . در این نسخه هری در پنجمین سال تحصیل خود در دانشکده هاگوارت با اسرار و ماجراهای تازه و عجیبی روبرو می شود که این داستان ها در جریان یک بازی کامپیوتری بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهند بود . شبیه سازی بسیار زیبا و حقیقی از چهره های بازیگران اصلی فیلم و حرکات و احساسات و صدای آنها از ویژگی های عالی این بازی رایانه ایست . وجود بازی های کوچک متعدد در جریان بازی دیگر ویژگی خوب این بازی زیبای رایانه است . بازی هری پاتر و فرمان سیمرغ توانست بلافاصله پس از عرضه با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقمندان به بازیهای رایانه ای روبرو شود .

Monster Madness: Battle for Suburbia - دیوانگی هیولاها :نبرد حومه شهر
نسخه جدید از سری بازی های جذاب و پرطرفدار رایانه ای Monster Madness این بار به گونه ای منحصر به فرد عرضه شد ! در این بازی اکشن داستان چهار شخصیت و نوجوان به نام های Zack, Carrie, Andy, و Jennifer است که در انتظار یک مهمانی شبانه در زمانی که پدر و مادر Zack شهر را برای یک سفر کوتاه ترک کرده اند، می باشند ! اما متاسفانه بلافاصله همزمان با رفتن آن دو مهمان های ناخواسته، عجیب و مزاحمی که گویا از سیاره ای دیگر آمده اند، از راه می رسند که همراه با خود مشکلات بسیاری را به همراه می آورند . وجود مبارزات جالب با استفاده از سلاح های منحصر به فرد و متعدد بازی و همچنین طنز موجود در آن از ویژگی های خوب آن است .

Grand Theft Auto: San Andreas- سرقت بزرگ اتومبیل - سن آندرس ( به صورت کاملا فارسی و دوبله شده )
محبوب ترین و برترین بازی کنسول PS2 که در محیط PC از گرافیک بالا و طرفداران فراوانی بر خوردار شده است . زیبا, پرهیجان, ماجراجویی, اکشن ! دارای رتبه ی فوق عالی از بسیاری از سایتهای برتر نقد بازی مطرح جهان . GTA San Andreas توانسته تا به امروز یکی از پرفروش ترین و محبوبترین بازی های رایانه ای چند دهه گذشته لقب گیرد . این بار به صورت کاملا فارسی و دوبله شده که جذابیت های این بازی زیبای رایانه ای را دو چندان می کند !

Overlord - ارباب
بازی اکشن ماجراجویی زیبایی که در آن شما لذت فرمان دادن به موجودات حقیر ناشناخته در دنیایی فانتزی و تخیلی را خواهید چشید . شما ارباب هستید و با استفاده از نیروهای شیطانی فوق بشری خود هر آنچه بخواهید می توانید انجام دهید . خبر بد آنکه فعالیت های و کارهای سخت بیشماری در انتظار شماست و خبر خوش آنکه نیازی نیست شما به عنوان ارباب این کارها را انجام دهید. آنقدر موجود عجیب و ناشناخته فرمانبر از شما وجود دارند که گوش به فرمان شما به عنوان اربابشان خواهند بود. حال از خوتان این سوال را بپرسید که چه قدر شرور می توانید باشید ؟ انجام ماموریت های گوناگون و سرگرم کننده، گشت و گذار در دنیای خیالی و جذاب بازی، کنترل موجودات حقیر شیطانی در پیشبرد اهدافتان و ساخت برج اهریمنانه خود از ویژگی های این بازی رایانه ایست . این بازی به طور همزمان در تاریخ عرضه برای کنسول XBox 360 و PC عرضه شد و با استقبال خوب منتقدان بازی های رایانه ای مواجه شده و توانست نمره عالی بسیاری از وب سایتهای نقد بازی مطرح دنیا را از آن خود کند.
You Are Empty - تو پوچ هستی !

بازی اکشن اول شخص زیبا و پرهیجانی که داستانش در دهه 1950 میلادی و در کشور شوروی در حال وقوع است و بازیکن می بایست بر علیه عده از سربازانی که به طور عجیبی به صورت ژنتیکی اصلاح و بهبود نژاد شده اند و قدرت های فوق بشری دست یافته اند به مبارزه بپردازید . این سربازان در پی ازمایشات متعدد داشنمندان روس برای خلق یک ابر انسان به این شکل در امده اند ولی اکنون جامعه انسانی از دست انها در امان نیست ! محیط زیبای بازی و اکشن بسیار پرهیجان و همچنین فیلم نامه منحصر به فردش این بازی را برای تمامی علاقمندان به ژانر اکشن به بازی دلچسبی مبدل ساخته است .
Surf "s Up - بر فراز موج ها !

بازی بسیار زیبا و بامزه کارتونی Surf"s Up که بر پایه فیلم انیمیشن بسیار زیبایی تحت همین عنوان که همزمان با بازی در سینماهای امریکا و سرتاسر دنیا عرضه شده است ! این فیلم انیمیشن محصول مشترک دو کمپانی بزرگ سازنده فیلم دنیا یعنی شرکت های Columbia Pictures و Sony Pictures Animation تهیه و ساخته شده است . عمده تمرکز این بازی در خوب اجرا کردن بازی ها و ورزش های ساحلی به خصوص موج سواریست که هیجان خاصی را به بازی می دهد . مسابقات موج سواری ساحلی با 10 شخصیت موج سوار دنیای حیوانات در این بازی آغاز می شود و شما ماجراهای زیبا و سرگرم کننده همراه با آن را بر اساس فیلم نامه بامزه فیلم اصلی دنبال خواهید کرد . مطمئنا تمامی علاقمندان به فیلم های انیمیشن و بازی های کارتونی به خصوص کودکان از این بازی انیمیشن زیبا و پرهیجان لذت خواهند برد .

Ascension to the Throne - عروج به تخت شاهی

Ascension to the Throne بازی استراتژیک زیبایی با درون مایه های از اکشن نقش افرینی است که این سه ژانر را به خوبی با هم در آمیخته و بازی پرهیجانی را به وجود آورده است . در سرزمین تخیلات قهرمان بازی باید با سپری کردن مراحل، آزمون ها و سختی های بسیار مسیرش را به سوی پیروزی ادامه دهد و البته دشمنان موانع بسیاری را سر راه او قرار میدهند تا مانع رسیدن شما به تخت شاهانه که حق شماست بشوند. شما آخرین بازمانده از نسل شاهانه هستید و تنها امید مردم برای نجات ! گشت و گذار در محیطی نو و پر از خیال و همچنین پر از شخصیتهای دوست و دشمن در مسیر بازی از جذابیت های این بازیست .
Code of Honor: The French Foreign Legion - رمز افتخار

بازی اکشن اول شخص زیبایی که شما را به اعماق جنگلها برده و در نقش سرباز فرانسوی 26 ساله با تمامی مشکلاتی که در مسیر جنگ و نبرد برایش اتفاق می افتد قرار می دهد.ماموریت خطرناک او ممانعت از انفجار بمب اتمی است که تمامی کشورهای اروپایی را در جریان جنگ پیش آمده به شدت تهدید می کند.
بازی در سبک تمامی بازی های اکشن جنگ جهانی و جنگیست که در عین تعد نه چندان بالای مراحل آن بازیکن را در محیط و داستان خود بسیار سرگرم می کند.

Meet the Robinsons - دیدار با رابینسون

بازی کارتونی و انیمیشن زیبایی که بر راساس فیلم انیمیشن زیبای سال 2007 کمپانی والت دیسنی با همین عنوان تهیه و ساخته شده است . بازیکن طی این بازی خودرا در نقش شخصیت اصلی فیلم اورجینال یعنی همان Wilbur Robinson می بیند و همراه با او در سپری کردن مراحل شیطانی و در عین حال سرگرم کننده بازی می پردازد . وجود تعداد بسیاری معماهای سرگرم کننده در جریان بازی از نقاط قوت آن است .

علاقمندان به بازی های رایانه ای خصوصا کودکان مطمئنا از این بازی لذت خواهند برد .

Penumbra: Overture - Episode One - شکاف در سایه ها - قسمت اول
بازی اکشن بسیار خوفناکی که که با داستان جذابش بازیکن را تا پایان بازی مجذوب خود نگاه می دارد. قدم به قدم در دنیای ناآشنای بای شما با ترس و خوف دست و پنجه نرم می کنید .شما در نقش شخصیت فیلیپ هستید که پس از فوت مادرش نامه از یک انسان مرده در یافت می کند و او را بسیار می هراساند. در نامه به وی اشاره شده بود که کتاب خاصی را بسوزاند ولی فیلیپ در عوض آن کتاب را تا به انتها خواند و این امر وی را در مسیری جدید و غیر قابل باور قرار داد ...
Penumbra: Overture توانست به دلیل فیلم نامه جذاب، گرافیک بالا و ارزش درونی بازی نمره عالی را از جانب منتقدان بازی های رایانه ای و اکثر کاربران و علاقمندان دریافت کند .

Dead Man"s Hand - چابک دست ( به صورت کاملا فارسی و دوبله شده )
شما در نقش El Tejon یک هفت تیر کش بسیار حرفه ای در یک ماموریت خطرناک و پرهیجان انتقام جویانه ایفای نقش می کنید !
همانطور که داستان پرهیجان این بازی اکشن کمپانی Atari پیش می رود، در تعقیب گروه The Nine خواهید بود که آن خیانت غیر قابل بخشش را به شما کرده و شما در پی انتقام جویی از انها هستید . بازی در سبک زیبایی از اکشن عرضه شده که وجود عناصر بسیار زیبای وسترن و غرب وحشی از نقاط قوت آن است. تیر اندازی، تعقیب و گریز، اسب سواری از جمله صحنه ها و لوکیشین های مختلف این بازیست. این بار به صورت کاملا فارسی و دوبله شده که جذابیت های آن را دو چندان می کند.
ONIMUSHA 3 Demon Siege - جنگجویان افسانه ای 3 ( به صورت کاملا فارسی و دوبله شده )

آخرین نسخه از بازی مطرح و بسیار زیبا، اکشن و ماجراجویی سال 2006 کمپانی Capcom که سالها با عرضه نسخه های پیشین آن در کنسول PlayStation 2 به فروش و محبوبیت فوق العاده ای دست یافت ! در نسخه سوم این بازی که به طور همزمان برای PC و کنسول XBox نیز منتشر شد، جذابیت ها و زیبایی های بیشتری را در آن مشاهده می کنیم و Onimusha در این نسخه انتظار بازکنان را از یک بازی اکشن مبارزاتی، رزمی و ماجراجویی به خوبی بر آورده می کند. داستان بازی در شهر پاریس در حال وقوع است، جایی که در یک آن مورد حمله شیاطین و اهریمنان قرار می گیرد و حال که شما در این بازی علاوه بر گشت و گذار و تجربه کردن پاریس مدرن و امروزی، به ژاپن باستان نیز سفر خواهید کرد ! حضور خوب ژان رنو بازیگر مطرح سینمای فرانسه و هالیوود در این بازی نیز از نقاط قوت آن است .بازیکنانی که از دسته بازی هایی همچون سری بازی های Devil May Cry و Prince of Persia لذت برده اند مطمئنا Onimusha نیز جذابیت های بالایی برایشان خواهد داشت. این بار به صورت کاملا فارسی و دوبله شده که جذابیت های این بازی اکشن را دو چندان می کند !

HOT ROD - شکارچیان سرعت 1 و 2 ( به صورت کاملا فارسی و دوبله شده )
مجموعه ای از 2 بازی اتومبیل رانی زیبا و پرهیجان از سری بازی های HOT ROD شرکت ValuSoft که در سالهای 2003 و 2004 میلادی عرضه شده و با استقبال بسیار خوبی از جانب هواداران بازی های اتومبیل رانی روبرو شد. مسابقات خشن و پرهیجان درون شهری و برون شهری این دو بازی همراه با کسب در آمد و خرج پول های بدست آورده در جریان بازی از ویژگی های خوب آن است . این بار به صورت کاملا فارسی و دوبله شده که بر جذابیت های آن می افزاید !

The Snow Queen Quest - در جستجوی ملکه برفی
بازی اکشن ماجراجویی کوچک و در عین حال جذابی که در ادامه سری داستان های ملکه برفی، این بار شما در داستانی پرهیجان و در قالب یک بازی ماجراجویی سرگرم کننده به ادامه این ماجراها می پردازید . در راه با دوستان وفادار و بی همتای خود همپیمان می شوید و طلسم به وجود آمده را از بین می برید.. شما می بایست راه خود را از اعماق جنگلهای طلسم شما در پیش گیرید تا به قلعه ملکه برفی برسید و بتوانید منشا قدرت و طلسم او را از بین ببرید ! این بازی برای علاقمندان به بازی های ماجراجویی و اکشن بازی های نه چندان طولانی میتواند گزینه مناسبی باشد

Charlie and the Chocolate Factory - چارلی و کارخانه شکلات سازی ( به صورت کاملا فارسی و دوبله شده )
به دنیای هیجان انگیز و جادویی Willy Wonka و کارخانه شکلات سازی اش خوش آمدید ! بازی جالب چارلی و کارخانه شکلات سازی بر اساس فیلم بسیار مطرح سال 2005 کمپانی برادران وارنر و Tim Burton کارگردان مطرح با همین عنوان ساخته شد که بازی جانی دپ بازیگر مطرح سینماتی هالیوود در آن مشهود بود است .
وجود سرگرمی های متنوع در گوشه و کنار بازی و مراحل مختلف از ازجمله جذابیت های این بازی سرگرم کننده رایانه ایست که برای تمامی سنین عرضه شده است . این بار به صورت کاملا فارسی و دوبله شده که توسط یکی از شرکت های ایرانی به این صورت بازگردانی شده است .

Land of the Dead: Road to Fiddler"s Green - سرزمین مردگان ( به صورت کاملا فارسی و دوبله شده )

بازی اکشن ترسناک محصول سال 2005 میلادی که شما در شخص جک می بایست در میان تمامی ترس ها و مرده ها که از بیماری مرموزی رنج می برند مراحل را سپری کنید . استفاده از سلاح های مختلف سرد و گرم جنگی، مبارزه با موجودات مخوف، ترس و دلهره آنی همگی از جمله ویژگی های این بازی اکشن ترسناک است . بازی سرزمین مردگان در سال 2005 نتوانست آن چنان نظر منتقدان را جلب خود کند ولی از سوی علاقمندان به بازی های رایانه ای با استقبال قابل قبولی روبرو شد.
این بار به صورت کاملا فارسی و دوبله شده که توسط یکی از شرکت های ایرانی به این صورت بازگردانی شده است .

Paradise - بهشت گمشده (به صورت کاملا فارسی و دوبله شده )

بازی زیبای ماجراجویی محصول سال 2006 که کمپانی و تولید کنندگان سری بازی های بسیار محبوب ماجراجویی Sybria آن را در همان سبک ولی با داستانی جدید شما را به قلب قاره پرماجرا و مرموز افریقا می برند.شما در نقش "آن اسمیت" یک زن جوان که به فراموشی دچار شده نقش آفرینی می کنید و وی را در مسیر و ماجراهای پیش آمده طی سفر همراهی می کنید .
علاقمندان به بازی های ماجراجویی خصوصا بسیاری بسیار پرطرفدار Sybria از این بازی پرهیجان بسیار لذت خواهند برد.
این بار به صورت کاملا فارسی و دوبله شده که بر جذابیت های آن می افزاید!

یکی از زیباترین بازی های وسترن ارائه شده تا به حال که در ژانر اول شخص شلیک کننده می باشد . علاقمندان به فیلمها و بازی ها و در کل سبک وسترن از این بازی لذت خواهند برد ! ندای خوارز با پشتیبانی کمپانی مطرح بازی های رایانه ای Ubisoft توانست با استقبال خوبی از سوی هواداران ژانر اکشن بازی های رایانه ای روبرو شود .
Call Of Juarez توانست به دلیل زیبایی های بازی و منحصر بودن در ژانر خود از بسیاری از وب سایتهای نقد بازی دنیا نمره عالی را دریافت کند.
این بار به صورت کاملا فارسی و دوبله شده که با گزارشی فارسی و زیبا برای ایرانیان عرضه شده است .

 

تمامی بازی های فروشگاه را می توانید در هر کجای ایران که هستید ، ابتدا در درب منزل یا اداره خود تحویل گرفته و سپس وجه آن را به مامور پست بپردازید!
 


[ چهارشنبه 86/4/20 ] [ 7:18 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

متداولترین اشتباهات کاربران در هنگام کار با کامپیوتر

عمومیfmas می نویسد "در این ترفند قصد داریم به معرفی متداول ترین اشتباهات کاربران در تمامی سطوح دانسته ها بپردازیم. بیشتر این اشتباهات به مسائل امنیتی مربوط میشود اتصال کامپیوتر به برق بدون استفاده از یک سیستم حفاظتی به منظور کنترل نوسانات جریان برق : عدم رعایت این موضوع می تواند باعث صدمه فیزیکی به کامپیوتر و از بین رفتن داده موجود بر روی آن گردد . برخی از کاربران این تصور را دارند که صرفا" پس از بروز یک شوک الکتریکی قوی احتمال بروز مشکل برای سیستم وجود خواهد داشت . ضمن رد این برداشت ، می بایست به این نکته اشاره گردد که هر چیزی که بتواند در سیگنال های الکتریکی وقفه ای را ایجاد و جریان برق را مجددا" از ابتدا آغاز نماید ، می تواند باعث سوزاندن قطعات کامپیوتر گردد . استفاده از برخی وسایل برقی ، خصوصا" دستگاه هائی‌ نظیر سشوار و هیتر که به ولتاژ بالائی نیاز دارند ، می تواند باعث ایجاد نوسانات شدید گردد . پس از قطع جریان برق و اتصال مجدد آن نیز ممکن است تا رسیدن به یک سطح ولتاژ مطلوب ، زمانی بطول انجامد ( هر چند اندک ) و در همین فاصله ممکن است مشکلات خاصی برای برخی از دستگاه ها ایجاد گردد .
"

  ارسال شده بوسیله naslejavan (مشاهده 125)
( ادامه متن ... )

 

بستن اتوماتیک برنامه های هنگ کرده

ویندوزsamad_system می نویسد "مطمئنأ این مشکل برای شما نیز پیش آمده است که برنامه ای تحت ویندوز ، دچار مشکل شده باشد و پیام Not Responding بدهد. ساده ترین کار در این زمان فشردن سه کلید Ctrl+Alt+Delete و انتخاب برنامه و زدن دکمه End Task است تا برنامه هنگ کرده بسته شود. اما این کار ممکن است وقت زیادی از شما را بگیرد. هم اکنون قصد داریم ترفندی کارآمد را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید پس از هنگ کردن برنامه به طور اتوماتیک آن را ببندید بدون اینکه عملی انجام دهید.

بدین منظور:
"

  ارسال شده بوسیله naslejavan (مشاهده 377)
( ادامه متن ... )

 

هک بصورت حرفه ای بدونه فرستادن فایل و هیچ برنامه ای

اینترنتsamad_system می نویسد "مطلبی که در اینجا میخوانید یکمی پیچیده است بنابراین اصلا نگران نباشید گام به گام با این متن پیش بروید سعی میکنم خیلی ساده عنوان کنم اصلا نگران نباشید
خلاصه کاری که ما میکنیم این است که ما با کارهای زیر میخواهیم به ویندوز 2000 یا ایکس پی حمله کنیم از بیرون دستگاه بدون اینکه به قربانی فایلی بدیم اجرا کنه یا هر ارتباط دیگری با قربانی داشته باشیم یعنی میخوایم خیلی حرفه ای نه مثل این هکر های تازه کار که تروجان میدن به مردم خیلی حرفه ای خودمان میخوایم یک پورت روی دستگاه قربانی باز کنیم بدون اینکه حتی یک کلمه هم با قربانی حرف بزنیم خوب حالا که فهمیدید چیکار میخوام بکنیم من یکبار دیگه هم خلاصه بگم یک ای پی انتخاب میکنید و بعد هکش میکنید "

  ارسال شده بوسیله naslejavan (مشاهده 926)
( ادامه متن ... )

 

بازگشایی رمز فایلهای Zip و MS Word و MS Excel توسط Ultimate ZIP Cracker 7.3

نرم افزارsamad_system می نویسد "بسیاری از افراد برای محافظت از اطلاعات و آرشیو های خود آن ها را رمز گذاری می کنند , برای مثال آرشیو های فشرده Zip و یا متون Microsoft Word از جمله این موارد می باشد که کاربر مایل نیست تا شخص دیگری به آرشیو متنی و یا فایلی او دتسرسی و توانایی ویرایش مجدد آن را داشته باشد . ولی ممکن است شما پسوردی که برای این فایلهای مهم خود گذاشته اید فراموش شود و یا شاید مایل باشید به پسورد یک فایل رمز گذاری شده دسترسی پیدا کنید !"

  ارسال شده بوسیله naslejavan (مشاهده 392)
( ادامه متن ... )


[ یکشنبه 86/3/13 ] [ 9:37 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

ایا شما نیز از آن دسته افراد علاقمند به ساخت بازی های رایانه ای بدون صرف ساعت ها وقت برای یادگیری زبان های برنامه نویسی و اصول ساخت بازی های رایانه ای هستید؟
شرکت
Yoyo Games نرم افزار جالبی تحت عنوان Game Maker داراست که  طی نسخه های متعدد به پیشرفت های قابل قبولی در زمینه ساخت آسان بازی های رایانه ای دست یافته است . توسط این نرم افزار شما تمامی مراحل ساخت بازی های ساده دو بعدی و حتی سه بعدی رایانه ای اعم از بازی های فکری یا بازی های مرحله ای و شخصیتی و اکشن و شلیکی و .... را در محیطی تمام بصری و Visual بدون حتی یک خط برنامه نویسی را خواهید ساخت . تمامی آیتم های بازی اعم از شخصیت ها، تصاویر متحرک، پس زمینه، موسیقی متن، افکت های به کاربرده شده و ابعاد گرافیکی محیط بازی به اسانی و تنها با کلیک های ساده موس توسط شما خلق و ساخته می شوند .
آخرین ویرایش ارائه شده از شرکت
Yoyo Games برای این نرم افزار مفید Game Maker 7.0 است که نکته جالب در مورد آن استفاده رایگانیست که شرکت سازنده در اختیار علاقمندان به آن قرار داده است و تنها کسانی که مایل به استفاده از تمامی ویرایش های حرفه ای این نرم افزار هستند می تواند آن را خریداری و رجیستر کنند.

برای مشاهده نمونه بازی های ساخته شده توسط این نرم افزار کوچک و بسیار قدرتمند می توانید به این صفحه از سایت سازنده مراجعه نمایید .

ضمنا Game Maker به کاربرانی که با زبان برنامه نویسی اشنایی دارند امکانات و انعطاف های بسیاری را پیش رویشان قرار می دهد تا از قابلیت های این نرم افزار حداکثر استفاده را ببرند .

Game Maker 7.0 سازگاری کامل با ویندوز های Windows 2000, XP Pro, XP Media Center , ,ویندوز Vista را دارد .


[ شنبه 86/1/18 ] [ 7:48 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
[ شنبه 86/1/18 ] [ 7:45 صبح ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

نسخه ی جدید بازی بسیار پرطرفدار اکشن تروریستی Rainbow Six و عرضه ی دیگری از سری بازی های تام کلنسی رمان نویس مطرح امریکایی داستان های بازی کمپانی یوبی سافت پس از یک سال انتظار علاقمندانش با ویژگی های برتر و زیباتر نسبت به نسخه ی پیشین عرضه شد. این بار گارفیک بسیار بالا و طراحی زیبای محیط، داستان جالب بازی و همچنین تاکتیک منحصر به فرد مبارزاتی و شلیک کردن در جریان بازی از ویژگی های برتر آن است. این بار تروریست ها به لاس وگاس می روند، شهری که بیش از 36 میلیونت جمعیت دارد و مجمع بسیاری از توریست ها و مشاهری و خوانندگان و بازیگران و افراد مطرح دنیاست که این امر وجود آنها در این شهر را بسیار خطرناک تر و مخوف تر می سازد. Rainbow Six Vegas توانست به خاطر گرافیک بالا و فیلم نامه قدرتمندش نمره عالی و فوق عالی را از بسیاری از وب سایتهای برتر نقد بازی دنیا از آن خود کند ! این بار حتی بالاتر از دیگر داستان مطرح کمپانی UbiSoft یعنی سری Double Agent سری بازی های فرار از سلول ! در این نسخه از بازی گروهی جدیدی از Rainbow را به رهبری شخصیتی جدید تحت نام لوگان کلر، متخصص امور سلاح های قدرتمند مایکل والتر و متخصص امور الکترونیک و کنترل از راه دور محیط با نام یونگ پارک تشکیل شده است.
The Elder Scrolls IV: Oblivion Knights of the Nine - کتبیه های کهن 4 : نسیان + شوالیه های نه

نسخه ی جدیدی از بازی بسیار زیبا و قدرتمند و گرافیکی نقش آفرینی و اکشن کتبیه های کهن که در سال 2006عنوان یکی از برترین بازی سال و در میان نظرات تمامی منتقدان دنیا یکی از بالاترین نمرات تاریخ بازی های رایانه را از آن خود کرد !
The Elder Scrolls IV: Oblivion در مارس 2006با گرافیک خیره کننده، داستان جالب و صدای بسیار فراگیر توانست از هر جهت بالاترین نمرات یک بازی رایانه ای نقش آفرینی را از آن خود کند و تا مدت ها در لیست پرفروش ترین های امریکا قرار گیرد.به تازگی از سوی کمپانی سازنده یعنی Bethesda Softworks ویرایشی جدید یا به اصطلاح Expansion Pack ای از این بازی زیبا عرضه شده است که مراحل و امکانات جدیدی را به این بازی جذاب افزوده است. این نسخه از بازی نیز از گرافیک خوب و صدای فراگیری برخوردار است و توانست از بسیاری از منتقدان نقد بازی دنیا نمره عالی و فوق عالی را دریافت کند. پنج جایزه و عنوان برتری که این بازی زیبا پس از عرضه از آن خود کرده است شامل برترین بازی سال، اعتیاد آور ترین بازی، برترین بازی نقش آفرینی، بالاترین نمره حقیقی و بهترین اجرای نقش شخصیت اول بازی می باشد ! شاید تنها گزینه ای که مانع از پرطرفداری این بازی زیبا در ایران شده باشد نیاز آن به سیستمی قوی و نیازمندی به تسلط نسبی بر زبان انگلیسی باشد !
( یک دی وی دی شامل نسخه ی اصلی بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion همراه با Expansion Pack بازی Knights of the Nine برای آپگرید بازی )
The Secrets of Atlantis: The Sacred Legacy - ناگفته های آتلانتیس : میراث مقدس

پنجمین نسخه از سری بازی های اسرار آمیز ماجراجویی و فکری آتلانتیس که از محبوبیت خوبی در میان علاقمندان به بازی های ماجراجویی و فکری رایانه ای برخوردار است. نخستین نسخه این بازی ماجراجویی در سال 1997 و با نام Cryo Interactive’s Atlantis: The Lost Tales ساخته شد. پس از آن در سال های 99 و 2001 و 2004 سه نسخه دیگر تحت عنواین Beyond Atlantis ،Atlantis III: The New World و Atlantis Evolution ساخته و عرضه شد. داستان بازی در سال 1930 رخ می دهد و شما در طی این بازی از شهر نیویورک در غرب به هند در شرق سفر می کنید و در طی این مسیر بسیاری از ناگفته های آتلانتیس را کشف خواهید کرد.
Arthur and the Minimoys - آرتور و کوتوله ها

بازی کارتونی انیمیشن پرهیجانی که بر اساس فیلم سینمایی انیمیشن زیبایی با همین نام که که به تازگی قرار است بر روی پرده سینماهای امریکا در ماه ژانویه 2007 عرضه شود ساخته شده است.این جز معدود دفعاتیست که فیلم انیمیشن و بازی به طور همزمان در حال عرضه هستند! تمامی شخصیت های محبوب فیلم اصلی در این بازی در پیشبرد اهداف و حل مشکلات و معماها نقش دارند. بازسازی خوب و جالب دنیای جذاب کوتوله ها از ویژگی های خوب بازی و این فیلم انیمیشن است ! این بازی در حدود یک ماه و اندی زودتر از زمان تعیین شده منتشر شده است که برای علاقمندان آن خبر خوشیست.
D.I.R.T : Origin of the Species - منشا انسان

بازی اکشن سوم شخص شلیک کننده که با اکشن شدید و حالت نقش آفرینی که در خود داراست بازی جالبی را خلق کرده است . داستان بازی در طی مهاجرت به صحرای نوادا جایی که سلاح جدید و خطرناکی تحت عنوان Project G.I.Ants در حال ساخت و آزمایش است شکل می گیرد .شما نقش دختر نوجوانی را دارید که می بایست دوستان خود را از خطری که در طی انجام اشتاباهات آن آزمایش خطرناک برایشان پیش آمده، نجات دهد.
Panzer Elite Action: Dunes of War - نبرد برگزیده تانک : ریگ های جنگ

نسخه ی جدید از این بازی محبوب مبارزاتی تانک .بازی اکشن که داستان مبارزات سه تانک در طی جنگ جهانی دوم است . تانک لشکر آلمان، تانک لشکر روسیه و تانک لشکر امریکا . دارای نقشه ها و Map های جدید برای بازی و قابلیت های خوب بای چندنفره از ویژگی های این بازیست. علاقمندان با بازی های تانکی مرتبط با جنگ جهانی از این بازی لذت خواهند برد.
Lawnmower Racing Mania 2007 - مسابقات اتومبیل رانی ماشین های Lawnmower

بازی جذاب اتومبیل رانی مسابقات اتومبیل های کوچک شبه چمن زنی Mower که بر اساس مسابقات رسمی این رشته در در امریکا ساخته شده است.همچنین شامل 18 مرحله جذاب و مسیر مختلف برای ادامه ی بازیست .
Harley-Davidson Motorcycles: Race to the Rally - مسابقات رالی هارلی دیویدسون
بازی موتور سیکلت رانی موتور مشهور هارلی دیویدسون که موتور سیکلت رانان در سواحل و مسیر های مختلف و متنوع امریکا به مسابقه با یکدیگر می پردازند. دارای 20 موتور سیکلت برتر و قدرتمند کمپانی هارلی دیویدسون که همگی قابل تغییر می باشند و رانندگان می توانند آنها را تجهیز نمایند و قدرتشان را چندبرابر کنند.


[ سه شنبه 85/9/28 ] [ 1:21 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
بخش بازی های  سایت با 25 بازی از جدیدترین بازی های ماه نوانمبر و دسامبر 2006 به روز شد. بازی هایی زیبا، هیجان آور و در تمامی سبک ها برای علاقمندان به بازی های رایانه ای. در ادامه به معرفی اجمالی این بازی ها می پردازیم.

Neverwinter Nights 2
سرانجام دومین نسخه از بازی اکشن نقش آفرینی بسیار پرطرفدار و تخیلی Neverwinter Nights به همان زیبایی که انتظار می رفت عرضه شد و به خوبی توانست نظر منتقدان بازی دنیا را به خود جلب کند. Neverwinter سرزمینی خیالی در شمال غربی شبه قاره فارون که سرزمین اژدها و سیاه چال های مخوف و هر آنچه ذهن بشر تا کنون به عنوان افسانه و وهم باور داشت است . این نسخه از بازی ارزش درونی بالایی برخوردار است، فیلم نامه ی جذاب، گرافیک مناسب ، صدای فراگیر و یکنواختی در سطحی بالا در تمامی مراحل از ویژگی های برتر آن است. قدرت بسیار بالا در اجرای بازی چند نفره و آنلاین دیگر ویزگی متمایز کننده این بازی تخیلی و بسیار زیباست. نسخه های پیشین این بازی توانسته اند پس از هر بار عرضه رتبه پرفروش ترین بازی در سبک خود را از آن خود کنند و از دیدگاه منتقدان نمره های عالی و فوق عالی را در سال عرضه ی ، نسیب خود سازند. Neverwinter Nights 2 نیز به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود توانست از اکثر وب سایتهای برتر نقد بازی دنیا نمره ی فوق عالی و عالی را از آن خود کند! این بازی زیبا به اعتراف منتقدان می تواند بازی کنان را بیش از 50 ساعت پشت رایانه میخکوب نماید .
این بازی در قالب دو دی وی دی منتشر شده است که نشان از حجم بالا و غنی بودن محتوای آن دارد .

The Lord of the Rings, The Battle for Middle-Earth II, The Rise of the Witch-King - ارباب حلقه ها، نبرد برای میانه زمین 2، برخواست Witch King .
پس از بیش 1000 سال صلح، دوباره جنگ به میانه ی زمینه باز می گردد. Witch King در سدد تهیه ارتشی بسیار قدرتمند از شیاطین در سرزمین Angmar است .
نسخه ی جدید بازی استراتژیک بسیار پر طرفدار ارباب حلقه ها پس از فروش بسیار موفقیت آمیز و نسخه ی Battle for Middle Earth II، و قرار گیری آن در صدر یکی از محبوبترین بازی های استراتژیک تحت شبکه، نسخه ی جدید این بازی بسیار محبوب توسط کمپانی Electronic Arts به صورت Expansion Pack شامل داستانی زیبا و جدید و مراحلی متعدد با نام Rise of the Witch-King عرضه شد. Witch King ارباب سرزمین نازگول یکی از خطرناک ترین خدمتکاران سارون بوده است. این نسخه از بازی ارباب حلقه ها به دلیل گرافیک بالا و صدای تاثیر گذار و خوب خود توانست از بسیاری از وبسایتهای برتر نقد بازی دنیا نمره عالی را دریافت کند.
( در قالب دو دی وی دی یک دی وی دی بازی اصلی و یک دی وی دی Expansion Pack نسخه ی جدید)

The Godfather - پدر خوانده ( به صورت کاملا فارسی )
بازی اکشن و ماجراجویی بسیار جذاب که بر پایه کتاب زیبا ماریو پوزو و فیلم کلاسیک ماندگار پدخوانده فرانسیس فورد کاپولا ساخته شده است ! گرافیک بالا و داستان جذاب بازی از ویژگی های خوب این بازی اکشن و ماجراجوییست . این بازی زیبا و هیجان انگیز توانسته از اکثر وب سایتهای نقد بازی دنیا نمره عالی را از آن خود کند . این بار به صورت کاملا فارسی برای علاقمندان ایرانی این بازی قدرتمند که توسط یکی از شرکتهای ایرانی به این منتشر شده است.

Moorhuhn Collection 1&2 - کلکسیون بازی های جذاب Moorhuhn
کلکسیونی ارزشمند شامل نسخه های مختلف بازی جذاب Moorhuhn شخصیت کارتونی و بسیار جالب مرغ که با بازی های شلیک مستقیم و امتیاز گیری معروف خود طرفداران بسیاری پیدا کرده است. محصولی از شرکت Phenomeia که نسخه های مختلف این بازی کوچک و بسیار پر هیجان سال های مختلف برای رایانه، Play Station و حتی موبایل و برخی کنسول های بازی عرضه کرده است.
موجود در این مجموعه :
Moorhuhn X
Moorhuhn 1
Moorhuhn 2
Moorhuhn 3
Moorhuhn Soccer
Moorhuhn Mah-Jongg
Moorhuhn ADVENTURE
2
Moorhuhn PINBALL VOL.1
Moorhuhn WANTED
Moorhuhn KART 2
Moorhuhn WINTER-EDITION
Moorhuhn im Anflug
Moorhuhn SCHATZJ?GER

Sonic Riders - اسکیت سواران سونیک
تمامی علاقمندان به بازی های رایانه ای مخصوصا کنسول قدیمی و بسیار پر طرفدار SEGA Genesis کمپانی سگا، با شاه گل بازی های سگا یعنی SONIC که از محبوبترین، زیباترین و پرطرفدار ترین آنها بوده آشنایی کامل دارند. کمپانی سگا پس از یک سال از عرضه ی نسخه ی Sonic Heroes یا قهرمانان سونیک برای کنسول PS2، نسخه ی جدیدی از بازی محبوب خود را برای کامپیوتر نیز عرضه کرد.در Sonic Riders شخصیت سونیک و دوستانش می بایست در ماموریتی برای نابودی نقشه پلید دکتر اگمن دمشن اصلی سری بازی های سونیک می باشند. این بازی به صورت انفرادی و چند نفره و در حالات مختلف مبارزات، مسابقه، داستانی و ... قابل اجرا توسط چندین شخصیت اشنای فعال بازی سونیک و بیش از 10 شخصیت آشنای غیر فعال بازی می باشند.

The official WTCC Game - مسابقات اتومبیل رانی WTCC
بازی اتومبیل رانی مخصوص مسابقات جهانی و مطرح و پرطرفدار WTCC دنیا با تمامی جذابیت های درونی آن. تمامی ماشین ها، راننده ها و مسیر های مسابقه به صورت حقیقی و بر پایه ی عناصر واقعی خلق شده اند. رانندگی حقیقی و واقع گرایانه و ارائه ی حالات مختلف بازی و مسابقه از ویژگی های خوب این بازی اتومبیل رانی مسابقاتیست.

Guilty Gear X2 - لباس گناه
یکی از بازی های زیبای مبارزاتی دو بعدی ساخته شده تا به حال که علاقندان به کنسول PS2 به خوبی با آن آشنایی دارند. این بازی در سبک بازی های آشنایی چون TEKKEN و Mortal Kombat است. Guilty Gear X2 در سال 2003 برای کنسول PS2 عرضه شد و حضوری بسیار موفقیت آمیز در میان طرفداران بازی ها و بازتاب خوبی میان منتقدان بازی ها داشت و با گرافیک، صدا، فیلم نامه سایر ویژگی های یکنواخت و در سطحی نسبتا بالا، توانست نمره عالی را از بسیاری از منتقدان بازی از آن خود کند. به تازگی نسخه ی PC این بازی نیز عرضه شده است که خبر خوبی برای علاقمندان به بازی های رایانه ای مخصوصا بازی های مبارزاتی رو در روی سنتیست ! این نسخه از بازی دارای 20 شخصیت مبارز و 6 شخصیت جدید برای نسخه ی PC و مراحل متعددیست که بازیکنان را جذب خود می کند.

Made Man - انسان ساختگی
بازی اکشن اول شخصی ماجراجویی و به سبک مدرن که داستان زیبا را درون خود دارد و در جریان بازی بازیکن را در خود قرار می دهد. این بازی بر اساس داستان مطرح مافیایی دیوید فیشر نویسنده مطرح امریکایی نوشته و ساخته شده است .

Agatha Christie : Murder on the Orient Express - آگاتا کریستی : قتل در قطار سریع الشرق
بازی ماجراجویی زیبای دیگری از سری بازی های زیبای آگاتا کریستی، رمان نویس مطرح داستان های جنایی و جذاب، این بار شرکت AWE Games بازی زیبای آگاتا کریستی را بر اساس داستان بسیار پر فروش Murder on the Orient Express را ساخته و با همین نام نسخه ی جدید این بازی ماجراجویی پر طرفدار را عرضه نموده است . علاقمندان به بازی های ماجراجویی و معما گونه از این بازی لذت خواهند برد.

BIONICLE Heroes - قهرمانان بایونیکل
بازی تخیلی اکشن، قهرمان و اسطوره پروارانه که با داستان قدیمی خیر در برابر شر ساخته و عرضه شده است. شخصیت های اصلی این بازی ربات ها و موجودات خیالی و غیر حقیقی تشکیل می دهند. این بازی شما را به دنیای تخیلی Voya Nui می برد که دنیایی پر از شخصیت های آهنین و ربات مانند است .

Eragon - افسانه اراگون
بازی زیبای نقش آفرینی که بر پایه ی فیلم زیبایی تحت همین عنوان که چندی پیش بر روی سینماهای امریکا در حال اکران بوده ساخته شده است. این فیلم محصول کمپانی مطرح Twentieth Century Fox بوده و بر اساس رمان بسیار مطرح کریستوفر پائولینی ساخته و تهیه شده است که بازیگران مطرحی چون ژرمی آیرن برنده جایزه اسکار و جان مالکوویچ نامزد دریافت جایزه اسکار را در خود داراست که در جریان بازی نیز به زیبایی نقش آفرینی می کنند. بازی تخیلی و زیبایی که بر اساس دنیای تخیلی و پرهیجان دراگون ها و مجودات خیالی تحت عنوان اژدهاست که به گونه ای زیبا شکل گرفته است .

History Channel: Civil War - جنگ تمدنها
بازی اکشن و مرتبط با داستان های جنگ جهانی دوم، به صورت اول شخص شلیک کننده با داستان جالب دیگری از ماجراهای زیبای و خاطره انگیز و مطرح آن مخصوصا 12 عدد از مبارزات تاریخی ارتش امریکا. محصولی از کمپانی مطرح Activision که همیشه محصولات فوق العاده ای عرضه می کند.

The Mark - نشان
بازی اکشن زیبای تروریستی که در آن نقشه دزدیدن یک موشک اتمی و انفجار آن در یکی از بزرگترین شهرهای اروپا، لندن، مطرح شده و در شرف انجام است . داستانی زیبا و اکشنی هیجان آور از ویژگی های خوب این بازیست. شما می بایست علاوه و توقف تروریست ها، جان خواهر شخصیت Fletches را نیز نجات داده و وی را برای نجات به صحرای عرب ببرید.

Left Behind: Eternal Forces - ارتش جاودان
بازی استراتژیک و با زمینه ای مبارزاتی و Sci-Fi .داستان بازی بر اساس رمان بسیار پرفروش Left Behind که داستانی تخیلی در رابطه با روزهای پایانی جهان داراست . با تمامی این اوصاف بازی نتوانست نظر منتقدان را آنچنان جلب کند.

Alpine Ski Racing 2007 - مسابقات اسکی آلپاین 2007
علاقمندان به اسکی و ورزشهای زمستانی از نسخهی جدید از سری بازی های مسابقات اسکی زمستانی و تمام تورنومنت ها و حواشی آن مطمئنا لذت خواهند برد. این بازی محصولی جدید از کمپانی مطرح RTL است که شما در آن هم می توانید در نقش قهرمانان مطرح اسکی جهان ایفای نقش کنید، و هم با ساختن شخصیت مورد نظر خود به عنوان ورزشکار، در مسابقات شرکت کنید.

Ski Jumping 2007 - مسابقات پرش با اسکی 2007
نسخه ی جدیدی از سری مسابقات زیبای ورزشهای زمستانی و پرش اسکی که علاقمندان به آن حتما با این سری بازی ها آشنایی کامل دارند. نسخه ی پیشین این بازی به ادعای سایت سازنده بیش از 1.1 میلیون عدد در سرتاسر دنیا فروش داشته که رقم قابل توجه برای چنین بازی ورزشیست .

Warhammer: Mark of Chaos
بازی استراتژیک Real-Tme که مبارزات 3 بعدی زیبایی را به صورت استراتژیک زیبا و بسیار جزئی طراحی شده و با حالتی حماسی و اسطوره پرورانه بر اساس سری داستان های افسانه ای و مطرح Warhammer به نمایش می گذارد .این بازی به دلیل گرافیک خوب و داستان جالبش نمره ی خوبی را از بسیاری از منتقدان بازی دریافت کرده است .

Medieval 2: Total War - قرون وسطی 2 - جنگ همه جانبه
بازی بسیار زیبای استراتژیک حماسی و مبارزاتی که صحنه های زیبای جنگ های قرون وسطی را با گرافیکی بسیار بالا و فیلم نامه قدرتمند که حس واقعی نبرد در جنگ های قرون وسطی زنده می کند برای علاقمندان به نمایش می گذارد. این بازی زیبا که بیش از 7 سال است سازندگانش بر روی ساخت نسخه ی جدید و چهارم از سری بازی های زیبای Total War وقت صرف کرده اند، محصولی از کمپانی آشنای SEGA است. داشتن بیش از 10 هزار شخصیت و کارکتر پویا در جریان بازی و صحنه های حماسی نبردهای زیبا و سه بعدی میان دنیای غرب و شرق که در سال های 1080-1530 اتفاق می افتد، همه و همه بر فوق العاده بودن این بازی زیبای استراتژیک می افزاید . Medieval 2: Total War به دلیل گرافیک بسیار بالا و فیلم نامه ی فوق العاده اش توانسته از بسیاری از وب سایتهای برتر نقد بازی دنیا نمره ی عالی و فوق عالی را از آن خود کند !

A.D. - سال 1701 پس از میلاد
استراتژیک زیبای شهر سازی به صورت تاریخی و Real-Time. داستان بازی مرتبط با اسل 1701 و در رابطه با استعمار کشورهای حاشیه دریای کارائیب است. طراحی عالی محیط، گرافیک زیبا با درون مایه انیمیشن و جالب از ویژگی های خوب این بازی استراتژیک هستند که آن را به یکی از زیباترین بازی های استراتژیک شهرسازی و Real-Time تبدیل کرده اند. این بازی به دلیل گرافیک خوب و داستان جالبش توانسته نمره خوبی را از وبسایتهای برتر نقد بازی دنیا دریافت کرده است.

Alarm for Cobra 11: Nitro - هشدار برای کبرا 11 : نیتروژن
بازی اتومبیل رانی تعقیب و گریز و دارای مراح وچک و بزرگ متنوع که بر اساس سریال تلویزیونی بسیار محبوب هشدار برای کبرا 11 محصول کشور آلمان که در بسیاری از کشورهای دنیا مخصوصا ایران پخش شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است، ساخته و تهیه شده است! دستورات مختلف از طریق رادیو ایستگاه مرکزی پلیس به شما همیشه هیجان را در این بازی برای بازیکن نگاه می دارد. قابل توجه است که این بازی به زبان آلمانی ساخته و برای فروش در اختیار عموم قرار گرفته است .

Barnyard - ماجرای انبار حیوانات
بازی کارتونی و اکشن زیبایی که بر اساس فیلم انیمیشن زیبایی با همین نام که تا چندی پیش در سینماهای دنیا در حال اکران بوده ساخته شده است .دنیای سه بعدی زیبای این بازی شما را به چالش در محیط زیبای مزرعه که در این بازی از گرافیک خوبی برخوردار است و همچنین رفع مشکلات حیوانات مزرعه می کشاند . این بازی انیمیشن و کارتونی از بسیاری از وبسایتهای نقد بازی برتر دنیا نمره خوبی دریافت کرده و توانسته نقیصه گرافیک بسیار پایین را که بسیاری از بازی های انیمیشن و کارتونی از آنها رنج می برند را تا حدی جبران نماید .

Snoopy vs. the Red Baron - اسنوپی علیه بارون قرمز
بازی کارتونی جدیدی که شما در آن نقش شصیت معروف کارتونی اسنوپی خلبان جنگ جهانی اول را بر عهده دارید و با آن شخصیت می بایست به ادامه بازی و مبارزه علیه دیگران بپردازید . این بازی برای علاقمندان به بازی های کارتونی و مخصوصا کودکان می تواند بسیار سرگرم کننده باشد .

FIFA MANAGER 2007 - مربی گری فوتبال 2007
نسخه ی 2007 و جدید از بازی مطرح مربی گری فوتبال کمپانی بزرگ Electronic Arts نیز پس از یک سال منتشر شد . این بازی تمامی ابزارها و امکانات مورد نیاز مربی گری بازی فوتبال در اختیار علاقمندان این رشته محبوب ورزشی قرار می دهد .

The Plan - نقشه
شما در این بازی در نقش شخصیت Robert Taylor در قالب یک دزد حرفه ای اعمال نقش می کنید که دوست نزدیکتان Stephen Foster به شما خیانت کرده و شما را می فروشد تا هزینه هنگفت آخرین دزدی را تنها برای خود بردارد . شما به 4 سال زندان محکوم می شوید و پس از خلاصی از زندان تنها به فکر گرفتن انتقام از رفیق پیشین خود و دشمن کنونی تان هستید . بازی در سبک استراتژیک Real-Time و به گونه ای اکشن ماجراجویی عرضه شده است .

Tom Clancy’s Splinter Cell Double Agent - فرار از سلول 4 : مامور دو جانبه
پس از یک سال انتظار و خبر های ضد و نقیض در رابطه با تاریخ نسخه ی جدید پرفروش ترین بازی سال گذشته، کمپانی UbiSoft در همان تاریخ مقرر خود یعنی هفته ی دوم ماه نوامبر نسخه ی جدید بازی بسیار زیبا و منحصر به فرد اکشن خود را با نام "مامور دوجانبه" عرضه کرد. Splinter Cell Double Agent ادامه نسخه ی بسیار پرفروش بازی های تحت این عنوان است که باز هم شخصیت سام فیشر به عنوان مامور مخفی و این بار یک مامور دوجانبه و در دو نقش تروریست ظالم و بی باک و همچنین یک مامور مخفی محرمانه ایفای نقش می کند. گرافیک بسیار زیبا، صدای فوق العاده، محیط زیبا طراحی شده، سیستم نمایشی بازی منحصر با قابلیت های فراوان، داستان بسیار جذاب همه و همه از قابلیت های برتر این بازی قدرتمند است . این نسخه از بازی فرار از سلول از اکثر وب سایت های برتر نقد بازی دنیا نمره ی عالی و فوق عالی را مانند نسخه های پیشین و در شرایطی حتی بالاتر نیز دریافت کرد ! بازی Splinter Cell Double Agent به دلیل زیبایی و حجم بسیار بالای محتوای درون درقالب دو دی وی دی عرضه شده است


[ جمعه 85/9/24 ] [ 9:55 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 49
کل بازدیدها: 559329