سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردازشگر
پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar 
نویسندگان
لینک دوستان

Screen Saver یا همان محافظ صفحه نمایش به تصاویری گفته می شود که در زمانی که شما از کامپیوتر خود استفاده نمی کنید قابل مشاهده می باشند. به عنوان مثال شما به مدت 10 دقیقه از موس و صفحه کلید خود استفاده نمی کنید و ویندوز خود را طوری تنظیم کرده اید که پس از 10 دقیقه Screen Saver فعال شده و تصاویر مربوطه را نمایش دهد. البته زمان 10 دقیقه به طور پیش فرض بر روی ویندوز تنظیم شده است که قابل افزایش و کاهش می باشد. آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که خود شما اقدام به ساخت یک Screen Saver نمایید تا تصاویر دلخواه خود را برای صفحه نمایش ایجاد کنید؟

لازمه ساخت Screen Saver داشتن اطلاعاتی در زمینه برنامه نویسی می باشد. نرم افزارهایی نیز برای کاربرانی که از برنامه نویسی اطلاعاتی ندارند ساخته شده است که در این مطلب با یکی از بهترین آن ها آشنا می شوید.

 

Screensaver Factory نسخه Enterprise نام نرم افزاری کاملا حرفه ای در زمینه ساخت Screen Saver می باشد که برای افرادی که از برنامه نویسی هیچ اطلاعی ندارند طراحی شده است. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ساخت ScreenSaver با عکس ها و  فایل های تصویری و یا حتی فایل های تصویری فلش دلخواه خود نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار می توانید از مزیت هایی مانند اضافه کردن آهنگ و عکس به زمینه کار خود بهرمند شوید.

 

از دیگر ویژگی های این نرم افزار به موارد زیر می توان اشاره کرد:

- قابلیت ساخت ScreenSaver از عکس ها ، فایل های تصویری ، انیمیشن های فلش

- توانایی ساخت ScreenSaver برای فروش. به این صورت که شما این امکان را در اختیار خواهید داشت که برای ScreenSaver های ساخته مدت زمان معینی را تعیین کنید تا در آن زمان فعال باشد و پس از پایان زمان معیین کاربر برای ادامه استفاده باید از شماره ثبتی که شما در اختیار آن قرار می دهید برای ثبت برنامه و ادامه کار استفاده کند .

- قابلیت ساخت Setup برای ScreenSaver تا کاربران برنامه ساخته شده شما را نصب کنند.

- دارای بیش از 100 افکت مختلف تصویری برای قرار دادن در ScreenSaver های ساخت شما

- حفظ کیفیت بالای تصاویر در فایل های ساخته شده

دانلود کنید نسخه  4.4 را با حجم 3.11 مگابایت
  تصویری از محیط نرم افزار


[ پنج شنبه 85/12/10 ] [ 4:58 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم میکند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد ، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.

برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

 

از دیگر امکانات این برنامه یافتن دیگر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند و امکان برقراری تماس با آنها می باشد. شما می توانید آن ها را به لیست دوستان خود در برنامه اضافه کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا دوستان خود را طبقه بندی کنید.

 

از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به تماس تلفنی به شماره تلفن های دیگر اشاره کرد. به این صورت که شماره تلفن دوست خود را در برنامه وارد می کنید و با او تماس می گیرید ! به این صورت در واقع شما از اینترنت با تلفن شخصی دوستتان تماس گرفته اید.

 

 

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....

 

  دانلود کنید نسخه  3.0.0.214 را با حجم 20 مگابایت
  تصویری از محیط نرم افزار


[ شنبه 85/11/14 ] [ 12:38 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

در دیگر کشورها معمولا دوربین هایی که در سطح شهر به منظورهای مختلف نصب شده اند به شبکه اینترنت متصل هستند. دوربین هایی نظیر کنترل ترافیک ، دوربین های امنیتی مغازه ها و... .

امروز نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن شما می توانید به طور همزمان تعداد زیادی از دوربین های اینترنتی را در سراسر دنیا مشاهده کرده و از تصاویر آن استفاده کنید. نام این نرم افزار Multi Cam Pro می باشد. این نرم افزار از طریق اتصال به اینترنت و و سرور های مخصوص دوربین هایی که با اینترنت در ارتباط هستند به شما امکان دیدن مناطق مختلف دنیا را می دهد.

به عنوان مثال شما می توانید تصاویر مربوط به یک دوربین در میدان برج ایفل فرانسه را مشاهده کنید و از تصاویر آن لذت ببرید.

 

این برنامه از تمامی دوربین های کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز جهت پخش تصاویر پشتیبانی کرده و همچنین تعدادی کشور های آسیایی نیز در لیست آن قرار دارند.

 

از ویژگی های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- دانلود تصاویر به صورت خودکار

- توانایی پخش 24 تصویر دوربین به صورت همزمان

- توانایی ذخیره سازی تصاویر به صورت عکس

- قابلیت بزگنمایی تصاویر تنها با یک کلیک بر روی تصویر

- امکان Zoom نمودن بر روی تصاویر دوربین ها

- قابلیت قرار دادن زمانی معین برای به روز رسانی تصاویر دریافتی

- توانایی قرار دادن تصاویر به صورت محافظ صفحه نمایش ( ScreenSaver )

- و ...

 

 

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....

 

  دانلود کنید نسخه  2.0 را با حجم 2.51 مگابایت
  تصویری از محیط نرم افزار


[ شنبه 85/11/14 ] [ 12:34 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
دانلود فایل امروزه در اینترنت یکی از عادی ترین امور کاربران اینترنت می باشد. هر فرد با توجه به اهداف و نیازهای خود به دنبال دانلود مقاله ، نرم افزار ، عکس ، فیلم و ... می باشد. برای دانلود فایل ها در اینترنت همیشه استفاده از برنامه های مدیریت دانلود برای کاربران توصیه می شود. مهمترین علت این توصیه امکان دانلود یک فایل در 2 مرحله و یا بیشتر می باشد. به این صورت که به عنوان مثال شما قصد دانلود فایلی با حجم 10 مگابایت را دارید و با توجه به زمان و سرعت کم اینترنت در ایران توانایی دانلود به صورت یک مرحله ای برای شما امکان پذیر نیست و در اینجاست که برنامه های مدیریت دانلود مشکلات شما را رفع می کنند. همچنین این برنامه ها با کنترل و نظارت بر دانلود و با توجه به خطوط ارتباطی و در نظر گرفتن سرعت اینترنت کاربران سرعت دانلود را تا بهترین سرعت افزایش می دهند و به همین علت به این گونه نرم افزار ها شتاب دهنده دانلود نیز گفته می شود. برنامه های بسیاری در این زمینه موجود است که مشهورترین و پرطرفدار ترین آن را امروز برای شما معرفی خواهیم کرد.

 

Download Accelerator Plus یا همان DAP نام یکی از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلودهای اینترنتی است که همگان با نام این نرم افزار آشنای می باشند . به گفته ی شرکت سازنده , SpeedBit , این دانلود منجر محبوب بیش از 115 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد و طبق آمار وب سایت Download.com این نرم افزار 52 میلیون بار دانلود شده است !نسخه جدید این نرم افزار دارای ویژگی های جدیدی می باشد.

 

تعدادی از ویژگی های کلی این برنامه را در زیر مشاهده می کنید:

- افزایش سرعت دانلود با در نظر گیری خطوط ارتباطی اینترنت و همچنین جستجو برای دانلود فایل مورد نظر از بهترین و سریع ترین سرور در اینترنت

- توانایی دانلود یک فایل در چندین مرحله

- پیش نمایشی از فایل های دانلود شده ( این ویژگی بسته به نوع فایل متفاوت است. به عنوان مثال چند ثانیه اول یک کلیپ تصویری یک مگابایتی را بعد از دانلود 300 کیلوبایت آن می توان مشاهده نمود )

- مدیریت و دسته بندی فایل ها بعد از اتمام دانلود

- قابلیت وارد نمودن لینک های مورد نظر به تعداد دلخواه از طریق فایل TXT . به این صورت که لینک مستقیم دانلود فایل های مورد نظر را درون یک فایل txt کپی کرده و در برنامه از طریق منوی File > Import > Plain Text File فایل را وارد برنامه می کنید تا لینک ها برای دانلود به برنامه اضافه شوند )

- قابلیت جستجوی فایل ها برای دانلود

- پوسته های گوناگون برای زیبایی ظاهر برنامه

- مدیریت پسورد های دانلود بر سایت مربوطه

- زمان بندی مشخص برای دانلود فایل ها

- و ...

 

 

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....

نسخه کامل:
http://rapidshare.com/files/11496263/
Download_Accelerator_Plus__DAP__v8.1.2.1_With_patch.zip.html

موفق باشید Wink
---
طریقه دانلود از rapidshare: بعد از باز کردن لینک به پایین صفحه رفته و بر روی دکمه free کلیک کنید. سپس پس از اتمام وقتی که در میان صفحه است کد امنیتی ظاهر می شود که با وارد کردن آن در محل مخصوص و کلیک برای دانلود برنامه را می توانید دانلود کنید.


[ جمعه 85/11/6 ] [ 5:58 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
همیشه بعد از گذشت چندین ماه استفاده از برنامه Internet Explorer پس از نصب ویندوز این برنامه نسبت به روزهای اولیه کندتر شده و عملیات بارگذاری را همانند قبل انجام نمی دهد. دلیل این بروز این مشکل می تواند سایت های زیاد بازدید شده باشد که در history و قسمت temp برنامه IE باقی مانده است و باعث کندی سرعت مرورگر شما شده باشد.

 Alive Internet Eraser برنامه ایست که برای پاک کردن این گونه فایل ها وهمچنین فایل های اضافی که منجر به بروز مشکلات و کندی ویندوز و اشغال فضای هارد دیسک شما می شوند. این برنامه از اکثر مرورگرهای IE, Netscape, AOL, Opera  پشتیبانی می کند. همچنین این برنامه توانایی پاک کردن Address Bar های ذخیره شده در این مرورگرها را دارد.

 

از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- پاک نمودن کوکی ها

- پاک کردن cache مرورگر ( temporary Internet files )

- پاک کردن فایل های history

- پاک نمودن history در start و search

- پاک نمودن حافظه clipboard

- پاک نمودن محتویات پوشه Temporary Files

- پاک کردن لیست ذخیره شده در MediaPlayer

- پاک کردن کامل سطل آشغال ویندوز

- پاک کردن لیست فایل های باز شده و ذخیره شده در برنامه های Office 97/200/XP, WinZip, ACDSee, RealPlayer , ...

و ... .

 

این برنامه دارای یک ویژگی جالب می باشد و آن این است که شما قبل از شروع عملیات پاک کردن در حالت تست می توانید لیست تمامی فایل ها را مشاهده کنید.

 

 

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....

من خودم با این سریال رجیستر کردم:
NAME: P30world.com
Serial: 1002C-C9659-F9FD4

keygen هم از اینجا میتونید دانلود کنید:

http://rapidshare.com/files/13144967/Alive_1_.Internet.Eraser.v1.3.6.0.Incl.Keygen.WinAll-CPHV_p30world.com_.rar.html


[ جمعه 85/11/6 ] [ 5:53 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

 

عمل Fragmentation یا همان تکه تکه شدن در هارد دیسک یکی از دلایل اصلی کندی سرعت سیستم و هنگ کردن و بسیاری مشکلات دیگر است . بنابراین همیشه توصیه می شود تا با استفاده از نرم افزارهای Defragmentation مانند نرم افزار Defrag خود ویندوز , تمامی هارد خود را تعمیر نمایید . ولی این روش تا حد زیادی عملی نیست نرم افزار ویندوز وقت بسیار زیادی را می گیرد و بازده کمی دارد .

کمپانی Raxco Software یکی از سازندگان قدرتمند نرم افزارهای مطرح Defragmentation هارد است که با عرضه ی نسخه های متعدد نرم افزار بسیار قدرتمند PerfectDisk از شهرت بالایی برخوردار گشته و جایگاه منحصر به فردی را نزد بسیاری از منتقدان نرم افزاری دنیا از آن خود کرده است. این نرم افزار طی عرضه نسخه های متنوع اش به ترکیبی از سرعت، انعطاف پذیری، بعد وسیع امکانات و آسانی استفاده چه در سیستم خانگی و محیط شبکه شهره بوده است .به تازگی Raxco Software نسخه ی جدیدی از نرم افزار قدرتمند خود را تحت عنوان PerfectDisk® 8.0 عرضه نموده است که از ویژگی ها و قابلیت های متعدد و جدیدی برخوردار است و توانسته جایگاه این نرم افزار در میان برترین نرم افزارهای Defragmentation هارد نمایان تر نماید.

برخی ویژگی های نسخه ی 8.0 از نرم افزار Raxco PerfectDisk 8.0 :

- دارای تاییده ی رسمی از کمپانی مطرح مایکروسافت از لحاظ کارایی، امنیت و سازگاری با سیستم عامل ویندوز.

- بخش بسیار قدرتمند مدیریت مرکزی نرم افزار تحت عنوان Command Center برای مدیریت هرچه بهتر، انجام تنظیمات کامل و دریافت گزارشات و ...

- طراحی شده برای یک پارچه سازی و تفرق زدایی سریع و موثر هارد درایو های عظیم با حجم ترابایتها اطلاعات .

-  سود بری از فن آوری جالب و جدید SMARTPlacement برای جلوگیری از اتلاف وقت و سرعت در جابجایی فایلهایی درست .

- سود بری از فن آوری قدرمتند Space Restoration Technology™ برای نجات هرچه بیشتر فضاهای مرده .

- سود بری از قابلیت AutoPilot Scheduling™ برای اتوماسیون تمامی تنظیمات مدیریتی نرم افزار.

- سود بری از قابلیت Resource Saver™ برای مصرف هرچه کمتر حافظه های اصلی سیستم و در نتیجه افزایش چشمگیر انجام وظایف .

- قابلیت بسیار قدرتمند انجام وظایف هنگامی که سیستم بیهوده روشن است. نرم افزار به گونه ای هوشمندانه از زمانت حداکثر استفاده را کرده و شروع به Defragmentation هارد دیسک می کند و بلافاصله با شروع کار آن را متوقف کرده تا در زمان بیکاری بعدی از ادامه به عملیات یکپارچه سازی ادامه دهد.

- دادن جزئیات کامل از تمامی اطلاعات یکپارچه شده.

- قابلیت انجام عملیات Defragmentation برای یک فایل، پوشه یا درایو به صورت انفرادی!

- قابلیت خاموش شدن اتوماتیک پس از اتمام عملیات Defragmentation .


[ دوشنبه 85/10/11 ] [ 3:30 عصر ] [ ] [ نظرات () ]

Adobe Acrobat نام محصول با سابقه و بسیار مطرح کمپانی Adobe و سازنده فرمت بسیار رایج کتب الکترونیک PDF است که سالهاست با عرضه ی نسخه های متعدد از این نرم افزار مطرح خود کاربران را در خواندن و گسترش فرمت بسیار توانا و PDF یاری می کند.

این محصول دارای دو ویرایش مطرح Acrobat Reader , Acrobat Writer بوده که ویرایش Reader درتمامی نسخه ها رایگان بوده و ابزاری برای خواندن تمامی فایلهای PDF در سیستم عامل های گوناگون است . نسخه ی رایتر نرم افزار که در چند نسخه ی اخیر ارائه شده ی  شرکت Adobe در یک پکیج قدرتمند همراه با نرم افزار Reader قرار گرفته و با نام Adobe Acrobat Professional شهره شده است که مجموعه ای قدرتمند و کامل از تمامی ابزارهای مورد نیاز برای نمایش هرچه بهتر و خلق فایلها و کتب الکترونیک هرچه قدرتمند و توانا تر  PDF است .

کمپانی Adobe به تازگی نسخه ی جدید و محصول سال 2007 این ابزار بسیار قدرتمند خود را با نام Adobe Acrobat 8.0 Professional عرضه کرده است که خبر خوشایندی برای علاقمندان به این نرم افزار حرفه ایست .

برخی از ویژگی های جدید نسخه ی 8.0 از نرم افزار Adobe Acrobat Professional :

قابلیت تبدیل مستقیم انواع فرمتهای رایج و مطر سندی به فرمت PDF با یک کلیک از محیط نرم افزارهای رایج آنها مانند Word, PowerPoint, Excel, OutLook, Internet Explorer, MS Project, Visio, Access, Publisher و AutoCad و ...

قابلیت پیشرفته اسکن کتاب ها توسط فن آوری نوین OCR برای تبیدل به کتب الکترونیک بسیار با کیفیت .

تب%

ظاهر زیبا و جدید نرم افزار

قابلیت بسیار قدرتمند و زیبای امضای دیجیتالی

سیستم بسیار قوی برای کد گذاری برای روی آثار خلق شده .

و ....

توضیحات به زبان سایت سازنده ....


[ یکشنبه 85/9/5 ] [ 1:0 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]
همگی ما در هارد سیستم  خود اطلاعاتی شخصی و محرمانه ای داریم که مایلیم که کسی جز ما امکان دسترسی و اجرا و نمایش ان فایلها و پوشه های محرمانه را نداشته باشد..سیستم عامل ویندوز و کمپانی مایکروسافت برای این مهم قابلیت Hide در مشخصات هرفایل و پوشه اضافه کرده است، ولی این قابلیت به سادگی برای همگان با اشکار کردن تمامی فایلهای Hidden شده قابل دسترسیست . Folder Lock نرم افزاری محبوب و مشهوری  در این زمینه از شرکت New Softwares میباشد که قابلیت به مخفی کردن هر نوع فایل و یا پوشه و عکس و متن و یا یا قفل، کد گذاری و ناخوانا کردن فایل ها را داراسات!بدین ترتیب  هیچ کس جز شما که هم پسورد وروردی نرم افزار را دارید و هم رمز عبور فایل کدگذاری شده، قادر به دسترسی به فایل های مذکور نخواهد بود!

فایل های مخفی شده توسط Folder Lock به هیچ وجه قابل ویرایش و تغییر نیستند، غیر قابل Delete هستند و از هر نوع ویروس و Trojan و ... در امنیت میباشند!

یکی از ایراد های بسیاری نرم افزار های رایج قفل گذاری و مخفی سازی فایلها در این است که این گونه نرم افزارها با ایجاد تغییر در فایل و ویندوز؛ فایل را تنها در همان محیط ویندوز از دیدگاه کاربر مخفی نگاه می دارد و کاربر در صورت استفاده از سیستم عامل دیگری مانند داس یا یک ویندوز دیگر به اسانی قادر به مشاهده ی اطلاعات محرمانه و اجرا و کپی آنهاست که نقص بسیار بزرگیست. Folder Lock این نقیصه را تا حد بالایی را رفع نموده و با گذاشتن کد و ایجاد تغییرات بر روی خود فایل، آن را در هر سیستم عامل و محیطی غیر قابل دسترسی می کند!

فایلهای کد گذاری شده در صورت انتفال (برای مثال کپی روی Cool Disk یا Floppy یا رایت روی CD ) نیز غیر خوانا و غیر قابل دسترسی خواهند بود!

سایر ویژگی های مفید این نرم افزار :

بی نیازی به در حال اجرا بودن آن که در صورت بسته شدن آن توسط کاربر و حتی از داخل محیط Task Manager نیز باز آثار کدگذاری آن از بین نمی رود.

هیچ اثری از خود در رجیستری ویندوز و Startup باقی نمی گذارد که شک بر انگیز باشد.

قادر به قفل گذاری بر روی کل سیستم عامل است .

بیش از 5 میلیون دانلود که نشان از محبوبیت بالای آن داشته است .

و ....

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....


[ یکشنبه 85/8/28 ] [ 1:0 عصر ] [ رضا سیاه لو ] [ نظرات () ]

کمپانی F-Secure یکی از شرکتهای بزرگ و مطرح تولید کننده ی نرم افزار قدرتمند و حرفه ای امنیتی در دنیا از قبیل ضد ویروس و فایروال و ضد اسپم و ضد جاسوس است که طرفداران و علاقمندان بسیاری را نیز به سمت خود شکانده. یکی از پرقدرتمند ترین نرم افزارهای این شرکت ضد ویروس مطرح آن است که در سال گذشته در وبسایت مطرح نقد و بررسی نرم افزارهای دنیا عنوان سوم برترین ضد ویروس دنیا را از تمامی جهات نصیب خود کرد که مقام در خور توجهیست .

به تازگی نسخه ی جدید از ویروس کش و بسته ی امنیتی شرکت F-Secure تحت عنوان F-Secure Internet Security 2007 عرضه شده است که مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند امنیتی و منحافظتی سیستم در برابر انواع آلودگی ها و خطرات است . در ادامه با ویژگی های این بسته ی امنیتی قدرتمند بیشتر آشنا می شویم .

ویژگی های کلیدی نرم افزار F-Secure Internet Security 2007 :

محافظت از سیستم شما در برابر انواع ویروس ها و کرمها آلودگی های ناشناخته

با دیتابیس قدرتمند خود قادر به شناسایی جدید ترین ویروس ها و کرمهای شایع در دنیاست و هعمچنین با قابلیت آپدیت و بروز رسانی بالایی که دارد همیشه خود را از آخرین خطرات دنیا و جدیدترین ویروس ها مطلع می سازد .

Secure DeepGuard قابلیت منحصر به فردیست که سیستم شما را در برای حملات زیرو دی( 0day) که اصطلاح خطراتیست که همان روز منتشر شده است ، ایمن می سازد .

شناسایی و نابود سازی انواع مختلف نرم افزارهای جاسوسی و مخرب سیستم

این قابلیت سیستم شما را در برابر حملات و آسیب ها و آلودگی های ناشی از این نسل جدید ویروس ها که از لحاظ مزاحمت بسیار شرور هستند، ایمن می سازد .

محافظت از سیستم شما در برابر هکر ها

مجهز به دیوار آتش قدرتمندیست که از سیستم شما در برابر خطرات و حملات اینترنتی و نفوذ های بدون اجازه محافظت به عمل می آورد .

ایمن بودن در برابر خطرات ناشی از هرزنامه ها و کلاهبرداری های اینترنتی

مجهز به دیتابیسی قدرتمند برای شناسایی انواع هرزنامه و حالات مختلف کلاهبرداری های اینترنتیست تا دیگر در دام آنها نیوفتید .


[ سه شنبه 85/7/25 ] [ 10:22 صبح ] [ ] [ نظرات () ]

WinXP Manager ابزاری جالب و مفید و متشکل از بیش از 30 نرم افزار کاربردی برای بهینه سازی و مدیریت و افزایش کارایی و امنیتی هرچه بیشتر سیستم عامل ویندوز XP است که به تازگی نسخه ی جدید و 5.0 آن با امکاناتی بهتر عرضه شده است .

در ادامه با برخی ویژگی های اصلی این نرم افزا مفید و کاربردی بیشتر آشنا می شویم .

ویژگی های و بخش های اصلی نرم افزار WinXP Manager 5.0 :

بهینه سازی سیستم و کارایی آن

بهینه سازی سیستم برای برای افزایش کارایی آن و بالابردن سرعت کار، خاموش و روشن شدن و افزایش حافظه ی اصلی برای اجرای سریعتر نرم افزار های مختلف. تعمیر اینترنت اکسپلورر و ...

دریافت اطلاعات کامل سیستم

دریافت و نمایش تمامی اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم به شما و مطلع ساختن شما از اوضاع آن .

پاکسازی سیستم

جستجو  پیدا کردن فایل های زاید سیستم و پاک کردن این اضافات و زباله ها و در نتیجه افزایش حافظه جانبی، پیدا کردن فایلهایی که به زاید دو عدد یا بیشتر از آنها در سیستم وجود دارند،  پاکسازی رجیستری ویندوز از کلید های مخرب و زاید،  بازسازی و تفرق زدایی رجیستری ویندوز که به افزایش سرعت و بقای سیستم عامل می انجامد و ...

ایجاد تغییرات در ویندوز

قابلیت ایجاد تغییرات دلخواه بر روی سیستم عاملی ویندوز ! در دست گرفتن کنترل منو ها و ویرایش متن بخش های مختلف ویندوز ، ویرایش منوهای راست کلیک، تغییر صفحه و پس زمینه ی Logon سیستم، تغییر آیکون ها، ایجاد تغییر در بخش OEM ( همان اطلاعاتی که در بخش System Properties قابل مشاهده می باشند) و تنظیم برای تعویض خودکار پس زمینه ی میز کار و ....


[ سه شنبه 85/7/25 ] [ 10:21 صبح ] [ ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پردازشگر laptop لپ تاپ قیمت نوت بوک کامپیوتر pardazeshgar
امکانات وب


بازدید امروز: 64
بازدید دیروز: 73
کل بازدیدها: 560092